Hoe gaan we dat later doen bij gevechten? Mag je ook gewoon zelf beslissen of je iemand verslaat of niet? Of is er nog iets bekend van die pagina om met digitale dobbelstenen te gooien?
Hmm, dobbelstenen heb ik geen, voorlopig doen we het maar ff zo: spreek voor een gevecht mij ff aan, dan bekijk ik wel ff wat er gebeurd. Is er niemand hier dan die zoiets in elkaar kan draaien en hosten? Anders moet ik ff zoeken van wie dat andere ding was.
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Er zullen hier dan vast wel alle eerbetuigingen komen over hoe leuk dit ook wordt om te lezen. Bij deze ben ik de eerste
. Het begint al mooi en ik ga dit topic zeker volgen.
Vorige dice-pagina was van wHiTeRaZoR. Je zou hem kunnen mailen. Ik heb zelf geen ruimte om dit soort scripting-zooi te hosten (Chello doet dat voor zover ik weet niet), en om zelf een script in elkaar te zetten kost me teveel tijd om uit te zoeken (niet zoveel ervaring met scripten op webpagina's)
Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange
Ik kan denk ik wel dat scriptje hosten, XS4ALL is zeer aardig met homepages. ^_^Coffeemonster schreef op 11 February 2003 @ 10:57:
Vorige dice-pagina was van wHiTeRaZoR. Je zou hem kunnen mailen. Ik heb zelf geen ruimte om dit soort scripting-zooi te hosten (Chello doet dat voor zover ik weet niet), en om zelf een script in elkaar te zetten kost me teveel tijd om uit te zoeken (niet zoveel ervaring met scripten op webpagina's)
Alleen weet ik niet of scripts erop werken, ik zal me daar eventjes in verdiepen.
This post was created by millions of tiny cows jumping around on my keyboard.
Verwijderd
GevechtenIvion schreef op 11 February 2003 @ 14:57:
[...]
Ik kan denk ik wel dat scriptje hosten, XS4ALL is zeer aardig met homepages. ^_^
Alleen weet ik niet of scripts erop werken, ik zal me daar eventjes in verdiepen.
We lossen het samen wel op
Ach voorlopig hebben we toch nog geen dice nodig
Mja, ik kan wel die gozert mailen, maar ik kan em niet hosten, dus tot we kunnen hosten heeft dat geen zin
Moet toch lukken met een leuk ASP scriptje? Je kan bij brinkster een gratis account aanvragen die ASP ondersteund.
Mja, en ik weet wat ASP is en hoe het werkt? Ofja, denk wel dat het weet wat het is, soort dbase thingy toch?
Tja.. het is gewoon VBScript in je HTML die door de server wordt uitgevoerd, je kan idd een dbase aanspreken met behulp van SQL queries. Maar volgens mij is een simpele dice page zelfs te maken met gewoon HTML + Javascript, die sites kun je overal laten hosten.
ik heb 0,0 verstand van scripts of websites, heb wel nog 4 mb webspace over van @home. Staan alleen wat foto's van mij op.
En verder wou ik t ff zeggen dat ik 't echt super tof vind om mee te doen
Geweldig deze opzet
En verder wou ik t ff zeggen dat ik 't echt super tof vind om mee te doen
Verwijderd
Ja het bevalt me voorlopig nog primaBrik schreef op 12 February 2003 @ 18:55:
En verder wou ik t ff zeggen dat ik 't echt super tof vind om mee te doenGeweldig deze opzet
Nu maar hopen dat de DM met een beetje leuk verhaal aankomt
Waar zijn Mandjanza / SeRRveR & Allan / Hiro Shima eigenlijk
Ik heb jullie nog niet gezien
FF een paar vraagjes:
Hoe doen we het met geld/equipment
Hoe groot is het dorp(je) waar we nu inzitten
Heeft het dorpje nog een bijzondere achtergrond
Of heb je liever dat ik dit soort vragen in het andere topic zet ?
