Op dit moment met Exile in zee gaan is bloedlink; dat lijkt me uit alle verhalen van de laatste weken wel duidelijk geworden. Toch geeft de pricewatch nog steeds een 'thumbs up' voor dit bedrijf, daar er vele goede ervaringen zijn gelogd in beter tijden. Hierdoor zullen diverse mensen zich onnodig problemen op de hals halen.
Daarom mijn vraag: kan de 'thumbs up' voor Exile voorlopig ingetrokken worden door een modje, in elk geval totdat duidelijk is wat er aan de hand is?
Tevens een algemene suggestie: zou het niet verstandig zijn het weeggetal van beoordelingen te verlagen naarmate ze ouder worden? Een slechte shop kan zich immers verbeteren en een goede kan in slechte tijden komen. Nu reageert de survey daar eigenlijk nauwelijks op.
Ik vermoed dat alle oordelen eenvoudig 1:1 gemiddeld worden. Mijn suggestie is dit te veranderen, bijvoorbeeld:
Weeggetal van een oordeel is 1/aantal maanden dat het oud is en dan
cijfer = (Som van (weeggetal * oordeel))/ som van alle weeggetallen.
Daarom mijn vraag: kan de 'thumbs up' voor Exile voorlopig ingetrokken worden door een modje, in elk geval totdat duidelijk is wat er aan de hand is?
Tevens een algemene suggestie: zou het niet verstandig zijn het weeggetal van beoordelingen te verlagen naarmate ze ouder worden? Een slechte shop kan zich immers verbeteren en een goede kan in slechte tijden komen. Nu reageert de survey daar eigenlijk nauwelijks op.
Ik vermoed dat alle oordelen eenvoudig 1:1 gemiddeld worden. Mijn suggestie is dit te veranderen, bijvoorbeeld:
Weeggetal van een oordeel is 1/aantal maanden dat het oud is en dan
cijfer = (Som van (weeggetal * oordeel))/ som van alle weeggetallen.