[Wiin2000/98/Linux] Bestandsnamen in hoodletters probleem.

Pagina: 1
Acties:

• Cheater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:22
bestandsnamen in hoofdletters
Hoofdletters in Win2K Pro en nog iets
Win2k proff & hoofdletters

Ik heb al een aantal topics doorgelezen, maar niets kunnen vinden.
Op een Win98 bak, maak ik een bestand aan met Crimson Editor (multi-editor: ik gebruik em voor HTML en PHP editing), maar doet dit iedere keer met HOOFDLETTERS :(. Ik heb die topics doorgelezen maar geen oplossing kunnen vinden.

Ik moet iedere keer het bestand renamen op een (ftp) REMOTE server (unix) wil ik het in kleine letters hebben want in windows verkenner kan ik dat niet.
Ook op een Win2000 bak gaat dit niet. Zou de rede kunnen zijn omdat de bestanden op een Linux server staan?

Ik ben dus voortdurend bezig met files die niet op m'n eigen PC staan aan het veranderen. (wat zo moet blijven)

Ook heb ik Xteq Systems X-Setup al beetje doorgekeken maar geen antwoord kunnen vinden.

Op de Win2000 bak (waar iemand Dreamweaver op gebruikt) moet straks een website kunnen editen, waarbij de bestandsnamen beginnen met een hoofdletter, en voor de rest kleine letters hebben.
Nu heb je een bestand, als voorbeeld: Index.php. Als ie dit wil testen (door de file te uploade naar een FTP server (automatisch ingesteld met F12) en dan view, dan laat hij INDEX.PHP zien en niet Index.php wat veel uit maakt op een Unix bak zoals vast iedereen weet. Nou wat zou daar nou de reden van kunnen zijn?

[ Voor 33% gewijzigd door Cheater op 20-01-2003 14:23 ]