w000000t!! 30k??? Aaaargh.. is het een namechange.. ik blijf erin stinken ![]() Help mee tegen Tuberculose: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog TSC. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - TSC Stats hosted by: griz |
hmmz ziet ur leip uit 
maar 5 te weinig om echt 1e te staan
maar 5 te weinig om echt 1e te staan
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
gaat lekker
Specs van mijn bak Hier!
Shit, door die naamswijziging sta ik niet bij de mijlpalen
hehehee, jammer TigZ
. Welkom to de luidruchtige gang
.
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
sowhee
ik weet niet of iemand het gezien heeft maar die Kuhkuh is de laatste tijd ook weer goed bezig....elke parade bijna 200 cands
ik weet niet of iemand het gezien heeft maar die Kuhkuh is de laatste tijd ook weer goed bezig....elke parade bijna 200 cands
ff een heel andere vraag.
waarom gebruikt tsc niet zoveel resources van de java console???
het enige wat cpu /geheugen vreet is dockwin.exe en gridwin.exe
en zijn er ook nog tweaks behalve dus controller:file etc....
waarom gebruikt tsc niet zoveel resources van de java console???
het enige wat cpu /geheugen vreet is dockwin.exe en gridwin.exe
en zijn er ook nog tweaks behalve dus controller:file etc....
Woei jij bent wel een erg luidruchtige koe!!!!!
feli met je super MIJLPAAL!!!!!!!
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Verwijderd
nee niet 200 per dag, ongeveer 110 per dag (helaas, waren het er maar 200/dag)Verwijderd schreef op 19 January 2003 @ 15:06:
sowhee
Als ik het goed begrijp is de nummer 2 van de overall ranking TigZ gejoined met de nr.1 
Lekker spannend
Lekker spannend

Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Elkaar joinen is niet mogelijk, maar wat ze wel aan het proberen zijn weet ik ook nietMobster schreef op 20 January 2003 @ 10:36:
Als ik het goed begrijp is de nummer 2 van de overall ranking TigZ gejoined met de nr.1
Lekker spannend
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Mmmmmmmmmm..........
Ja.
Ik blijf gewoon lekker mezelf
Ja.
Ik blijf gewoon lekker mezelf
Pagina: 1