Wie heeft dat ook... Dat geen enkel spel je meer kan boeien?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 286 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
Tsja... Op dit moment kan gewoon geen enkel spel mij boeien... Ik heb de demo van splintel cell al wel 20 keer gespeeld. De beta van Generals ken ik van voor na achteren, en de Alpha van doom3 heeft ook niks nieuws.

Halo voor op de PC lijkt gewoon helemaal niet te komen, net zoals HL2 en TF2.
Ik zit vol verwachting uit te kijken naar Star Wars Galaxies, en soms, heel soms download ik een demo van een spellie om even te kijken...

Wie heeft dat ook? Dat je er ontiegelijk van baalt dat ALLES uitgesteld word, of sowieso nog maanden duurt? Ik heb gewoon niks te spelen! Dat is zeldzaam, want normaal kan ik altijd wel wat verzinnen...

maargoed... mischien ff een boek pakken ofsow :P

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 19:07
begin weer van voor af aan :)
pak de oude games er weer eens bij..
Raptor, Tyrian, Discworld, X-Com enz enz enz..
helpt altijd wel bij mij :)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL @ Tyrian! Dat spel was écht vet tot de macht 100... Uren aan besteed. Parel van spelplezier :P
Probeer anders WarCraft3 eens... Mooi spel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, heb ik gelukkig geen last van. Heb het op het moment gewoon te druk voor games.

Denk dat het komt omdat er 'te veel' word gedowned en gecopiëerd! Zo heb je teveel spellen en is het niet zoals vroeger dat je fl.100,- uitgaf en je het spel echt wou uitspelen! Dat was velen malen leuker dan nu :P

/me kon altijd urenlang Final Fantasy spelen

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 15:42:
Nee, heb ik gelukkig geen last van. Heb het op het moment gewoon te druk voor games.

Denk dat het komt omdat er 'te veel' word gedowned en gecopiëerd! Zo heb je teveel spellen en is het niet zoals vroeger dat je fl.100,- uitgaf en je het spel echt wou uitspelen! Dat was velen malen leuker dan nu :P

/me kon altijd urenlang Final Fantasy spelen
dat laatste is idd een belangrijke reden denk ik

vroeger als ik een spel kocht was ik echt superblij als ik het had en supervet uren achter mekaar spelen

nu download je een spel........speel ff en dan heb ik het gehad :?
ik weet niet hoe het kan, maar geen enkel spel maakt nog indruk op me?

misschien ook omdat ik tijden teveel gespeeld heb? dan deed ik dagen niks anders meer
het is ook leuker als je andere bezigheden hebt en dan kunt uitkijken naar dat ene vrije uurtje dat je dat spel weer eens kan spelen...................

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel momenteel Stronghold: Crusader en dat is echt zo'n spel waar je je lekker in vast kan bijten (niet dat uitspelen nou superlang duurt). Vette aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:44

Sagat

Is pappa x2!

komt zeer bekend voor, ik val momenteel terug op diablo 2, blijft gewoon leuk (en dan speel ik het nog niet eens online. Verder is het misschien interresant om te kijken naar oudere games die je nog niet uitgespeeld hebt? Oh en ik weet niet of het klopt, maar aangezien je alleen pc titels noemt ga ik ervan uit dat je geen console gamer bent. Dan zijn emulators ook leuk voor genres die je niet zo vaak (of zo goed uitgevoerd) op de pc tegenkomt.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
ViperGTS schreef op 20 januari 2003 @ 15:46:
[...]

dat laatste is idd een belangrijke reden denk ik

vroeger als ik een spel kocht was ik echt superblij als ik het had en supervet uren achter mekaar spelen

nu download je een spel........speel ff en dan heb ik het gehad :?
ik weet niet hoe het kan, maar geen enkel spel maakt nog indruk op me?

misschien ook omdat ik tijden teveel gespeeld heb? dan deed ik dagen niks anders meer
het is ook leuker als je andere bezigheden hebt en dan kunt uitkijken naar dat ene vrije uurtje dat je dat spel weer eens kan spelen...................
Jep, my thoughts excactly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Mjah dat gevoel heb ik meestal op een zondag middag. Gewoon even wat nieuwe eisen stellen aan een spel, en die ga je dan proberen te halen. Zo krijg je er ook weer wat meer plezier in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Tsja, wie heeft dat niet?

De ene periode zit je weer te veel spellen te spelen (ik denk terug aan mijn diablo2 periode) en het andere moment kan geen fuk je meer boeien.

* Marruk zit in een half/half periode :)

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk echt dat het temakkelijk is om aan een game te kopen. Vroeger was het nog "sparen" voor een gamepie en was ik er uren zoet mee. Op de PC raken spellen me niet echt meer maar, op he X-boX heb ik nog steeds een hoop lol. Ik denk echt dat de grootste reden is dat we te makkelijk aan spellen komen. En als we vast zitten gaan we niet verder probren... maar een ander spel opstarten. Heb het gevoel zelf ook wel is gehad. Maar nooit lang. Ik koop zelf alle games nog gewoon. Hoewel ik soms eerst ff down voordat het geld over de toonbank gaat :P
Dit vind ik ook niet erg van mezelf. Als ik een game leuk vind, koop ik deze . En de gekochte spellen zijn altijd leuker dan downtjes!!!!!!!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 16:00 . Reden: spel fout :( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
idd wat al word gezegt spellen kopen helpt echt :P
ik heb 130+ games gekocht en ook allemaal langer gespeeld dan de paar die ik heb gedownload..

maar ik heb t soms ook wel eens ja.. nergens zin in. ok nu zit ik in een clan dus UT2k3 blijf ik wel spelen maar ik ga dan ook wel eens mn systeem tweaken..
half GoT doorlezen, mod uittekenen, huiswerk :r

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:17
IK herken dat maar al te goed, zelfs al koop ik een spel dan download ik vaak een dag later weer iets anders en beland het gekochte spel weer onder het stof. De oplossing is dus echt om gewoon jezelf aan te leren een spel echt helemaal te spelen voordat je weer iets anders download> ik weet dat dit in de praktijk idd ondoenlijk is maar het helpt wel.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Ik heb periodes dat ik NOOIT spellen speel en dat wisselt af met bijna continu spellen spelen...

