3v3 = TeH Ownz0rVerwijderd schreef op 23 January 2003 @ 19:35:
Heb net 3v3 RT gedaan...
Woei! Gewonnen! Ik hou nu op met spelen zodat ik mijn mooie 100% wins behoud
Vooral als je zo goed bent net als ik
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
3v3 = TeH Ownz0rVerwijderd schreef op 23 January 2003 @ 19:35:
Heb net 3v3 RT gedaan...
Woei! Gewonnen! Ik hou nu op met spelen zodat ik mijn mooie 100% wins behoud
Verwijderd
mocht hij hopen
[ Voor 9% gewijzigd door Row op 23-01-2003 20:41 ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2003 21:37 ]
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
ggRow schreef op 23 January 2003 @ 20:25:
hier is weer eens een replay van mij hier zie hoe ik (level10) met een level 10 en level 16 een paar tower rusher hun aarz schop is echt wel goed, bears schoppen kont
Hier is de replay:
klik
Ik had wel gedacht dat het een stuk lastiger zou worden maarja...
Ik hoor graag commentaar
oeps vergeten te zeggen wie ik ben in de game, rubber[eendje]
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2003 21:56 ]
Verwijderd
doe ik ook altijd hoorTrehT schreef op 23 January 2003 @ 21:43:
[...]
ggenigste wat ik heb aan te merken is dat je beetje vreemde build order ahd in het begin, maar 3 whisps op goud
Verwijderd
sureVerwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 22:12:
De replay die jullie binnekort gaan zien is hardstikke gehacked. De namen zijn omgedraaid, en daarbij sux ik gewoon @ human![]()
Verwijderd
heheVerwijderd schreef op 23 January 2003 @ 22:12:
De replay die jullie binnekort gaan zien is hardstikke gehacked. De namen zijn omgedraaid, en daarbij sux ik gewoon @ human![]()
Verwijderd
Ging ie op je Castle beuken oid?Verwijderd schreef op 23 January 2003 @ 23:21:
[...]
hehe, pff, ik speelde net ff een potje AEON, komt zo'n kut lamer aan een btje teamkillen.. wat drijft je dan
Verwijderd
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
[ Voor 3% gewijzigd door Tcq op 23-01-2003 23:57 ]
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
Verwijderd
woeiHielko schreef op 23 januari 2003 @ 23:59:
Zo, zonet ff een 10 spelers 2vs2 FFA.
Ging an sich niet zo verkeerd, maar een ontmoeting met Shade + Ally net nadat we het dual undead team hadden gebeukt was een beetje te veel van het goede.
Verwijderd
Dat is al bekend joh. Maar is het gek dat hij dat doet? Als jij geld zou kunnen verdienen met WC3 of een ander spel, dan zou jij dat toch ook doen?Verwijderd schreef op 24 January 2003 @ 00:39:
Mensen dit is pas ziek een gast tillerman die gewoon geld bied om je les te geven in warcraft 3 of bijvoorbeeld met hem at te gaan haha 1 game maar 15 dollar wgagaga
http://www.theinclan.com
kijk bij about
zijn profile ruleerd wel 120-9 met solo maar vinden jullie zoiets niet ver gaan een gast die zich verhuurd voor een computer spelletje lol
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
Verwijderd
Verwijderd schreef op 24 January 2003 @ 00:39:
Mensen dit is pas ziek een gast tillerman die gewoon geld bied om je les te geven in warcraft 3 of bijvoorbeeld met hem at te gaan haha 1 game maar 15 dollar wgagaga
http://www.theinclan.com
kijk rechts op site
zijn profile ruleerd wel 120-9 met solo maar vinden jullie zoiets niet ver gaan een gast die zich verhuurd voor een computer spelletje lol
Verwijderd
lol ik heb daar geend tijd voor om 24/7 te spelen maar zou jij dan les gaan nemen bij hem???Gallus schreef op 24 januari 2003 @ 00:40:
[...]
Dat is al bekend joh. Maar is het gek dat hij dat doet? Als jij geld zou kunnen verdienen met WC3 of een ander spel, dan zou jij dat toch ook doen?
Dat doe ik al een paar maanden, ik leer er echt enorm veel. Soms versla ik hem zelfs met trainingspotjes. Je betaalt inderdaad wel wat, maar dat heb ik er ruimschoots voor over.Verwijderd schreef op 24 January 2003 @ 00:41:
[...]
lol ik heb daar geend tijd voor om 24/7 te spelen maar zou jij dan les gaan nemen bij hem???