Verwijderd
hoi, ga nu ff lezen, mijn verstandskies ligt dwars (letterlijk) en gaat er morgen uit, hoop dat ik nog bij zinnen ben de komende dagen, maar jah
Verwijderd
Jawohl de mede crimineel has arrivedVerwijderd schreef op 12 februari 2003 @ 19:41:
hoi, ga nu ff lezen, mijbn verstandskies ligt dwars (leterlijk) en gaat er morgen uit, hoop dat ik nog bij zinnen ben de komende dagen, maar jah
Welcome
Beterschap
Lijkt me namelijk niet echt prettig

Verwijderd
lijkt mij ook niet prettig
maar het moet gebeuren, doet namelijk nu ook pijn...
Mijn UIN staat wel vermeld, maar ik heb ICQ vrijwel nooit aanstaan, ben wel te berijken via e-mail...
Mijn UIN staat wel vermeld, maar ik heb ICQ vrijwel nooit aanstaan, ben wel te berijken via e-mail...
Ik wil wel kijken of ik dit weekend wat in elkaar kan flansen. Het is natuurlijk wel het leukste als je kan zien wat er eerder is gedobbeld, en om welke reden door wie. ASP is wel makkelijk, omdat je eenvoudig met databases kan werken; lekker makkelijk met het opslaan van de eerdere worpen
. En het is volgens mij niet de moeilijkste taal (heb er nog niet mee gewerkt).
Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
Verwijderd
ik heb opzich ook wel webspace availeble met ondersteuning van zo'n beetje alles... bij digitalspace.net
..zit nu constant te F5en in het andere topic
damn, nu al verslaafd....
..zit nu constant te F5en in het andere topic
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2003 22:37 ]
Ik volg het topic ook en het ziet er idd goed uit. Ik vraag me inderdaad ook af hoe jullie het doen met equipment enzo, misschien soort van inventory plaatsen op de site waar ook de chars staan.Verwijderd schreef op 12 februari 2003 @ 22:25:
..zit nu constant te F5en in het andere topicdamn, nu al verslaafd....
Of gewoon een beetje logisch nadenken en niet overpowered spelen. Het gaat om de fun, niet om het winnen (van wat eigenlijk? :?
)
Nee, dat snap ik... Maar het verzamelen van magische items is meestal een leuke bezigheid in RPGs. Of misschien speel ik net iets teveel Baldur's Gate...
Als er uberhaupt al magische items in dit adventure voorkomen, dan lijkt het me dat we elkaar wel zo kunnen vertrouwen dat ieder zelf bijhoudt wat hij heeft. Anders ben je wel erg lame bezig, dat je een topic als dit zo gaat verzieken
Ja maar lijkt me ook niet logisch als ik nou opeens magische nintjaka's (hoe je het ook schrijft) van +3 atack en dex erbij zou hebben he
valt niet op
. En als we het goed doen hebben we ook geen dice nodig, alleen als iedereen altijd zegt dat ie wint...
Verwijderd
nunchakus 
en ik denk dat je teveel Baldur's Gate hebt gespeeld... tenzij je natuurlijk een soort van treasure hunter bent, of dief met specefieke honger naar magiesche items... maar zelfs dan, hoe vaak zullen ze voorkomen en hoe vaak vindt je precies een item wat je character kan gebruiken...
Als je in AD&D (2nd) het trasure systeem volgt zal je bijna nooit een item krijgen wat precies aan je verlangens voldoet.... nu bepaald DarkX natuurlijk de setting, al hebben wij daar erg veel vrijheid in, ik denk niet dat er iemand op eens zal zeggen; "ik trek m'n zwaard +5 +5 flametong en zet die even achter in z'n keel"
of als DarkX komt met; "je krijgt een pijl in je schouder" "jamaaaar ik heb ringmail +4 en een ring of protection +3 en een cloak of deflection, dus...." toch?
zit wel goed denk ik
en ik denk dat je teveel Baldur's Gate hebt gespeeld... tenzij je natuurlijk een soort van treasure hunter bent, of dief met specefieke honger naar magiesche items... maar zelfs dan, hoe vaak zullen ze voorkomen en hoe vaak vindt je precies een item wat je character kan gebruiken...