AvP2 is iets meer dan een jaar uit en ik heb hem nog niet uitgespeeld, UT2003 heb ik maar een weekje intensief gespeeld, en beide titels heb ik recentelijk weer geinstalled en ik speel ook gewoon een rondje tussendoor...

Splinter Cell zit ik op de Xbox mee vast, maar dat komt wel weer eens :)

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 21:48

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ach, pak gewoon een keer een spel uit de budgetbak en vermaak je daarmee :).

* IceStorm is sinds het weekend in bezit van Dungeon Keeper 2, meer dan vermakelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
eliminator007 schreef op 20 January 2003 @ 16:32:
IK herken dat maar al te goed, zelfs al koop ik een spel dan download ik vaak een dag later weer iets anders en beland het gekochte spel weer onder het stof. De oplossing is dus echt om gewoon jezelf aan te leren een spel echt helemaal te spelen voordat je weer iets anders download> ik weet dat dit in de praktijk idd ondoenlijk is maar het helpt wel.
mwah das ook niet goed

dat doe ik de laatste tijd een beetje
dan heb ik een nieuw spel terwijl ik nog midden in een ander spel zat
en dan ga ik dat zo 'gedwongen' zitten uit te spelen
das ook niet leuk :{

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Ga RPG's spelen, die zijn over het algemeen iets boeiender :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, eh, sorry hoor jongens, maar jullie verbranden dus je eigen schepen.

Ten eerste hoort kopiëren niet. Als je dus weer ("net als vroeger") van een spel wilt genieten, brandt die zooi dan niet en download het niet. Dan kun je net als ik van een eerlijk gekochte WarCraft3 genieten net zoals ik vroeger genoot van mijn gameboy spellen. Tis gewoon nogal stom wat jullie zeggen: je geeft aan dat downloaden een oorzaak van het probleem is terwijl het absoluut geen slecht en illegaal idee zou zijn OM TE STOPPEN MET DOWNLOADEN.
Ik hoop dat het geen zin meer in spellen hebben de Straf is van het downloaden.

Niet tegen iedereen in dit topic gericht maar alleen zij die branden & downloaden en er nog over durven klagen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik koop al me spellen origineel ,ik denk dat veel games niet erg veel nieuws bieden.
En het feit dat je eerst maanden moest sparen voor een game waar ik nu een ochtend voor hoef te werken.
Ik heb het ook een beetje maar komt ook door internet, al sluit je andere 'media's' uit zal je sneller grijpen naar games.
Rpg's zijn inderdaad aanraders en vooral de oudere met die nonstalgiese geluidje en bitjes :)
Ik geniet er van (speel nu FFVI )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 18:32:
Ik koop al me spellen origineel ,ik denk dat veel games niet erg veel nieuws bieden.
En het feit dat je eerst maanden moest sparen voor een game waar ik nu een ochtend voor hoef te werken.
Ik heb het ook een beetje maar komt ook door internet, al sluit je andere 'media's' uit zal je sneller grijpen naar games.
Rpg's zijn inderdaad aanraders en vooral de oudere met die nonstalgiese geluidje en bitjes :)
Ik geniet er van (speel nu FFVI )
Don't get me wrong maar eh, wat probeer je precies te zeggen? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:02
Ja begin gewoon opnieuw. Pak je 486 of een emu! en ga beginnen met Star Control II, Sam and Max, Full Throttle, Dune 2. Dat ware vette spellen, waar ik zeker veel uurtjes in heb gestoken

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Ik denk niet dat het downloaden van een spel het saaier maakt.

Ik heb Dune2, C&C, TIE Fighter, red alert etc etc, noem maar op, allemaal illigaal verkregen. Heb me er _uren_ mee vermaakt.

Nu heb ik dat niet meer.... Er komt gewoon niets vernieuwends :/.

In feite raak je gewoon uitgekeken.. Misschien dat het bij mij ook aan de leeftijd ligt.

[ Voor 4% gewijzigd door Tripp op 20-01-2003 18:48 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach iedereen is wel es een beetje ongesteld, na een poosje is alles weer normaal. ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

* scorpie meldt zich
de computer in het algemeen gaat me een beetje vervelen.. je hebt alles al gehad.. spelletjes (allemaal meer van hetzelfde), webdesign (geen inspiratie meer), programmeren (nog wel plezier in, maar kost zoveel tijd), systeembeheer (netwerk is in perfecte staat en ik mis niks... ik ga niet voor m'n plezier iedere week m'n server reinstallen).

maargoed, ik ken het probleem dus ja.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Hmjah ik heb de meeste beta's en alpha's ook wel gehad, alleen de generals niet want daar heb ik nog steeds 1 file niet van en iedereen kent het probleem, dan baal je als een stekker want dan is de download nutteloos geworden. Maar over het vervelen, dat lijkt mij echt bijna onmogelijk.

Denk aan games als:
Counter-Strike (1.5)
Counter-Strike 1.6, is te downloaden legaal (beta) en zonder key te spelen (www.steampowered.com)
Diablo 2 (zeer vermakelijk, lekker hakken enz :))
Team Fortress of 1 van de andere duizenden leuke mods voor Half-Life
Project IGI 2 public beta (tevens gratis te downen)
Battlefield 1942

Voor mij onmogelijk me te vervelen.
En koop gewoon die games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Laatst online: 06-05 19:41
koop een ps2 met messiah :P

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 21:48

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Overigens zijn er nog zat leuke games. Ik vond persoonlijk Mafia echt een verademing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Kwartjuh schreef op 20 January 2003 @ 15:38:
Tsja... Op dit moment kan gewoon geen enkel spel mij boeien... Ik heb de demo van splintel cell al wel 20 keer gespeeld. De beta van Generals ken ik van voor na achteren, en de Alpha van doom3 heeft ook niks nieuws.

Ik zit vol verwachting uit te kijken naar Star Wars Galaxies, en soms, heel soms download ik een demo van een spellie om even te kijken...

Wie heeft dat ook? Dat je er ontiegelijk van baalt dat ALLES uitgesteld word, of sowieso nog maanden duurt? Ik heb gewoon niks te spelen! Dat is zeldzaam, want normaal kan ik altijd wel wat verzinnen...

Whehehe, kun jij mij Generals niet ff geven? :P :+

ff serieus (alsof ik dat kan :+) nu heb ik dat niet, dat geen enkel spel mij niet boeit
Cs speel ik soms wel eens, Americas Army ook.
Eerlijk gezegt, ik speel de laatste tijd niet eens meer zoveel games.... ik ben nu vooral bezig met webdesign en fotobewerking, en als ik dan zin (tijd) heb, dan ga ik eens een leuk spelletje doen (cs, aa, rct2)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is het zo dat de enigste mensen die gamen saai vinden worden, de personen zijn die continu massa's downloaden en het dan van de HD pleuren.

Daar heeft dirk lekker geen last van :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben weer Age of Empires aan het spelen. Dat vind ik nog steeds een van de leukste games. Daarnaast UT en voor de rest speel ik vrijwel nooit iets nieuws. Misschien maar eens wat leuks proberen :)

/UT speel ik het meest maar KPN heeft mijn ADSL lijn gemold al 1.5 week :( en UT offline vind ik veel minder leuk.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een idee om de oude snes RPG's uit de kast te trekken (evt met een emulator ofzo). Kun je je echt weeeeken mee vermaken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Heb ik ook...

Het enige wat ik doe is CS :P

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik geef toe dat ik zelf ook wel veel games download maar er zijn niet veel games die echte verandering brengen in de gameplay en dat vindt ik wel jammer. Heb overlaatst mafia helemaal uitgespeeld (behalve de xtreme ride dan) en aan dat game heb ik echt veel plezier gehad. Vroeger als ik ergens vastzat in een game liet ik het gewoon liggen. De game begon dan eigenlijk een beetje tegen te steken omdat je ergens vastzat maar nu zal ik vlugger eens op het net gaan kijken zodat ik weer verder kan en dan krijg je echt weer zin in de game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:48
Yep, ik heb hetzelfde. Wat ik dan doe is eens die goede rpg pakken waar ik nooit aan toe was gekomen, ben je gegarandeerd weer minstens 40 uur mee bezig ;).

Zo heb ik laatst Grandia II uitgespeeld. Heerlijk.
Nu weer wat nieuws zoeken om 24/7 mee bezig te zijn...

[ Voor 12% gewijzigd door wacko op 20-01-2003 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IceStorm schreef op 20 January 2003 @ 18:57:
Overigens zijn er nog zat leuke games. Ik vond persoonlijk Mafia echt een verademing :)
Dat zeker, maar het was hap slok weg... Zo snel uitgespeeld ;( Dat spel had van mij best 3x zo lang mogen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enige wat me op dit moment boeit is WarCraft3 en Simcity4. Volgens mij ligt het niet aan het downloaden dat ik snel uitgekeken raak maar aan het feit dat alles zeg maar in grote maten hetzelfde is. Niet zulke spectaculaire veranderingen meer net als van 2d naar 3d enzo. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 18:35:
[...]

Don't get me wrong maar eh, wat probeer je precies te zeggen? 8)
Nou, ik geef mij interpretatie van de topic vraag...
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 19:50:
[...]

Dat zeker, maar het was hap slok weg... Zo snel uitgespeeld ;( Dat spel had van mij best 3x zo lang mogen zijn...
Idd heel vunzig. blij toe dat ik nooit geld heb neergelegd voor Max Payne (heb het wel gespeeld in de tijd dat ik niets op kopiëren tegenhad), want daarvoor geldt hetzelfde.

Verder hoeft een spel ook niet briljant vernieuwend te zijn, als je maar lekker kunt mp'en en als er maar mensen zijn die het samen met jou levend willen houden. Kijk, zolang er nog mensen zijn die continu met nieuwe replays en info over WarCraft3 komen, vind ik het erg moeilijk om verveeld te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 20:16:
[...]

Nou, ik geef mij interpretatie van de topic vraag...
:?
Ja, ok, snap ik, maareh, de inhoud is me niet geheel duidelijk. Beetje vage grammatica en zo :o Is ook verder niet erg maar wel onduidelijk eerlijk gezegd :)
NOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Weinig last van eerlijk gezegd. Ik weet gewoon niet wat ik op dit moment moet spelen, omdat ik met zoveel spellen bezig ben. (FFV, FFX, Maniac Mansion, Golden Sun, Star Fox Adventures, Eternal Darkness)

Gelukkig heb ik er ook niet nog eens een PC bij, anders werd ik gek. Ik heb wel een PC, maar speel daar eigenlijk nooit op.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat het komt door het grootschalige copieren van pc spellen, bij consoles is dit nog niet zo makkelijk, en daardoor is er daar meer te verdienen voor de software fabrieken.

ik vind dat op de pc nu alleen nog maar multiplayer spellen leuk zijn, ik speel momenteel fanatiek asherons call 2, tis niet zo heel bekend op got, maar dat is misschien ook wel te danken aan dat je er 12,50 voor betaald per maand. maar voor iets wat veel plezier levert mag je vind ik best wat meer betalen. op die manier komen er nog wel goede spellen voor de pc uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [RNMC] Viper
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

idd en juist van dit soort spellen moeten er meer gemaakt worden

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 20:24:
ik denk dat het komt door het grootschalige copieren van pc spellen, bij consoles is dit nog niet zo makkelijk, en daardoor is er daar meer te verdienen voor de software fabrieken.

ik vind dat op de pc nu alleen nog maar multiplayer spellen leuk zijn, ik speel momenteel fanatiek asherons call 2, tis niet zo heel bekend op got, maar dat is misschien ook wel te danken aan dat je er 12,50 voor betaald per maand. maar voor iets wat veel plezier levert mag je vind ik best wat meer betalen. op die manier komen er nog wel goede spellen voor de pc uit.
12 Euro 50 per maand? Damn dat is wel veel... Maar goed, als dat het waard is... Ik denk ook zeker dat het kopiëren een probleem is. Ik probeer zelf wel mensen over te halen om meer te kopen (heb uit protest gisteren al mijn illegale spellen en downloads van een tijdje terug verwijderd en heb een hevige discussie gehad met wat vrienden, 1 tegen 4 nog wel :( )

Simpel is het wel: als er minder gekopiëerd wordt dan krijgen uitgevers meer geld binnen zodat ze ontwikkelaars meer kunnen laten experimenteren.

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Overigens zijn er nog zat leuke games. Ik vond persoonlijk Mafia echt een verademing

--------------------------------------------------------------------------------

idd en juist van dit soort spellen moeten er meer gemaakt worden

Vind ik juist niet. Tenzij ze dan voor 18 euro over de toonbank gaan. Een spel is niet goed als het kwaliteit biedt, het moet ook kwantiteit bieden en daar gaat Mafia schromelijk de bood in. Ik ben het met je eens dat er meer moois gemaakt moet worden maar laat het dan wel duurzaam zijn want anders zit je na twee weken alweer met het 'damn ik heb geen toffe spellen' syndroom.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:? wat is hier de bedoeling van?

ik heb de laatste tijd er ook last van dat ik geen enkel spel meer echt leuk vind.. ik speel af en toe battlefield 1942 en medal of honor maar lang niet meer zoveel als ik een paar jaar geleden counterstrike speelde.. elk uurtje van de dag :)

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
Nah... ben 100% console-vrij.
Maarja, das mening...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 18:16:
Ja, eh, sorry hoor jongens, maar jullie verbranden dus je eigen schepen.

Ten eerste hoort kopiëren niet. Als je dus weer ("net als vroeger") van een spel wilt genieten, brandt die zooi dan niet en download het niet. Dan kun je net als ik van een eerlijk gekochte WarCraft3 genieten net zoals ik vroeger genoot van mijn gameboy spellen. Tis gewoon nogal stom wat jullie zeggen: je geeft aan dat downloaden een oorzaak van het probleem is terwijl het absoluut geen slecht en illegaal idee zou zijn OM TE STOPPEN MET DOWNLOADEN.
Ik hoop dat het geen zin meer in spellen hebben de Straf is van het downloaden.

Niet tegen iedereen in dit topic gericht maar alleen zij die branden & downloaden en er nog over durven klagen ook.
Ok ik geef je hier echt geen ongelijk mee dat je meer geniet van games als je ze gaat kopen ipv ze te downloaden maar persoonlijk heb ik echt geen geld genoeg om om de 2 maanden een game te kopen ofzo. Met mijn maandelijks zakgeld kom ik net rond. Het meeste daarvan geef ik uit aan uitgaan enzo en de rest probreer ik een beetje te sparen voor mijn PC te upgraden. Dus voor een game te kopen schiet er al echt niet veel meer over :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind je het erg vervelend als ik dat geen geldig excuus vind (ik kan tal van argumenten aanhalen, niet alleen omdat ik dan wettelijk in mijn recht zou staan)? Maar goed, dat is hier de discussie niet, ik heb me al weer laten verleiden tot de altijd verhitte 'games: downloaden of kopen? discussie' en dat moet ik niet doen.

Ik heb wel heel vaak dat ik een spel speel (dat ik wil uitspelen), dat ik het dan 2 dagen niet meer speel en dan heletijd tegen mezelf zeg: ok, morgen ga je er écht mee verder. En dan komt het er nooit van!
Eigenlijk best een triest luxeprobleem. Ik heb dat altijd met vrij intense spellen zoals Undying en Aliens Vs Predator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach, ik heb veel meer dingen te doen dan alleen spellen spelen, dus ik raak niet zo snel verveeld van een gamepie :)

tuurlijk vind ik de speelbaarheid van de spellen tegenwoordig een stukje minder als vroeger, maar dat is niet de reden dat ik minder game als toen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Laatst online: 22-06-2022
ik ken het, en raak erg verveel van sommige spellen (gta3, ut2003 - beiden overigens legaal gekocht). ben uber blij dat ik nog steeds mn snes met DKC heb :>

ook komt er zo nu en dan iets echt leuks/verslavends uit, momenteel SC4 (zit erover te denken om em toch maar te kopen :), puur omdat ik deze titel het geld WEL waard vind)

Nintendo games gaan bij mij echter nooit vervelen, te meer omdat cheats er ook uitgesloopt zijn (dus je _KAN_ niet eens valsspelen en dan raak je zo gefrustreed dat je koste wat t kost de game wil uitspelen/verderkomen), en door het magische sfeertje (nee dat kan ik niet omschrijven) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhmz, stop dan eens met alpha's en beta's spelen.
Pas als de officiele release er is en het spel ook eggt goed is je erin storten :D
Als je van tevoren al weet hoe het spel ( met bugz enz enz ) Koop je het iig niet meer zow snel en als je het al uitspeeld in geleakte versies is er al helemaal geen hol meer aan.

maaruh stap eens over en ga gezellig monoply doen tot de games offcieel uit zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 21:02:
Vind je het erg vervelend als ik dat geen geldig excuus vind (ik kan tal van argumenten aanhalen, niet alleen omdat ik dan wettelijk in mijn recht zou staan)? Maar goed, dat is hier de discussie niet, ik heb me al weer laten verleiden tot de altijd verhitte 'games: downloaden of kopen? discussie' en dat moet ik niet doen.
Nee dat vindt ik niet vervelend. Ik denk ook dat ik geen games koop juist omdat de meeste games mij nie echt genoeg boeien om mij er een hele tijd mee te kunnen bezighouden. Ik heb hier het originele AoE II liggen en daar heb ik echt uren & uren aan besteed. Ook online vond ik dit echt een super game. Ik had toen ook nog een 56k modem en dat maakt natuurlijk ook een groot verschil maar ik wist op voorhand wat voor een game het was en dat ik mij er echt zeer lang zou mee kunnen bezighouden. Ik had het ook genoeg bij vrienden enzo gespeeld. AoE II was toen ook een van de betere games in het RTS genre. Nu heb je echt veel concurentie bij de verschillende genres dat je soms niet weet wat je moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt. Maar daar heb je bladen voor. Ik heb nog nooit de kat in de zak gekocht. Of ja, klotespellen zoals DogsofWar en zo voor 5 euro, gewoon voor de heb zeg maar :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Ik heb het andersom.. k heb veel spellen, ook nieuwe (alles origineel, verklaar me maar gek) en dan heb ik daar geen zin in... Zo heb ik heel veel spellen nog niet eens uitgespeeld, best slecht maar k heb de laatste tijd ook niet echt de tijd ervoor dat ik zonder gewetenskwesies ff lekker kan spelen. Het enige spel wat me meestal bezig kon houden (voor een langere tijd) was CS. Dus ik heb maar weinig gespeeld en wachtte ook nog een beetje op de 1.6 versie. Maar aangezien dit nog niet helemaal lekker werkt heb ik daar ook nog geen zin in. Ach ja, k ben momenteel meer bezig met Casemodden en huishouden dan spelletjes spelen. Ooit komt de tijd wel weer dat ik meer wil gaan spelen, maar nu ff niet (sommige dingen zoals het niet kunnen upgraden van mn systeem hebben daar ook mee te maken). Voor de rest ga ik het wel overleven hoor :P

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewetenskwesties... Ik ken het: ik ben gamende maar beleef er geen plezier aan omdat ik weet dat ik eigenlijk met school bezig zou moeten zijn :P

Gewoon negeren. Heb ik ook gedaan en ik heb toch maar mooi VW06 afgesloten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALF
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-04 11:54

ALF

Op zich heb ik er wel last van maar he enige spel wat ik nu veel speel nog is operation flashpoint(+resistance pack) er komen zoveel addons/mods etc. er is zelfs een gta mod!!! :+
daarom blijft het me boeien want zitten zoveel mogelijkheden heel veel vrijheid maak zelf ook af en toe missies!.

ff off-topic:
hier een website van de command&conquer mod(heb zelf gemaakt) - link :Y)
en een goeie missie van mij - link :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik speel eigenlijk alleen nog Fifa 2003 :D Dat blijft verslafend. En als ik het tegen de pc ff zat ben dan doe ik het wel met iemand online _/-\o_ .
edit:
(omg, nee is geen HK reply :X)

Sinds ik 5 jaar geleden fifa 98 had gekocht (ja origineel :P) heb ik alle delen trouw gespeeld. De meeste spellen speel ik een paar dagen, sommige weken (Mafia _/-\o_ ) maar fifa speel ik al 5 jaar :D Hopelijk word fifa 2004 weer toppie :Y). (btw, check mn sig :P)

[ Voor 22% gewijzigd door Sport_Life op 20-01-2003 23:38 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Ik denk dat t ook komt doordat iedereen met een game tegelijk wil mp'en ( ik wel iig ), en als ik dan niks te doen heb ga ik sp'en:)
En toen ik vroeger zat te gamen kwam ik allemaal nieuwe dingen tegen, nu kan ik meestal al voorspellen wat er gaat gebeuren:(

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lord_Mithril schreef op 20 januari 2003 @ 15:40:
helpt altijd wel bij mij :)
Ja, ik herken dat er goed.
RTCW & MOH & Serious Sam heb ik alle drie als laatste gekocht en nog niet voor de helft uitgespeeld. Het lijkt allemaal erg op elkaar.
Ik hoop dat UT2 wat nieuws aan de horizon brengt anders dan houd ik er helemaal mee op met het FPS genre wat single play betreft.
Ik heb nog wel LOL met UT2K3. Multiplayeren is nog altijd verasender dan door leveltjes lopen.
Illigaal downen van spellen is de doodsteek voor je spelplezier.
Het spel heeft dan geen enkele waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
ik heb wel periodes dat ik helemaal geen zin heb om te spelen. spellen vragen veel tijd en de dagen vliegen voorbij.
atm kan ik helemaal niet spelen want mobo is broke :+
sommige spellen houden je aandacht vast en die blijf ik toch gewoon spelen, soms iets minder dan anders. Warcraft 3 en Tactical Ops. Ik speel tegenwoordig alleen nog maar online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 18:54:
Ach iedereen is wel es een beetje ongesteld, na een poosje is alles weer normaal. ;P
Geld dat niet alleen voor vrouwen :? 7(8)7

On topic
Ik denk dat het meer te maken heeft met de spellen die uitkomen.
Momenteel speel ik niet echt heel veel, of iig minder dan normaal maar zodra Zelda er is zit ik weer vast achter mijn cube

Tegenwoordig komen er weinig originele spellen vandaar dat je alles al gezien heb en er nog weinig interresant is.
Het kopieren (of veel kopen) zorgt er ook voor dat je veel spellen gespeeld, gezien hebt en je je daarom niet meer laat verrassen.
Ik denk zelfs dat 50% (of meer) van de spellen die tegenwoordig uitkomen niet veel meer zijn dan grafisch opgewaarde spelconcepten.
Spellen worden tegenwoordig 3 of 4 keer gemaakt waar het enige verschil het grafische is

Leeftijd telt ook mee
Sommige mensen worden volwassen maar ik blijf tot mijn dood games spelen
Ik vind het al 17 jaar leuk en denk dat dat de rest van mijn leven wel zal blijven (misschien iets minder maar toch)
Sommige mensen schamen zich ook voor dat ze op volwassen leeftijd games spelen (mijn zoontje van 6 zit vast maar men kan het level wel gedetailleerd beschrijven :/) en verliezen daarom het plezier erin omdat ze het stiekem moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
had ik al een jaar ofzo met computerspellen..
StarCraft teveel gespeeld.. Diablo1 en 2 gigantisch veel gespeeld.. Diablo2 misschien weer leuk bij 1.10 patch.. Counterstrike geen fuck meer aan..net als warcraft 3

Drom heb ik nu een gamecube met spellen die me nog wel kunnen boeien :)

[ Voor 4% gewijzigd door RedruM op 21-01-2003 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedruM schreef op 21 januari 2003 @ 11:14:
Drom heb ik nu een gamecube met spellen die me nog wel kunnen boeien :)
De reden voor mij om een console te kopen was om weer eens wat anders te spelen dan de standaard FPS RTS PC games

Als je heel lang PC games speelt en je koopt dan een console gaat er een nieuwe wereld voor je open
Allemaal gametypes die je op de PC niet heb
Op die manier kan je je interresse in games weer vergroten (dit kan natuurlijk ook andersom na console overstappen op PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sterker nog, sinds dat ik 14 ben vind ik games juist toffer en toffer worden. Komt voornamelijk door titels zoals Sacrifice, Giants, Unreal Tournament, Warcraft3, Emperor: BFD, etc. Zeuren dat het tegenwoordig allemaal klote is, vind ik belachelijk. Er is nog zoveel moois te vinden maar iedereen gaat zeuren dat ze iets origineels willen in plaats van dat ze toegeven dat bepaalde genres ze aanspreekt. Mij spreekt het RTS genre enorm aan. Ik kan je vertellen dat ik in Multiplayer dan genoeg heb aan 2 games voor een heel jaar. Hell, kom ik zelfs tijd te kort!
Want laten we eerlijk zijn: niet alles is misschien origineel (akkoord) maar kom op, er is nog genoeg dat wél goed is en dat hoeft niet per sé origineel te zijn vind ik. En ook al is het origineel: mensen branden het toch wel weer want ze durven de aankoop niet aan en een tijdje later kan de firma in kwestie weer opdoeken, waardoor nog eens een poging tot originaliteit de boot in is gegaan.
Ik snap best dat spellen in de eerste plaats degelijk moeten zijn en moeten kunnen verkopen, maar dat betekent helemaal niet dat ze daarom niet goed speelbaar zijn.

Op het FPS genre ben ik trouwens wel uitgekeken. Sinds No One Lives Forever en Giants van 3 jaar terug ben ik geen énkel interessant spel in dat genre meer tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 January 2003 @ 11:22:
[...]

De reden voor mij om een console te kopen was om weer eens wat anders te spelen dan de standaard FPS RTS PC games

Als je heel lang PC games speelt en je koopt dan een console gaat er een nieuwe wereld voor je open
Allemaal gametypes die je op de PC niet heb
Op die manier kan je je interresse in games weer vergroten (dit kan natuurlijk ook andersom na console overstappen op PC)
Ik kan daar wel een beetje inkomen ja. Ik heb hier ook een gameboy liggen (zo veel opgespeeld dat die 4punts druktoets niet meer in te drukken valt) en als je dan twee spellen speelde die op elkaar leken (zeg Mario en Mickey Mouse of zo, heb ik allebei hier), dan vond je dat gewoon vreemd. En dat, terwijl we op de pc niet beter weten 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2003 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik heb het ook wel eens dat geen spel me meer kan boeien. Dan speel ik 3 maanden niet en dan na 3 maanden speel ik weer en dan lijkt het net of ik nooit gestopt ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:37
Pc spellen boeien me eigenlijk ook nix meer, daarom heb ik een Cube gekocht :) en die boeit me wel...
speelt echt veel fijner lekker op de bank...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjah praktisch elk spel dat ik heb, heb ik uitgespeeld. Die koop ik, dan ga ik spelen en tot ie uit is speel ik niks anders. Ik wil van elk spel volledig genieten, als het kan speel ik hem daarna nog een keer uit met alle secrets, eastereggs enzovoort. Multiplayer speel ik toch weinig, UT en Starcraft de laatste spellen die ik ECHT veel multiplayer heb gespeeld, WCIII speel ik wat dat betreft een stuk minder. Ik denk dat veel mensen gewoon weer eens moeten gaan beseffen dat gamen voor de ontspanning is, en niet om zoveel mogelijk zo snel mogelijk te hebben, dan krijg je overkill, en dat werkt weer demotiverend. Zo heb ik vorig jaar misschien net zeven spellen gekocht, waarbij er nog een stuk of drie leuke uit zijn gekomen in 2002 die ik nog wil gaan spelen, geen probleem toch? Anderen hebben hem eerder, so f*cking wot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 13:57

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik heb het ook wel een beetje. Misschien dat het ook wel met leeftijd te maken, toen ik 15,16 was toen speelde ik echt verschrikkelijk veel. Nu ben ik dan 19, bezig met een informatica studie en nu vind ik het ook leuk om met photoshop te klooien of een website te bouwen, waardoor ik weer minder met spellen bezig ben.

Daarnaast is het zo dat elk spel dat zo'n beetje uitkomt een fps of een rts spel is. Niets mis mee, maar echt super originele spellen komen er niet meer uit.

Wat MrRudi zegt over overkill, daar kan ik me ook wel in vinden. Toen ik net Adsl had, downloade ik zo'n beetje alles dat maar ook een beetje op een spel leek. Maar dankzij de discussie "games, kopen of downloaden" ben ik ook zelf spellen origineel gaan kopen, deze spellen doe ik dan ook weer wat meer, maar nog steeds minder dan toen ik 15,16 was.

Ik denk dat mensen tegenwoordig te veel spellen hebben, dan heb je net een nieuw spel maar ligt er nog geen 2 dagen later alweer een nieuw spel. Daardoor laat je steeds spellen links liggen die het zeker wel waard zijn om uitgebreid te spelen.

Wat ook een manco is, is dat er vaak nog geen jaar na het origineel alweer een nieuwe versie in de winkel ligt. Dat is zeker met fifa's het geval. Ik heb fifa vanaf het eerste deel gespeeld, maar sinds 2002 kan fifa me echt weinig meer boeien. Maar ja, 2002 ga je dan ook niet meer spelen, omdat je nu toch 2003 hebt. En zo vloeit de interesse ook een beetje weg.

Uiteindelijk zijn er gewoon erg veel redenen waarom gamen (voor mij) niet zo leuk meer is vergeleken met een paar jaar geleden. De snel geld verdienen policy van de meeste bedrijven, het gebrek aan originele spellen en een teveel aan slechte spellen. Ik vond point and click adventures ook altijd erg leuk, maar ja, die worden geen echte kans meer gegeven anno 2003.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op 21 januari 2003 @ 13:44:
Wat MrRudi zegt over overkill, daar kan ik me ook wel in vinden. Toen ik net Adsl had, downloade ik zo'n beetje alles dat maar ook een beetje op een spel leek. Maar dankzij de discussie "games, kopen of downloaden" ben ik ook zelf spellen origineel gaan kopen, deze spellen doe ik dan ook weer wat meer, maar nog steeds minder dan toen ik 15,16 was.
YAY :D was al die moeite toch niet voor niets _/-\o_ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Verwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 15:20:
[...]

YAY :D was al die moeite toch niet voor niets _/-\o_ :*)
1 down. 999.999.999 to go :P
Smoonshine schreef op 21 January 2003 @ 13:44:

Uiteindelijk zijn er gewoon erg veel redenen waarom gamen (voor mij) niet zo leuk meer is vergeleken met een paar jaar geleden. De snel geld verdienen policy van de meeste bedrijven, het gebrek aan originele spellen en een teveel aan slechte spellen. Ik vond point and click adventures ook altijd erg leuk, maar ja, die worden geen echte kans meer gegeven anno 2003.
ze komen terug hoor :)
Syberia, Post Mortem en als je ff hier in t forum kijkt hing er dacht ik nog 1 rond..
en dan komen er ook nog een paar van Lucas arts..

