IC... SneakyAcouSE schreef op 24 April 2003 @ 07:59:
Gewoon, vragen...
Ik werk als "Electronic Design Engineer" en hou me dus bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van elektronica. Daardoor heb ik een 'netwerk' van leverancier en distributeurs opgebouwd. Dus is het gewoon een kwestie van de juiste persoon bellen en vragen. Wel een beetje vaag doen over de applicatie: "We are attempting to increase the memory capabilities of a portable device", waarbij de leverancier denkt dat "We" ik en m'n collega's zijn, ipv. GoT.
Dat je je voor moest doen als hardware-engineer en een beetje vaag moet doen, wist ik wel. (moest pas Kr3Kr modelautodesigner spelen voor een paar mosfets
Maar bij dit soort geheugenchips (die wat prijziger zijn) word het toch wat lastiger...
Zou je mij (voor een kleine vergoeding?) evt ook willen helpen met het bemachitigen van de geheugenchips voor mn iPAQ? (weet dat het kan, zal alleen nog even kijken welke erin gaan)
Edit: If you have access to surface mount solder capabilities you could try upgrading the RAM. The system RAM is located under the metal shield and next to the Flash chips. Two Samsung 256Mbit Synchronous DRAM chips K4S561632B-TC75000 (133MHz) or K4S561632B-TC1H000 (100 MHz) chips can be used to replace the existing two RAM chips with parts having the part number K4S561632B-TC75000 to upgrade the RAM from 32 to 64Mbyts. bron
Maar naar 128m kan ook nog, zag ik op een andere site
[ Voor 24% gewijzigd door Kr3Kr op 24-04-2003 16:50 ]