ik ben bezig met een applicatie ([rml][ zelfgemaakt] WebChange Detector beta 0.01[/rml])
deze kan geminimaliseerd worden naar de system tray. als mijn programma echter een verandering ontdenkt op een internetpagina wil ik dat er een msgbox in beeld komt. nu doe ik het zo, en dat werkt gedeeltelijk:
nu komt de msgbox wel op de taakbalk te staan, maar hij valt geheel niet op. kan ik hem laten knipperen, of misschien op de voorgrond laten verschijnen? let wel, het moet een vbYesNo msgbox zijn..
deze kan geminimaliseerd worden naar de system tray. als mijn programma echter een verandering ontdenkt op een internetpagina wil ik dat er een msgbox in beeld komt. nu doe ik het zo, en dat werkt gedeeltelijk:
code:
1
2
3
4
5
| Dim ReturnValue Me.Show WindowState = vbNormal ReturnValue = MsgBox(txtURL(URLnumber) & " has changed. Visit it now?", vbYesNo, "Page Change Detected!") If ReturnValue = vbYes Then lRet = ShellExecute(hwnd, "open", txtURL(URLnumber), vbNull, vbNull, 1) |
nu komt de msgbox wel op de taakbalk te staan, maar hij valt geheel niet op. kan ik hem laten knipperen, of misschien op de voorgrond laten verschijnen? let wel, het moet een vbYesNo msgbox zijn..
[ Voor 7% gewijzigd door chaozz op 22-01-2003 14:55 ]