Zo gek ver staan we nog niet achter op AnandTech hoor... Help mee tegen Anthrax, Pokken en Ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
OMG
net 7 te weinig om de 15e plaats te komen 
mystery je moet toch net wat meer dan die 53 van gisteren halen, willen we je niet uit de top 15 pushen
mystery je moet toch net wat meer dan die 53 van gisteren halen, willen we je niet uit de top 15 pushen
[ Voor 3% gewijzigd door ExcaliburDexter op 21-01-2003 08:36 ]
ARS zakt hier ook steeds verder en verder weg.... 
Geen mijlpalen, geen nieuwe leden en geen verschuivingen in de DPC overall Top 15
Geen mijlpalen, geen nieuwe leden en geen verschuivingen in de DPC overall Top 15

Toch maar eens een andere sig bedenken :P
En is dat de blijvende output van de crazy cows??? Trouwens, dit is maar de output van een uur of 20. De werkelijke output lag nog hoger
Anoniem: 26582
Ja naja he is wel de bedoelingMark83 schreef op 21 January 2003 @ 11:13:
En is dat de blijvende output van de crazy cows??? Trouwens, dit is maar de output van een uur of 20. De werkelijke output lag nog hoger
ik kan ongeveer max 200 perdag doen in me uppie en ik krijg nog wat lichte support van de rest van CC maar op 200+ per dag kun je haast rekenen
huh ? gekke koeien in aantocht ?
word nu onze #2 bedreigd ?
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
over een jaar of 2 moet het wel lukken jageintje schreef op 21 January 2003 @ 11:50:
Anoniem: 28168
ph34r our revenge!geintje schreef op 21 January 2003 @ 11:50:
Feitelijk hebben wij gewoon recht op die 2e plaats, wij stonden er eerder dan jullie
true..Anoniem: 28168 schreef op 21 January 2003 @ 12:38:
[...]
ph34r our revenge!
Feitelijk hebben wij gewoon recht op die 2e plaats, wij stonden er eerder dan jullie
ehhh met huidige snelheid moet het kunnen in 2 maanden..
[ Voor 32% gewijzigd door geintje op 21-01-2003 13:26 ]
Anoniem: 28168
Die 624 is nie daily hoor...voorlopig nie iig. 
Luister maar naar gpvelzen, hij is de enige die D2OL doet bij ons (al denk ik dat dan kan veranderen binnenkort...)
Luister maar naar gpvelzen, hij is de enige die D2OL doet bij ons (al denk ik dat dan kan veranderen binnenkort...)
hmmmzzzz ik mis het hier toch wel hoor..
Iig gezelliger dan "elders"
Bij dit project blijft gewoon de stemming goed
Iig gezelliger dan "elders"
Bij dit project blijft gewoon de stemming goed
[pats mode]
Tjakka!! Switch duidelijk weer op #1
[/pats mode]
[opstook mode]
Wanneer ga ik andere teams bovenin zien? T wordt zo wel saai hoor
[/opstook mode]
Trouwens, DPC nette output, helemaal vergeleken met TA...
Als zij inzakken moeten wij sterker worden!! Op naar de #1!!
[/pats mode]
[opstook mode]
[/opstook mode]
jaaa gonaaa dieeMy schreef op 21 januari 2003 @ 13:54:
[pats mode]
[/pats mode]
[opstook mode]
[/opstook mode]
* Anoniem: 26582 gaat switch van de 1ste plaats af megaflushen
Anoniem: 29349
Ik heb er 2 permanent lopen
Itt. sommige andere mede-DPC_Slash3'ers ...
edit: nog erger. 1 van mijn mede-d2ol'ers is in bezit van een l33t eigen bedrijf maar vind niet dat dat kan

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 29349 op 21-01-2003 14:49 ]
Pas maar op, Switch heeft nog altijd geheime buffertjes waarnaar ze kunnen switchenAnoniem: 26582 schreef op 21 januari 2003 @ 13:57:
[...]
jaaa gonaaa diee
* Anoniem: 26582 gaat switch van de 1ste plaats af megaflushen
Anoniem: 2551
Anoniem: 29349 schreef op 21 January 2003 @ 14:48:
[...]
Ik heb er 2 permanent lopen1 maakt er 85 per dag en de andere 30.
Itt. sommige andere mede-DPC_Slash3'ers ...
edit: nog erger. 1 van mijn mede-d2ol'ers is in bezit van een l33t eigen bedrijf maar vind niet dat dat kan(ff stoken
)

Okay, ik beken: 4 nodes, maximaal 12 uur per dag aan, gaan uit als ze niet nodig zijn, en d2ol gaat uit als de server bijv. SQL tasks moet uitvoeren
Anoniem: 73831
OMG net 7 te weinig om de 15e plaats te komen
ikwil wel meer en meer maar met van die stroomstoringen van essent wil dat niet he.
en ja mijn comp's hebben wel een ups maar 2 uur zonderstroom is toch wel heel erg veel.
ikwil wel meer en meer maar met van die stroomstoringen van essent wil dat niet he.
en ja mijn comp's hebben wel een ups maar 2 uur zonderstroom is toch wel heel erg veel.
We doen het weer zonder stats zo te zien 
Alleen deze keer niet omdat d2ol niet meewerkt maar grizzstats lijkt het op
Alleen deze keer niet omdat d2ol niet meewerkt maar grizzstats lijkt het op
Het gaat hier de goede kant op. Komt vast door die aanzuigende werking van Team Switch
woei d2ol stats veranderden nu net terwijl ik inlogde 
Zo te zien zijn ze nu correct! De gemiddelde aantallen komen voor 2 van mijn machines weer overeen met voor dat gedoe van van het weekend

Alleen die ene andere is nog niet bij (of mijn gemiddelde zijn wel bij en ik zit in een week tijd gem 10 stuks lager. Lijkt me wat erg veel
)
Ik ben een semi-happy dpc'er
Zo te zien zijn ze nu correct! De gemiddelde aantallen komen voor 2 van mijn machines weer overeen met voor dat gedoe van van het weekend
Alleen die ene andere is nog niet bij (of mijn gemiddelde zijn wel bij en ik zit in een week tijd gem 10 stuks lager. Lijkt me wat erg veel
Ik ben een semi-happy dpc'er
Pagina: 1