Toon posts:

PZZ / Regroup LAN 11

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 564 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:35
hmmz er is geen UT compo, alleen UT2k3, das ff jammer :P
hopelijk komt op drome wel een UT compo, misschien dat ik dan naar drome ga :P

Verwijderd

Topicstarter
Geen compo, maar uiteraard komen er ook ut-ers, waarmee je bijvoorbeeld een eigen compootje kan opzetten.

• ravenger
mwa ik heb supreme en devotion op de deelnemerslijst te zien, das al een andere reden om niet te gaan als UTer heheh, dikke lamers. (zie PZZ lan 8 waar ik wel was en ze eigenlijk gedisqualificeerd zouden moeten worden doordat ze zicht niet aan de afgesproken rules hielden in de UT compo :()

Verder moet ik er wel bij zeggen dat het wel gezellig was op die lan, 1 van de betere lans van NL, dus wat dat betreft hulde ;) maar no UT is no go atm ;) en bovendien moet ik nog maar zien of ik vanuit hier vervoer kan fixen :)

Verwijderd

Topicstarter
ga dan met de tijd mee en ga ut2k3 spelen :) :)

Nee grappie :), maar bedankt voor het complimentje :)

Verwijderd

Topicstarter
Nog maar 100 plaatsen vrij!!! Wees er dus snel bij en schrijf je in!

www.regroup.nl

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Humm , vraagje , hoe lang moet je netwerkkabel ongeveer zijn? :) Ik zit helemaal tegen de muur aan :)

Raku

Verwijderd

Topicstarter
Met 10 meter heb je altijd genoeg, maar jij zal, aangezien je vlakbij de muur zit, zeker genoeg hebben aan max 5 meter

Tot 2,3 en 4 mei! :)

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02-02 10:46
Verwijderd schreef op 10 februari 2003 @ 09:27:
Nog maar 100 plaatsen vrij!!! Wees er dus snel bij en schrijf je in!

www.regroup.nl
Ze hebben nog niet allemaal betaald, dus rustig aan maar :P

Verwijderd

Topicstarter
u'r right :P, maar het klinkt zo leuk he :) :)

Verwijderd

/me doet even spontaan

REGROUP HEERSCHT GEKKEN! WEL KOMEN ANDERS GA IK JULLIE PAKKEN!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2003 20:24 ]

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

chill maar manneke..Ossforce is d'r ook..and therefore I will be there.

[ Voor 7% gewijzigd door 2Dutch op 13-02-2003 20:29 . Reden: lamme tikbui ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

RaVeNgEr schreef op 06 February 2003 @ 19:41:
mwa ik heb supreme en devotion op de deelnemerslijst te zien, das al een andere reden om niet te gaan als UTer heheh, dikke lamers. (zie PZZ lan 8 waar ik wel was en ze eigenlijk gedisqualificeerd zouden moeten worden doordat ze zicht niet aan de afgesproken rules hielden in de UT compo :()
Ik ken DeVoTioN en Supreme allebei irl en ze zijn echt geen lamers. Ze waren op pzz8 gewoon de besten, als je daar niet tegen kunt moet je niet gaan zitten zeiken dat ze zich niet aan de regels hebben gehouden.

Overigens kom ik ook, ik sta ingeschreven als WaUz, zoek me maar op als je wilt.

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 14:51

MAZZA

Barbie is er weer!

PZZ Bubble mag niet meer meedoen :P Die heeft afgelopen weekend al op YAL geowned ;)

• DeVoTioN
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-03-2022
RaVeNgEr schreef op 06 February 2003 @ 19:41:

Verder moet ik er wel bij zeggen dat het wel gezellig was op die lan, 1 van de betere lans van NL, dus wat dat betreft hulde ;) maar no UT is no go atm ;) en bovendien moet ik nog maar zien of ik vanuit hier vervoer kan fixen :)
Tsja sommige mensen kunnen gewoon niet tegen hun verlies :>

PZZ 11 Gaat roelen ! Beste lan van NL _/-\o_

• ravenger
y whatever, su plz now, ik heb geen zin een een flamewar met n00bies.

