Verwijderd schreef op 12 februari 2003 @ 19:09:
FF een paar vraagjes:
Hoe doen we het met geld/equipment

Hoe groot is het dorp(je) waar we nu inzitten

Heeft het dorpje nog een bijzondere achtergrond
Of heb je liever dat ik dit soort vragen in het andere topic zet ?

Achtergrond info e.d. probeer ik zoveelmogelijk in character te geven, zoals nu ook in de laatste post. Jullie chars kunnen ook vragen stellen nl

Hebben jullie specifieke vragen of onduidelijkheden buiten je char om doe dat maar hier. Het dorp is dus niet extreem groot, maar ook niet echt een totaal gat. EXACTE grote doet er voorlopig niet doe, die heb ik dan ook nog niet echt bepaald

As big as needed
Over geld enzo: voorlopig hebben jullie zo'n beetje wat je zelf realistisch lijkt, en in character. Willen jullie dit exact bepalen, dat mag van mij, knal dat hier maar neer ofzo. Willen jullie dit enigzins vaag laten, is ook prima. Wanneer jullie onrealistische items blijken te bezitten, als een soort deus ex machina, later in het spel, dan laat ik het wel weten, of straf ik jullie hiervoor

Speciale of magische voorwerpen, mochten ze voorkomen, merken jullie vanzelf wanneer ze langs komen. Ze zijn niet te koop, jullie hebben er momenteel geen, en ik accepteer het ook niet als jullie ze plotseling vinden zonder mijn mederwerking hieraan.
En waar jullie aan bezig zijn?

Om eerlijk te zijn, aan nog niet zo gek veel, ben nog even jullie chars wat laten reageren, beetje achtergrond bouwen, en kijken welke richting jullie op kunnen. Ik hou niet zo van de "je komt in een tavern en een random duister figuur in een donker hoekje verteld je dat er goud te halen valt in een grot buiten het dorp maar pas op er zijn 100 orcs en 78 trollen binnen plus enkele valstrikken" achtige adventures, avonturen komen niet zomaar aanwaaien in een tavern