Ok, nieuwe ronden, nieuwe kansen.
Hier staat het oude topic: [rml][ MP3 Speler] De stoerste mini mp3-speler ooit? [ iFP-180T][/rml]
Hier staat het oude topic: [rml][ MP3 Speler] De stoerste mini mp3-speler ooit? [ iFP-180T][/rml]
Verwijderd
Hier staat tekst
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2003 14:44 ]
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
Die heb ik ook nog liggenCalitomnication schreef op 20 januari 2003 @ 14:45:
Ik heb nog de eerste officiele Phillips Expanium van 3 jaar geleden![]()
Destijds gekocht voor 699 Gulden, maar hij doet het nog steeds. Maar als ik nu naar de sticks kijk loop hetme in de mond.
----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----
Digital Media Junkie
[ Voor 17% gewijzigd door kipfel op 20-01-2003 17:29 ]
Digital Media Junkie
Verwijderd
Verwijderd
En dat noemt hij een aantalVerwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 18:55:
Kheb een aantal mooi foto's gevonden van de MPIO FL100 die ik graag met jullie wil delen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En de MPIO FD100
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Voor 9% gewijzigd door bolleh op 20-01-2003 19:30 ]
Verwijderd
Er staat nergens dat ik niet zoveel plaatjes mag posten. De plaatjes zijn bij elkaar maar 1 MB groot, dus.....bolleh schreef op 20 januari 2003 @ 19:30:
hmm denk ook eens even aan de modemers en haal de helft van die plaatjes weg, hijs mooi maar 15/16 plaatjes per speler is wel ERG overdreven hoor
reactie op vinniel dus
[ Voor 20% gewijzigd door bolleh op 20-01-2003 19:50 ]
Digital Media Junkie
Volgens is die er niet...Gaer schreef op 20 januari 2003 @ 19:50:
Heb ff het schema aangepast, heb de Deux XP er nog niet in staan omdat ik daar de 256 MB versie niet van kan vinden
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Verwijderd
Haal dan iig het dubbele plaatje weg.Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 19:43:
[...]
Er staat nergens dat ik niet zoveel plaatjes mag posten. De plaatjes zijn bij elkaar maar 1 MB groot, dus.....
Schlomopeerk344 gaat op 20 januari 2003 @ 20:20 schrijven:
Het hoesje , armband en halsketting zijn nu te bestellen , ik heb er maar gelijk eentje besteld voor mijn iFPtje (die kan wel een hoesje gebruiken).
http://www.mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=305
[ Voor 60% gewijzigd door Teun op 20-01-2003 20:26 ]
----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----
Verwijderd
Verwijderd
Als het goed is is mijn spelertje overeen paar daagjes ook goed beschermtVerwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 20:20:
Het hoesje , armband en halsketting zijn nu te bestellen , ik heb er maar gelijk eentje besteld voor mijn iFPtje (die kan wel een hoesje gebruiken).
http://www.mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=305
Verwijderd
Verwijderd
Hier een paar foto's die ik heb gemaakt van de speler:RedHat schreef op 21 januari 2003 @ 13:03:
Eind deze week of begin volgende week ga ik die iFP-180T kopen van iRiver, maar wat ik me nou echt afvraag, hoe ziet ie er echt uit, die plaatjes zeggen zo weinig. Heeft iemand een pic van z'n eigen iRiver 180T? En ziet ie er ook stabiel uit... Eind deze week of Begin volgende week ga ik hem naar alle waarschijn ook kopen
Verwijderd
Het is niet mijn speler maar die van mijn broer maar hij zegt dat het ontvangst van de radio goed is als je hem gewoon in je handen houdt en wat minder als je hem in je jas stopt ofzo. Maarja een mp3 speler koop je natuurlijk niet voornamelijk voor de radio.RedHat schreef op 21 January 2003 @ 13:42:
Ben ook niet zo dol op plastic maargoed. Je kan ook niet alles verwachten van zo'n speler
Is het FM-bereik wel goed als ie in je jas zit ofzo?Loop vaak in de Randstad (A'foort) maar ook in Nijkerk, daar zal het wel slechter gesteld zijn
Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig
ziet er wel mooi uit, maar heeft toch grotere nadelen dan voordelen, vooral een nadeel is dat ie geen ID3-tag heeft, dit vind ik toch wel een vereiste voor een mp3-speler.the_Omniscient schreef op 21 January 2003 @ 15:14:
Voor de budgeteers met een ijdele inslag onder ons: hier is een stoer mini-mp3spelertje voor jullie...
[afbeelding]
De Muze Mp3-speler
is een erg mooi USB-flashmem-apparaatje, met een paar duidelijke nadelen:
- GEEN ID3-tag (90% leest nu al niet meer verder)
- 64/128 MB, niet uitbreidbaar
Voordelen:
- Ziet er imho ZEER goed uit
- 64 mm x 45 mm x 13 mm: is niet bepaald een soort-olifant-aan-een-USB-snoer
- 27 gram... stijgt bijna op...
- Wordt door PC herkend als externe HD
- Speelt 8+ uur op 1 AAA-batterij
- Voice-recorder
- Equalizer met 5 presets
- Compleet assecoire-setje
- Prijs: 139 Euro (128 mb-versie) (in de buurt van de Duex MP302, maar goed)
en nog wel meer van dit soort aardigheden...
Kijk op High-End-Products voor meer info...
Vor de mensen die maar 8 MP3's hebben: de 64 mb-versie kost 99 Euro, zie
MPX-online-Shopping, ook voor een 3Dview van de Muze.
Als deze producten goed verkopen, komt er wellicht een 256 mb-versie.
En ja, ik ben iemand die graag op de kleintjes let, dat wil niet zeggen dat ik de nieuwe iRiver iFT-195c ofzo niet mooi vind, hoor...
edit:
Er liep al een topic over deze speler, maar de kwaliteit daarvan was niet echt noemenswaardig (ging al snel over Lidl enzo), en om zoiets nu nog te gaan kicken, nah... Dan liever in dit "stoere" topic![]()
Verwijderd
Verwijderd
Dan koop je er toch gewoon twee joh,Roy_ schreef op 21 januari 2003 @ 15:58:
[...]
ziet er wel mooi uit, maar heeft toch grotere nadelen dan voordelen, vooral een nadeel is dat ie geen ID3-tag heeft, dit vind ik toch wel een vereiste voor een mp3-speler.
Ook de speelduur is niet erg lang.
64/128MB is ook niet erg veel, maar dit kan genoeg zijn voor sommigen.
Verwijderd
Verwijderd
Hier de foto's van het accessoire setjeVerwijderd schreef op 21 januari 2003 @ 18:01:
Woohoo!
Ik heb de iRiver 190TC binnen met accessoire set!!!
Zometeen plaats ik wel ff foto's......eerst eten
Van mij mag je, maar dan koop ik toch liever de iFP-190TC van Iriver.
[ Voor 26% gewijzigd door kipfel op 21-01-2003 18:48 ]
Hier heb ik al heel lang aangedacht of dit niet gemaakt kon worden. Kwist niet dat het al bestond.wAizz schreef op 20 January 2003 @ 23:03:
Kijk.....dit lijkt mij nog eens handig:
The LINK system allows you to listen to your music and use your cellphone hands-free through your headphones, without ever touching either device. When a call is received, you can either eliminate the music entirely, or simply reduce the music volume with the inline music control on the LINK console - listen to both the music and the call at the same time!
[afbeelding]
Meer details te vinden op http://www.skullcandy.com. Hier zou pas een inkoopactie voor gehouden moeten worden
Verwijderd
Is dit ook meteen een riemclip?Verwijderd schreef op 21 January 2003 @ 18:37:
[...]
Hier de foto's van het accessoire setje
[afbeelding]
Verwijderd
Ik doelde eigenlijk op dat ding op het hoesje, wil weten of het ook als (broek)riemclip gebruikt kan worden.
Verwijderd
zou idd volgens mij best kunnen... handig, dan ga ik heb vaker aan mijn broek hangenRoy_ schreef op 21 januari 2003 @ 21:44:
dan past er toch ook wel een riem doorheen? want zo klein ziet het er nou ook weer niet uit, of heb ik dat nou helemaal verkeerd?
Verwijderd
vaaagVerwijderd schreef op 20 January 2003 @ 18:38:
De vernieuwde Duex mp302 Player:
De Vintion MSC
[afbeelding]
This is the second version of our popular Duex mp302 Player - same product but more great features and upgrades!
[ Voor 4% gewijzigd door schaduw op 21-01-2003 22:09 . Reden: foutjes ]
Verwijderd
De info komt van de volgende website:schaduw schreef op 21 januari 2003 @ 22:06:
[...]
vaaag
er was namelijk eerst de Duex MP-304 (niet plug&play), die ziet er hetzelfde uit als bovenstaande mp3-speler.
