notebookz in computer totaal

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• RobbyNitroz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-09-2021
ik las dat ze een test in computer totaal van feb 2003 nummer gezet hebben, ik zit nu op werk en wil graag laptop bestellen maar wou toch nog even de resultaten van die test zien maar heb het blad niet liggen hier...kan iemand zeggen welke er het beste uit kwamen!? (computer totaal is wel geen CT maar toch :-)

Ik zit aan promedion of asus 3800c of s te denken

altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Die heb ik gelezen je moet die eene Dell kopen of eene........shit vergeten er waren 2 echt goeie in ieder geval...... ;)

Als ik hem vind => inscannen :?

You tell me ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• RobbyNitroz
jaah inscannen als het je het voor 5 uur kan doen :) :) want dan kan ik hem op werk nog bestellen en heb ik hem voor het weekend!! :D
rob@robbynitroz.nl

altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)

• nero355

nero355

RobbyNitroz schreef op 22 januari 2003 @ 14:08:
jaah inscannen als het je het voor 5 uur kan doen :) :) want dan kan ik hem op werk nog bestellen en heb ik hem voor het weekend!! :D
rob@robbynitroz.nl
Ik ga zoeken ;) nu 14:30 ;)

/EDIT : WOW ik ben organised !!! :+ !!! Al gevonden +- 5 seconden keek gewoon voor de lol op een plekje waar ie zou kunnen zitten !!!!

It is your day dude!! :D

/EDIT 2: ALLEs ingescand het zijn 3 aparte files en je moet effe zoomen ;)

Zijn namelijk alle drie een overzicht schema van alle laptops :)

Ik zet ze op me homepage space is wat makkelijker linkjes komen zo ;) !! Nu 15:02

[ Voor 44% gewijzigd door nero355 op 22-01-2003 15:02 . Reden: Ben snel en organised!! ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• RobbyNitroz
kijk dat zijn acties :) :)

• nero355

nero355

YUPPIE na een hele poos inscannen en uploaden met 128kbps zijn ze er :

[Modbreak]
Doe maar ff niet linkjes plaatsen :)
[/Modbeak]

Hele groote plaatjes zoomen dus !!!!

P.S. : Kans dat je er een voor mij bestelt is hoe groot :? :+

[ Voor 33% gewijzigd door Oscar the Grouch op 22-01-2003 16:34 ]

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:32

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Hmm, laten we maar geen linkjes geven naar ingescande pagina's van een blad.
Deze zullen waarschijnlijk wel copyrighted zijn :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.