Toon posts:

[flash MX] Equalizer Mp3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de search gebruikt en kwam op deze topics uit:
[Flash] Equalizer maken
Realtime Flash 5.0/MX equalizer

Nu heb ik dus een mp3tje omgezet (dmv swiftmp3) naar swf. En daarna de code die in het tweede topic wordt uitgelegd uitgewerkt.

Maar het werkt niet hij geeft niet de goede variablen weer het enige wat werkt is dat hij 2 balkjes laat zien en output geeft van 1 ->17 en dan weer 1->17 enz..
ik denk dat het ligt omdat de code die in het tweede topic staat niet op flash mx gebaseerd is :? of ik snap er helemaal nix van..

Iemand ervaring met flash mx en een mp3 equalizer? of heeft een fla ergens staan :)

• tie-rep
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 15:56

tie-rep

nu met ir. !

dat is dus het enige wat swiftmp3 doet.
Je hebt (afhankelijk van je instellingen) een waarde (1 t/m 17 bij jou dus) die aangeeft hoeveel volume er is in dat spectrumstukje.

M.a.w. met deze variabelen kan je 18 balkjes aansturen die dus samen een equalizer voorstellen. :)

Verwijderd

Topicstarter
hm ja het is alleen toevallig dat het steeds het zelfde blijft
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
1
2
3
4
5
..17
1
2
3
4
..17 enz

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Of er zit wat niet goed in je Flash. Of je doet iets ie goed met het maken van de mp3-swf. Dus dat je bv geen "spectrum 1" opgeeft. Ik heb ook weleens problemen gehad toen ik een andere fps opgaf met swiftmp3. Maak anders ff een nieuwe .swfje

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Topicstarter
OzBoz schreef op 18 januari 2003 @ 13:28:
Of er zit wat niet goed in je Flash. Of je doet iets ie goed met het maken van de mp3-swf. Dus dat je bv geen "spectrum 1" opgeeft. Ik heb ook weleens problemen gehad toen ik een andere fps opgaf met swiftmp3. Maak anders ff een nieuwe .swfje
ik had idd niet spectrum 1 opgegeven. Maar hij doet het nog steeds niet.
Zou niemand even een (basic) fla kunnen uppen of whatever waarin het werkt ?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2003 13:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
*kick*
edit :[omg de datum van me klok stond verkeerd dacht dat het vrijdag was vandaag ]

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2003 18:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
nu wel een legale *kick*
Pagina: 1