Verwijderd

RaVeNgEr schreef op 13 februari 2003 @ 22:03:
y whatever, su plz now, ik heb geen zin een een flamewar met n00bies.
1) Als je je verlies nu nog steeds niet hebt geaccepteerd, wie is hier dan n00b? Die PZZLAN is 2 jaar geleden man (en ik kan het weten want ik was erbij), get over it of huur een psychiater...geez.

2) See ya all @ Regroup 11

Verwijderd

-

[ Voor 149% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2023 14:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
Is inderdaad al 2 jaar terug en ze wonnen niet omdat ze "een foutje maakten" maar omdat ze gewoon beter waren.. maar nuff said :)

En voor de rest.. bedankt voor de complimentjes :) Hopen dat we het op 11 zeker weer waar kunnen maken!

Verwijderd

Komt er ook een C&C generals compo?

Verwijderd

PZZBone schreef op:
En voor de rest.. bedankt voor de complimentjes :) Hopen dat we het op 11 zeker weer waar kunnen maken!
Gaat zonder twijfel lukken, dat is zeker :)

• DeVoTioN
Staan de switches btw weer op de zelfde plek als vorig jaar ? Aan de muurkant dus. Vorige keer was mijn utp namelijk zon 5-10 meter tekort ofzo ;x

Verwijderd

Topicstarter
DeVoTioN schreef op 14 February 2003 @ 13:59:
Staan de switches btw weer op de zelfde plek als vorig jaar ? Aan de muurkant dus. Vorige keer was mijn utp namelijk zon 5-10 meter tekort ofzo ;x
We zijn daar nog enorm mee bezig.. bij de muur is het veiligst en midden in de rij natuurlijk het makkelijkste voor jullie.

Als we de veiligheid kunnen waarborgen en het ziet er ook nog eens goed uit (want dat speelt ook mee in onze ogen) komen ze in het midden, anders bij de muur.

De maximale lengte die je dan nodig hebt is max 12 meter en mocht je toch een te korte kabel hebben dan gaan we voor bijna bodemprijzen netwerkkabels verkopen en misschien zelfs gewoon uitlenen.

--------------------------------

BTW:

Wat trouwens wel erg cool is :) We hebben een nieuw forum. En nu heb ik ook mijn eigen forum :) Check : http://www.pzz.nl/regroup/forum/index.php

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2003 17:59 ]

Verwijderd

Mjah is het wel zeker dat je maar een 10 meter kabel max. nodig hebt? Vorige keer schijnen er problemen te zijn geweest ofzo.

En als ik een 20 meter kabel moet kopen moet ik dat wel ff op tijd weten natuurlijk :)

Verwijderd

Topicstarter
daarom staat er ook max 12 meter ;)

• DeVoTioN
Die kerel die vorige keer utp stond te verkope was net door zijn vooraad heen toen ik kwam, had ie eindelijk weer utp werkte die kabel niet. Toen maar op een andere plek gaan zitte waar ik met 10 meter genoeg had ;o

Verwijderd

Topicstarter
Ja die kerel die komt ook nie weer op de volgende :). We dachten een goeie computershop binnen gehaald te hebben, alleen kwamen we bedrogen uit :/

Op de volgende lan houden we de hardwareshop in eigen hand. Zo kunnen we de kwaliteit en een lage prijs waarborgen :)

Verwijderd

Ik verwacht trouwens wel weer een swa striptease act / kooidans act van Arfman !

