Toon posts:

[XS4All] hack waarschuwing

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 469 views sinds 30-01-2008

• Dennis van der Stelt
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-08 08:33
Als je wilt scannen, moet je bij Chello gaan zitten. Ik kan iemand die scant zich te pletter, maar hoort nooit wat van Chello zelf. Stelletje losers zijn het bij Chello! Ik ben lekker overgestapt op ADSL want ik werd gek van die prutsers!

[ Voor 5% gewijzigd door Dennis van der Stelt op 21-01-2003 13:14 . Reden: thread is 5 pagina's lang, had alleen de eerste gelezen en daar op laatste reply gereageerd! :) ]

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

• Millennium
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-07 14:17

Millennium

Bug free !!!

KaAzKoP schreef op 21 January 2003 @ 12:31:
[...]

Maar het is natuurlijk wel erg dom om anonymous acces anonymous acces aan te laten staan.
Oh dat doe ik ook, als je maar zorgt dat je upload en pub maar gespreid hebt. Dus of een apart account voor upload of alleen upload previleges voor je upload map. Zodat niemand "misbruik" kan maken van je anonymous access

Rampen bak 2004

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:13

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-08 18:10

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

[...]

Maar het is natuurlijk wel erg dom om anonymous acces anonymous acces aan te laten staan.

Ja en? Een normaal mens gaat, waneer ie een deur van het magazijn open ziet staan toch ook gewoon bellen met "He kluns, je hebt je deur nog open staan" ipv de hele boel leeg roven?

Wat veel mensen volgens mij vergeten is dat, door het instaleren van zo'n pubje, je de eigenaar van zo'n server en strop van enkele 10.000 den pleuro's kunt bezorgen. Ik wil je nog wel eens horen waneer ze dat op jou zelf gaan verhalen!!

nohtml]
Verwijderd schreef op 21 January 2003 @ 12:40:
[...]

rustig maar hoor
1. ik zeur niet ik vraag gewoon iets waar denk je dat we nu al 100 posts over praten
Dat we na 100 posts nog steeds bezig zijn komt juist door je 'gezeur'
2. Waar staat in de voorwaarden dat je niet mag scannen
Is al meerdere keren aangehaald. Dat scannen is behoorlijk hinderend.. Ik heb op een gegeven moment bij mij thuis het loggen maar uit moeten zetten omdat de server constant bleef schrijven en mijn harde schijf bom vol raakte met logs vanwege al de lame ass scriptkiddos
3. wat maakt het doel van het scannen uit
Als ik de hele tijd steentjes tegen jou aan loop te gooien ga jij je er toch ook aan iriteren? Mischien heb ik wel als doel om wat parabool stellingen uit te proberen. Leuk nobel doel. Maar jij blijft het waarschijnlijk nog hoogst iritant vinden.
ik merk wel dat de meeste mensen zeggen:
het mag niet doe het gewoon niet

dat vult toch nix aan dit topic toe
[/nohtml]
Leg je daar gewoon dan eens bij neer.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Verwijderd

Topicstarter
ik vind dat xs4all nog steeds een beetje vaag er over doet

• Janoz
  • Laatst online: 02-08 18:10

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Verwijderd schreef op 21 January 2003 @ 13:25:

Wat is er vaag aan "Stop met scannen anders sluiten we je af" eigenlijk?

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:44
Nee, xs4all is heel duidelijk. Ze hebben een officiele waarschuwing verzonden, waaruit je kunt opmaken dat ze het niet toestaan/tolereren.
De eerstvolgende actie zal dan ook ongetwijfeld afsluiting zijn. Dat ze het niet direct afvangen in de algemene voorwaarden staat hierbuiten.

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:13
Verwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 13:25:
Ik vind van niet. Ik heb een link gepost (daarnaast via school wat kennis moeten vergaren erover) en het is heel simpel:

- Portscannen is per wet niet verboden
- "hacken" valt onder de wet Computervredebreuk, en is derhalve strafbaar. 4 jaar max.

MAAR XS4ALL vermeld in de AV dat Portscannen verboden is. Period.

Wat al eerder is aangehaald is dat je BLIJ mag zijn dat je er zo vanaf komt.

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• Consiglieri
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-10-2025
Waarom vraag je dit niet in het forum waar je deze activiteiten ook post?