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
Verwijderd schreef op 24 January 2003 @ 00:41:
[...]
lol ik heb daar geend tijd voor om 24/7 te spelen maar zou jij dan les gaan nemen bij hem???
Verwijderd
lol? jij betaalt iemand geld om je wc3 te leren woot hoeveel geld heb je al aan tillerman gespendeerd?Gallus schreef op 24 January 2003 @ 00:45:
[...]
Dat doe ik al een paar maanden, ik leer er echt enorm veel. Soms versla ik hem zelfs met trainingspotjes. Je betaalt inderdaad wel wat, maar dat heb ik er ruimschoots voor over.
Verwijderd
Verwijderd schreef op 24 January 2003 @ 00:55:
[...]
lol? jij betaalt iemand geld om je wc3 te leren woot hoeveel geld heb je al aan tillerman gespendeerd?
Verwijderd
Verwijderd schreef op 24 January 2003 @ 00:57:
[...]
Kom op hé... ga anders slapen ofzo, ipv die BS te geloven
*kuch*Naïef*kuch*Verwijderd schreef op 24 January 2003 @ 00:55:
[...]
lol? jij betaalt iemand geld om je wc3 te leren woot hoeveel geld heb je al aan tillerman gespendeerd?
Verwijderd
Verwijderd
nah, op mn hero, twas trouwens wel een versie waar je na 3 minuten terug kwam (als je stierf zonder ankh), maar tis toch naaierij, kun je weer wachten..Verwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 23:26:
[...]
Ging ie op je Castle beuken oid?
Hmmz, bij Aeon is het sowieso al lame als de tegenpartij op je Castle gaat meppen, damn, het gaat toch om de heroes of wat.... ik kan je hero niet aan, dus ik lame je castle maar kapot
zou et niet eens willen, hem als broer?! ben je gek?!Verwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 20:10:
[...]
mocht hij hopen
als morgen de gotwar plaatsvind rond 8 uur, ben ik ook aanwezig.
op latere uren kan het zijn dat ik geestelijk/fysiek afwezig ben
Verwijderd
Daar hoef je helemaal geenVerwijderd schreef op 24 January 2003 @ 12:35:
Dan nog te bedenken dat heel veel mensen niet eens geld voor een originele CD overhebben
Verwijderd
*meld inzijde dat hem het wel een tijd lang gelukt wasVerwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 15:05:
[...]
Daar hoef je helemaal geenvoor te doen want ik (en veel mensen hopelijk) zijn het daar voor gigantische hoeveelheden % mee eens. Ik heb zojuist al mijn illegale cd's van vroeger met een mes bewerkt en ze weggegooid in de container. Ik hoop ook dat er niemand is op dit forum die Warcraft3 illegaal speelt, want dat zou ik nogal verloedering van het topic vinden.
Verwijderd
Maar dat bedoel ik ook.... Ik heb al m'n 'verslavingen' origineel. Starcraft, Warcraft, C&C Red Alert.Verwijderd schreef op 24 January 2003 @ 15:05:
[...]
Daar hoef je helemaal geenvoor te doen want ik (en veel mensen hopelijk) zijn het daar voor gigantische hoeveelheden % mee eens. Ik heb zojuist al mijn illegale cd's van vroeger met een mes bewerkt en ze weggegooid in de container. Ik hoop ook dat er niemand is op dit forum die Warcraft3 illegaal speelt, want dat zou ik nogal verloedering van het topic vinden.
Verwijderd
Het ergste is nog dat je waarschijnlijk dan een wel eerlijk betalende speler hebt lopen dwarsbomen in die tijd dat je em illegaal speelde. Die kon nl niet online als jij zat te spelenJaguar645 schreef op 24 January 2003 @ 15:21:
[...]
maargoed werd et na een tijdje zat al die ur cd key is in use bla bla bla dat ik hem ook maar gehaald heb in de winkel
Verwijderd
Weet ik, ik bedoel dan ook:Verwijderd schreef op 24 January 2003 @ 16:11:
[...]
Maar dat bedoel ik ook.... Ik heb al m'n 'verslavingen' origineel. Starcraft, Warcraft, C&C Red Alert.
Ik bedoelde met dedat sommige mensen wel geld voor zoiets als Warcraft 'les' overhebben, maar ook hele volksstammen niet eens WC3 origineel hebben. Dat vind ik gewoon zo'n fokking groot contrast
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2003 16:17 ]
Was het niet zo dat Jaguar WC3 zelf heeft gekocht, en iemand zijn cd-key heeft gehacked?Verwijderd schreef op 24 January 2003 @ 16:13:
[...]
