Help mee tegen Tuberculose: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog TSC. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - TSC Stats hosted by: griz |
#3 daily
er zit iig vooruitgang in
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Gefelici Kinslayer met uw mijlpaal 
Verder is 1400 wel een magere score.
Verder is 1400 wel een magere score.
Een slechte dag voor TSC-DPC, maar een goede dag voor mij!
Daily #5, snie slecht.
Nu zou ik voor 2 weken mijn broer zn pc's (+/- Dual XP1GHz en nog een keer ongeveer een single 1Ghz) over kunnen zetten van Seti@Home naar TSC (want daar maakt het toch geen verschil meer). Maar dan wordt ie vast boos
.
Daily #5, snie slecht.
Nu zou ik voor 2 weken mijn broer zn pc's (+/- Dual XP1GHz en nog een keer ongeveer een single 1Ghz) over kunnen zetten van Seti@Home naar TSC (want daar maakt het toch geen verschil meer). Maar dan wordt ie vast boos
[ Voor 62% gewijzigd door ArmEagle op 20-01-2003 14:08 ]
wat niet weet, wat niet deertArmEagle schreef op 20 January 2003 @ 14:05:
Een slechte dag voor TSC-DPC, maar een goede dag voor mij!
Daily #5, snie slecht.
Nu zou ik voor 2 weken mijn broer zn pc's (+/- Dual XP1GHz en nog een keer ongeveer een single 1Ghz) over kunnen zetten van Seti@Home naar TSC (want daar maakt het toch geen verschil meer). Maar dan wordt ie vast boos.
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
ArmEagle. Als zijn SETI-account niet bij DPC geparkeerd staat, heb je mijn zegen
Anders afblijven 
Als ik het goed begrijp (in combo met de DPCH van gisteren) zal de output van TigZ bij dit project afzakken naar 0 (lees NUL) en zullen zij voortaan voor NC gaan flushen???
Als ik het goed begrijp (in combo met de DPCH van gisteren) zal de output van TigZ bij dit project afzakken naar 0 (lees NUL) en zullen zij voortaan voor NC gaan flushen???
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Bijna goed. Wij (TigZ en consorten) zijn vorige week eigenlijk al gestopt met Tsc. Eerst hebben wij een halve week ecc2 gedaan. Daarna zijn we NC gejoind om ze te ondersteunen bij Rc-5.Mobster schreef op 20 januari 2003 @ 15:00:
Op dit moment draait er af en toe 1 machine nog Tsc onder TigZ. Ik zelf zal misschien soms bij springen met Tsc als dat nodig is onder NC.
Maar jullie stoppen dus helemaal met TSC? En jullie zijn bij ECC2 bij NC gegaan?
Had je hier toch net zo goed alles kunnen laten staan
Nou ja. Veel succes bij ECC2. We kunnen zowel daar als hier nog wel hulp gebruiken.
* Mobster zoekt nog steeds naar een kloon-machine
Nou ja. Veel succes bij ECC2. We kunnen zowel daar als hier nog wel hulp gebruiken.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Hij heeft eventjes ecc2 gedaan en doet nu rc5 bij NCMobster schreef op 20 januari 2003 @ 16:34:
Maar jullie stoppen dus helemaal met TSC? En jullie zijn bij ECC2 bij NC gegaan?
oja, er zijn iig weer 3pc's nc gejoined met tsc dus maak je maar niet druk
Verwijderd
wat was het record flush ook al weer? denk van Noizy Cows paar dagen geleden.....was tog iets van 4800 ?
Was volgens mij toch niet echt een 'flush' record.
Alleen het toevoegen van nodes volgens mij.
Of zit ik er naast?
Alleen het toevoegen van nodes volgens mij.
Of zit ik er naast?
4625 candsVerwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 22:34:
wat was het record flush ook al weer? denk van Noizy Cows paar dagen geleden.....was tog iets van 4800 ?
DPC TSC-hitparade van 16 januari
[ Voor 13% gewijzigd door YakuzA op 20-01-2003 23:28 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Pagina: 1