A: Die mensen kunnen je uit ervaring veel meer vertellen dan de tweakers hier, want alle tweakers hier hebben alleen maar legale software en doen niet aan illegale activiteiten.
(kun je wel merken aan de replies)

B:Het is gewoon een regel dat je naar dit soort onderwerpen niet gaat vragen op got.

• Blorgg
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dit klinkt een beetje als: 'de klote isp van me heeft me op mn ballen gegeven maar ik heb toch gelijk en zij niet'.
Zeggen dat het doel van scannen er niet toe doet is complete onzin. Alsof je gaat scannen omdat je het interessant vind om te weten welke poorten er zoal openstaan bij anderen en er dan absoluut verder nix mee te doen.

En zowieso, je bij FXP groepen aansluiten is ook al zo loos. Lekker beetje warez leechen van pubs af, ben je echt bikkel hoor :Z

• djexplo
  • Laatst online: 31-07 15:50
T'ja als 19'jarige moet je toch weten, dat als je Akkoord gaat met de voorwaarden dat die ook toegepast kunnen worden.

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• Consiglieri
Blorgg schreef op 21 January 2003 @ 13:43:

En zowieso, je bij FXP groepen aansluiten is ook al zo loos. Lekker beetje warez leechen van pubs af, ben je echt bikkel hoor :Z
Dit s dus niet de bedoeling he..
Flamewars kun je doen op andere forums. Ieder het zijne. Het enige wat je hier kan zeggen is dat hij zich aan Got regels moet houden en zijn vragen ergens anders moet stellen.
Ieder zijn eigen smaak en hobby. Respect heet dat.

Verwijderd

XtodaZ, waarom voer je deze discussie niet op je eigen FxPBoard eigenlijk. Daar zullen ze er meer verstand van hebben dan hier. Toch? ;)

• ExcaliburDexter
  • Laatst online: 07-06-2025
[...]

Is het ook, maar in de zomer laat je toch ook de achterdeur van je huis open. Gezond verstand verteld toch iedereen dat je daar niet zo maar naar binnen mag lopen.

normen en waarden, zucht......

edit:

Damm dacht dat ik maar een pagina zag.. antwoord @ Janoz dus :p

[ Voor 10% gewijzigd door ExcaliburDexter op 21-01-2003 14:21 ]

• Artz
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01-07 08:16
Verwijderd schreef op 21 January 2003 @ 12:40:
[...]

rustig maar hoor
1. ik zeur niet ik vraag gewoon iets waar denk je dat we nu al 100 posts over praten
2. Waar staat in de voorwaarden dat je niet mag scannen
3. wat maakt het doel van het scannen uit

ik merk wel dat de meeste mensen zeggen:
het mag niet doe het gewoon niet

dat vult toch nix aan dit topic toe
Het herhaaldelijke gezeur van jou voegt ook weinig (tot niks :P) toe aan deze discussie.
Wat maakt het doel van scannen uit? Tuurlijk maakt dat iets uit, waarom zou je in de eerste plaats hele ranges scannen?
Je hebt het draadje misschien nog niet helemaal gelezen maar in de post van sh4d0wman op page 2 kan je in punt 4.2 van de voorwaarden lezen dat het verboden is andere internetgebruikers te hinderen.
Als jij aan m'n deurknop gaat frommelen ben je hinderend voor mij en bel ik de politie. Als mensen vinden dat jij ze hindert dan hebben ze best het recht je aan te geven bij de provider.

Verwijderd

Topicstarter
PFFFFF
ik hou me aan alle regels hier
stel gewoon een vraag
zeg 10000000x dat ik alleen een DUIDELIJK antwoord vraag geen flame golf

word ik hier een beetje afgeflamed omdat ik bij een fxp team zit
Blorgg schreef op 21 January 2003 @ 13:43:
Dit klinkt een beetje als: 'de klote isp van me heeft me op mn ballen gegeven maar ik heb toch gelijk en zij niet'.
Zeggen dat het doel van scannen er niet toe doet is complete onzin. Alsof je gaat scannen omdat je het interessant vind om te weten welke poorten er zoal openstaan bij anderen en er dan absoluut verder nix mee te doen.

wanneer ben je dan een bikkel als je alles koopt zeker
oh en blorgg jij kent mij niet dus noem mij dan ook geen leecher
Anticipation_AJT schreef op 21 januari 2003 @ 14:33:
[...]

