LOL @ Tyrian! Dat spel was écht vet tot de macht 100... Uren aan besteed. Parel van spelplezier 
Probeer anders WarCraft3 eens... Mooi spel
Probeer anders WarCraft3 eens... Mooi spel
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 15:43 ]
dat laatste is idd een belangrijke reden denk ikVerwijderd schreef op 20 January 2003 @ 15:42:
Nee, heb ik gelukkig geen last van. Heb het op het moment gewoon te druk voor games.
Denk dat het komt omdat er 'te veel' word gedowned en gecopiëerd! Zo heb je teveel spellen en is het niet zoals vroeger dat je fl.100,- uitgaf en je het spel echt wou uitspelen! Dat was velen malen leuker dan nu
/me kon altijd urenlang Final Fantasy spelen
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
10 second ninja DONE
Jep, my thoughts excactlyViperGTS schreef op 20 januari 2003 @ 15:46:
[...]
dat laatste is idd een belangrijke reden denk ik
vroeger als ik een spel kocht was ik echt superblij als ik het had en supervet uren achter mekaar spelen
nu download je een spel........speel ff en dan heb ik het gehad
ik weet niet hoe het kan, maar geen enkel spel maakt nog indruk op me?
misschien ook omdat ik tijden teveel gespeeld heb? dan deed ik dagen niks anders meer
het is ook leuker als je andere bezigheden hebt en dan kunt uitkijken naar dat ene vrije uurtje dat je dat spel weer eens kan spelen...................
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
TMAXTINT
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 16:00 . Reden: spel fout :( ]
Bier, Whiskey en Metal!!
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
www.avpnews.com
mwah das ook niet goedeliminator007 schreef op 20 January 2003 @ 16:32:
IK herken dat maar al te goed, zelfs al koop ik een spel dan download ik vaak een dag later weer iets anders en beland het gekochte spel weer onder het stof. De oplossing is dus echt om gewoon jezelf aan te leren een spel echt helemaal te spelen voordat je weer iets anders download> ik weet dat dit in de praktijk idd ondoenlijk is maar het helpt wel.
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Don't get me wrong maar eh, wat probeer je precies te zeggen?Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 18:32:
Ik koop al me spellen origineel ,ik denk dat veel games niet erg veel nieuws bieden.
En het feit dat je eerst maanden moest sparen voor een game waar ik nu een ochtend voor hoef te werken.
Ik heb het ook een beetje maar komt ook door internet, al sluit je andere 'media's' uit zal je sneller grijpen naar games.
Rpg's zijn inderdaad aanraders en vooral de oudere met die nonstalgiese geluidje en bitjes
Ik geniet er van (speel nu FFVI )
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
[ Voor 4% gewijzigd door Tripp op 20-01-2003 18:48 ]
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Whehehe, kun jij mij Generals niet ff geven?Kwartjuh schreef op 20 January 2003 @ 15:38:
Tsja... Op dit moment kan gewoon geen enkel spel mij boeien... Ik heb de demo van splintel cell al wel 20 keer gespeeld. De beta van Generals ken ik van voor na achteren, en de Alpha van doom3 heeft ook niks nieuws.
Halo voor op de PC lijkt gewoon helemaal niet te komen, net zoals HL2 en TF2.
Ik zit vol verwachting uit te kijken naar Star Wars Galaxies, en soms, heel soms download ik een demo van een spellie om even te kijken...
Wie heeft dat ook? Dat je er ontiegelijk van baalt dat ALLES uitgesteld word, of sowieso nog maanden duurt? Ik heb gewoon niks te spelen! Dat is zeldzaam, want normaal kan ik altijd wel wat verzinnen...
maargoed... mischien ff een boek pakken ofsow
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 19:09 ]
Verwijderd
\_Specs_/
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door wacko op 20-01-2003 19:30 ]
Verwijderd
Dat zeker, maar het was hap slok weg... Zo snel uitgespeeldIceStorm schreef op 20 January 2003 @ 18:57:
Overigens zijn er nog zat leuke games. Ik vond persoonlijk Mafia echt een verademing
Verwijderd
Verwijderd
Nou, ik geef mij interpretatie van de topic vraag...Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 18:35:
[...]
Don't get me wrong maar eh, wat probeer je precies te zeggen?
