Toon posts:

Trailers maken, maar hoe?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik had even een vraagje en mischien kunnen jullie me helpen.
Ik heb binnenkort een lanparty en ik wil met de beamer allemaal kleinestukjes van spellen voorbij laten komen. Dus ik wou weten hoe ik dat kon doen. Met welke progje kan ik een videoopname maken van het geen wat ik op mijn beeld zie. :*)

Verwijderd

Camtasia is ene goed proggie daarvoor, heeft wel veel CPU power nodig natuurlijk. Dus waarscshjinlijk zal je die game met lage settings moeten draaien.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 January 2003 @ 11:19:
Camtasia is ene goed proggie daarvoor, heeft wel veel CPU power nodig natuurlijk. Dus waarscshjinlijk zal je die game met lage settings moeten draaien.
Dan kun je beter eerst een demo maken, daarna opnemen zodat je er geen last van hebt tijdens het gamen.

Verwijderd

Topicstarter
oke maar hoe maak je een demo dan het gaat om het spel sof 2 en quake 3 arena
en unreal

Verwijderd

Topicstarter
nog 1 vraaagje]
Kan ik dat progje downloade bij kazaa en hoe maak ik demo's

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Downloaden bij Kazaa: probeer het eens? Of probeer eens te [google=camtasia]

En door te [google=recording demo's Q3] vind ik deze site (voor Q3 demo recording). Voor UT weet ik het niet, misschien dat je wat kan vinden op Google.

Edit: zoeken op GoT naar 'demo's opnemen' leverde dit topic op, maar met vooral [rml]GeniusDex in "[ UT] hoe maak ik avi demos"[/rml] en de reactie's daaronder zijn interessant :)

[ Voor 48% gewijzigd door Rafe op 18-01-2003 11:51 ]

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:24
Zie Rafe(_/-\o_), dit is te vaak langsgekomen, en zo te zien heb je zelf geen enkele moeite genomen om zelf iets uit te zoeken.
Google & GoT search will do the trick for sure :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.