Het herhaaldelijke gezeur van jou voegt ook weinig (tot niks :P) toe aan deze discussie..
welk gezeur waar dan
IK STEL ALLEEN EEN VRAAG
ik dacht tog wel dat dat binnen de tweakers regels valt
djexplo schreef op 21 januari 2003 @ 13:52:
T'ja als 19'jarige moet je toch weten, dat als je Akkoord gaat met de voorwaarden dat die ook toegepast kunnen worden.
19 januari ??? hoe kom je daar nou weer bij
Verwijderd schreef op 21 January 2003 @ 14:09:
XtodaZ, waarom voer je deze discussie niet op je eigen FxPBoard eigenlijk. Daar zullen ze er meer verstand van hebben dan hier. Toch? ;)
blijkbaar niet anders vraag ik het hier niet

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2003 14:42 ]

• Consiglieri
Verwijderd schreef op 21 January 2003 @ 14:33:

blijkbaar niet anders vraag ik het hier niet
Daaruit kan ik alleen maar opmaken dat het niet zon goed forum is, maar laten we niet van het onderwerp afdrijven...

conclusie: je zal ergens anders je vraag moeten stellen..

Verwijderd

Topicstarter
D-Loc schreef op 21 januari 2003 @ 14:50:
[...]

Daaruit kan ik alleen maar opmaken dat het niet zon goed forum is, maar laten we niet van het onderwerp afdrijven...

conclusie: je zal ergens anders je vraag moeten stellen..
misschien zitten er wel niet zoveel Nederlanders
laat staan nederlanders met xs4all

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 22:24

Pogostokje

* twiet *

TS, het lijkt erop alsof je het zelf ergens wel stoer vindt wat er gebeurd is en dat je nu hier komt met je vragen naar de bekende weg. Zelfs al zou het perfect legaal zijn wat je deed volgens de wet, je bent er uitermate hinderlijk mee en je jaagt andere mensen gewoon op (hoge) kosten. Het gaat er dan niet om wat je wel en niet gedaan hebt en of dat wel of niet te bewijzen valt. Je intenties zijn op zijn minst dubieus en daar reageert iedereen hier op.
Als een systeembeheerder een public up/download heeft per ongeluk, dan is jouw reactie: volpompen want dat is dom van diegene. Gelukkig zijn er hier veel mensen die denken in termen van 'elke GB kost geld' of 'wat vervelend voor diegene, die had beter de boekjes moeten lezen'. Het is een mentaliteitsverschil.

In het echte leven noemen ze misbruik maken van fouten van anderen a-sociaal.

Verwacht in ieder geval geen respect, behalve dan van je groepje mede-fxp'ers. In diezelfde context heeft elke misdadiger respect ... van zijn maten. Maar zolang je niet inziet hoe de maatschappij hier over denkt heb je nog veel te leren. Kom dus alsjeblieft niet hier quasi-onschuldig vertellen dat je toch niks gedaan hebt, en quasi-onschuldig vragen of het verkeerd intypen van een IP ook poortscannen is. Schat je ons echt zo laag in?

[ Voor 5% gewijzigd door Pogostokje op 21-01-2003 15:05 ]

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit topic geopent om een antwoord te krijgen op een vraag
niet om mn waarschuwing of mijn scan/hack kunsten te showen

ik heb toen ook gevraagt of het topic dicht mocht ivm de verwachte flames

• Wildfire
  • Laatst online: 21:05

Wildfire

Joy to the world!

[Airwolf] schreef op 21 January 2003 @ 10:35:

[..]

Aangezien jij een account heb bij Xs4all ben jij fout, aangezien het niet mag volgens hun algemene voorwaarden, ongeacht wat de wet daarover zegt.
Als in Xs4all's algemene voorwaarden iets staat wat niet overeenkomt met de Nederlandse wetgeving, dan is dat punt gewoonweg ongeldig en geldt de Nederlandse wetgeving.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Pogostokje

Pogostokje

* twiet *

Verwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 15:09:
ik heb toen ook gevraagt of het topic dicht mocht ivm de verwachte flames
Ja, maar je blijft reageren en informatie toevoegen. Dus blijven mensen reageren op jouw postings. Je hoeft je echt niet te verschuilen achter 'dit topic mag van mij dicht' zolang je zelf reply's blijft posten waar het je uitkomt...