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2003 20:58 . Reden: typo he ]

Verwijderd

Topicstarter
Uiteraard hebben we weer een aantal acts :)

PZZ / Regroup X (3,4,5 mei 2002) :

Afbeeldingslocatie: http://www.pzz.nl/regroup/pics/10%20-%20Regroup%2010/striptease/DSCN0066.JPG

:P

Hopelijk krijgen we op 11 iets echt moois te zien :P

Verwijderd

WHAHAH Die negerin was echt zo lachwekkend, ik weet het nog goed... alle ***** bleven gamen, en de rest ging met een grote kring erom heen :) En Mekker maar genieten ;) whaha machtig mooi :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2003 21:52 ]

• Trancentral
  • Niet online
hehehe >:)

Verwijderd

Wat zou het bij deze lan zijn als je alleen gaat?!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 February 2003 @ 13:21:
Komt er ook een C&C generals compo?
Nee er komt geen C&C compo aangezien het te vroeg dag is. Wel zullen we ervoor zorgen als er servers voor nodig zijn, dat die draaien en je kan natuurlijk altijd zelf een compootje C&C generals opzetten. Het is btw een vet spel! en zal vast en zeker veel op de LAN gespeeld worden.

De volgende compo's -met leuke prijzen- worden gehouden op Regroup 11:
- Counterstrike (5on5)
- Quake 3 TDM (4on4)
- Unreal Tournament 2003 iCTF (min 4on4 / max 5on5)
- Battlefield 1942 (min 6on6 / max 10on10)
- Warcraft 3 (2on2)
- Return to Castle Wolfenstein (6on6)
- Medal of Honor: Allied Assault Objective (5on5)

Afbeeldingslocatie: http://www.pzz.nl/regroup/img/news/compobalk.gif
Verwijderd schreef op 15 February 2003 @ 10:05:
Wat zou het bij deze lan zijn als je alleen gaat?!
Wat bedoel je precies ? Je wilt allen komen en je vraagt je af hoe het zal zijn? Als je daar antwoord op wil het volgende :) Je zal niet de enige zijn die alleen gaat en je zit altijd naast mensen, waar je vast wel contact mee maakt.

Even wat sfeer beelden :)

Afbeeldingslocatie: http://www.pzz.nl/regroup/pics/10%20-%20Regroup%2010/zaal/108-0851_img.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.pzz.nl/regroup/pics/10%20-%20Regroup%2010/zaal/108-0802_img.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.pzz.nl/regroup/pics/10%20-%20Regroup%2010/zaal/108-0838_img.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2003 13:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Virtueel gezien nog 22 plekjes vrij van de 750 :) Wees dus snel!

www.regroup.nl

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2003 13:23 . Reden: mensen schrijven zich als gekken in :P ]

Verwijderd

Ik heb me al ingeschreven.
Regroup gaat weer ownen!

HEIL REGROUP! _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop het ook Aggie!!

We zullen er iig alles voor doen :) De rest moeten jullie doen :)

• Arfman
  • Laatst online: 02-02 08:56

Arfman

Drome!

Officieel Drome statement:

Regroup si teh bomb !!!

;)

Koele LAN .. zoek maar eens op Arfman in Regroup's zaaloverview, zowat het hele tafelblok daaro is Drome crew :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Verwijderd

Topicstarter
Kijk weer naar jullie uit Drome crew 8)7 Arf, je mag weer cage dancing doen hoor :)

En drome 10 gaat ook weer hard roeleren natuurlijk! :)

BTW: 770+ inschrijvingen op dit moment, Reeds met 20+ inschrijvingen overboekt!!!! :) :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2003 01:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
Een Italiaanse RTCW clan heeft zich net ingeschreven :)

Verwijderd

Topicstarter
Afgelopen weekend zijn we de 750 inschrijvingen gepasseerd!

Aangezien er 752 plaatsen beschikbaar zijn voor Regroup 11 betekent dit dus dat we officieel "vol" zitten.

Omdat je reservering pas definitief is wanneer je betaling voldaan is, laten we de inschrijvingen echter gewoon doorlopen. Je kunt je dus nog gewoon inschrijven voor Regroup 11 !!.

Het komt er op neer dat wie het eerst betaalt, het eerst maalt.

Inmiddels heeft meer dan de helft van de mensen de betaling al geregeld, en een plaats uitgekozen. De zaal loopt dan ook al aardig vol.

