Dat is het ene, het andere feit is dat ALS er al zo'n programma zou zijn, je een heel erg vette PC zou moeten hebben om e.e.a. een beetje soepel te laten draaien (wat dan nog neerkomt op spelen in 640x480 of lager).
De enige mogelijkheid is om het met 2 PC's te doen, de ene PC met een videokaart met TV-out, en een andere met TV-in (TV kaart). Ik heb me hier een jaar geleden in verdiept en ook ergens een topic geopend, maar ik kreeg hetzelfde antwoord. Volgens mij is er geen andere mogelijkheid (of met een videocamera voor je monitor gaan zitten
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Ik heb wel zelf een videokaart met tv-out en een tv-kaart in 1 pc zitten, zou dit ook lukken?
heb een tv out en in kaart, speel het af op je tv, neem het op op tape en dan speel je dat af en via tv in neem je het weer op.
en dan later: VCR -> grabkaart (oid) -> bewerken -> klaar is <persoon>.
C:\>_
Verwijderd
<persoon>, kees?Op zondag 30 december 2001 03:39 schreef vinnie_van_wham het volgende:
Videokaart met TV out -> VCR.
Dit programma neemt .bmp screenshots en daar kan je daarna een avi file van maken.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Verwijderd
ja er is altijd wel een weg die naar rome gaat, alleen of die kilometers om is .... maar goed ff ontopic, ik zelf ken verder ook geen andere mogelijkheden dan het gebruik maken van een 'vcr', mischien dat je het tegelijk met 2 pc's kan doen, de ene afspelen, de andere opnemen... is ook een optie maar ook erg omslachtig.. mja een andere optie heb je op dit moment dan ook nietOp zondag 30 december 2001 03:39 schreef vinnie_van_wham het volgende:
Videokaart met TV out -> VCR.
En neem maar van mij aan dat ik hier ervaring mee heb, www.clanbase.com/miscdl.php?did=395 hebben we een aantal maanden over gedaan, met tv-out naar tv-in en dan naar divx, nu hebben we de manier gevonden met dat programma en de 2e movie zal dmv allemaal bitmaps gedaan worden, zoek niet verder probeer die nou gewoon!
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Klopt, daarna moet je ze gelijk omzetten naar avi, met avi2bmp of met adobe premiere ofzo, dan naar divx comprimeren en dan haal je de .bmp's weg en kan je aan de volgende demo beginnen.Op zondag 30 december 2001 12:10 schreef sneakie het volgende:
Thxhier ik heb ik iets aan
alleen die bitmaps nemen wel veel ruimte in beslag maar dat boeit niet
DUH, hij gaat 30 frames wegschrijven per seconde die normaal een demo duurt, 30x een paar MB, hoe snel je systeem ook is het zal vele minuten duren voordat je een aantal seconden hebt opgenomen.....Op zondag 30 december 2001 15:31 schreef sneakie het volgende:
en ik heb het probleem dat het beeld heel traag gaat in UT zodra ik begin met opnemen, maar ik heb wel een snelle pc(zie spect onderaan)
Iedereen heeft dat en hoe snel je cpu, ram en hd ook zijn niemand kan realtime opnemen.
Maak eerst een demo in UT (dmv in je console te tiepen: demorec bestandsnaam) open dan die demo (dmv in je console te tiepen: demoplay bestandsnaam) en dan recorden met je progjeOp zondag 30 december 2001 15:31 schreef sneakie het volgende:
en ik heb het probleem dat het beeld heel traag gaat in UT zodra ik begin met opnemen, maar ik heb wel een snelle pc(zie spect onderaan)
Het programma is idd alleen geschikt om demos om te zetten naar .bmp, realtime kan met geen enkele pc, die zijn simpelweg niet snel genoeg.Op zondag 30 december 2001 17:34 schreef Xtuv het volgende:
[..]
Maak eerst een demo in UT (dmv in je console te tiepen: demorec bestandsnaam) open dan die demo (dmv in je console te tiepen: demoplay bestandsnaam) en dan recorden met je progje
Verwijderd
hier m'n filmpie:
http://130.89.227.19/~nummie/UT_Movie_by_Numb1.zip
Verwijderd
He sneakie lang niet meer gezien (welke clan zit je nou {sp} of zo toch en welk channel?
Je hebt er een proggie voor (weet niet meer hoe die heet)
daarmee kan je demos afdraaien al je in windows zit als je die nou gewoon bij je demos leverd bijvoorbeeld een zippie met je demo en dat proggie
nou, chello is weer lekker bezig..Op maandag 07 januari 2002 16:40 schreef Numb1 het volgende:
oer! ben ook ff wezen kloten met dat progje
hier m'n filmpie:
http://130.89.227.19/~nummie/UT_Movie_by_Numb1.zip
ik ken niet eens downen sneller dan 45kB/sec..
ik doe nu die hier boven staat en deze tegelijk.
/edit: leuk gedaan, alleen wel erg donker.
🌞🍃
Geen van de links hier gegeven doet het (nog). Toch zoek ik zo'n proggie, heb namelijk vanochtend de Unreal Movie Studio (http://www.unframed.org/ums/) ontdekt. Probleem is dat ik nu dus geen avi's kan laten zien
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
HIER staat het één en ander uitgelegd. Succes.Op dinsdag 30 april 2002 17:04 schreef GeniusDex het volgende:
ff een oud topic ophalen, want anders krijg ik weer gezeur dat ik de search niet heb gebruikt.
Geen van de links hier gegeven doet het (nog). Toch zoek ik zo'n proggie, heb namelijk vanochtend de Unreal Movie Studio (http://www.unframed.org/ums/) ontdekt. Probleem is dat ik nu dus geen avi's kan laten zien. Wie kan mij aan een goed programma helpen?
🌞🍃
thx, ik ga het gelijk uitproberenOp dinsdag 30 april 2002 17:09 schreef DataBeest het volgende:
[..]
HIER staat het één en ander uitgelegd. Succes.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
ik heb net ff een plaatje ervan geschoten:Op dinsdag 30 april 2002 17:23 schreef GeniusDex het volgende:
Als ik 'demorec woei.dem' intyp in de console, gaat UT over z'n nek omdat ie 'caSniper' niet kan vinden(gametype staat dus op UMS1_6.MovieInfo)
Krijg ik ook als ik van een Assault of CTF game een demo wil make