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Wildfire schreef op 21 January 2003 @ 15:10:
[...]

Als in Xs4all's algemene voorwaarden iets staat wat niet overeenkomt met de Nederlandse wetgeving, dan is dat punt gewoonweg ongeldig en geldt de Nederlandse wetgeving.
XS4ALL is anders gewoon de baas over zijn eigen netwerk en je gaat accoord met de algemene voorwaarden. Als daar dus bijvoorbeeld duidelijk in vermeld staat dat het niet is toegestaan om bestanden groter dan 25 MB te mailen en je gaat dat toch doen dan sluiten ze je volkomen terecht af. Is geen speld tussen te krijgen en heeft vrij weinig met wetgeving te maken.

de betaler vervuilt

Verwijderd

Topicstarter
Pogostokje schreef op 21 January 2003 @ 15:13:
[...]

Ja, maar je blijft reageren en informatie toevoegen. Dus blijven mensen reageren op jouw postings. Je hoeft je echt niet te verschuilen achter 'dit topic mag van mij dicht' zolang je zelf reply's blijft posten waar het je uitkomt...
ik ga dr gewoon niet op in zo |:(

• Consiglieri
Pogostokje schreef op 21 januari 2003 @ 15:03:

In het echte leven noemen ze misbruik maken van fouten van anderen a-sociaal.
Vervelend genoeg doen bedrijven zoals microsoft dit ook en waarschijnlijk als je er over nadenkt zal er een lijst komen waarmee je 4 a4tjes kunt vullen (nee niet 64 pt :P )

Waarschijnlijk is het zo dat die mensen die pubs vullen met illegale software er geen reet om geven of ze asociaal zijn. Sterker nog, ze denken er niet bij na.
Dan zal een reply met deze woorden echt niet helpen...

Verwijderd

Topicstarter
Schat je ons echt zo laag in?
Ik weet zeker dat er op tweakers een HELEBOEL mensen warez downloaden/uploaden

• Pogostokje

Pogostokje

* twiet *

Verwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 15:22:
Ik weet zeker dat er op tweakers een HELEBOEL mensen warez downloaden/uploaden
Hoewel zeer waarschijnlijk waar, het is op geen enkele wijze een antwoord op mijn posting.

• Pogostokje

Pogostokje

* twiet *

D-Loc schreef op 21 januari 2003 @ 15:17:
Waarschijnlijk is het zo dat die mensen die pubs vullen met illegale software er geen reet om geven of ze asociaal zijn.
True. :)
Tot ze zelf een keer de l*l zijn. Dan is het opeens oneerlijk en worden ze boos. ;)
Sterker nog, ze denken er niet bij na.
Dan zal een reply met deze woorden echt niet helpen...
Ik was ook niet in de veronderstelling dat TS zich hier ook maar iets van zou aantrekken hoor. Bord. Kop. Je kent het wel. :)
(opa vertelt)
Maar misschien dat hij het als hij wat wereld-wijzer is geworden nog eens terugleest en zich dan doodschaamt. 8)7
(opa vertelt mode off)

Verwijderd

Topicstarter
Schat je ons echt zo laag in?
als dat de vraag is waar je antwoord op wilt ...

wat wil je horen

ik schat tweakers.net zeker niet laag in maar ik vind wel dat het een beetje moeilijk word om hier normaal een vraag te kunnen stellen zonder alle poeha erom heen

je laatste post als voorbeeld
WAAR GAAT HET OVER
ik d8 dat we hier ontopic horen te blijven
jullie dwalen hier af
als je FXP teams wilt afkraken
open je daarvoor lekker eeen nieuw topic in de huiskamer ofzo

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2003 15:32 ]

Verwijderd

ik snap niet wat heb probleem is.

Of het wettelijk wel/niet mag zal me ff een rotzorg zijn.

Vergelijk het eens met iemand die alle huizen/auto's afloopt, en voelt of alle deuren/ramen dicht zitten.
DIe persoon zegt, ik mag toch wel voelen of die deur dicht zit ?

IK vind dit gewoon niet normaal, netzoals iemand die alle deuren na voelt.

Ik vind het gewoon knap brutaal, en als je normaal bent DOE je dat soort dingen niet.

Maar ik doe toch niets kwaad zegt die persoon dan.

Nee, je gaat voor de kat z'n viool alle deuren na-checken of ze wel op slot zitten.

Zelfde als met een grote honkbal knuppel over straat lopen, en niemand slaan.

NORMEN EN WAARDEN noemen we dit!!!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2003 15:40 ]

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Komaan TS, trap er niet zo in...
Je hebt nu toch duidelijk antwoord op je vraag, trek er je conclusies uit. :)
Ga er gewoon niet meer op in want dit trekt veel mensjes die met de wijzende vinger komen aangestormd, terwijl meer dan de helft zich ooit zelf al aan portscannen bezondigd heeft.

Anderzijds hoop ik ofwel dat ze je vandaag of morgen te stekken hebben, ofwel dat je binnenkort een nieuwe prov kan gaan zoeken - daar jij er blijkbaar een ongezonde gewoonte van maakt. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Coltrui op 21-01-2003 15:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 15:40:
ik snap niet wat heb probleem is.

Of het wettelijk wel/niet mag zal me ff een rotzorg zijn.

Vergelijk het eens met iemand die alle huizen/auto's afloopt, en voelt of alle deuren/ramen dicht zitten.
DIe persoon zegt, ik mag toch wel voelen of die deur dicht zit ?

IK vind dit gewoon niet normaal, netzoals iemand die alle deuren na voelt.

Ik vind het gewoon knap brutaal, en als je normaal bent DOE je dat soort dingen niet.

Maar ik doe toch niets kwaad zegt die persoon dan.

Nee, je gaat voor de kat z'n viool alle deuren na-checken of ze wel op slot zitten.

Zelfde als met een grote honkbal knuppel over straat lopen, en niemand slaan.

NORMEN EN WAARDEN noemen we dit!!!
jouw reply is een klassiek voorbeeld van wat ik net in mn vorige reply zeg
bedankt voor het voorbeeld

ps misschien moet je eerst even alle posts lezen voordat je iets gaat vertellen wat ook al 3x is verteld

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2003 15:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
Wezen schreef op 21 januari 2003 @ 15:41:
Komaan TS, trap er niet zo in...
Je hebt nu toch duidelijk antwoord op je vraag, trek er je conclusies uit. :)
Ga er gewoon niet meer op in want dit trekt veel mensjes die met de wijzende vinger komen aangestormd, terwijl meer dan de helft zich ooit zelf al aan portscannen bezondigd heeft.

Anderszijds hoop ik ofwel dat ze je vandaag of morgen te stekken hebben, ofwel dat je binnenkort een nieuwe prov kan gaan zoeken - daar jij er blijkbaar een ongezonde gewoonte van maakt. :)
ik heb maar 1 range in mn hele leven gescant en daarvoor heb ik die waarschuwing gekregen (denk ik kan ook voor mn eerste hackpoging zijn :+ )
En ik heb een paar posts geleden gezegt dat ik er mee ophouw

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2003 15:46 ]

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Verwijderd schreef op 21 January 2003 @ 15:45:
[...]

ik heb maar 1 range in mn hele leven gescant en daarvoor heb ik die waarschuwing gekregen
Die waarschuwing heb je dan te pakken omdat ze een mailtje bij abuse binnengekregen hebben. Bad luck. :)
Goed dan - houden zo. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 January 2003 @ 15:45:
[...]

ik heb maar 1 range in mn hele leven gescant en daarvoor heb ik die waarschuwing gekregen (denk ik kan ook voor mn eerste hackpoging zijn :+ )
nou, da's hartstikke mooi, daarom heet het ook een WAARSCHUWING.

Dus XS4all blij, jij blij, KLAAR.

Kzie nu het probleem al helemaal niet meer

everybody is happy, let's make some party :+

• Millennium
  • Laatst online: 24-07 14:17

Millennium

Bug free !!!

Verwijderd schreef op 21 January 2003 @ 15:31:
[...]

ik schat tweakers.net zeker niet laag in maar ik vind wel dat het een beetje moeilijk word om hier normaal een vraag te kunnen stellen zonder alle poeha erom heen
Got is een communtie, elke communtie heeft zijn normen en waarden. Hacking en misbruik maken van andermans bandbreedte valt nou emaal niet onder onze normen en waarden. Misschien had je er beter aangedaan om de rede (van de email) niet te vermelden, Maar dan hadden we toch wel doorgevraagd......

edit:
Een refresh had wel op zijn plaats geweest een beetje dubbel op, het normen en waarden verhaal

[ Voor 9% gewijzigd door Millennium op 21-01-2003 15:52 ]

Rampen bak 2004

• Artz
Millennium schreef op 21 januari 2003 @ 15:49:
[...]

Got is een communtie, elke communtie heeft zijn normen en waarden.
Een communtie? :X
Nee maar inderdaad. Laten we er nu maar over ophouden. De meeste voorbeelden zijn vele malen voorbij gekomen en ik denk dat we tot de conclusie zijn gekomen dat portscanning niet helemaal 'in de haak' is.
En nu snel over naar een 'legale' dump. ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 January 2003 @ 10:33:
[...]

Ik heb destijds nog wel meer dingen gedaan dan alleen portscannen.. maar nooit wat van gehoord, maar imho bij xs4all kijken ze daar veel meer naar.
Mja.. je kan er moeilijk in beroep tegen gaan, of gewoon doen.. dat je zelf gehacked bent..
@home is ook zo... tip!

Bel de helpdesk en vraag hoe het kan dat je deze biref hebt ontvangen..houd je van de domme.
Daarna moet je gewoon zeggen dat er een tijdje geleden in je firewall logs een raar ip stond, en nu merk je dat je ineens scans..misschien gebruiken ze je als remote scanner..hd ik zgnd ook..blablablaba..en natuurlijk het goede woordje..Nee meneer is zou het nooit meer doen
Het zal nooit meer gebeuren hoop ik :p

Er is geen een Nederlander die nog nooit een shareware software met een valse reg key heeft geregistreerd..jij bent vast ook in het bezit van via kazaa gedownloade mp3'tjes..is dat dan niet lame..Het hacken op pc maakt niks uit
aangezien het meestal lamme sysops zijn die nooit goed opletten..want een beetje slimme sysop merkt het wel op als de bandbreedte met 100% toeneemt..vooral als het een kleuterschool betreft of iets dergelijks.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2003 17:37 ]

• Artz
Verwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 17:29:
[...]

Er is geen een Nederlander die nog nooit een shareware software met een valse reg key heeft geregistreerd..jij bent vast ook in het bezit van via kazaa gedownloade mp3'tjes..is dat dan niet lame..Het hacken op pc maakt niks uit
aangezien het meestal lamme sysops zijn die nooit goed opletten..want een beetje slimme sysop merkt het wel op als de bandbreedte met 100% toeneemt..vooral als het een kleuterschool betreft of iets dergelijks.
Het maakt niet uit of de sysop lam is, het kost het bedrijf of die instelling extra geld in tegenstelling tot het via kazaa sharen. Het gaat nu ff niet om wat er op staat maar of je überhaupt moet overgaan tot hacken.

• Genghis Khan
  • Niet online
Janoz schreef op 21 January 2003 @ 13:25:

[...]

Ja en? Een normaal mens gaat, waneer ie een deur van het magazijn open ziet staan toch ook gewoon bellen met "He kluns, je hebt je deur nog open staan" ipv de hele boel leeg roven?
Als je huis leeggestolen is en het stond niet op slot dokt de verzekering toch ook niet?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:08
Dit topic gaat dicht. Hier zijn meerdere redenen voor te vinden:

• De topicstarter heeft werkelijk geprobeerd in te breken, iets wat dus duidelijk wel strafbaar is. Maar oke, dat is niet het onderwerp van deze discussie.
• Het staat simpel in de voorwaarden dat het niet mag
• 'Kijken of de deur los zit, maar niet naar binnen gaan'. Mag dat? Zeer grijs gebied, en valt niet echt een duidelijk oordeel over te vellen.
• Deze discussie is al vaker gevoerd.

En daarnaast wordt me er toch net even iets teveel geflamed, langs elkaa heen gepraat etc.
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.