We raden iedereen die nog niet betaald heeft dan ook aan om niet langer te wachten, en dit snel te doen, zodat je van een plaats op Regroup 11 verzekerd bent!

• slybas
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2020

slybas

ontkennen alles

Dit is echt 1 van de lans die alles heeft:

de meeste games
de meeste en lekkerste vrouwelijke medewerkers
de meeste beste site
de meeste beste q3 spelers PZZ
de meeste striptease optredens
de meeste en beste lan verbinding
de meeste en enige aanwezigheid van Wanno=Maf
de meeste lamers

take it away coco

http://www.regroup.nl

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
overdrijven is ook een vak hoor :P

dunno

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Lichtelijk, alleen een kern van waarheid bevat het wel hoor ;)

Verwijderd

ik kom waarschijnlijk :)

Verwijderd

Topicstarter
we heten je van harte welkom UneXpeCteD! :)

Verwijderd

/me gaat heen samen met MAD.......in 1 car.
Dus car zit vol ;(........

Verwijderd

Topicstarter
We hebben een speciale sectie op ons forum: Carpool. Als iemand vervoer zoekt of als iemand een plaatsje vrij heeft in zun auto kan die daar een reactie achterlaten.

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:35

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Is er ook een internet verbinding?? Staat niets over op de site namelijk

I'm not as think as you stoned I am

Verwijderd

Volgens mij is er geen internet verbinding

ik ga er van uit dat het ongeveer het zelfde is als vorig jaar duzz geen internet :D

Verwijderd

Topicstarter
Er zal helaas geen internet verbinding zijn.

Gelukkig wel een 'gewoon' lan voor 800 personen, waar je tegen kan gamen, van kan leechen (alleen legale shit natuurlijk :)), en mee kan chatten als je dat niet irl durft :P

Dus wie heeft er internet nodig???

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2003 14:21 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 15:34:
Er zal helaas geen internet verbinding zijn.

Gelukkig wel een 'gewoon' lan voor 800 personen, waar je tegen kan gamen, van kan leechen (alleen legale shit natuurlijk :)), en mee kan chatten als je dat niet irl durft :P

Dus wie heeft er internet nodig???
ik :)

ik vindt het wel fijn als ik gewoon mijn mail kan lezen op een lan en utopia een beetje bij kan houden.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2003 16:10 . Reden: typo ]

• Arfman
  • Laatst online: 02-02 08:56

Arfman

Drome!

Dat vindt ik ook fijn, echter is het zeer moeilijk om in deze periode nog sponsoren te vinden. Je moet je ook bedenken dat veel expo centra (zoals de Evenementenhal H'Berg) erg ver 'buitenaf' liggen, dus daar ligt vaak geen kabel en/of ADSL. Dan kom je op satellietinternet, wat helaas nog niet echt betrouwbaar werkt.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Verwijderd

En bovendien niet erg goedkoop is toch ?

• Raku

Raku

Mental Aid

Ik woon in H'Berg en hier hebben we gewoon adsl hoor... :) Hebben ze @ evenementen hal ook wel... Maar voor 800+ users niet echt denk ik..

Raku

Verwijderd

Topicstarter
We zorgen er iig voor dat jullie internet niet zullen missen ;)

Als je nog op Regroup 11 wilt zijn, wees dan snel! We zijn reeds dik de 750 inschrijvingen gepasseerd en de betalingen gaan nu erg hard!

www.regroup.nl

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.regroup.nl/img/sponsors/cbmat.gif

Goed nieuws voor Clanbase liefhebbers en iedereen die op zoek is naar DE ultieme muismat!

Op Regroup 11 zal de Clanbase Icemat te verkrijgen zijn!

Deze alom geprezen super-preciese Icemat is voorzien van een ClanBase logo in het glas en speciaal voor deze actie 5 euro goedkoper dan normaal. Daarnaast bespaar je je natuurlijk ook nog eens de verzendkosten!