Het ergste is nog dat je waarschijnlijk dan een wel eerlijk betalende speler hebt lopen dwarsbomen in die tijd dat je em illegaal speelde. Die kon nl niet online als jij zat te spelen![]()
Or am I mistaken?
denk het haast nietVerwijderd schreef op 24 January 2003 @ 16:13:
[...]
Het ergste is nog dat je waarschijnlijk dan een wel eerlijk betalende speler hebt lopen dwarsbomen in die tijd dat je em illegaal speelde. Die kon nl niet online als jij zat te spelen![]()
Or am I mistaken?
Verwijderd
Ik had dat probleem :6~ En ben nog altijd blij dat een Diablo spelende verkoper mij zonder problemen en zonder enige vorm van twijfel (maar eerder met medelijden) aan een nieuwe key heeft geholpen. FRS RULES !Darkvater schreef op 24 January 2003 @ 16:18:
[...]
Was het niet zo dat Jaguar WC3 zelf heeft gekocht, en iemand zijn cd-key heeft gehacked?
Maar, ik zit helemaal goed
Volgens mij ben ik nog de enige die in dit topic actief is met een Collector's Edition van Warcraft III
ik schaam mij nergens voorVerwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 16:16:
[...]
Weet ik, ik bedoel dan ook:to you
En 2 Reverend en Jaguar: Schaamt u! Verbrand uwe illegale exemplaren ende voegt u bij de verstandigen van geest!
En, idd, profile heeft gelijk hoor. Ik herinner mij nog mijn 'peter - fiasco'. Diegenen die daarom gelachen hebben en tóch zelf een illegaal exemplaar hebben, wens ik weinig goeds toe
wel fijn trouwens dat Jaguar steeds meer legaal koopt. Misschien komt het toch nog goedWant wat ik écht erg vind, is een gezonde gamende nederlander die een baantje heeft, het verstand heeft van een volwassene (als je ouder dan 18 bent) en dan toch de zooi brandt en download. Ok, Jaguar is nog geen 18 dus het kan nog komen
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Nopez, anders was ik geen gamedeveloper meerVerwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 16:35:
Ben jij gamedeveloper? Toch niet bij Davilex he?
Nou ja, ik sta in ieder geval achter je. heb vandaag al mijn illegale spelen bekrast en weggegooid<stoer he rofl
>
[ Voor 1% gewijzigd door MrJ op 24-01-2003 17:54 . Reden: typo ]
Godfather Bodybuilding topic reeks
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door FrostXL op 24-01-2003 18:10 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2003 18:19 ]
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Verwijderd
Zo uitgesproken een mening geven hoeft nou ook weer nietTrehT schreef op 24 januari 2003 @ 18:32:
waarom zal je moeten oefenen op een 'practice account'? ik pis daaropgeef me 2 goede argumenten
Verwijderd
Ja, daar ben ik het ook wel mee eens. Leuk om tegen een tegenstander te zeggen: je wint wel van me, maar dit is dan ook mijn practice accountTrehT schreef op 24 January 2003 @ 18:32:
waarom zal je moeten oefenen op een 'practice account'? ik pis daaropgeef me 2 goede argumenten
Verwijderd
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Verwijderd
Ik heb hem bekeken (jaja, ik en NE kunnen best samen gaanVerwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 18:18:
http://home.planet.nl/~jon02437/NEvsNEheelspannend.w3g hier een hele stoere replay vind ik zelf, NE vs NE wat op en neer gaat en uiteindelijk 50 minuten duurt waarna ik de rest van zijn basis moet vinden![]()
Anyway, kijken dus! En vanavond ben ik er ook weer om half 10 in channel gotwar3(dan zal ik Takkie heten, in deze game ben ik bunneh
)
Opmerkingen graag natuurlijk! Ik moet nog veel leren(alleen 15 dollar zal ik niet betalen voor tips
)
Verwijderd
Waarom niet serieus nemen als jij Dirk Teh Alknow GoSu bentVerwijderd schreef op 24 January 2003 @ 20:49:
[...]
Voor de rest wel een leuke game& Neem mijn kritiek niet ál te serieus
Ik wel iig, gotwar schopt kontGlorificationer schreef op 24 January 2003 @ 20:45:
met een random team match vraag je er ook om![]()
Gaan we weer om 21.30@gotwar3?
