Hey
Ik ben er bijna uit, vandaar deze post.
Ik ben dus van plan om een Canon Powerschot A40 te kopen (+/- 300 eur). Aangezien ik mijn Trust family cam 500 behoorlijk beu ben en nu wel eens wat beters wil (na +/- 3000 foto's te hebben getrokken
).
De voordelen van de A40 zijn er veel.
- goede zoom
- movie met geluid
- echt iedereen is er super tevreden over dacht ik
- etc etc
die 2 dingen zijn al aardig belangrijk voor mij.
mijn bedoeling: foto's nemen: ook veel binnen (in niet al te goed belichte ruimtes)
iets waar ik niet zoveel heb overgezien in reviews is: foto's van mensen.
Hoe zit het met de rode ogen met de Canon A40? (heeft iemand voorbeelden van zijn gezicht ofzo
)
MAW: Is dit fototoestel nog zeker zijn prijs waard (en hoe duur dan, want in september lag die ook al rond de 300 eur right? en nu nog steeds in de pricewatch => zou deze binnenkort eens gaan kunnen dalen denk je?)
en hoe oud is ie ondertussen eigenlijk?
Of zijn er op dit moment betere 2.x megapixel camera's?
please advice.
alvast bedankt!
[zo ik denk dat ik me nu goed aan de FAQ heb gehouden]
Ik ben er bijna uit, vandaar deze post.
Ik ben dus van plan om een Canon Powerschot A40 te kopen (+/- 300 eur). Aangezien ik mijn Trust family cam 500 behoorlijk beu ben en nu wel eens wat beters wil (na +/- 3000 foto's te hebben getrokken
De voordelen van de A40 zijn er veel.
- goede zoom
- movie met geluid
- echt iedereen is er super tevreden over dacht ik
- etc etc
die 2 dingen zijn al aardig belangrijk voor mij.
mijn bedoeling: foto's nemen: ook veel binnen (in niet al te goed belichte ruimtes)
iets waar ik niet zoveel heb overgezien in reviews is: foto's van mensen.
Hoe zit het met de rode ogen met de Canon A40? (heeft iemand voorbeelden van zijn gezicht ofzo
MAW: Is dit fototoestel nog zeker zijn prijs waard (en hoe duur dan, want in september lag die ook al rond de 300 eur right? en nu nog steeds in de pricewatch => zou deze binnenkort eens gaan kunnen dalen denk je?)
en hoe oud is ie ondertussen eigenlijk?
Of zijn er op dit moment betere 2.x megapixel camera's?
please advice.
alvast bedankt!
[zo ik denk dat ik me nu goed aan de FAQ heb gehouden]