Tevens heeft ClanBase enkele Clanbase Icemats als prijs voor de competities beschikbaar gesteld!

Meer informatie over deze actie vind je hier.

• rove
de ultieme muismat is nog altijd de Func vind ik en een stuk mooier ook :>

dunno

Verwijderd

RoVe schreef op 12 March 2003 @ 13:30:

Verwijderd

RoVe schreef op 12 March 2003 @ 13:30:
tr00 en elke minuut van de dag naar dat CB logo staren lijkt me ook maar niks, maybe winnen we ze als troostprijs met de CS-compo :D

Verwijderd

Topicstarter
mja je moet natuurlijk wel een CB fan zijn of iig een cb mat willen hebben :)

Maar ik heb iig na de lan 1-tje naast mun keyboard! :)

Verwijderd

Ik zal er zijn :D

• rove
lol bone :) leuk verkooppraatje maar hoe kan je in godsnaam cb fan zijn :D

dunno

Verwijderd

Topicstarter
rove.. heel simpel.. ik heb enorm veel ontzag voor clanbase, zij hebben het online gamen eigenlijk zo groot gemaakt als het nu is. En wij waren 1 van de eerste clans die zich ingeschreven hebben daar.. Dus ja ik ben wel een beetje cb fan :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 17:22:
rove.. heel simpel.. ik heb enorm veel ontzag voor clanbase, zij hebben het online gamen eigenlijk zo groot gemaakt als het nu is. En wij waren 1 van de eerste clans die zich ingeschreven hebben daar.. Dus ja ik ben wel een beetje cb fan :)
een van de eerste? 315 ste clan bedoel je :P
Maar ja ik ben zeker ook een CB fan. Zij hebben er gewoon voor gezorgd dat online game echt in nederland van de grond gekomen is.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:16
Verwijderd schreef op 12 maart 2003 @ 13:14:
[afbeelding]

Goed nieuws voor Clanbase liefhebbers en iedereen die op zoek is naar DE ultieme muismat!

Op Regroup 11 zal de Clanbase Icemat te verkrijgen zijn!

Deze alom geprezen super-preciese Icemat is voorzien van een ClanBase logo in het glas en speciaal voor deze actie 5 euro goedkoper dan normaal. Daarnaast bespaar je je natuurlijk ook nog eens de verzendkosten!

Tevens heeft ClanBase enkele Clanbase Icemats als prijs voor de competities beschikbaar gesteld!

Meer informatie over deze actie vind je hier.
Ik denk wel dat ik hem ga halen :)

XXXVI

• 418O2
  • Laatst online: 18:26
ff offtopic maar ik vind clanbase wel gallig sucken, de bereikbaarheid s avonds is ruk en de interface vind ik ook niet goe

Maar voor de rest heb ik wel zin in PZZ :)

Verwijderd

418O2 schreef op 16 March 2003 @ 16:11:
ff offtopic maar ik vind clanbase wel gallig sucken, de bereikbaarheid s avonds is ruk en de interface vind ik ook niet goe

Maar voor de rest heb ik wel zin in PZZ :)
de interface niet goed :?

jzs, wat is dan wel goed... ik vind de interface van andere gaming leagues/cups echt zooooo veel slechter (BW of Jolt, etc)

Verwijderd

Topicstarter
Clanbase roelt \o/ :)

Magoed ontopic: De Icemats gaan als icemats de deur uit :)

En op www.regroup.nl willen we nu graag van je weten "Aan hoeveel compo's je denkt mee te doen en aan welke"

Dit om zo een goed beeld te krijgen van jullie wensen en om een reeel tijdschema te maken.

Ik begin er steeds meer zin in te krijgen :) :)
www.regroup.nl

Verwijderd

Topicstarter
Op Regroup 11 zullen voorrondes worden gehouden voor het Best of Benelux toernooi, die zal plaatsvinden van 28 tot 30 november 2003 op de GAMEXPO, een onderdeel van de HCC dagen.

