Toon posts:

[Webmail] Subdimension.com webmail problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een jaar of wat een email-adres bij subdimension.com, en dat bevalt best goed. Ik heb echter de laatste tijd steeds meer problemen met hun pop3 en webmailondersteuning. De site en pop3 server zijn dan gewoon onbereikbaar.
Op dit moment ook al weer 2 dagen....
Zijn er meer tweakers met een adres bij deze aanbieder, en hebben jullie ook problemen?
Ik wil namelijk wel eerst zeker weten of het aan mij ligt, voordat ik al mijn instellingen aan ga lopen passen...

Edit: Kunnen jullie trouwens http://www.subdimension.com bereiken?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2003 20:48 ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Die site doet het hier ook niet.

Overigens ben ik bang dat dit draadje een slotje gaat krijgen; een stukje uit de FAQ
Topics als "MSN down !!?!" -> Dit soort topics worden gesloten, of naar de HK gemoved. MSN/ICQ is gewoon om de zoveel tijd down, en het heeft geen zin om dit elke keer van 500 mensen te horen.
(Nee: ik zet geen slotjes, maar soortgelijke draadjes zijn in het verleden gesloten met de bovenstaande tekst.)

Edit: 'gemoved naar de HK' ... 8)7 :)

[ Voor 5% gewijzigd door pven op 19-01-2003 21:17 ]

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:08
Hmja, dicht dus.

Als je na 1 dag nog geen reply hebt, kun je er wel zo'n beetje vanuit gaan dat er geen mensen hier lopen met daar een account. Je zult op een andere manier lotgenoten moeten vinden...

Site werkt hier nu, maar gister ook.

Dit topic is gesloten.