Als je in AD&D (2nd) het trasure systeem volgt zal je bijna nooit een item krijgen wat precies aan je verlangens voldoet.... nu bepaald DarkX natuurlijk de setting, al hebben wij daar erg veel vrijheid in, ik denk niet dat er iemand op eens zal zeggen; "ik trek m'n zwaard +5 +5 flametong en zet die even achter in z'n keel"
of als DarkX komt met; "je krijgt een pijl in je schouder" "jamaaaar ik heb ringmail +4 en een ring of protection +3 en een cloak of deflection, dus...." toch?
zit wel goed denk ik
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2003 00:40 ]
Verwijderd
IddCoffeemonster schreef op 12 February 2003 @ 23:13:
Of gewoon een beetje logisch nadenken en niet overpowered spelen. Het gaat om de fun, niet om het winnen (van wat eigenlijk? :?;))
Fun 4 alles
Pas maar op dat ik niet in een bos met een zwaard kom want ik heb dan al een geweldige fumble voor mezelf bedacht
Nu we geen dice gebruiken moeten we ook zelf fumbles veroorzaken
Die maken het juist grappig en onverwacht
Heeft iemand eigenlijk al enig idee wat we aan het doen zijn
Gaat hard heVerwijderd schreef op 12 February 2003 @ 22:25:
..zit nu constant te F5en in het andere topicdamn, nu al verslaafd....
edit:
Belangrijke tip
Voordat je een berichtje post in het andere topic druk een keer op "Bekijk bericht" dan refresht hij hem en dan kan je zien of er niet toevallig iemand anders al in de tussen tijd gereageerd heeft, dit deed ik gelukkig gisteren anders krijg je van die vreemde kronkels
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2003 10:09 ]
Ik heb niet al teveel tijd om te spelen. (Zit zonder internet thuis.) \
Maak mezelf maar snel uit de voeten (Sorry allan voor het muntstuk
)
Maak mezelf maar snel uit de voeten (Sorry allan voor het muntstuk
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Achtergrond info e.d. probeer ik zoveelmogelijk in character te geven, zoals nu ook in de laatste post. Jullie chars kunnen ook vragen stellen nlVerwijderd schreef op 12 februari 2003 @ 19:09:
FF een paar vraagjes:
Hoe doen we het met geld/equipment
Hoe groot is het dorp(je) waar we nu inzitten
Heeft het dorpje nog een bijzondere achtergrond
Of heb je liever dat ik dit soort vragen in het andere topic zet ?
Over geld enzo: voorlopig hebben jullie zo'n beetje wat je zelf realistisch lijkt, en in character. Willen jullie dit exact bepalen, dat mag van mij, knal dat hier maar neer ofzo. Willen jullie dit enigzins vaag laten, is ook prima. Wanneer jullie onrealistische items blijken te bezitten, als een soort deus ex machina, later in het spel, dan laat ik het wel weten, of straf ik jullie hiervoor
En waar jullie aan bezig zijn?
Verwijderd
ah damn, heb ik je net te pakken...SeRRveR schreef op 13 February 2003 @ 15:58:
Ik heb niet al teveel tijd om te spelen. (Zit zonder internet thuis.) \
Maak mezelf maar snel uit de voeten (Sorry allan voor het muntstuk)
ik laat je wel weer gaan
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2003 18:15 ]
Hmm, er staan twee lege replys van jou in het andere topic, wat is nu het idee?
In principe kan er wel iemand bij, wanneer je een goed character stuurt naar rschreurs@home.nl. Hou het stramien van de andere chars aan op: http://members.home.nl/rschreurs/gotrpg/. En het liefst zo uitgebreid mogelijk, check Gromnir om te zien hoeveel detail je er in kan leggen
. Omdat het later wat moeilijker is om mensen te plaatsen nu we eenmaal bezig zijn, wil ik trouwens nog alleen mensen plaatsen met een GOED char sheet, dus doe je best, dan maak je de meeste kans. Kan dan beetje zien of je wat RP kwaliteit hebt
Ik kan je waarschijnlijk ook niet DIRECT plaatsen, kan even duren voor er een logische plek in het verhaal ontstaat. Maar probeer het zou ik zeggen. Maar ik garandeer dus niks.
In principe kan er wel iemand bij, wanneer je een goed character stuurt naar rschreurs@home.nl. Hou het stramien van de andere chars aan op: http://members.home.nl/rschreurs/gotrpg/. En het liefst zo uitgebreid mogelijk, check Gromnir om te zien hoeveel detail je er in kan leggen
rpg pongel geeft me tevens nieuwe inspiratie voor mijn tekenhobby
Heb alisha al gerestyled naar wat meer detail, rest op zijn tijd 
Tevens alisha icoon, mocht iemand die willen
Tevens alisha icoon, mocht iemand die willen

Heb weer een gaatje met tijd gevonden om te posten.
Trouwens, wanneer mensen commentaar, advies, kritiek of opmerkingen hebben over mijn GMstijl of whadever, plaats hier gerust, ik speel ook voor het eerst als GM op deze manier
Kan alleen bijleren
Ik vind dat je t wel goed doet, maar kan er nog niet zo heel veel over zeggen want ze zijn pas net begonnen maar tot nu toe doe je t goed!
offtopic:
Alisha is nu wel errug lekker
Alisha is nu wel errug lekker
Trouwens, het zou wel handig zijn als jullie in je icon, subtitle of sig de naam van je char neerzetten, dan zijn jullie allemaal wat beter te herkennen 
offtopic:
En thanks
En thanks
Lekker wijf
Ik heb een dicepagina in elkaar geflanst.
Hij is nog erg eenvoudig, maar hij werkt. Je kan tot maximaal 30 dobbelstenen van een soort gooien, wat me voorlopig wel genoeg lijkt.
Verder kan je ervoor kiezen om een worp op te slaan. Doe dit als je een worp doet voor ons RP-topic, dan kunnen we dit terugvinden. Je moet overigens een naam en een reden opgeven als je je worp wilt opslaan. Als je bijvoorbeeld een character wilt bouwen en je hebt geen dobbelstenen bij de hand, kan je de site ook gebruiken, maar dan hoef je geen resultaten op te slaan.
Later wil ik er nog andere zaken aan toevoegen. Er moet bijvoorbeeld nog een datumveld bij, maar ik moet daarvoor uitzoeken in welke vorm Access een datumveld wilt toegestuurd krijgen via SQL, want dit gaat nu hopeloos mis. En verder zal ik waarschijnlijk nog aan de opmaak sleutelen.
Je vindt de pagina op http://www33.brinkster.com/arjenm/
Later wil ik er nog andere zaken aan toevoegen. Er moet bijvoorbeeld nog een datumveld bij, maar ik moet daarvoor uitzoeken in welke vorm Access een datumveld wilt toegestuurd krijgen via SQL, want dit gaat nu hopeloos mis. En verder zal ik waarschijnlijk nog aan de opmaak sleutelen.
Je vindt de pagina op http://www33.brinkster.com/arjenm/
Eey, is dat evt in een frame van de webpage te plakken? dan neem je de opmaak van de charpages zegmaar daarin over en knallen we die gewoon int menu, is wel handig.
Whaha, cool. De vorige twee topics zijn doodgebloed. Ik hoop dat deze topics een betere toekomst tegemoet gaan, al was het in het begin van de eerste twee topics erg leuk.
Waar is het ergens misgegaan in die topics? Er zijn wel een paar redenen die ik daarvoor kan bedenken. Doordat je niet achter elkaar door speelt ben je niet "ingeleefd" in de rol. In een conventionele PnP sessie begin je en na een paar minuten zit je in de rol, maar bij deze vorm van roleplayen kom je nooit echt in je rol. Een andere reden was dat na een tijd minder gepost werd en het enthousiasme zakte.
Waar is het ergens misgegaan in die topics? Er zijn wel een paar redenen die ik daarvoor kan bedenken. Doordat je niet achter elkaar door speelt ben je niet "ingeleefd" in de rol. In een conventionele PnP sessie begin je en na een paar minuten zit je in de rol, maar bij deze vorm van roleplayen kom je nooit echt in je rol. Een andere reden was dat na een tijd minder gepost werd en het enthousiasme zakte.