De winnaars van de RTCW 6on6 en de Counterstrike 5on5 competitie op Regroup 11 krijgen kaarten voor de BoB finale, en daarbij horend natuurlijk gratis entree voor de HCC dagen.

Verder heeft de BoB-organisatie een aantal leuke prijzen beschikbaar gesteld voor de winnaars van de betreffende compo's op Regroup 11!!

Verwijderd

Topicstarter
We krijgen de laatste tijd steeds meer verzoeken om email adressen van andere deelnemers. Meestal wil men de ander vragen een plaatsje op te schuiven of iets dergelijks.

Vanaf nu kun je zelf via email contact opnemen met de andere deelnemers. In de deelnemerslijst is een linkje toegevoegd, zodat je via deze site een email kunt sturen naar de desbetreffende persoon.

• Saus
  • Niet online
RoVe schreef op 13 March 2003 @ 17:14:
leuk verkooppraatje maar hoe kan je in godsnaam cb fan zijn :D
Ik heb een icemat van CB gekocht omdat ik dagelijks die site bezoek en ze hiermee wat extra's verdienen. Ik ga mijn geld niet aan iedere site geven en CB is de eerste die mijn attentie heeft weten vast te houden. Voor mij volstaat zelfs geen muismat (ik ben zelfs niet eens een gamer meer), maar uit respect heb ik zo'n mat gekocht.

Wat dat betreft kun je je misschien afvragen wat voor werkelijke waarde een tweakers.net abbo heeft?
80% van de abbo's die hier worden verkocht zjin denk ik uit respect (wat boeien die banners nou? Zonder er erg in te hebben negeer ik die dingen al jaren) voor de site en de mensen die er tijd in steken!

Fan is een groot woord, maar door zo'n ding te kopen laat je een stukje waardering ,naar de mensen die er tijd in steken, blijken. Net zoals je hier een abbo afsluit koop je daar een icemat. En omdat niet iedereen in de gelegenheid is om gebruik te maken van een creditcard worden die dingen ook op lans verkocht.

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt helemaal gelijk Saus!

Er is weer interessant nieuws te melden voor de mensen die problemen hebben met vervoer!

We bieden de mogelijkheid om monitoren te huren op Regroup 11, waardoor het mogelijk is dat je met het openbaar vervoer kunt komen!

Meer info: www.regroup.nl !!!

Verwijderd

Topicstarter
Al meer dan 600 betalingen, dus nog maar een kleine 150 te gaan!!!

Tip: Schrijf je in, betaal en wees zeker van een plaats!

www.regroup.nl

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-01 15:29
Kzal morgen ff geld overmaken... (duurt dan nog wel week)
en meteen voor drome, campzone ... en nog wat lans waarvan ik vergeten ben dattik me ingeschreven heb :P

word weer eens tijd dattik naar wat lans ga!

[ Voor 13% gewijzigd door KeRsTmAnNeKe op 02-04-2003 01:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
We hebben het volgens mij binnen kerstmanneke :)

Verwijderd

Topicstarter
Betalings deadlines :)

Postbank : Zit je bij de postbank, dan heb je tot uiterlijk woensdag 23 april om je geld over te maken.

Bank : Zit je bij een "gewone" bank, dan heb je tot uiterlijk zaterdag 26 april. We raden je aan om hierbij, indien mogelijk, gebruik te maken van Internetbankieren!

Laatste kans boys en girls.. wees er snel bij!

Verwijderd

Jongens nog paar plaatsen vrij...hurry zou ik zeggen, als je een leuk weekend wil hebben met honderden andere gamers. :)

Verwijderd

Nog iemand die uit Enschede erheen gaat en die mij (+hightower + 19" monitor) kan meenemen :?

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 31-01 12:15
Het gekick met de boodschap dat er nog weet ik hoeveel plaatsen vrij zijn wil ik liever niet hebben, komt wel heel erg opdringerig over. ;)

There is no magic.

• Saus
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 April 2003 @ 19:59:
Nog iemand die uit Enschede erheen gaat en die mij (+hightower + 19" monitor) kan meenemen :?
Zonder proberen te spammen zou je het beter denk ik hier kunnen proberen:
http://www.regroup.nl/forum/viewforum.php?f=5
Het carpool forum, heeft op vorige lans voor enkele bezoekers redding gebracht.

Kijkend naar de deelnemerslijst leert het mij dat er 46 mensen uit Enschede komen, die zou je eventueel een e-mail kunnen sturen.

Anders zou je per trein kunnen komen en een monitor huren, maar die staan in schril contrast met jou 19 inch (:))

Verwijderd

Saus schreef op 21 april 2003 @ 22:17:
[...]

Zonder proberen te spammen zou je het beter denk ik hier kunnen proberen:
http://www.regroup.nl/forum/viewforum.php?f=5
Het carpool forum, heeft op vorige lans voor enkele bezoekers redding gebracht.

Kijkend naar de deelnemerslijst leert het mij dat er 46 mensen uit Enschede komen, die zou je eventueel een e-mail kunnen sturen.

Anders zou je per trein kunnen komen en een monitor huren, maar die staan in schril contrast met jou 19 inch (:))
Wie denk je dat die LocutuS daar in die lijst is @ dat carpoolforum slimmerd :)

• Raku

Raku

Mental Aid

Verwijderd schreef op 21 April 2003 @ 19:59:
Heel misschien kan ik wel ff een 19" voor je meenemen. Tis een zwart gespoten geval wat verder goed beeld geeft.. Alleen de buitenkant is niet 100% meer :P Ik weet niet zeker of mijn maat hem dan nog nodig heeft , anders wil ik hem wel voor jou meenemen... Ik woon toch in Hardenberg. Dan hoef jij alleen je case mee te nemen....

Raku

Verwijderd

Eth3r3al schreef op 23 April 2003 @ 00:22:
[...]

Heel misschien kan ik wel ff een 19" voor je meenemen. Tis een zwart gespoten geval wat verder goed beeld geeft.. Alleen de buitenkant is niet 100% meer :P Ik weet niet zeker of mijn maat hem dan nog nodig heeft , anders wil ik hem wel voor jou meenemen... Ik woon toch in Hardenberg. Dan hoef jij alleen je case mee te nemen....
lol ik heb al vervoer en lol omdat het om mij + 19" + hightower gaat, omdat die van mij zijn en die er dus ook bij moeten passen :P

• Saus
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 April 2003 @ 22:42:
[...]

Wie denk je dat die LocutuS daar in die lijst is @ dat carpoolforum slimmerd :)
Neem dan gewoon een normale nickname hiero! Ik had snel even snel gekeken of ik overeenkomsten zag, die waren er niet met posts op het carpoolforum en toen gaf ik de tip.

Vervelende mensen ook, overal andere nicknames........ ;) :D

• jaKKer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:06

jaKKer

liev ;x She's on Fire

Wie weet wat er allemaal aan de bar te halen is? :) en kan je ook zo ff naar buiten lopen om ff een "shaggie" te roken :)

Verwijderd

Saus schreef op 24 april 2003 @ 08:24:
[...]

Neem dan gewoon een normale nickname hiero! Ik had snel even snel gekeken of ik overeenkomsten zag, die waren er niet met posts op het carpoolforum en toen gaf ik de tip.

Vervelende mensen ook, overal andere nicknames........ ;) :D
owja, was ik ff vergeten sorry, dit is onze studentenflat account :)

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 05:36

Brazza

Byte me!