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
Sorry, ik was er ffs niet.Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 17:59:
Maar eh, ik weet nog steeds niet wat er in de Collectors Edition van WC3 zit... Enlighten me?!
Waarom liggen zulk soort dingen nooit in de winkel als ik een spel koopDarkvater schreef op 24 januari 2003 @ 21:11:
[...]
Sorry, ik was er ffs niet.
Hier kan je dus alles vinden: http://www.blizzard.com/war3/faq/collectorsedition.shtml
D'e zit een ongeloofelijk gave doos bij (eerste plaatje), waarin het spel, een uitgebreide handleiding, de DVD met alle films van WC3 gemasterd voor DVD met 5.1 geluid(echt om te smullen
), een onwijs gave artbook vol met schetsen, tekeningen, etc, een audio-cd met music van WC3 en 4 posters.
Het was € 79 in augustus, maar ik denk niet dat je het nu nog kan kopen. Misschien als War3x uitkomt
Verwijderd
Volgens mij moest je het bestellen daarom zag je het niet in de winkelTcq schreef op 24 January 2003 @ 21:12:
[...]
Waarom liggen zulk soort dingen nooit in de winkel als ik een spel koop
(@DiscWout) omg
Verwijderd
Nou, mijn vorige accounts hadden <25% wins, en ik ben er trots op! Ik verander alleen van account als ik een nieuwe nick wil.Verwijderd schreef op 24 January 2003 @ 19:30:
[...]
Ja, daar ben ik het ook wel mee eens. Leuk om tegen een tegenstander te zeggen: je wint wel van me, maar dit is dan ook mijn practice account.
En dan nóg: het blijft toch een spelletje en het zou niet om de stats moeten gaan. Ga anders custom game doen of zo. Al die accounts hey, daar wordt toch niemand beter van.
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Shade op 24-01-2003 23:52 ]
Verwijderd
Over die healing dinges, dacht ik niet aan en roar ook niet, ben nog beetje noob met NE en meestal als ik NE speelde dan ging ik voor mass archers + hippo's. Dat van die basis met chims de ene en de andere, ik dacht, als ik die hunts nu hard versla zonder zelf units te verliezen (dus gelijk met al me units erop, zodat ik zo min mogelijk zou verliezen) Dan kan ik me eigen base wel kwijtraken omdat ik die dan toch niet meer nodig zou hebben omdat ik waarschijnlijk toch geen units meer zou bouwen. Dan zou ik die chims later pakken
This is the Way.
Verwijderd
Verwijderd
Pffft, hij moet gelijk het weer laten zien hoor!
jullie beste?Darkvater schreef op 25 January 2003 @ 02:46:
[...]
Pffft, hij moet gelijk het weer laten zien hoor!
Alleen ter informatie: ik en Aris waren het beste![]()
Die Collector's Edition moest je vanuit Frankrijk bestellen per post, die kon je dus niet in de winkel kopen
This is the Way.
(@DiscWout) omg
Verwijderd
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2003 03:16 ]
Verwijderd
Verwijderd
niemand dwint je ertoeVerwijderd schreef op 25 January 2003 @ 03:31:
Is dat het enige dat je nog uit kunt brengen om half vier 's nachts? Kijk naar mij; ik type haast een heel opstel man!
Nee, maar ik ga jullie wel dwingen allemaal naar GotWar3 te komen
[ Voor 28% gewijzigd door PromWarMachine op 25-01-2003 03:43 ]
dikke ownage wat nog een aantal potjes idd doorgezet moet wordenPromWarMachine schreef op 25 januari 2003 @ 03:40:
[...]
Nee, maar ik ga jullie wel dwingen allemaal naar GotWar3 te komen![]()
![]()
Daar zijn ReV, Jag & ik aan het ownen, maar er is gewoon geen enkele bikkel meer online sinds de HK weg is![]()
Verwijderd
Ja, da's waar, daar kan niet tegen in. Mij kost de frustratie over al mijn semi-n00b fouten zo veel energie dat ik een foutloze zin niet eens meer kan typenVerwijderd schreef op 25 januari 2003 @ 03:41:
Let wel Dirk! Intellectueel gezien is mijn zin van een zodanige kwaliteit dat ik om deze tijd nog helder moet zijn om zo een zin, waar superlatieven voor tekort schieten, te posten op GoT.
ps: zonder typfouten.
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2003 04:24 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq