Natuurlijk mag je juridisch advies vragen. Maar e-mailtjes die alleen aan jou waren gericht op GOT posten zonder ons daarover in te lichten? Neen, dat is geen manier van communicatie.
Om vervolgens samen met je mede GOTters te gaan miereneuken op woordjes en zinnnetjes in die e-mails vind ik ook beetje jammer.
Ik wist zelf pas van het bestaan van deze topic af toen je bij ons in de winkel stond en verbaaste me er enorm over (om het even heel genuanceerd te zeggen).
En nogmaals ... het dagelijks bestuur binnen IAPC leidt de onderneming. We hebben echter tig commissies die ook inspraak hebben. Het is een leerproces voor iedereen en het bestuur van dit jaar kampt met de voor en nadelen die optraden in vorige bestuursjaren. Dat 1 van de nadelen momenteel de algemene voorwaarden zijn en het niet hebben van een financiele buffer voor dit soort problemen omdat we tot nu toe nog niet eerder waren tegen gekomen is erg vervelend. Zowel voor ons (als bestuur van schooljaar 2002-2003) als voor jou.
Ik ben het volledig met je eens dat het een slechte zaak is dat hier geen voorbereidingen voor waren omdat we ons toch profileren als winkel. Wij moeten nou eenmaal roeien met de riemen die we hebben, dat mag naar jou toe als een slecht excuus lijken.
Ohja en onze omzet ... bedraagt niet enkele miljoenen zoals ik hier en daar mondeling begreep. Vorig jaar was om de omzet *** euro.
In plaats van je voortdurend kritisch op te stellen naar onze organisatie toe, zou je nu ook initiatief kunnen tonen als UT student door aan te bieden om die kritische instelling te gebruiken voor nuttiger doeleinden, aangezien er overeenstemming is bereikt over een oplossing.
Het is fijn dat je ons hamerd op wat wel en niet hebben geleerd, maar vind het niet gepast hoe je dat doet en weer opnieuw probeert om je gelijk met andere GOTters samen te behalen. Misschien is dat wel je niet je bedoeling, maar gezien getuige het aantal pagina's in deze topic gebeurd dat wel.
We doen als bestuur ons best voor je en het is niet onze bedoeling om je zwart te maken. Je doet dat nu wel voor IAPC naar iedereen toe hier op GOT.
Tevens wil ik nogeens benadrukken dat IAPC een stichting is waar alleen medewerkers en studenten van Universiteit Twente kunnen kopen. Dus meldingen als "daar zal ik dan nooit kopen" gaat meestal niet eens op omdat je niet bij ons kan kopen. Lullig maar waar.
Heb je iets te melden als UT student zijnde? Wil je verbeteren aanbrengen? Dat kan ... we zijn tenslotte een stichting voor en door studenten en we zijn altijd actief opzoek naar mensen die zich willen inzetten voor onze stichting.
Wil hierbij ook wel een vacature plaatsen in welke commissies momenteel tekorten zijn:
- VERCIE (verkoop commissie) .. helpt klanten in de winkel met vragen, verkoopt producten. Als dagmanager heb je meer verantwoordelijkheden als inboeken van producten, openen en sluiten van de winkel (kassatelling), etc.
- Technische Commissie (TC)... voor schrijven van productreviews en aannemen en reparen van RMA's en adviseren van nieuwe producten in ons aanbod
- PR commissie.

lijkt in dit verband erg wrang, maar we zoeken nog mensen die stukjes willen schrijven voor onze in kleine oplage verspreidde infoblaadje
- CIZCIE (complete in elkaar zet commissie); bouwt en test samen met de TC onze complete systeemlijn.
Daarnaast hebben we nog diverse andere commissies als o.a. WWW (programmeert de internetpagina en intranet aan elkaar) waarbij een nieuwe internet pagina in ontwikkeling is, Skroll (ons nieuwe integrale logistieke systeem, wat het oude gaat vervangen) waar java programmeurs zich kunnen uitleven op nieuwe uitbreidingsmodules.
In ideale gevallen wordt een bestuur gevormd uit cooperanten (die dienen in commissies). Echter bleek dit afgelopen jaar niet te kunnen, omdat de meeste cooperanten al gediend hadden in oud besturen en je mag in principe niet 2x 'meedoen'. Daarbij zijn de achtergronden en interesses van ons huidige bestuur voldoende voor het uitvoeren van de bestuurstaken.
Daar wil ik het graag bij laten. Heeft iemand toch nog wat toe te voegen of commentaar en wil je niet in een commissie dienen om bij te dragen aan een hoger doel? Kom dan gewoon langs dan praten we erover of stuur een e-mail naar iapc@utwente.nl
We staan open voor input.
Ik stel voor dat een moderator er nu een slotje opgooit, omdat het gewoon nergens heen gaat en een overeenkomst bereikt is.
update: de exacte omzet verwijderd, daar het alleen bedoeld was om SurfDude's aannames te corrigeren en voor anderen eigenlijk niet belangrijk is.
[
Voor 8% gewijzigd door
Rhy op 26-01-2003 14:29
]