[S100]Hoe screensaver maken van losse BMPs?

Pagina: 1
Acties:

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:22

Royz

Kleurenblind!!

Topicstarter
Net vroeg ik het tussen neus en lippen door in dit topic. Nu ben ik toch benieuwd hoe het wel moet.

Als je namelijk kijkt naar die CD die je hebt gehad, zie je sommige animaties terug die al in de telefoon zitten, zoals de screensaver van de lantaarnpaal. Als je eens naar die directory gaat (op je HD: Samsung\EasyGPRS\Images\BMP\128x128\Emotion\twilight) dan zie je dus 8 BMP's die samen 1 animatie vormen, maar aangezien het losse BMPs zijn moet je ze dus per stuk sturen naar je tel maar hoe maak je er dan een animatie van???

/btw het zou erg handig zijn als er 1 groot topic van elke telefoon was ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Royz op 19-01-2003 17:39 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-06 10:07

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Op mijn T100 gaat het als volgt, en ik vermoed dat het op de S100 99% gelijk gaat:

de 8 bmptjes op de telefoon zetten met de software, en dan op je telefoon:

5 . instellingen
4 . LCD/LED instellingen
1 . Afbeelding kiezen
o . UserImage
1 . Select Image
o . Animation

Woei! :) klaar :)

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-08 21:27
HMmzz ik snap dus dat je perse je eigen bmp's wil animeren ?

Maar ja er zijn ook vele andere mogelijkheden bijvoorbeeld op: http://www.animationfactory.com (duizende anitmated gifs in verschillende categorieen)

Daar heb ik bijvoorbeeld dit plaatje gevonden.

Afbeeldingslocatie: http://www.gifworks.com/queue/high_voltage_sign_spinout_md_blk_9272.gif

Het mooie is dat je ze meteen online kan editten tot het juiste formaat (128x128) vervolgens ff rechts klikken en dan saven en naar je phone sturen !

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:22

Royz

Kleurenblind!!

Topicstarter
jwbagger schreef op 19 januari 2003 @ 18:30:
Op mijn T100 gaat het als volgt, en ik vermoed dat het op de S100 99% gelijk gaat:

de 8 bmptjes op de telefoon zetten met de software, en dan op je telefoon:

5 . instellingen
4 . LCD/LED instellingen
1 . Afbeelding kiezen
o . UserImage
1 . Select Image
o . Animation

Woei! :) klaar :)
Hmmzz zou het bij de S100 dan niet kunnen? Want hier ga ik:
4. telefoon opties
2. gebruikers instellingen
1. achtergrond
en daarna zie ik het lijstje met alle achtergronden incl mijn achtergronden, valt niks te kiezen animation ofzo :?
renzo4000 schreef op 19 January 2003 @ 19:12:
Maar ja er zijn ook vele andere mogelijkheden bijvoorbeeld op: http://www.animationfactory.com (duizende anitmated gifs in verschillende categorieen)
Thx had ik eigenlijk nog niet aan gedacht :P meteen even kijken!!

(daarmee is het probleem nog niet opgelost :()

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
k ik heb hetzelfde probleem hier met mijn s300 kan je ook van die bmp'tjes geen animatie maken...

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-04 16:18

reuzekind

Ik geloof in GoT

Klopt, de T100 is de enige telefoon van samsung waarbij je van je eigen plaatjes een screensaver kan maken, volgens mij heeft dit met het feit te maken dat de T100 geen gif's ondersteund. Met de s100/s200/s300 is het alleen mogelijk om gifs te gebruiken als bewegende achtergrond.

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
maar het probleem is dat de gifjes dan weer veelste groot zijn op de t100 kon ik echt hele mooie animaties maken. En ook raar dat ze geen gifs bij de cd geven of op hun website..

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-04 16:18

reuzekind

Ik geloof in GoT

Ik haalde mijn gifs (en al m'n andere zooi) altijd van www.t100.org, is eigenlijk een site voor de T100, maar aangezien de displays even groot zijn kan je ook die gifs gebruiken, en aangezien ze allebei 16 polyfonische beltonen hebben, kan je beltonen van de T100 ook voor de S100 gebruiken, ook voor de S300 maar dat is een achteruitgang vanwege de speaker die 40 polyfonische beltonen ondersteund.

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Pagina: 1