Voorlopig staat idd nog niet vast of e.e.a. werkt. Ik heb 1 rijtje pootjes naar tevredenheid vastzitten, het andere rijtje moet ik nog doen. Helaas heb ik het momenteel ERG druk op m'n werk (draai weken van 60 uur). Nu valt dat qua uren nog mee, maar daar komt bij dat ik in Groningen woon en in Amersfoort werk, dus ook nog zo'n 4,5 uur per dag aan reizen kwijt ben.
Om een lang verhaal kort te maken: Het wordt waarsch. volgend weekend pas als ik het andere rijtje ga doen. Ik wil er de tijd voor nemen om het goed te doen, zodat falen door slecht werk zoveel mogelijk uitgesloten is.
'er tegenaan drukken' om te kijken of het werkt is iig geen optie, om 3 redenen:
1) ik wil niet de chip beschadigen door slechte/verkeerde verbindingen
2) de pootjes zijn zo fucking klein dat het bijna onmogelijk is die chip lang genoeg op de juiste plek te houden
3) om het ding te testen moeten de twee printjes op elkaar geklikt worden, waarbij de geheugenchip tussen beide printjes in zit, oftewel je kunt hem niet vasthouden.
Geduld, het antwoord (doet ie het of doet ie het niet?) komt vanzelf
Om een lang verhaal kort te maken: Het wordt waarsch. volgend weekend pas als ik het andere rijtje ga doen. Ik wil er de tijd voor nemen om het goed te doen, zodat falen door slecht werk zoveel mogelijk uitgesloten is.
'er tegenaan drukken' om te kijken of het werkt is iig geen optie, om 3 redenen:
1) ik wil niet de chip beschadigen door slechte/verkeerde verbindingen
2) de pootjes zijn zo fucking klein dat het bijna onmogelijk is die chip lang genoeg op de juiste plek te houden
3) om het ding te testen moeten de twee printjes op elkaar geklikt worden, waarbij de geheugenchip tussen beide printjes in zit, oftewel je kunt hem niet vasthouden.
Geduld, het antwoord (doet ie het of doet ie het niet?) komt vanzelf