Verwijderd
Idd heel vunzig. blij toe dat ik nooit geld heb neergelegd voor Max Payne (heb het wel gespeeld in de tijd dat ik niets op kopiëren tegenhad), want daarvoor geldt hetzelfde.Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 19:50:
[...]
Dat zeker, maar het was hap slok weg... Zo snel uitgespeeldDat spel had van mij best 3x zo lang mogen zijn...
Verwijderd
Ja, ok, snap ik, maareh, de inhoud is me niet geheel duidelijk. Beetje vage grammatica en zoVerwijderd schreef op 20 January 2003 @ 20:16:
[...]
Nou, ik geef mij interpretatie van de topic vraag...
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
idd en juist van dit soort spellen moeten er meer gemaakt wordenIceStorm schreef op 20 January 2003 @ 18:57:
Overigens zijn er nog zat leuke games. Ik vond persoonlijk Mafia echt een verademing
He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.
Verwijderd
12 Euro 50 per maand? Damn dat is wel veel... Maar goed, als dat het waard is... Ik denk ook zeker dat het kopiëren een probleem is. Ik probeer zelf wel mensen over te halen om meer te kopen (heb uit protest gisteren al mijn illegale spellen en downloads van een tijdje terug verwijderd en heb een hevige discussie gehad met wat vrienden, 1 tegen 4 nog welVerwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 20:24:
ik denk dat het komt door het grootschalige copieren van pc spellen, bij consoles is dit nog niet zo makkelijk, en daardoor is er daar meer te verdienen voor de software fabrieken.
ik vind dat op de pc nu alleen nog maar multiplayer spellen leuk zijn, ik speel momenteel fanatiek asherons call 2, tis niet zo heel bekend op got, maar dat is misschien ook wel te danken aan dat je er 12,50 voor betaald per maand. maar voor iets wat veel plezier levert mag je vind ik best wat meer betalen. op die manier komen er nog wel goede spellen voor de pc uit.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 20:38 ]
Verwijderd
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 20:42 ]
Nah... ben 100% console-vrij.
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Verwijderd
Ok ik geef je hier echt geen ongelijk mee dat je meer geniet van games als je ze gaat kopen ipv ze te downloaden maar persoonlijk heb ik echt geen geld genoeg om om de 2 maanden een game te kopen ofzo. Met mijn maandelijks zakgeld kom ik net rond. Het meeste daarvan geef ik uit aan uitgaan enzo en de rest probreer ik een beetje te sparen voor mijn PC te upgraden. Dus voor een game te kopen schiet er al echt niet veel meer overVerwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 18:16:
Ja, eh, sorry hoor jongens, maar jullie verbranden dus je eigen schepen.
Ten eerste hoort kopiëren niet. Als je dus weer ("net als vroeger") van een spel wilt genieten, brandt die zooi dan niet en download het niet. Dan kun je net als ik van een eerlijk gekochte WarCraft3 genieten net zoals ik vroeger genoot van mijn gameboy spellen. Tis gewoon nogal stom wat jullie zeggen: je geeft aan dat downloaden een oorzaak van het probleem is terwijl het absoluut geen slecht en illegaal idee zou zijn OM TE STOPPEN MET DOWNLOADEN.
Ik hoop dat het geen zin meer in spellen hebben de Straf is van het downloaden.
Niet tegen iedereen in dit topic gericht maar alleen zij die branden & downloaden en er nog over durven klagen ook.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Nee dat vindt ik niet vervelend. Ik denk ook dat ik geen games koop juist omdat de meeste games mij nie echt genoeg boeien om mij er een hele tijd mee te kunnen bezighouden. Ik heb hier het originele AoE II liggen en daar heb ik echt uren & uren aan besteed. Ook online vond ik dit echt een super game. Ik had toen ook nog een 56k modem en dat maakt natuurlijk ook een groot verschil maar ik wist op voorhand wat voor een game het was en dat ik mij er echt zeer lang zou mee kunnen bezighouden. Ik had het ook genoeg bij vrienden enzo gespeeld. AoE II was toen ook een van de betere games in het RTS genre. Nu heb je echt veel concurentie bij de verschillende genres dat je soms niet weet wat je moet kopen.Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 21:02:
Vind je het erg vervelend als ik dat geen geldig excuus vind (ik kan tal van argumenten aanhalen, niet alleen omdat ik dan wettelijk in mijn recht zou staan)? Maar goed, dat is hier de discussie niet, ik heb me al weer laten verleiden tot de altijd verhitte 'games: downloaden of kopen? discussie' en dat moet ik niet doen.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Sport_Life op 20-01-2003 23:38 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG
Verwijderd
Ja, ik herken dat er goed.Lord_Mithril schreef op 20 januari 2003 @ 15:40:
begin weer van voor af aan
pak de oude games er weer eens bij..
