Help mee tegen Anthrax, Pokken en Ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
Verwijderd
Neem deze stats maar met een groot korreltje zout... die 141 heb ik gisteren in m'n uppie al weggedrukt tot de queues leeg waren... Op het D2OL-forum wordt hier overigens steen en been over geklaagd atm.
Ik heb het hele weekend kunnen doorgrazen, mn queus zijn geen moment leeg geweest. Op dit moment moeten we al in de top15 staan volgens mijn berekeningen.Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 13:22:
Neem deze stats maar met een groot korreltje vrachtwagen zout
Ik hoop niet dat dit stats probleem weer zo lang als de vorige keer gaat duren...
Verwijderd
Ik word inmiddels al bang van wel, kenw post ergens dat hij er niet uitkomt en met de devvers moet overleggen....ExcaliburDexter schreef op 20 januari 2003 @ 13:59:
[...]
Ik hoop niet dat dit stats probleem weer zo lang als de vorige keer gaat duren...
Team2ch komt hier ook maar eens kijken. Ik ben benieuwd of ze net als bij UD hier ook wat kunnen veroorzaken.

Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Ik hoop ook dat ze de problemen snel op kunnen lossen...
sterkte mannen!!!
sterkte mannen!!!
Verwijderd
Dat is goed nieuws, want er is hier heel wat hulp nodigMobster schreef op 20 januari 2003 @ 14:58:
Team2ch komt hier ook maar eens kijken. Ik ben benieuwd of ze net als bij UD hier ook wat kunnen veroorzaken.
Ik sta al 4 dagen droog
(PS de stats zijn het afgelopen half uur een keertje bijgewerkt, hopen dat ze dat nu wat vaker gaan doen
Verwijderd
4 stuks ?????
D2OL zuigt best wel weer de laatste tijd, ik heb er al weer een zooi over gezet.
dit keer is Muon de gelukkige
Sepans Papa! << heheh lijkt verdacht veel op mijn pic en onderschrift
D2OL zuigt best wel weer de laatste tijd, ik heb er al weer een zooi over gezet.
dit keer is Muon de gelukkige
Sepans Papa! << heheh lijkt verdacht veel op mijn pic en onderschrift
Uhh is helemaal geen goed nieuws. Dat is een concurrerend team hoorVerwijderd schreef op 20 January 2003 @ 18:49:
Dat is goed nieuws, want er is hier heel wat hulp nodig
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Verwijderd
Bad Candidates!
Bad Statistics!
Bad habits by louzy Sengent admins!
Niet voor 1 keer, maar sinds het begin is het al hommelus. Moet er niet aandenken dat je dit (remote) moet onderhouden met 100 nodes, gelukkig heb ik er maar een paar. desalniettemin is mijn capaciteit van DPCCJ getransferred naar RC5-72 totdat die zooi stabiel is.
Bad Statistics!
Bad habits by louzy Sengent admins!
Niet voor 1 keer, maar sinds het begin is het al hommelus. Moet er niet aandenken dat je dit (remote) moet onderhouden met 100 nodes, gelukkig heb ik er maar een paar. desalniettemin is mijn capaciteit van DPCCJ getransferred naar RC5-72 totdat die zooi stabiel is.
Verwijderd
Foutje, dacht dat het een subteampje van DPC wasColdFusion schreef op 20 januari 2003 @ 20:37:
Uhh is helemaal geen goed nieuws. Dat is een concurrerend team hoor

Helaas heb je gelijk. Maar als TA vol houdt, dan kunnen wij dat ook. Dan maar een paar tegenslagen
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 23:42 ]
Verwijderd
Nier zeuren, grazen! ItSnows meldt steeds engere best candidates, dus dat kunnen we niet op ons laten zitten
Verwijderd
boehoe door een stroomstoring van een dikke 2 uur heeft dpc_clanexc mij bijna kunnen inhalen
Pagina: 1