Wat doen de tweakers aan beveilging @ PZZ? Gewoon alleen FTP + tiny personal firewall strak dicht lijkt me wel genoeg. File & printersharing uit gezet.

heb er iig wel zin in (met 240 GB space :p)

Verwijderd

Woei vanavond gaat t gebeuren.. :]

@ Brazza
Ik draai geen firewalls op lan.. lijkt me een beetje overdreven :)

• LoBbY_1
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-01 11:08
nou...tot strax dan :P

Een echte golver is nooit uitgeput

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 januari 2003 @ 19:15:
Hardenberg ligt in Overijssel, 20 km van hengelo en 20 km van zwolle. Het ligt dus echt in het oosten van het land. Voor details (en routekaartje) moet je ff op de site (www.regroup.nl) kijken, onder het kopje "Lokatie".
uhm echt geen 20km van zwolle hoor, ommen ligt alleen al 25 km van zwolle, en hberg 15km vanuit ommen so you do the math

Verwijderd

Kajtje schreef op 25 April 2003 @ 13:27:
Wie weet wat er allemaal aan de bar te halen is? :) en kan je ook zo ff naar buiten lopen om ff een "shaggie" te roken :)
je kan wiet gewoon binnen roken hoor, deden ze vorige keer ook dus

• jaKKer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:06

jaKKer

liev ;x She's on Fire

Hehe heb nisk geroken :) maar heb wel gewoon binnen gedraait YES maar was ook wel ff lekker ff buiten lekker uitwaaien

hehe mijn download en upload lagen maar rond de 20 gig :) en bij mij was het netwerk helemaal goed

[ Voor 32% gewijzigd door jaKKer op 04-05-2003 17:53 ]

• Raku

Raku

Mental Aid

Zo , net weer terug :D Was leuk.. Ff stats: Download: 141,2 Gb Upload 540,41 Gb Both Directions: 681,53 Gb

2e plek Battlefield :P Maar was gaaf. Op bepaalde plekken was het netwerk niet zo super had ik gehoord , maar @ mij altijd 11,75 Mb/s. Verder super gezellig. Kortom: toppie!

Raku

Verwijderd

Voor diegenen die niet zijn geweest...

Jullie hebben een zeer leuke weekend lannen gemist!

CU on Drome10...

:)

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-01 15:29
Juh... wie was die gast die me newq platinum (blauwe kast, equaliser lcd ding) een autoradio noemde ?

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:16
Het was super :)

Helaas zijn we 2e geworden, maar N$ was gewoon beter in BF192 :)

Dat meisje die de prijzen uit deelde maakte veel goed, iemand dr msn :P?

XXXVI

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 05:36

Brazza

Byte me!

Het was zeer leuk, een paar minpuntjes maar dat vergeten we wel bij de boel warez. Heb het hele weekend 1 CD gefikt, iemand had slackware 9 nodig :p

Voor de rest niet echt brak, heb goed gepit vannacht ondanks alle redbull + Wodka.

• Saus
  • Niet online
Eth3r3al schreef op 04 May 2003 @ 17:44:
Zo , net weer terug :D Was leuk.. Ff stats: Download: 141,2 Gb Upload 540,41 Gb Both Directions: 681,53 Gb

2e plek Battlefield :P Maar was gaaf. Op bepaalde plekken was het netwerk niet zo super had ik gehoord , maar @ mij altijd 11,75 Mb/s. Verder super gezellig. Kortom: toppie!
Er waren inderdaad wat opstart problemen in sommige rijen, maar die waren op zaterdagochtend verholpen.
ephymerous schreef op 04 May 2003 @ 21:02:
Dat meisje die de prijzen uit deelde maakte veel goed, iemand dr msn :P?
nee :P :D

• 418O2
  • Laatst online: 18:26
Het was geweldig, goede organisatie. Alleen jammer dat het WC papier op was...

En PZZBone hierbij bedankt voor de goed gefikste compo !

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen super bedankt! :)

Het was als je afgaat op alle reacties die we hebben mogen ontvangen een enorm succes!

Een selectie van de foto's, de finaledemo's, verslagen, de Regroup 11 intro en wallpaper en matchschema's staan nu allemaal online!

Leuk om alle nog eens door te kijken! :)

www.regroup.nl
Pagina: 1 2 Laatste