Raptor, Tyrian, Discworld, X-Com enz enz enz..
helpt altijd wel bij mij
Verwijderd
Geld dat niet alleen voor vrouwenVerwijderd schreef op 20 January 2003 @ 18:54:
Ach iedereen is wel es een beetje ongesteld, na een poosje is alles weer normaal. ;P
[ Voor 4% gewijzigd door RedruM op 21-01-2003 11:16 ]
Verwijderd
De reden voor mij om een console te kopen was om weer eens wat anders te spelen dan de standaard FPS RTS PC gamesRedruM schreef op 21 januari 2003 @ 11:14:
Drom heb ik nu een gamecube met spellen die me nog wel kunnen boeien
Verwijderd
Verwijderd
Ik kan daar wel een beetje inkomen ja. Ik heb hier ook een gameboy liggen (zo veel opgespeeld dat die 4punts druktoets niet meer in te drukken valt) en als je dan twee spellen speelde die op elkaar leken (zeg Mario en Mickey Mouse of zo, heb ik allebei hier), dan vond je dat gewoon vreemd. En dat, terwijl we op de pc niet beter wetenVerwijderd schreef op 21 January 2003 @ 11:22:
[...]
De reden voor mij om een console te kopen was om weer eens wat anders te spelen dan de standaard FPS RTS PC games
Als je heel lang PC games speelt en je koopt dan een console gaat er een nieuwe wereld voor je open
Allemaal gametypes die je op de PC niet heb
Op die manier kan je je interresse in games weer vergroten (dit kan natuurlijk ook andersom na console overstappen op PC)
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2003 12:28 ]
Verwijderd
Verwijderd
uhm...
Verwijderd
YAYSmoonshine schreef op 21 januari 2003 @ 13:44:
Wat MrRudi zegt over overkill, daar kan ik me ook wel in vinden. Toen ik net Adsl had, downloade ik zo'n beetje alles dat maar ook een beetje op een spel leek. Maar dankzij de discussie "games, kopen of downloaden" ben ik ook zelf spellen origineel gaan kopen, deze spellen doe ik dan ook weer wat meer, maar nog steeds minder dan toen ik 15,16 was.
1 down. 999.999.999 to go
ze komen terug hoorSmoonshine schreef op 21 January 2003 @ 13:44:
Uiteindelijk zijn er gewoon erg veel redenen waarom gamen (voor mij) niet zo leuk meer is vergeleken met een paar jaar geleden. De snel geld verdienen policy van de meeste bedrijven, het gebrek aan originele spellen en een teveel aan slechte spellen. Ik vond point and click adventures ook altijd erg leuk, maar ja, die worden geen echte kans meer gegeven anno 2003.
[ Voor 14% gewijzigd door LordMithril op 21-01-2003 15:29 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
leuk he die oudere gamesDarkX schreef op 21 januari 2003 @ 15:37:
Heb net Blade Runner uit een budgetbak getrokken voor een paar euro, erg vermakelijk spel
Vampire: The Masquarade Redemption trouwens ook, maar das toch erg Hack N Slasherig. Maar wel mooi gemaakt opzich, geinig verhaaltje. Mooie muziek trouwens.
Bier, Whiskey en Metal!!
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
jah ik heb net GTA3 uitgespeeld en toevallig laatst Blade Runner en Broken Sword 1&2 uit de budgetbak gehaald..............DarkX schreef op 21 januari 2003 @ 15:37:
Heb net Blade Runner uit een budgetbak getrokken voor een paar euro, erg vermakelijk spel
Vampire: The Masquarade Redemption trouwens ook, maar das toch erg Hack N Slasherig. Maar wel mooi gemaakt opzich, geinig verhaaltje. Mooie muziek trouwens.
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Flightsimulator heb ik echt nog NOOIT de lol van ingeziendoubleduh schreef op 21 January 2003 @ 16:18:
de meeste spellen zijn hooguit een week of 2 leuk vind ik, daarna ga ik altijd maar weer flightsimulator doen, die blijft leuk
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2003 18:30 ]
uhm...
Verwijderd
Ja precies, dat heb ik ook wel eens. Ook al ben ik vrij active in de gaming wereld. Soms ga ik uit verveling windows 2000 er weer opzetten, of diep in winXp liggen wroeten, zodat ik alsnog moet formatteren.Kwartjuh schreef op 20 January 2003 @ 15:38:
Tsja... Op dit moment kan gewoon geen enkel spel mij boeien... Ik heb de demo van splintel cell al wel 20 keer gespeeld. De beta van Generals ken ik van voor na achteren, en de Alpha van doom3 heeft ook niks nieuws.
Halo voor op de PC lijkt gewoon helemaal niet te komen, net zoals HL2 en TF2.
Ik zit vol verwachting uit te kijken naar Star Wars Galaxies, en soms, heel soms download ik een demo van een spellie om even te kijken...
Wie heeft dat ook? Dat je er ontiegelijk van baalt dat ALLES uitgesteld word, of sowieso nog maanden duurt? Ik heb gewoon niks te spelen! Dat is zeldzaam, want normaal kan ik altijd wel wat verzinnen...
maargoed... mischien ff een boek pakken ofsow
Verwijderd
Verwijderd
ja internetten internetten en internetten............ook wel verslaving genaamdVerwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 23:18:
/me heeft dat ook
(maar misschien komt dat wel door zijn PIII 1000Mhz die het nie allemaal meer wil bijhouden)
Ook ben ik met héle andere dingen bezig op de PC! Heb jij da ook?
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus
Verwijderd
uhm...
Verwijderd
Neuh, Console games kunnen me evinmin boeien als PC games denk ik...ik speel graag ingewikkelde games..en consoles hebben dat niet.Verwijderd schreef op 22 januari 2003 @ 12:14:
Hmmm kan ik de conclusie trekken dat iedereen die hier post dat regelmatig te hebben of het gevoel goed te kennen geen console heeft? Dat valt me eigenlijk op als ik het hele topic nog eens doorlees...of ben ik nu te voorbarig?
tja ik heb een super tijd gehad met mn PSX paar jaar terug.............nu heb ik alleen nog pc en verlang af en toe toch weer naar een console, lekker gamen vanuit de relaxe bank.....Verwijderd schreef op 22 januari 2003 @ 12:14:
Hmmm kan ik de conclusie trekken dat iedereen die hier post dat regelmatig te hebben of het gevoel goed te kennen geen console heeft? Dat valt me eigenlijk op als ik het hele topic nog eens doorlees...of ben ik nu te voorbarig?
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Verwijderd
dikzak
Verwijderd
idd das wel een spel wat ik toch 1x per jaar weer eens erop zet om af en toe wat te beukenVerwijderd schreef op 22 januari 2003 @ 17:37:
Wel ik heb overlaatst nog een carmegeddon 2 bovengehaald, dit is nu ook nog eens een spel waar je veel plezier aan beleeftDit kom ik ook nooit beu!
PIII 800@804 Mhz
[ Voor 1% gewijzigd door Qylos op 22-01-2003 20:48 . Reden: typo ]
5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14
Verwijderd
yep dat ik hier nog op een P3 800 zit boeit me wat dat betreft ook nietVerwijderd schreef op 23 January 2003 @ 19:20:
Ik heb een P3 733 mHz, dus ik kan zowiezo de nieuwste games niet (goed) spelen, ik heb dan ook een stapel spellen bij de hand liggen die ik zo weer pak.
Ik ben dan ook de enige onder mijn kenniskring die multieplayer games saai vind worden, quake speel ik nooit meer, andere fps vind ik niet echt leuk, dus meestal doe ik op lans of niks anders als wat oudere spellen met vrienden (waarvan de nieuwste dus Baldurs Gate 2 is) of ik zit wat films te kijken onder het genot van een simpel (s)nes spelletje
PIII 800@804 Mhz
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq