[MP3-speler] De stoerste mini MP3-speler ooit? deel 2

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 568 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-07 11:59

Teun

Was YoMaN

Ik heb nog de oude firmware. En Het enige wat me is opgevallen toen ik die manager probeerde te hacken is dat je gewoon kunt uploaden als je de Manager vast laat lopen :D De keer daarna dat je hem opstart kun je alles van je mp3speler uploaden.

Misschien kan iemand een programmaatje maken dat de manager laat crashen en dan meteen een nieuwe opstart. Een launch programma. Dan ben je er vanaf.

[ Voor 41% gewijzigd door Teun op 16-02-2003 17:06 ]

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
YoMaN schreef op 16 februari 2003 @ 17:05:
Ik heb nog de oude firmware. En Het enige wat me is opgevallen toen ik die manager probeerde te hacken is dat je gewoon kunt uploaden als je de Manager vast laat lopen :D De keer daarna dat je hem opstart kun je alles van je mp3speler uploaden.

Misschien kan iemand een programmaatje maken dat de manager laat crashen en dan meteen een nieuwe opstart. Een launch programma. Dan ben je er vanaf.
Hehe, de iRiver Manager Crasher :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-07 15:34

T.T.

Sowieso

YoMaN schreef op 16 February 2003 @ 17:05:
Ik ben ook nog druk bezig met hacken en ik weet nu een beetje hoe iRivermanager werkt. Moet vooral weer even Softice leren gebruiken, want alleen met W32Dasm+Hiew lukte het me niet snel genoeg ;)

Ik wilde toch maar een nette hack maken. Ik had trouwens een breakpoint op de functie CheckExtName gezet, maar die wordt gewoon nooit aangeroepen 8)7
Zal wel aan mij liggen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

ik zit zelf ook wat rond te kijken naar de mp3 spelers, dit topic is daar erg handig bij, het enigste wat me tegenhoud is eigenlijk de prijs, en dat ik nog een MD speler heb, maar het nadeel daarvan is dat het opnemen allemaal zoveel tijd inneemt en lastig is.
Ik zou ook naar een net-MD kunnen gaan, maar denk dat een mp3 speler toch nog handiger is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:24
mensen pas op, niet teveel hier posten qua het hacken van die zooi want wettelijk gezien ben je gewoon illegaal bezig, een zelfgehackte exe plaatsen is helemaal uit den boze.
verbaast me trouwens dat nog geen van jullie een officiele waarschuwing heeft gehad want 1 incident zoals dit dat dan verkeerd uitkomt bij de media(nu.nl of wat dan ook) zou GoT de naam kunnen geven dat hier vele hackers zitten, en dus GoT in diskrediet brengen, en dat willen we geen van allen denk(en hoop) ik ;)

dus icq/msn elkaar gewoon als je het samen wilt doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.

T.T.

Sowieso

bolleh schreef op 17 februari 2003 @ 11:21:
mensen pas op, niet teveel hier posten qua het hacken van die zooi want wettelijk gezien ben je gewoon illegaal bezig
Weet je dat zeker? Breakpoints plaatsen is in ieder geval nog niet illegaal, het aanpassen van de software wel? Soms staat er een waarschuwing in de voorwaarden bij de installatie, maar bestaat er ook zoiets als een algemeen verbod erop? Dat kan ik me haast niet voorstellen.
Neem als voorbeeld de gehackte Ati-drivers, of een BIOS-hack om je FSB te overclocken. Allemaal zaken die door GoT toegestaan worden dus ik neem aan dat dit ook niet bepaald ernstig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:40

The Legend

*Plop*

T.T. schreef op 17 February 2003 @ 12:38:
[...]

Weet je dat zeker? Breakpoints plaatsen is in ieder geval nog niet illegaal, het aanpassen van de software wel? Soms staat er een waarschuwing in de voorwaarden bij de installatie, maar bestaat er ook zoiets als een algemeen verbod erop? Dat kan ik me haast niet voorstellen.
Op de software zit copyright, dat betekend dat je het niet zomaar mag gaan aanpassen cq veranderen met een hack :)
Neem als voorbeeld de gehackte Ati-drivers, of een BIOS-hack om je FSB te overclocken. Allemaal zaken die door GoT toegestaan worden dus ik neem aan dat dit ook niet bepaald ernstig is.
Das idd wel hetzelfde eik' 8)7

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
yup en dat noemen we nou het "gedoogbeleid"
en dat is nou precies wat wij zo slim vinden maar eigenlijk te belachelijk is voor woorden :)
op straat zou je heel makkelijk een boete kunnen krijgen van de politie omdat je eraan gewend raakt etc

Verwijderd

ik zag dat firmware 1.16 uit was, heeft iemand al geprobeerd of die upload protectie er al uit is gehaald?

• Teun

Teun

Was YoMaN

Verwijderd schreef op 27 February 2003 @ 15:57:
ik zag dat firmware 1.16 uit was, heeft iemand al geprobeerd of die upload protectie er al uit is gehaald?
Dat was al bekend. En daar zit de uploadprotectie ook nog op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dat voor een upload probleem? kun je geen mp3tjes meer op die mp3 speler zetten ofwat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 22:27
Verwijderd schreef op 09 april 2003 @ 13:57:
Wat is dat voor een upload probleem? kun je geen mp3tjes meer op die mp3 speler zetten ofwat?
Niet meer van de speler naar PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang doen jullie ongeveer met een 1800mAh GP penlite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

varieert van 6 tot 10 uurtjes, maar dat is omdat ik het muziek hard heb staan (40, nee niet zeggen dat ik doof ben want ik hoor wel degelijk goed maar in de tra,bus metro in een stad als amsterdam is het niet zo stil ) en het is ook sterk afhankelijk van blacklight tijd.....
ik kan 100% zeggen dat ik 20 uurtjes niet met de gp batt heb kunnen halen met mijn instellingen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

Verwijderd schreef op 11 april 2003 @ 18:25:
varieert van 6 tot 10 uurtjes
laat je hem dan eerst 4 uur aan de computer hangen? Of heb je oude GP's. Ik haal de 10 uur makkelijk met mn batterijen. ik zou eerder iets zeggen van 14-15 uur.als het niet langer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb splinternieuwe gp 2000 batterijen, ik heb varierende uitkomsten qua afspeeltijd gehad. ik ben er echter niet eens ontevreden over eigenlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal Mother
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 21:13

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

Howdy!
Ik heb een tijdje geleden de 180T gekocht, en zojuist firmware V2.00 erop gezet. Volgens de site kun je hiermee je radio frequenties een naam geven via iRiver Manager Program V2.01. Die heb ik dus ook ff gedownload.

Maar als ik dan in iRiver Manager Program naar 'Transfer -> Tuner Settings' ga dan krijg ik de melding:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/iriverprob1.jpg

Ik heb dus :
*iFP 180T
*iRiver Manager Program V2.01 for iFP series
*iFP-180T Firmware V2.00
*iFP-100 Series Device Driver Installation Program

Hiermee zou het toch moeten lukken :?

[ Voor 14% gewijzigd door Animal Mother op 29-04-2003 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Niet online
Wat vinden jullie van de nieuwe Iriver? IFP-3XXT? Hij is nu te pre-orderen bij mp3cdspeler.nl....

Hij is echt stoer....

[ Voor 13% gewijzigd door _Richie_ op 30-04-2003 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Animal Mother schreef op 29 April 2003 @ 13:05:
Howdy!
Ik heb een tijdje geleden de 180T gekocht, en zojuist firmware V2.00 erop gezet. Volgens de site kun je hiermee je radio frequenties een naam geven via iRiver Manager Program V2.01. Die heb ik dus ook ff gedownload.

Maar als ik dan in iRiver Manager Program naar 'Transfer -> Tuner Settings' ga dan krijg ik de melding:
[afbeelding]

Ik heb dus :
*iFP 180T
*iRiver Manager Program V2.01 for iFP series
*iFP-180T Firmware V2.00
*iFP-100 Series Device Driver Installation Program

Hiermee zou het toch moeten lukken :?
Ik heb precies de zelfde speler, zelfde firmware en zelfde prog en bij mij werkt het wel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_Frame
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:09
_Richie_ schreef op 30 april 2003 @ 00:52:
Wat vinden jullie van de nieuwe Iriver? IFP-3XXT? Hij is nu te pre-orderen bij mp3cdspeler.nl....

Hij is echt stoer....
Hij is top......... :)
Ik heb de iFP 390-T 256MB besteld! Ik kan niet wachten tot dat ik hem in mijn handen heb maar ik moet nog effe 1 of 2 weken wachten tot hij er is!

[ Voor 5% gewijzigd door M_Frame op 30-04-2003 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Niet online
M_Frame schreef op 30 April 2003 @ 13:44:
[...]

Hij is top......... :)
Ik heb de iFP 390-T 256MB besteld! Ik kan niet wachten tot dat ik hem in mijn handen heb maar ik moet nog effe 1 of 2 weken wachten tot hij er is!
Ik wil hem ook! maar hij is zo duur, zit nog te twijfelen tussen deze of de I-bead!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_Frame
_Richie_ schreef op 30 april 2003 @ 16:16:
[...]

Ik wil hem ook! maar hij is zo duur, zit nog te twijfelen tussen deze of de I-bead!
Ik vindt de Iriver er gewoon goed uitzien. De I-bead vindt ik er goedkoop uit zien maar verder is hij wel goed. teminsten van wat ik er over gelezen heb. Met Iriver weet je bijna gewoon zeker dat het goed is! het is niet hun eerste product.

Zie ik nu net dat Vandaag mp3cdspeler.nl geen verzendkosten heeft!
:( ik balen dat ik hem gister besteld heb, had het me weer 10 euro kunnen schelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Niet online
M_Frame schreef op 30 april 2003 @ 17:33:
[...]

Ik vindt de Iriver er gewoon goed uitzien. De I-bead vindt ik er goedkoop uit zien maar verder is hij wel goed. teminsten van wat ik er over gelezen heb. Met Iriver weet je bijna gewoon zeker dat het goed is! het is niet hun eerste product.

Zie ik nu net dat Vandaag mp3cdspeler.nl geen verzendkosten heeft!
:( ik balen dat ik hem gister besteld heb, had het me weer 10 euro kunnen schelen!
Was zeker een speciale actie, vandaag zijn er weer verzendkosten hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

moederdagactie Konninginnendag (dat bedoel ik, tis vakantie he :D ) neem ik aan.

@Animal Mother
bij mij werkt dat met die radio zenders trouwens gewoon wel. Misschien alles ff opnieuw installeren.

[ Voor 17% gewijzigd door Teun op 02-05-2003 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Niet online
YoMaN schreef op 02 May 2003 @ 01:41:
moederdagactie neem ik aan.

@Animal Mother
bij mij werkt dat met die radio zenders trouwens gewoon wel. Misschien alles ff opnieuw installeren.
Of Koninginnedagactie duss..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_Frame
_Richie_ schreef op 02 May 2003 @ 09:09:
[...]

Of Koninginnedagactie duss..
Het was inderdaad een koniginnedagactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

Nieuwe Firmware voor de ifp 100 & 300.
The new firmware has its maximum volume set a little bit higher like the firmware v1.17.
Geen gigantische wijzigingen.

dan dit ook hier nog ff laten zien:
Dear All iRiver Users!!

We are very happy to inform you that iFP-300 series will function as REMOVABLE DRIVE.
(We are also considering of supporting this function to iFP-100 series seriously.)

Removable Drive function will be added by simple firmware upgrade around in the end of May and notify you through iRiver website.

There will be two versions of firmware : iRiver Manager version and Removable drive version

Thank you for your patience!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

YoMaN schreef op 10 May 2003 @ 13:27:
Nieuwe Firmware voor de ifp 100 & 300.

[...]

Geen gigantische wijzigingen.

dan dit ook hier nog ff laten zien:

[...]
Goed nieuws! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.

T.T.

Sowieso

Ik heb ook even heeeeel goed nieuws voor alle gebruikers van de iFP serie:
I'd like to give out a beta firmware that enables your iFP player works as UMS, USB Mass Storage (hereinafter referred to as UMS).
Click below to download the UMS firmware.
-link verwijderd-

You have to format your iFP player before use after firmware upgrade.
The supporting file system is FAT only.(FAT 32 will be supported in the near future.)

Please format iFP player with "FAT type" and "Quick format" as removable disk in your Windows Explorer.
Windows recognizes it as flash memory device, please make sure to check "Quick format" for complete format.
Since the file system structure is difference between manager version and UMS version, you have to format it first.

If you format it as FAT32, it works as UMS but it doesn't play music files.
To firmware upgrade when it is UMS, copy the firmware file(hex file) into the Root folder.
After copying it, go to General -> Firmware Upgrade on the player.

Here are several things to be noted.
1. When you switch UMS to manager version, it may works but malfunctions without formatting.
2. The playback order is the order of saved files. Changing playback order will be considered.
3. For the Win98, it needs specific device driver. We'd like to provide you driver in the near future.

Please test and if you have any bug, please let me know.
Thank you and enjoy UMS firmware!
Even wat ervaringen:
het werkt perfect :)
-kan gewoon in windows direct je MP3-speler gebruiken als een removable HD
-geen kopieer-beveiliging, dus MP3's zonder problemen erop en eraf halen.
-250MB ruimte om word-documenten en whatever mee te nemen :)

* T.T. is erg tevreden :)

[ Voor 12% gewijzigd door T.T. op 28-05-2003 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerdaags komt iRiver daar ook mee. Iig bij de 3xx serie (1xx serie is nog niet zeker), dus ik zal er nog even mee wachten. Staat gewoon op hun site.

/me baalt want zij is haar ifp 180T al 2 weken kwijt omdat het backlight van het display het begaf :(
Kan wel 6 weken duren want hij moest terug naar Korea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.

T.T.

Sowieso

Verwijderd schreef op 28 mei 2003 @ 16:27:
Eerdaags komt iRiver daar ook mee. Iig bij de 3xx serie (1xx serie is nog niet zeker), dus ik zal er nog even mee wachten. Staat gewoon op hun site.[/ME]
Kan wel 6 weken duren want hij moest terug naar Korea.
hmm Gemma je hebt me misschien niet helemaal goed begrepen, maar ik heb dus van iRiver de beta versie gekregen voor de 1xx en 3xx serie :)
De 1xx is dus wel zeker en ik verwacht dat het nu heel snel komt aangezien ik nog geen bugs heb kunnen ontdekken.

Ik heb zelf een iFP-190TC en ik gebruik hem nu als removable disk in windows :)

Jammer dat je nu je iFP moet missen zeg, ik vind het echt perfect onder een shirtje met dit weer :)

[ Voor 26% gewijzigd door T.T. op 28-05-2003 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
kheb nu ook ff die firmware upgrade van T.T. en idd het werkt perfect :)
is wel een stuk makkelijker zo hoewel ik niet zo vaak files wissel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Ok, waarom is de link verwijderd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_Frame
The Legend schreef op 28 mei 2003 @ 19:28:
Ik ben ook wel benieuwd naar de link.
Waar kunnen we het vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
The Legend schreef op 28 May 2003 @ 19:28:
welke link? :P :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_Frame
Ik haat regels als ze tegen je gebruikt worden :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
M_Frame schreef op 28 May 2003 @ 22:27:
[...]

Ik haat regels als ze tegen je gebruikt worden :+ ;)
kheb serieus geen link gezien hoor :P
kheb wel een link gezien, maar niet hier op got dussu, keep looking :P :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.

T.T.

Sowieso

Ik heb er geen link bijgezet, omdat ik niet zeker weet of ik die openbaar mag maken van iRiver (het gaat nog om een beta firmware).
ICQ/MSN me ff als je het wilt hebben, anders gewoon een weekje wachten ofzo. Ik denk dat de officiele firmware snel zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T.T. schreef op 28 May 2003 @ 17:52:
[...]

hmm Gemma je hebt me misschien niet helemaal goed begrepen, maar ik heb dus van iRiver de beta versie gekregen voor de 1xx en 3xx serie :)
De 1xx is dus wel zeker en ik verwacht dat het nu heel snel komt aangezien ik nog geen bugs heb kunnen ontdekken.

Ik heb zelf een iFP-190TC en ik gebruik hem nu als removable disk in windows :)

Jammer dat je nu je iFP moet missen zeg, ik vind het echt perfect onder een shirtje met dit weer :)
Oh, wacht even... ben jij niet een iriver supporter? Of vergis ik me nu?

Dan is dit idd heel goed nieuws, betekent dus dat ze ook voor de 1xx serie een removable drive firmware hebben _/-\o_.

He, nu mis ik mijn spelertje nog meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.

T.T.

Sowieso

Verwijderd schreef op 29 mei 2003 @ 09:56:
[...]

Oh, wacht even... ben jij niet een iriver supporter? Of vergis ik me nu?

Dan is dit idd heel goed nieuws, betekent dus dat ze ook voor de 1xx serie een removable drive firmware hebben _/-\o_.

He, nu mis ik mijn spelertje nog meer :(
Dat klopt, ik had destijds zo'n review geschreven, maar voor de rest erg weinig gedaan helaas (ivm school).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
hmm ik heb net even mn ifp180 volgezet met mp3tjes(met de nieuwe firmware, weet niet of dat ermee te maken heeft) en hij was gloeiend heet toen ie klaar was! de batterij die ik eruit haalde was enorm heet :?

heeft iemand dit weleens gehad? ik iig nog nooit voor vandaag, maar om nou te zeggen dat het aan die beta firmware ligt? hopen dat ie niet kapot gaat :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die JAZPIPER UBIT, wordt die al verkocht in nederland.. en zo ja waar... kan nergens vinden

gaat trouwens om deze...
http://www.mplove.com/product/mp3/duex.htm

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2003 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.

T.T.

Sowieso

Verwijderd schreef op 30 May 2003 @ 14:39:
die JAZPIPER UBIT, wordt die al verkocht in nederland.. en zo ja waar... kan nergens vinden
pricewatch: Jazpiper Ubit UB128, 128MB (USB 1.1) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo ... ben ik ff te lui omdat uit te zoeken... maar iig bedankt.. was er weer ff niet opgekomen.

Heeft iemand ervaring met deze speler .. ziet er mooi uit
is de kwaliteit ook goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

V&A-aanbiedingen en bijbehorende reacties verwijderd.

nogmaals

GT is GEEN verkoopplaats

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bolleh schreef op 30 May 2003 @ 13:09:
hmm ik heb net even mn ifp180 volgezet met mp3tjes(met de nieuwe firmware, weet niet of dat ermee te maken heeft) en hij was gloeiend heet toen ie klaar was! de batterij die ik eruit haalde was enorm heet :?

heeft iemand dit weleens gehad? ik iig nog nooit voor vandaag, maar om nou te zeggen dat het aan die beta firmware ligt? hopen dat ie niet kapot gaat :'(
Als een batterij ergens kortsluiting mee maakt kan die dan niet heet worden?

Jij had toch GP's ervoor gekocht en die hoefde je niet te modden? Dus dat kan het niet zijn, maar toch ms wel handig on even te kijken of ergens het plastic van de batterij af is gesleten wat in je speler contact ergens maakt waar het niet zou mogen.
Het is maar een wilde gok van mij hoor... maar dacht zeg het ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Verwijderd schreef op 31 mei 2003 @ 13:48:
[...]

Als een batterij ergens kortsluiting mee maakt kan die dan niet heet worden?

Jij had toch GP's ervoor gekocht en die hoefde je niet te modden? Dus dat kan het niet zijn, maar toch ms wel handig on even te kijken of ergens het plastic van de batterij af is gesleten wat in je speler contact ergens maakt waar het niet zou mogen.
Het is maar een wilde gok van mij hoor... maar dacht zeg het ff :)
nope nergens iets vanaf, batterij ziet er perfect uit

tzal wel een samenloop van oorzaken zijn waardoor het gebeurde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

[ :D :P ] anders mail je die beta ff naar mij en dan zal ik het wel ff testen [/ :P :D ]
Misschien een idee om het aan de andere betatesters te vragen? wat heb je eigenlijk gedaan om die te mogen testen? ik heb me daar ooit op die site geregistreerd, maar nooit iets gezien van beta's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
YoMaN schreef op 01 June 2003 @ 22:36:
[ :D :P ] anders mail je die beta ff naar mij en dan zal ik het wel ff testen
Misschien een idee om het aan de andere betatesters te vragen? wat heb je eigenlijk gedaan om die te mogen testen? ik heb me daar ooit op die site geregistreerd, maar nooit iets gezien van beta's.[/quote]
wat ik gedaan heb? kheb een bepaald individu ge-icqed :+
wie o wie zou ik bedoelen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Laatst online: 09:07
Ik heb mijn IFP-180T ook stuk gehad (dat joystickje) deed het niet ben hem bijna 2 maand kwijt geweest maar kreeg gisteren een nieuwe opgestuurd. Met nog een jaar garantie erbij! BETER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonT
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ge-ICQ en ge-mail is niet meer nodig jongens:
http://www.iriver.com/support/download.asp
Beta UMS firmware V1.0b staat online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

Ik heb hem net ff gedownload en geinstalleerd. ik ben er nu wat op aan het zetten en merk nog niks van hitte, maar misschien komt dat nog. ik heb btw ook ongemodde GP's.

edit:
ik heb iig nergens last van gehad. het uploaden ging gewoon goed. misschien toch een bugje in de beta oid.

[ Voor 69% gewijzigd door Teun op 02-06-2003 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niiiiiiiiiiiiiiiiiiiice!!! ff proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yo werkt super!! En de geluidskwaliteit is ten opzichte van versie 2.00 ook weer vooruit gegaan :D Ik ben blij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
YoMaN schreef op 02 June 2003 @ 17:23:
Ik heb hem net ff gedownload en geinstalleerd. ik ben er nu wat op aan het zetten en merk nog niks van hitte, maar misschien komt dat nog. ik heb btw ook ongemodde GP's.

edit:
ik heb iig nergens last van gehad. het uploaden ging gewoon goed. misschien toch een bugje in de beta oid.
kheb ook ongemodde gp's

kdenk toch dat het aan het moment en aan de betreffende batterij lag, niets om je druk over te maken dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bolleh schreef op 02 juni 2003 @ 22:44:
[...]

kheb ook ongemodde gp's

kdenk toch dat het aan het moment en aan de betreffende batterij lag, niets om je druk over te maken dus :)
Denk dat het idd aan je batterij lag.
Ik liet net een gloednieuwe 2100mah batterij uit mijn handen vallen en ik had hier gelezen dat dat kwaad kon. Dus ik gooi hem maar weg, want hij maakte een flinke smak :(

Maar er staat dus dat, ook als je niet meteen merkt dat er wat aan de hand is dat die later kortsluiting kan geven. Wat zou verklaren waarom die warm werd bij jou.
Dropping can cause severe battery damage! If you do drop them we recommend replacement. Even if no damage is apparent, the battery could later develop a short or a leak while in the equipment and then cause even more damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

en weer is er een nieuwe firmware:
iFP-180T UMS Firmware V1.0c

Fixed Bugs
1. Couldn't select the first file of VOICE or TUNER folder
2. Recorded file caused errors (Strange folder is created or recorded file is corrupted.)
3. Doesn't sound with Metal EQ and Xtreme EQ.
4. Displayed broken images on the menu.
5. Displays "+" even the folder has no subfolders.

[ Voor 5% gewijzigd door Teun op 09-06-2003 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

Ik heb het intussen geinstalleerd en deze doet het ook prima. Ik geloof dat op de site staat dat je je speler moet formateren, maar dat was bij mij niet nodig.

edit:
Ik begin intussen te twijfelen. Ik had hem net aanstaan, daarna duwde ik op play en toen weer op play en ik kreeg geen geluid meer. Dit is nog maar 1 keer gebeurt. misschien dat formatteren helpt en anders even wachten op een nieuwe firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik heb al een aantal keren geprobeerd om de nieuw software erop te krijgen (dat het een pendrive wordt zeg maar) maar iedere keer zeg tie dat hij klaar is en gaat de speler uit, maar daarna zet ik hem aan en staat nog steeds de oude software erop. Ik begrijp er niks van!

Wie kan me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

heb je dan de nieuwste firmware de goede firmware en de nieuwste iriver manager gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik heb de nieuwste versie van Iriver manager gebruikt en ik heb sw versie 2.01 op mijn mp3 speler staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Je moet ook je speler formatten toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik heb vanuit de manager de speler geformatteerd maar er gebeurt nog niks. Ik zie op de site dat er een nog nieuwer versie is van de manager dan moet ik die proberen. Dan moet het vast willen. Ik had net voor 2 weken terug de vorige versie gedownload en nu alweer een nieuwe versie. Je blijf aan het downloaden met al die updates. En dan als je gewoon internet via de telefoonlijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Niet vantuit de manager, maar formatten als FAT in windows.

Ik heb het zelf nog niet gedaan hoor dus pin me er niet op vast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

nee, hij heeft nog de oude firmware. Dus die moet je nog flashen met de manager. daarna kun je/moet je hem formatteren in windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

Mensen die nog moeten updaten van de iRiver UMS versie 1.0c

Hier komen ze allemaal een keer:
iFP-180T
iFP-180T
iFP-190TC
iFP-195TC
iFP-300T serie uit de EU

Verder moet ik dit nog ff quoten, voor mensen die net als ik nog last hadden van wat kleine bugs:
Dear iFP users!!

Please read the below instruction very carefully before upgrade from UMS Firmware V1.0b to 1.0c.
You might have the same bugs from V1.0b?fter you upgrade to V1.0c without formatting the player before use.

Please back up your data before firmware upgrade and format the player after firmware upgrade.
Below instruction is the recommended way.

< Instruction >
1. Please download the right firmware again from DOWNLOAD section.

2. Back up your data.
3. Format with "FAT" as the file system and "Quick Format".
4. Copy the firmware file (xxxxxx.hex) to the root folder of the Removable disk (your iFP player) on your PC.
5. After firmware upgrade, format with "FAT" as the file system and "Quick Format".
Je MOET dus formatten voordat je de nieuwe firmware installeerd.

iRiver heeft gezegt dat dit een officiele firmware is en geen beta
Dear iRiver users

We are very sorry for the delayed releasing of UMS(USB Mass Storage)version firmware. Unfortunately, we had network problem last weekend and it kept us from uploading the firmware. What a bad luck we had!

Here is the new firmware which enables your iFP player(both 100 and 300 series) working as removable drive.
Try UMS version firmware!

One more thing before you leave. :)
There will be an event to give you a chance to get free iRiver players very soon.
Wanna be a winner? Keep an eye on us!

iRiver

[ Voor 22% gewijzigd door Teun op 16-06-2003 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
ik hou het toch nog bij de beta, werkt perfect hier

overigens ik heb nu wel nog maar 124mb over doordat ik een aantal keer firmware heb geupdate, kun je die oudere niet gewoon eraf pleuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie hebben van dit topic een IRIVER topic gemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

bolleh schreef op 17 June 2003 @ 08:53:
ik hou het toch nog bij de beta, werkt perfect hier

overigens ik heb nu wel nog maar 124mb over doordat ik een aantal keer firmware heb geupdate, kun je die oudere niet gewoon eraf pleuren?
Je kunt hem nu toch formatten als verwisselbare schijf? Of veegt ie dan alleen die 124 mb schoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

Ik heb nog nooit de volle 128 mb kunnen gebruiken. Ook niet toen ik de managerversie had.
En met die beta is ie verwisselbare schijf en dus kun je hem gewoon formatteren. Na de firmwareupdate kun je ook de firmwarefile weghalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 13:06:
Jullie hebben van dit topic een IRIVER topic gemaakt ;)
Dat IS het ook. Kijk maar eens naar de titel van deel 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

En er zijn weer nieuwe firmwares

iFP-300T Firmware V1.05(Manager version-EU)
iFP-300T Firmware V1.05(Manager version-US)
iFP-300T Firmware V1.05(Manager version-Japan)
iFP-300T Firmware V1.05(Manager version-China)
iFP-300 Firmware V1.05(Manager version-US)
iFP-300 Firmware V1.05(Manager version-EU)
iFP-195TC Firmware V2.05(Manager version)
iFP-190TC Firmware V2.05(Manager version)
iFP-180TC Firmware V2.05(Manager version)
iFP-180T Firmware V2.05(Manager version)
Added Features
1. Study Mode (MENU > MODE > STUDY)
- Study mode is very convenient when you study languages.

Afbeeldingslocatie: http://www.iriver.co.kr/images/firmware/300-study.gif

Set time to move back or forward and press , button during playback to move back and forth.
You can set time 0sec(Off) up to 60sec.

2. NAME Mode (MENU > MODE > NAME)
- You can name your iFP player.

Afbeeldingslocatie: http://down.iriver.com/image/firmware_ifp/300-name.gif Afbeeldingslocatie: http://down.iriver.com/image/firmware_ifp/300-name-stop.gif

When the language is set to Korean or Japanese, it supports Korean, Japanese, Numbers and Alphabet. If it is set to other language, it supports only numbers and alphabet only.

If you want to input special character, set language to Korean or Japanese.

< Operation >

NEXT/BACKSelect a letter
NAVI/MENUEnter the selected letter
AnB(MEMORY/EQ)Switching Korean to Number/English to Special Character
VOLUME -/+Move Cursor
REC(MODE)Space
PLAY(STEREO)Exit Name Mode

Improved Feature
1. Improved battery indicator
"Rechargeable" level of Battery Select is adjusted to be based on Ni-MH 2100mAh.

Fixed Bug
1. Scrolling track name was crashed when scroll speed is set to 1x, 2x and 4x.

[ Voor 3% gewijzigd door Teun op 19-06-2003 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf ook opzoek naar een mp3speler (ik heb de iriver imp 350 maar wil nu iets kleiners). Ik heb de Chic MP30 op het oog met 256 mb geheugen. Nou heb ik nog naar andere spelers gezocht maar ik kan er eigenlijk geen vinden met hetzelfde mooie design....

Kunnen jullie mij wat suggesties geven?? (Iriver iFP is mij bekent ;) maar ik vind de driehoekvorm niet zo geweldig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

de iRiver-300 serie heeft een andere vorm, maar is ook een stuk duurder. Ik zou eens in het iBead-topic kijken. Dat is een vrij goedkope kleine speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij vertellen of er in Nederland specifiek voor de Ifp-100 modellen accesoires leverbaar zijn zoals de draagtas. En waar zijn ze te bestellen?
Waarschijnlijk is dit al eerder besproken maar ik kon die discussie niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 13:31

NoTimeRemains

I know

weet iemand eigenlijk of er voor de IFP-100 serie ook een ogg vorbis support komt?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boven Buurman A.
Ondersteunde platforms MP3, WMA en ASF
------------------
Mogelijk met nieuwe firmw. word dit geupgrade!

Vraagje
Als je hele oude firmware hebt, en je wilt de nieuwste hoef je toch alleen maar de laatste nieuwe te installeren wil je alle nieuwe features hebben.

Of moet je de tussen uitbegrachte versies, ook installeren.

Mvg.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2003 19:38 . Reden: Antwoord op bovenbuurman bijgezet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 november 2003 @ 19:34:

Vraagje
Als je hele oude firmware hebt, en je wilt de nieuwste hoef je toch alleen maar de laatste nieuwe te installeren wil je alle nieuwe features hebben.

Of moet je de tussen uitbegrachte versies, ook installeren.

Mvg.
Hoeft niet hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat schilt een hoop werk ;)
n00b actie!

Bedankjewel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top apperaatje.
Duracell oplaadbare batterijen erin en het werkt perfect, ook UMS firmware erop gedaan.
Maar kan ik nu de radio zenders een naam geven met deze firmware???
tnx
en weet iemand of er ergens hoesjes ervoor te krijgen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun

Teun

Was YoMaN

Verwijderd schreef op 19 december 2003 @ 10:52:
Top apperaatje.
Duracell oplaadbare batterijen erin en het werkt perfect, ook UMS firmware erop gedaan.
Maar kan ik nu de radio zenders een naam geven met deze firmware???
tnx
en weet iemand of er ergens hoesjes ervoor te krijgen zijn?
Je kunt de radiozenders geen naam meer geven. En er zijn hoesjes voor, die zitten standaard bij de 390 en den 395. Voor de iFP-1xx kon je vroeger bij www.mp3cdspeler.nl een hoesje kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn ze jammer genog niet meer te koop :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 december 2003 @ 11:16:
zijn ze jammer genog niet meer te koop :(
http://mp3.direqt.nl/

kijk bij ŽaccessoiresŽ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tnx !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer maar zit een levertijd van 2 a 3 weken op.
iK zou hem graag al wat eerder willen.
Zonde als ik hem is laat vallen ofzo.
Alleen normale winkels verkopen ze ze jammer genoeg niet.
:(
Of weet iemand misschien nog iets ?

Bedankt
Pagina: 1 2 3 Laatste