[ Voor 14% gewijzigd door LordMithril op 21-01-2003 15:29 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Heb net Blade Runner uit een budgetbak getrokken voor een paar euro, erg vermakelijk spel :)
Vampire: The Masquarade Redemption trouwens ook, maar das toch erg Hack N Slasherig. Maar wel mooi gemaakt opzich, geinig verhaaltje. Mooie muziek trouwens.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
DarkX schreef op 21 januari 2003 @ 15:37:
Heb net Blade Runner uit een budgetbak getrokken voor een paar euro, erg vermakelijk spel :)
Vampire: The Masquarade Redemption trouwens ook, maar das toch erg Hack N Slasherig. Maar wel mooi gemaakt opzich, geinig verhaaltje. Mooie muziek trouwens.
leuk he die oudere games :)
verbaasde me ook erg.. laatst had ik nergens zin in dus ff raptor opgestart..
echt super cool.. en dat op een 1750 MHz met 512 mb en radeon 9700pro :D
dat zegt toch wat over de games van tegenwoordig :D

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Helemaal ultiem btw, ik heb mijn 2600 weer aangesloten. Frostbite en River Raid RULES!

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
de meeste spellen zijn hooguit een week of 2 leuk vind ik, daarna ga ik altijd maar weer flightsimulator doen, die blijft leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 22:54
Threewave mod op Quake III Arena. Dat verveeld nooit. Het is meer een competitie dan een game geworden dus oefen en spelen is belangerijk en leuk vind ik. En zeker als je wat beter wordt na een tijdje.

Sim city 4 vind ik ook erg vermakelijk. Echt een uitdaging om alles goed te regelen en op te bouwen.

Noushka's Magnificent Dream | Unity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
DarkX schreef op 21 januari 2003 @ 15:37:
jah ik heb net GTA3 uitgespeeld en toevallig laatst Blade Runner en Broken Sword 1&2 uit de budgetbak gehaald..............

denk dat ik me daar maar eens mee ga amuseren

maar zoals eerder gezegd: er komen teveel spellen na elkaar uit

vroeger moest je ze kopen, dan maakte je de beslissing en kocht 1 spel en die andere spellen kwam je dan nooit te spelen................zo heb ik veel spellen gemist vroeger MAAR je had wel extra lang plezier van dat ene wat je wel kocht

nu met downloaden heb ik gewoon alles wat uitkomt.......ik had tijdje terug 1 week SOF2 en toen kreeg ik alweer GTA3..........dan ga ik echt spelen om het uitspelen zodat ik snel aan het volgende kan beginnen..............en dat is t jammere
maar ik ben nu gekapt met dat downloaden, heb hier nog een hele berg klassiekers (waaronder Blade Runner dus) die ik nog nooit gespeelt heb.....

en ik mis idd de point & click adventures tegenwoordig................de nieuwe LucasArts stijl (Grim Fandango, Monkey4) vind ik toch minder dat vroeger (Monkey3, Full Throttle: dat speelde lekker)

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doubleduh schreef op 21 January 2003 @ 16:18:
de meeste spellen zijn hooguit een week of 2 leuk vind ik, daarna ga ik altijd maar weer flightsimulator doen, die blijft leuk :)
Flightsimulator heb ik echt nog NOOIT de lol van ingezien :) maar die spellen die je altijd kan blijven spelen heb ik ook ja :) ST:Botf en natuurlijk Championship Manager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik val steeds vaker terug op de oude snes games enzo :+ Zelda bijv. *nostalgie*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet je ook in 1 game verdiepen en niet zoveel games downloaden dat je niet eens genoeg tijd hebt om ze allemaal te branden...

Download (of nog beter, koop) een game en ga het serieus spelen, geef niet gelijk op als het even niet gaat (bijvoorbeeld steeds failliet gaan in Sim City 4) maar ga door.

Multiplayer games boeien mij langer dan single player games, het is toch 'gezelliger' om met een groepje te spelen dan helemaal alleen en je komt natuurlijk steeds andere mensen tegen.

Echte aanraders zijn :
-Battlefield 1942 (multiplayer natuurlijk)
-Diablo II + Lord of Destruction (multiplayer en single player)
-Counter-Strike
-Day of Defeat (ook een Half-Life mod)

Dat alle oude games beter zijn dan "die troep van tegenwoordig" is totale onzin, developers kijken steeds meer naar wat de markt wil (uiteraard om meer te verdienen, maar ze doen het wel) en er komen nog regelmatig toppers uit. Soms probeer ik ook wel eens een oldie uit in de zin van "laat ik die weer 's spelen, daar had ik vroeger zo'n plezier mee" maar meestal ligt het er na een kwartier al weer af...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2003 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Blade Runner was echt een tof spel en ook een van de weinige games die ik een paar keer volledig heb uitgespeeld zonder cheats (walkthrough in dit geval). Ik vond het alleen jammer dat het spel een beetje kort was. Met de hele Monkey Island serie heb ik me ook erg vermaakt, maar tegenwoordig lijkt het wel of graphics voor alles gaan :(

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwartjuh schreef op 20 January 2003 @ 15:38:

Ja precies, dat heb ik ook wel eens. Ook al ben ik vrij active in de gaming wereld. Soms ga ik uit verveling windows 2000 er weer opzetten, of diep in winXp liggen wroeten, zodat ik alsnog moet formatteren. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me heeft dat ook
(maar misschien komt dat wel door zijn PIII 1000Mhz die het nie allemaal meer wil bijhouden)

Ook ben ik met héle andere dingen bezig op de PC! Heb jij da ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het eens in de zoveel tijd. gewoon w88 op een nieuwe game! ik zelf lang gewacht op simcity4 daarvoor 2 maanden niet gegamed. "Het" gevoel komt vanzelf wel terug. trust me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
Verwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 23:18:
/me heeft dat ook
(maar misschien komt dat wel door zijn PIII 1000Mhz die het nie allemaal meer wil bijhouden)

Ook ben ik met héle andere dingen bezig op de PC! Heb jij da ook?
ja internetten internetten en internetten............ook wel verslaving genaamd :(

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja... ik kom ook steeds minder aan gamen toe, ik val steeds meer terug op GoT e.d. mede omdat mijn systeempje het grafische geweld van tegenwoordig niet meer zo goed trekt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:03
Ja ik heb het zelf ook onwijs. Zelfs CS boeit me niet meer.... Ik speel het alleen nog voor de wars en als tijdverdrijf.

Ik had het er laatst met een vriend over. Er zijn het afgelopen jaar al geen games meer uitgekomen waar je echt maandenlang naar uitkeek en die je echt ging kopen. Max Payne was voor mij de laatste game waar ik op heb zitten wachten.

Maja er komt voorlopig ook weinig nieuws onder de zon ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:16
Ik ken 't gevoel ook, niks pakt meer, niks is goed genoeg, snel uitgekeken op games etc.

Er was afgelopen jaar welgeteld 1 game die m'n aandacht weken-, ja zelfs maandenlang kon vasthouden en waar ik nog met weemoed aan terugdenk; The Elderscrolls III: Morrowind :)

Verder lijkt dit een mooi gamejaar te worden met Doom 3, Deus Ex 2, Homeworld 2 en Halo-klonen in het verschiet... wie weet was 't wel gewoon een slecht game-jaar (of meerdere)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
  • Laatst online: 29-11-2021
[quote]Lord_Mithril schreef op 20 januari 2003 @ 15:40:
quote]

helaas krijg ik x-com niet aan de praat op mijn w2k machine :(

if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm kan ik de conclusie trekken dat iedereen die hier post dat regelmatig te hebben of het gevoel goed te kennen geen console heeft? Dat valt me eigenlijk op als ik het hele topic nog eens doorlees...of ben ik nu te voorbarig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Hmm...Zit wel wat in, ik heb zelf geen console, wel eens over gedacht. Ik vind een console echter een beetje duur voor de tijd dat ik games speel. Komt bij dat ik wanneer ik begin ook meteen een paar spellen wil hebben en dat zit er (door het duurdere prijskaartje van consolegames) niet in. Ook wil ik meer kunnen doen met een computer dan spellen spelen. Ik wil er websites mee kunnen bouwen en mee kunnen photoshoppen, wat ook niet kan op een console. Dan neem ik het maar voor lief dat ik wat minder leuke spellen tegenkom. Het is echt jammer dat sommige consolegames de PC niet bereiken.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 januari 2003 @ 12:14:
Hmmm kan ik de conclusie trekken dat iedereen die hier post dat regelmatig te hebben of het gevoel goed te kennen geen console heeft? Dat valt me eigenlijk op als ik het hele topic nog eens doorlees...of ben ik nu te voorbarig?
Neuh, Console games kunnen me evinmin boeien als PC games denk ik...ik speel graag ingewikkelde games..en consoles hebben dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
Verwijderd schreef op 22 januari 2003 @ 12:14:
tja ik heb een super tijd gehad met mn PSX paar jaar terug.............nu heb ik alleen nog pc en verlang af en toe toch weer naar een console, lekker gamen vanuit de relaxe bank.....

alleen vind ik dat de tegenwoordige consoles niet kunnen tippen aan de PSX........daar waren gewoon (bijna) alle spellen supervet!!

maar in mn PSX tijd had ik weer geen pc en toen verlangde ik naar een pc waarop ik ook kon inetten en photoshop e.d..................
ik ben gewoon nooit tevreden met wat ik heb ofzo :(

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt mij op dat de spellen die er tegenwoordig uitkomen alleen opgepoetste versies zijn... Bijvoorbeeld alweer een shooter (hoeveel zijn er daar wel niet van gemaakt?), die eigenlijk niets toevoegt aan de oudere.

De huidige (pc)spellen die er uitkomen, boeien mij niet veel. Er zijn natuurlijk wel uitzonderingen; aan gta3 heb ik veel plezier beleefd (2 weken), maar nu heb ik dat ook wel gezien. Vroeger waren er spellen met echte gameplay (nu niet echt meer vind ik, uitzonderingen zijn er altijd).

Af en toe speel ik nog wel eens carmageddon, en als je daar bij het begin van de race staat, zien de graphics er (eerlijk gezegd), niet uit. Maar als ik dan toch een kwartier ofzo aan het spelen ben, stoor ik me er niet meer aan. Zo heb ik dat ook met roguegames (als angband).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook vaak een periode dat (bijna) geen spel mij meer kan boeien. Op dat moment val ik meestal terug op Fifa en Dynasty warriors 3 (try it).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chello200
  • Laatst online: 27-11-2022
laatst nog C&C gold gespeeld...op een Duron 1320mhz gaat ie net ff te snel. :/ Was vroeger anders met mijn P133 + 48mb Ram. :)

dikzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel ik heb overlaatst nog een carmegeddon 2 bovengehaald, dit is nu ook nog eens een spel waar je veel plezier aan beleeft :) Dit kom ik ook nooit beu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
Verwijderd schreef op 22 januari 2003 @ 17:37:
Wel ik heb overlaatst nog een carmegeddon 2 bovengehaald, dit is nu ook nog eens een spel waar je veel plezier aan beleeft :) Dit kom ik ook nooit beu!
idd das wel een spel wat ik toch 1x per jaar weer eens erop zet om af en toe wat te beuken :)

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 08:11
Bf 1942 heb ik sinds 2 dagen en die boeid mij echt wel, een van de beste (nieuwste) spelling die ik ken. Ut2k3 is grafisch wel mooi, maar verder is het niet echt interessant ofzo, ik speel nog liever Ut 1. Ik wel eens verslaafd aan een demo geweest, zoals quake1. De demo levels heb ik echt vaak gespeeld en je kon er geen genoeg van krijgen. Bridge Commander demo boeide mij ook wel.

[ Voor 1% gewijzigd door Qylos op 22-01-2003 20:48 . Reden: typo ]

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Een van de spellen van de laatste tijd die echt dik het geld waard is is Morrowind.. daar kun je echt uuuuuuuuren in steken..
Enige nadeel is dat het te makkelijk is, maar gelukkig is er een goede mod community (giants mod enzo).
Pagina: 1 2 Laatste