Toen kwam de Duex XP MP-302, die dus in het andere topic staat en wél plug&play (memory stick)
En nu dus een opvolger van de 302, met het uiterlijk van de 304
http://www.mplove.com/product/mp3/index.htm
waar heb je trouwens die info vandaan?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2003 20:01 ]
Wow! da's een spelertje naar m'n hart. Ik heb nu een Napa (8cm mini-cd) maar deze is errug mooi.Verwijderd schreef op 22 January 2003 @ 20:07:
What 'bout this one
[afbeelding]
Weet iemand de prijs
[ Voor 6% gewijzigd door dawuss op 22-01-2003 20:28 . Reden: URL gefixed ]
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Verwijderd
heb ff wat research gedaandawuss schreef op 22 January 2003 @ 20:26:
[...]
Wow! da's een spelertje naar m'n hart. Ik heb nu een Napa (8cm mini-cd) maar deze is errug mooi.
Het is een LG - Soul Digital MF-PD360
Dat displaytje is backlit!
Hij heeft ook een intern batterypack en 32mb intern (is uitbreibaar)
Hij staat op deze website voor 170 engelse ponden, dus dat is hier al gauw 250 euro. Wèl erg mooi!
Alleen zijn die schijfjes volgens mij nog amper te vinden
[ Voor 46% gewijzigd door Tsunami op 22-01-2003 20:48 ]
Verwijderd
das waar, jij hebt dan de 256mb versie van de 190tc lijkt me?dj_tsunami schreef op 22 January 2003 @ 20:40:
[...]
Alleen zijn die schijfjes volgens mij nog amper te vinden
edit:
1) en hij is € 289,-, voor die prijs heb ik mijn 190TC ook gekocht
2) damn, kan de review niet meer vinden die op Tweakers stond...
3) de eerste 2 resultaten van deze pagina dragen niet veel goeds bij aan die schijfjes
De 190TC is 256MBVerwijderd schreef op 22 January 2003 @ 21:07:
[...]
das waar, jij hebt dan de 256mb versie van de 190tc lijkt me?
De 190TC is altijd met 256mb geheugenVerwijderd schreef op 22 januari 2003 @ 21:07:
[...]
das waar, jij hebt dan de 256mb versie van de 190tc lijkt me?
[ Voor 94% gewijzigd door kipfel op 22-01-2003 21:34 ]
Verwijderd
kijk ff op http://www.mp3cdspelers.nl ofzoVerwijderd schreef op 22 januari 2003 @ 21:44:
Ok, dan weet ik dat ook weer met die type nummers
Wat zouden nog verdere mogelijkheden zijn in de 250-300 euro..
Ik heb vanmiddag de iFP 190TC (256mb) gekocht en ik ben er echt onwijs tevreden mij..Verwijderd schreef op 22 January 2003 @ 21:44:
Ok, dan weet ik dat ook weer met die type nummers
Wat zouden nog verdere mogelijkheden zijn in de 250-300 euro..
[ Voor 28% gewijzigd door shades op 22-01-2003 22:49 . Reden: quote was van verkeerde gotter ]
Verwijderd schreef op 22 januari 2003 @ 12:34:
dit is ook een kloon van de duex http://www.jazpiper.com/jazpiper_UBit.htm
[ Voor 10% gewijzigd door Bender op 22-01-2003 23:17 ]
Digital Media Junkie
[ Voor 12% gewijzigd door Hironshy op 23-01-2003 15:46 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2003 17:36 . Reden: typo ]
Verwijderd
Xou zeggen.... op naar de feboVerwijderd schreef op 23 January 2003 @ 17:32:
Armband is handig tijdens het joggen als je geen zakken hebt maar in een strak lycra pakje loopt
Alleen dachten ze daar in Korea dat wij westerlingen wel erg grote en dikke armen hadden.
Bij mij is die armband om mijn bovenarm te wijd. Aan tengere meisjes die zich niet volvreten bij de Febo is niet gedacht
Wel jammer dat die niet een riemclip heeft...
Let op een vallende xbox kan ernstige lichamelijk letsel tot gevolg hebben. (bron: xbox manuel)
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Digital Media Junkie
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Cool!T.T. schreef op 24 januari 2003 @ 11:46:
Heej Gotters, check dit:
http://www.iriver.com![]()
"Review of iFP-190TC by iRiver Supporter, Thijs Terlouw"
woei woei!
nu nog ff al die spellingsfouten verbeterenT.T. schreef op 24 January 2003 @ 11:46:
Heej Gotters, check dit:
http://www.iriver.com![]()
"Review of iFP-190TC by iRiver Supporter, Thijs Terlouw"
woei woei!
[ Voor 105% gewijzigd door Tsunami op 24-01-2003 19:30 ]
Ik had niet verwacht dat ze het zouden plaatsen en dat ik het nog eerst kon veranderen ofzo, maar is het zo erg slecht? Ik zal het nog eens even lezen zo, maar ik lees altijd zo snel over mijn eigen fouten heendj_tsunami schreef op 24 January 2003 @ 19:03:
nu nog ff al die spellingsfouten verbeteren
In de trein zet ik hem ook iets hoger, maar thuis niet hoor. Je bent doof• Het volume is bij mij altijd hoger dan 20, 20 is zo ongeveer mijn minimum
Misschien slechte radio-ontvangst? Bij mij klonkt het echt super goed.• Opnemen van radio isbij mij, ik krijg daar echt een brakke kwaliteit
Schijnt in sommige versies van de software wel te kunnen inderdaad. Mijn versie (voor amerikaanse markt) was echter beveiligd.• Voorzover ik weet kan je wel van je speler naar je computer uploaden, d.m.v. het menuutje Transfer -> Upload (iFP->PC).
Je vergeet al die Audigy bezitters en op nieuwe moederborden zit ook vaak firewire. Ik vond het gewoon een nadeel, had of USB2.0 of Firewire graag gezien.• Het is logisch dat ze geen FireWire voor die speler gebruiken, omdat maar weinig mensen FireWire hebben, en iedereen heeft USB.
Klopt, maar hangt af van de kwaliteit van je muziek (en de lengte). Ik heb veel lange nummers.• Ik krijg op 128kbit makkelijk 75 nummers op mijn speler, geen 45
Toch lastig, en het is maar een klein puntje. Ik had het meer bedoeld als interne feedback, maar ze hebben niets veranderd• De selectie verdwijnt bij mij niet als ik over het logo ga, hij verdwijnt soms wel, maar dan kan je nog steeds slepen (de selectie is er nog wel, je ziet hem alleen niet meer
In grote lijnen zijn we het wel eens denk ik, gewoon een uitermate leuk speeltje.Natuurlijk begrijp ik dat dit jouw persoonlijke ervaring is, maar ik moest het toch ff kwijt
Dat is mij nog niet opgevallen, maar ik draag hem altijd aan de ketting, misschien daarom niet?Wat ik ook een nadeel vind, is dat het Hold-knopje veel te los is. Hij gaat soms veel te snel op Hold, en dan blijf ik maar ik op het Play-knopje drukken, en begrijp dan niet waarom ie niet gaat spelen
[ Voor 6% gewijzigd door T.T. op 24-01-2003 22:13 ]
Verwijderd
Bij mij thuis niet boven 15. Jij bent echt doofdj_tsunami schreef op 24 January 2003 @ 19:03:
Ok, ik zal ff opnoemen waar ik het niet mee eens ben :P:
• Het volume is bij mij altijd hoger dan 20, 20 is zo ongeveer mijn minimum
hier ook.• Opnemen van radio isbij mij, ik krijg daar echt een brakke kwaliteit
Ja T.T. Download de versie die online staat als je geinterresseerd bent daarin. Die laat het ook gewoon toe• Voorzover ik weet kan je wel van je speler naar je computer uploaden, d.m.v. het menuutje Transfer -> Upload (iFP->PC).
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2003 20:59 ]
Verwijderd
Ik heb hem inderdaad gehacked, ik kan nu geen .xxx bestanden downloadenVerwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 20:54:
Ja T.T. Download de versie die online staat als je geinterresseerd bent daarin. Die laat het ook gewoon toe(of had je em al gehacked?)
ok, dat 20 mijn minimum is, is niet helemaal waar, 15 is mijn minimum. Mijn maximum is ongeveer 30, en standaard zit ie bij mij rond de 20. En nee, ik ben nog niet doofVerwijderd schreef op 24 January 2003 @ 20:54:
[...]
Bij mij thuis niet boven 15. Jij bent echt doof![]()
Ik zit nu al met smart te wachten op deze vergelijkingVerwijderd schreef op 24 January 2003 @ 22:54:
Zal er wel een uitgebreide review over geven incl. foto's, kan m mooi vergelijken met de iRiver iPF 180T van mijn broer.
Dus soon hier in dit topic, stay tuned....
Digital Media Junkie
Verwijderd
Verwijderd
Digital Media Junkie
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq