Verwijderd

Topicstarter
ey ik ben van plan op een ipaq 3850 te kopen

maar ik heb nog een aantal vraagjes waarvan ik al een lange tijd naar een antwoord op zoek ben..
- is het mogelijk om een (usb) muis op een ipaq aan te sluiten?
- Hoe ziet een HTML pagina er uit op een ipaq ( screenshot ?)

deze palm moet namelijk mijn pc voor 2 maanden gaan vervangen ( ik kan altijd nog ff op de pc van pa surven) hierna komt er een laptop bij.

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
1e vraag: nee
2e vraag: in principe hetzelfde, maar je scrollt je wel het lazarus. Er zijn aangepaste pda-pagina's zoals pda.tweakers.net, die kun je ook in IE bekijken.

Ik denk niet dat een iPAQ een pc kan vervangen. Je kunt wel emailen en evt. een beetje internetten als je een telefoon met infraroodpoort hebt, en ook tekstverwerken is nog wel te doen met een toetsenbord, maar daar houdt het dan ook wel mee op.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-02 15:38

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Verwijderd schreef op 18 January 2003 @ 14:28:
ey ik ben van plan op een ipaq 3850 te kopen

maar ik heb nog een aantal vraagjes waarvan ik al een lange tijd naar een antwoord op zoek ben..
- is het mogelijk om een (usb) muis op een ipaq aan te sluiten?
- Hoe ziet een HTML pagina er uit op een ipaq ( screenshot ?)

deze palm moet namelijk mijn pc voor 2 maanden gaan vervangen ( ik kan altijd nog ff op de pc van pa surven) hierna komt er een laptop bij.
Palm is iets heel anders dan een Ipaq!

Een muis aansluiten zal niet gaan, dat lukt alleen op enkele PPC's die ook als USB host kunnen fungeren, het lijkt mij eigenlijk een beetje overbodig aagezien een stylus beter werkt, een toetsenbord lijkt me handiger...

Og hij een PC kan vervangen ligt er maar net aan wat je er van verwacht en wat je er mee wilt gaan doen, maar het is en blijft behelpen.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:42
Muis kan niet. Internetten stelt niet veel voor, mailen gaat goed en chatten ook nog wel redelijk (irc of messengers). Browsen is bijna niet te doen op de speciale sites na. Er zijn specifieke ppc browsers maar daar heb je in de praktijk niet veel aan. Ik heb zelf een 3870, als je het geld hebt om een 3950 te kopen ipv een 3850 zou ik het zeker doen. De 38xx hebben een paar vervelende bugs waar je vrijwel zeker last van krijgt, met name het backlight probleem (licht gaat niet aan). Word ik af en toe behoorlijk pissig van, moet nog steeds gerepareerd.

• Bart B
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01-2025
VRAAG 1: NEE... de Ipaq (tegenwoordig van HP) heeft geen USB-host mogelijkheid, en daarom is het niet mogelijk om er een USB muis of toetsenbord op aan te sluiten.

VRAAG 2: nou... over het algemeen zien standaard pagina's er niet super uit. Er wordt alleen HTML ondersteund met javascript. Het is dus niet mogelijk om CSS e.d. te zien. screenshotjes:
Afbeeldingslocatie: http://beumer.xs4all.nl/bart/rommel/capture.bmpAfbeeldingslocatie: http://beumer.xs4all.nl/bart/rommel/PPC2k2IE2.GIF
dit zijn screenshots van pagina's die zijn aangepast... Zoals je ziet is het dan nog best mooi te zien allemaal

OWJA.... chatten is best leuk te doen... MSN zit er standaard op en ICQ is er ook voor te downloaden.

Koop trouwens wel een PocketPC met 64MB geheugen.... altijd handig namelijk :) zit nu nooit met een tekort aan geheugen (behalve als ik er MP3's op zet :'( )

[ Voor 20% gewijzigd door Bart B op 18-01-2003 16:22 ]

• ChrisW
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb ook zitten kijken voor een iPaq 3850 icm. met TomTom navigator, maar de 3850 blijkt nergens meer leverbaar te zijn. Ik heb nu een 3950 besteld.

Het enige wat ik nog niet zeker weet is of er standaard een compact-flash slot in zit.

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Virus.NL, wat ga je met die andere doen??? :)

Kzit nu met een palm Vx te klote, toetsenboard en hardcase erbij, maar kwil mp3tjes en kleurenscherm ... :) Ipaq dus :9~ ... :P haha

Verwijderd

ik heb ook een 3850

internetten is toch niet hetzelfde

begin vaak op de 3850
maar pak dan toch maar een laptop

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
EvilTuinHekje schreef op 19 January 2003 @ 14:04:
Virus.NL, wat ga je met die andere doen??? :)

Kzit nu met een palm Vx te klote, toetsenboard en hardcase erbij, maar kwil mp3tjes en kleurenscherm ... :) Ipaq dus :9~ ... :P haha
Doh verkeer gekeken... ;)

Oops .. quote knopje :)

[ Voor 5% gewijzigd door Matthijs op 19-01-2003 15:35 ]

• diontjuh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-11-2014

diontjuh

for president

hey, ik heb dus pas een compaq ipaq 3630 gekocht, maar nu heb ik een vraagje, ik heb vanmiddag meteen ff themas geload en de filenames zijn mtm-1.tsk en mtm-1.jpg in welke map op de pocket pc meot ik die dan zetten, want er is geen uploader bij ofzow.. alvast tnx

-=-=- [CM] Stainless Art -=-=-[cip] blauwe plexi cube -=-=-=

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
diontjuh schreef op 27 September 2003 @ 17:28:
hey, ik heb dus pas een compaq ipaq 3630 gekocht, maar nu heb ik een vraagje, ik heb vanmiddag meteen ff themas geload en de filenames zijn mtm-1.tsk en mtm-1.jpg in welke map op de pocket pc meot ik die dan zetten, want er is geen uploader bij ofzow.. alvast tnx
Die kan je gewoon in [My documents] plaatsen, en dan ga je naar [settings], daar kies je voor [today]. En daar kies je de thema van je keus.

[edit]
Ben je hier al geweest? http://65.113.117.18/new.aspx voor theme's
En hier http://www.pocketpc-club.nl/index.php voor bergen info over PDA's

[ Voor 15% gewijzigd door Br@m op 27-09-2003 17:33 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Als je tóch wilt internetten kun je beter een Palm nemen. Deze hebben een LowRes (ouderwets) HiRes (1.5x zo groot als de Ipaq) of HiRes+ (2x zo groot als Ipaq) scherm. Hierdoor hoef je minder te scrollen. Kijk eens op www.pocketpcclub.nl en www.palmclub.nl

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Wat Glowmouse bedoelt is eigenlijk dat HiRes+ (320x480) schermen van PalmOS, te vinden op de Sony Clié NX serie of de nieuwe Palm Tungsten T3 (zie ander topic hier op Tweakers), minder scroll-vermoeiend is dan een scherm van een PocketPC, die slechts maar 240x320 heeft.

Lores (160x160) van Palm maakt het surfen bijna zo goed als onmogelijk, met HiRes heb je dezelfde aantal pixels in de breedte als een PocketPC, en met Hires+ nog veel meer.

[ Voor 4% gewijzigd door Stereotomy op 27-09-2003 22:16 ]

Alors.

Pagina: 1