Ik heb een probleem ... ik heb een gesneuvelde hoorntweeter uit een DAP MC-15 box. Nu ben ik op zoek naar een leverancier welke mij op zeeer korte termijn een nieuwe kan leveren. Een leverancier welke deze kan bestellen hier in de buurt besteld iets van 1 maal per week en heeft deze dus vrijdag binnen wat helaas te laat is
.
De tweeter is een volledig plastic hoorn tweeter ... oorspronkelijk uit 2 delen gok ik (hoorn + tweeter) ... echter te goed in elkaar verlijmd om deze weer uit elkaar te kunnen halen. De informatie op deze tweeter is beperkt tot een + en een -
... helaas ben ik niet de gelukkige eigenaar van een dap onderdelenboek om het type nummer te kunnen opzoeken. De vorm van de mond is rechthoekig met 8 schroefgaten. In de mond zit een extra vouw om de gehele mond (Hoekig gevormd dus niet rond) groter te laten worden. De mondopening is 315 x 135 mm. Diepte hoorn 210 mm (zonder tweeter) tweeter 105 mm doorsnede en +- 60 mm diep.
Gelukkig ben ik niet de eigenaar van dit geheel en kan je inderdaad beter een stel goede speakers kopen maar het gaat er nu om de speaker weer werkend te krijgen.
Wie weet een leverancier welke dit op voorraad kan hebben liggen of weet iemand toevallig een type nummer van de desbetreffende onderdelen (hoorn, tweeter) ?
De tweeter is een volledig plastic hoorn tweeter ... oorspronkelijk uit 2 delen gok ik (hoorn + tweeter) ... echter te goed in elkaar verlijmd om deze weer uit elkaar te kunnen halen. De informatie op deze tweeter is beperkt tot een + en een -
Gelukkig ben ik niet de eigenaar van dit geheel en kan je inderdaad beter een stel goede speakers kopen maar het gaat er nu om de speaker weer werkend te krijgen.
Wie weet een leverancier welke dit op voorraad kan hebben liggen of weet iemand toevallig een type nummer van de desbetreffende onderdelen (hoorn, tweeter) ?