Ik zal eens kijken, maar niet nuDarkX schreef op 16 februari 2003 @ 18:22:
Eey, is dat evt in een frame van de webpage te plakken? dan neem je de opmaak van de charpages zegmaar daarin over en knallen we die gewoon int menu, is wel handig.
Met het vorige RolePlay topic had ik eigenlijk geen last van je eerste reden, ondanks dat je steeds maar even bezig bent. Je tweede reden is volgens mij de belangrijkste reden van het doodbloeden van het topic, naast tijdgebrek. Dat risico loopt dit topic natuurlijk ook, maar ik ga daar niet van uit. Voorlopig houden we de moed er maar in.ProPHeT_Ewok schreef op 16 februari 2003 @ 18:44:
Hij kan altijd standalone draaien, dan hoef je em alleen maar rechstreeks aan te spreken
Alleen kleurtjes enzo moeten dan aangepast worden, zoals nu ziet er nie uit
http://members.home.nl/rschreurs/gotrpg/
Alleen kleurtjes enzo moeten dan aangepast worden, zoals nu ziet er nie uit
http://members.home.nl/rschreurs/gotrpg/
[ Voor 3% gewijzigd door DarkX op 16-02-2003 21:30 ]
Ik had een voorstel: Om al de gewone gesprekken niet in het andere topic te doen maar in dit topic. Je mag wel bij je verhaaltje een [ooc] stukje doen maar liever niet uitsluitend een [ooc] stuk want dat wordt het zo'n rommeltje? Eens?
Verwijderd
dat voorzag ik ook al en daarom heb ik een oud character uit de kast gehaald... eentje waarmee ik al 7 jaar doe, dan hoef je niet echt bang te zijn dat je niet in char kan komenProPHeT_Ewok schreef op 16 February 2003 @ 18:44:
Whaha, cool. De vorige twee topics zijn doodgebloed. Ik hoop dat deze topics een betere toekomst tegemoet gaan, al was het in het begin van de eerste twee topics erg leuk.
enuhh Brik, oneens.... want dan moet je constant allebij de topics gaan bijhouden, terwijl ik nu maar af en toe hier kom en lekker dat andere topic in de gaten hou
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2003 00:01 ]
Hmmz, het is lastiger als het lijkt om een halforchoofd fatsoenlijk te tekenen, je hebt niks waarop je het kan baseren qua verhoudingen enzo
Schetsen is makkelijker, want het hoeft nergens op te lijken, maar de details zijn moeilijker te plaatsen
Gezicht tot noch toe:
Gezicht tot noch toe:

ja er zijn ook zonnige winterdagen... zoals vandaag?
Ja okay, maar er zijn geen zomerse briesjes in de winter
Check out de nieuwe grom
kleren kunnen nog wel beter.

Alan, ik heb je een trui gegeven voordat je die 3 vreemdelingen ging volgen. Je reageerde er niet eens op
Verwijderd
SeRRveR, het is een beetje lastig met jou, je schreef jezelf er uit door weg te rennen, ik was een beetje laat van begrip en rende achter je aan, kwam er toen achter dat je aan had gegeven niet genoeg tijd te hebben om te spelen en liet je weer gaan... later kom je toch terug om me een trui te geven...
thx anyway hoor 
en nu loop je verveeld door het dorp als een almagtige tovernaar, een heel dorp stil leggen is niet iets wat iedere jan "tover" lul kan doen lijkt me
ik kan je dus niet helemaal pijlen, vandaar
en nu loop je verveeld door het dorp als een almagtige tovernaar, een heel dorp stil leggen is niet iets wat iedere jan "tover" lul kan doen lijkt me
Ik zou graag willen meespelen, speel zelf sinds 2 maanden d&d en vind een ranger wel leuk maar een fighter lijkt me toch wat beter. Ja wil graag sterk zijn 
Ben in onze party (komt iedere vrijdag bij elkaar) ook een beetje overpowerd.
Daar spelen we met een ranger(me), cleric, thief, sorc en een druid.
Al merk ik dat het hier echt meer praten is dan vechten en dat lijkt me ook wel tof.
Ik wil graag als fighter beginnen als dat mogenlijk is
Ga nu ff de 4 middenpagina's lezen
Ben in onze party (komt iedere vrijdag bij elkaar) ook een beetje overpowerd.
Daar spelen we met een ranger(me), cleric, thief, sorc en een druid.
Al merk ik dat het hier echt meer praten is dan vechten en dat lijkt me ook wel tof.
Ik wil graag als fighter beginnen als dat mogenlijk is
Ga nu ff de 4 middenpagina's lezen
marshallq> Voor jou geldt hetzelfde:
Trouwens, het gaat niet om sterk zijn of winnen oid, we zijn niet echt combat gericht, meer story driven.In principe kan er wel iemand bij, wanneer je een goed character stuurt naar rschreurs@home.nl. Hou het stramien van de andere chars aan op: http://members.home.nl/rschreurs/gotrpg/. En het liefst zo uitgebreid mogelijk, check Gromnir om te zien hoeveel detail je er in kan leggen . Omdat het later wat moeilijker is om mensen te plaatsen nu we eenmaal bezig zijn, wil ik trouwens nog alleen mensen plaatsen met een GOED char sheet, dus doe je best, dan maak je de meeste kans. Kan dan beetje zien of je wat RP kwaliteit hebt Ik kan je waarschijnlijk ook niet DIRECT plaatsen, kan even duren voor er een logische plek in het verhaal ontstaat. Maar probeer het zou ik zeggen. Maar ik garandeer dus niks.
Verwijderd
Ok, even een voorstel, aangezien SeRRveR blijkbaar toch graag wil blijfen mee doen... ga ik hem een beetje bij me in de buurt houden... zodat we niet altijd zijn antwoord nodig hebben om verder te gaan en hij toch betrokken raakt bij het verhaal? goed plan? kan je je er geen voorstelling van maken? ik ook nog niet
we kijken wel...
[edit]
zoiets...dus
[edit]
zoiets...dus
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2003 18:45 ]
Verwijderd
Hey prutsers, dat het school vacantie is betekent niet dat jullie helemaaal niets meer hoeven te doen
School vakantie? bastard!
Verwijderd
ik niet hoor ik ben gewoon aan het werk... maar m'n buurjongen zit zich al een paar dagen te vervelen en MaRc0 was me weer eens een paar keer voor in SP: Vragen en Problemen, dus toen dacht ik, hey de school vacanties zullen wel weer begonnen zijn... vandaar
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2003 19:11 ]
Schoolvakanties zijn voor watjes scholieren/studenten.
Gelukkig kan ik mijn eigen werkvakanties bepalen.
Maar het kan handig zijn als je het even meldt wanneer je bijvoorbeeld een weekje weg bent. Eventueel kan je een ander vragen om je character te verzorgen. Dan weet iedereen waar ze aan toe zijn
Maar het kan handig zijn als je het even meldt wanneer je bijvoorbeeld een weekje weg bent. Eventueel kan je een ander vragen om je character te verzorgen. Dan weet iedereen waar ze aan toe zijn
Ik ben vanaf vrijdag een week op vakantie naar Frankrijk
, ik kan dus een week lang niet posten, dat jullie t maar ff weten
Verwijderd
hey prutsers, dat Brik op vacantie is betekent niet dat iedereen uit z'n neus mag gaan peuteren 
heb weer wat gepost, DarkX misschien moet er wat beweging in komen, de reis beginnen oid, aangezien men niet echt meer actief is...
heb weer wat gepost, DarkX misschien moet er wat beweging in komen, de reis beginnen oid, aangezien men niet echt meer actief is...
Goed plan, zie er zelf ook niet veel in maarja. Zit nu weer 24 minuten in de bibliotheek. Moet vrdmme 1 minuut w88 voordat een pagina geladen is. AnywhereVerwijderd schreef op 25 February 2003 @ 18:20:
Ok, even een voorstel, aangezien SeRRveR blijkbaar toch graag wil blijfen mee doen... ga ik hem een beetje bij me in de buurt houden... zodat we niet altijd zijn antwoord nodig hebben om verder te gaan en hij toch betrokken raakt bij het verhaal? goed plan? kan je je er geen voorstelling van maken? ik ook nog nietwe kijken wel...
[edit]
zoiets...dus

rijs beginnen? Ik rijs, jij rijst? Sambal bij? 
Maar excuus, door ziekte, carnaval en studiedruk is het paar weekjes rustig aan mijn kant, vanaaf komt er een story advance
Maar excuus, door ziekte, carnaval en studiedruk is het paar weekjes rustig aan mijn kant, vanaaf komt er een story advance
Verwijderd
enuhh woei! verder, vermaak me nogsteeds prima in je campaign...
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2003 17:56 ]
ph34r mijn writing skillz, heb even overvloedig leesmateriaal gepost, geeft jullie wat te doen
diplomaat geloof je toch zelf niet
* Brik is terug van vakantie hoor, dus ik kan weer posten
Serrver> sorry, maar ik kan ineens nix naar je zenden? Maar welk ongemak bedoel je, dat je wat weinig post? Mail anders als er wat op je lever is
ik vind jou ook liev hoor
[ Voor 8% gewijzigd door Brik op 11-03-2003 19:52 ]
Ik piep er morgen anderhalve week tussenuit voor bezoekjes en vakantie
. Wat mij betreft kunnen jullie rustig verder spelen en Witte gewoon meeslepen. Jullie weten zo onderhand zijn stijl van spelen wel, lijkt me.
Is DarkX dood ofzo? heb um al een week niet meer gespot ofzo

[ Voor 5% gewijzigd door Brik op 23-03-2003 22:26 ]
Verwijderd
AAARGGHHH Mandjanza, wat doe je met m'n char!!!!!
Eerst laat je me zeggen "wat heb jij veel megemaakt zeg" dat kon ik nog net hebben
en nu laat jij MIJ, jawel, de meester der balans en capriolen, de stuntel zijn....
jij was toch de onhandige, onzekere, stuntel? als je het stukje nogmaals leest zie je dat ik op de boomstam stond en jij met 1 arm mij vast hield en de ander voor je ogen hield... de italic text was door mij gesproken,,ik spreek niet voor jou... dat doe je zelf maar
even kort... sterke kant van mijn char is dat ik de koele kikker ben en een uitstekende lichamelijke controle heb, zwakke kanten zijn mijn desintresse en dat ik naast die sterke punten eigenlijk nergens bijzonder goed in ben... jij kan toveren.... dus laat mij als je belieft de koele kikker zijn. want nu ben ik behoorlijk out of character... thx
Eerst laat je me zeggen "wat heb jij veel megemaakt zeg" dat kon ik nog net hebben
en nu laat jij MIJ, jawel, de meester der balans en capriolen, de stuntel zijn....
jij was toch de onhandige, onzekere, stuntel? als je het stukje nogmaals leest zie je dat ik op de boomstam stond en jij met 1 arm mij vast hield en de ander voor je ogen hield... de italic text was door mij gesproken,,ik spreek niet voor jou... dat doe je zelf maar
even kort... sterke kant van mijn char is dat ik de koele kikker ben en een uitstekende lichamelijke controle heb, zwakke kanten zijn mijn desintresse en dat ik naast die sterke punten eigenlijk nergens bijzonder goed in ben... jij kan toveren.... dus laat mij als je belieft de koele kikker zijn. want nu ben ik behoorlijk out of character... thx
sorry hoor, doe het niet expres.Verwijderd schreef op 03 April 2003 @ 08:25:
AAARGGHHH Mandjanza, wat doe je met m'n char!!!!!
Doe trouwens wat aan je grammatica en spelling alstublieft
MORE MORE MORE RPG !!!
waar zijn de replys in het topic waar het verhaal zich afspeelt ?
Verwijderd
Heb Gamegod een mailtje gestuurd maar nog niets vernomen... nou is het volgensmij z'n werk e-mail, en het is nogal pasen... kan iemand hem misschien even IMen?
enuhh SeRRveR, wat Coffeemonster bedoelde met je rare tijds besef is denk ik, dat je er even een uur tussen uit knipt waarin vanalles had kunnen gebeuren...
we zien mensen verderop, je valt in een gat, valt flauw... en een uur later sta je weer op en legt die 2 gestaltes die we zagen even omver.... wat hebben wij gedaan in dat uur? het lijkt me handig dat als je meld dat je flauwvalt dat je laatste stukje text in je post is... zodat andere mensen gewoon het een en ander kunnen doen waarna jij weer verder kan op het moment dat je bij komt... misschien had iemand je wel gevionden bijvoorbeeld... snap je?
en als ik me net verstopt heb is het natuurlijk een ramp als je me gewoon meteen ziet zitten... kan gebeuren natuurlijk, maar doet m'n reputatie niet bepaald goed
enuhh SeRRveR, wat Coffeemonster bedoelde met je rare tijds besef is denk ik, dat je er even een uur tussen uit knipt waarin vanalles had kunnen gebeuren...
we zien mensen verderop, je valt in een gat, valt flauw... en een uur later sta je weer op en legt die 2 gestaltes die we zagen even omver.... wat hebben wij gedaan in dat uur? het lijkt me handig dat als je meld dat je flauwvalt dat je laatste stukje text in je post is... zodat andere mensen gewoon het een en ander kunnen doen waarna jij weer verder kan op het moment dat je bij komt... misschien had iemand je wel gevionden bijvoorbeeld... snap je?
en als ik me net verstopt heb is het natuurlijk een ramp als je me gewoon meteen ziet zitten... kan gebeuren natuurlijk, maar doet m'n reputatie niet bepaald goed
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2003 23:18 ]
Ik zag jou van achteren, duidelijk verschuild zitten voor de 2 gestaltesVerwijderd schreef op 19 April 2003 @ 23:07:
Heb Gamegod een mailtje gestuurd maar nog niets vernomen... nou is het volgensmij z'n werk e-mail, en het is nogal pasen... kan iemand hem misschien even IMen?
En ik heb dat uurtje wel even veranderd in een tijdje.
Verwijderd
WIJ WILLEN GAMEGOD!!!
DarkX heb je ruzie met hem ofzow?
ik heb namelijk een beetje een actie van Gwendolyne nodig voor ik verder kan spelen... een beetje
DarkX heb je ruzie met hem ofzow?
ik heb namelijk een beetje een actie van Gwendolyne nodig voor ik verder kan spelen... een beetje
DarkX himself is ook nogal zeer weinig online.
Topic zelf is ook nogal dood, saai, b00ring
Topic zelf is ook nogal dood, saai, b00ring

naja, er is wat bij mij aan de hand
. Dus kijk maar even 
Heb je msn, anders kom online @ icq
Heb je msn, anders kom online @ icq
[ Voor 30% gewijzigd door Virgil op 24-04-2003 18:15 ]
Verwijderd
ben op m'n werk... geen ICQ... heb wel het een en ander even in handen genomen, hoop dat daar vrede mee is, anders edit ik wel...
Hmm ja ik vraag me alleen af waar ik blijf want ik liep naast mandjazna (ofzoiets
) en had een gesprek met hem. Maarja maakt ook niet zo heel veel uit, dan doen we wel net alsof ik met mijn domme kop gewoon ben doorgelopen he

Verwijderd
kom dan nu terug rennen ofzow
kunnen we gezellig met z'n drieen verder lopen...
//
had ook eigenlijk jou in gedachte maar bedacht me tijdens het schrijven dat jij niet met een boog maar met noentjoekoes (
) rond liep... dus. toen maakte ik er even Witte van
//
had ook eigenlijk jou in gedachte maar bedacht me tijdens het schrijven dat jij niet met een boog maar met noentjoekoes (
Even een korte reactie van mij (ja, ik leef nog
): Ik post momenteel niet in het roleplay-topic, omdat mijn character op dit moment weinig bijzonders kan. Ik zit eigenlijk een beetje op input van DarkX te wachten (hij stuurt tenslotte het verhaal ergens heen, hoop ik
).
We need DarkX!!!
En Gamegod!
Pliez?
Pliez?
This post was created by millions of tiny cows jumping around on my keyboard.
DarkX die geeft ook geen kick op ICQ.
MSN heb ik hem nog nooit online gezien.
MSN heb ik hem nog nooit online gezien.
DarkX was net op msn maar hij reageerde helemaal niet en heeft ook niks meer gepost