hmmz er is geen UT compo, alleen UT2k3, das ff jammer 
hopelijk komt op drome wel een UT compo, misschien dat ik dan naar drome ga
hopelijk komt op drome wel een UT compo, misschien dat ik dan naar drome ga
Raku
Ze hebben nog niet allemaal betaald, dus rustig aan maarVerwijderd schreef op 10 februari 2003 @ 09:27:
Nog maar 100 plaatsen vrij!!! Wees er dus snel bij en schrijf je in!
www.regroup.nl
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2003 20:24 ]
[ Voor 7% gewijzigd door 2Dutch op 13-02-2003 20:29 . Reden: lamme tikbui ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Verwijderd
Ik ken DeVoTioN en Supreme allebei irl en ze zijn echt geen lamers. Ze waren op pzz8 gewoon de besten, als je daar niet tegen kunt moet je niet gaan zitten zeiken dat ze zich niet aan de regels hebben gehouden.RaVeNgEr schreef op 06 February 2003 @ 19:41:
mwa ik heb supreme en devotion op de deelnemerslijst te zien, das al een andere reden om niet te gaan als UTer heheh, dikke lamers. (zie PZZ lan 8 waar ik wel was en ze eigenlijk gedisqualificeerd zouden moeten worden doordat ze zicht niet aan de afgesproken rules hielden in de UT compo)
Tsja sommige mensen kunnen gewoon niet tegen hun verliesRaVeNgEr schreef op 06 February 2003 @ 19:41:
mwa ik heb supreme en devotion op de deelnemerslijst te zien, das al een andere reden om niet te gaan als UTer heheh, dikke lamers. (zie PZZ lan 8 waar ik wel was en ze eigenlijk gedisqualificeerd zouden moeten worden doordat ze zicht niet aan de afgesproken rules hielden in de UT compo)
Verder moet ik er wel bij zeggen dat het wel gezellig was op die lan, 1 van de betere lans van NL, dus wat dat betreft huldemaar no UT is no go atm
en bovendien moet ik nog maar zien of ik vanuit hier vervoer kan fixen
Verwijderd
1) Als je je verlies nu nog steeds niet hebt geaccepteerd, wie is hier dan n00b? Die PZZLAN is 2 jaar geleden man (en ik kan het weten want ik was erbij), get over it of huur een psychiater...geez.RaVeNgEr schreef op 13 februari 2003 @ 22:03:
y whatever, su plz now, ik heb geen zin een een flamewar met n00bies.
Verwijderd
Gaat zonder twijfel lukken, dat is zekerPZZBone schreef op:
En voor de rest.. bedankt voor de complimentjesHopen dat we het op 11 zeker weer waar kunnen maken!
We zijn daar nog enorm mee bezig.. bij de muur is het veiligst en midden in de rij natuurlijk het makkelijkste voor jullie.DeVoTioN schreef op 14 February 2003 @ 13:59:
Staan de switches btw weer op de zelfde plek als vorig jaar ? Aan de muurkant dus. Vorige keer was mijn utp namelijk zon 5-10 meter tekort ofzo ;x
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2003 17:59 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2003 20:58 . Reden: typo he ]
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2003 21:52 ]
Nee er komt geen C&C compo aangezien het te vroeg dag is. Wel zullen we ervoor zorgen als er servers voor nodig zijn, dat die draaien en je kan natuurlijk altijd zelf een compootje C&C generals opzetten. Het is btw een vet spel! en zal vast en zeker veel op de LAN gespeeld worden.Verwijderd schreef op 14 February 2003 @ 13:21:
Komt er ook een C&C generals compo?

Wat bedoel je precies ? Je wilt allen komen en je vraagt je af hoe het zal zijn? Als je daar antwoord op wil het volgendeVerwijderd schreef op 15 February 2003 @ 10:05:
Wat zou het bij deze lan zijn als je alleen gaat?!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2003 13:19 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2003 13:23 . Reden: mensen schrijven zich als gekken in :P ]
Ik hoop het ook Aggie!!Verwijderd schreef op 19 February 2003 @ 17:56:
Regroup gaat weer ownen!
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2003 01:08 ]
I'm not as think as you stoned I am
Verwijderd
[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2003 14:21 ]
Verwijderd
ikVerwijderd schreef op 03 March 2003 @ 15:34:
Er zal helaas geen internet verbinding zijn.
Gelukkig wel een 'gewoon' lan voor 800 personen, waar je tegen kan gamen, van kan leechen (alleen legale shit natuurlijk), en mee kan chatten als je dat niet irl durft
Dus wie heeft er internet nodig???
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2003 16:10 . Reden: typo ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Raku

Verwijderd
RoVe schreef op 12 March 2003 @ 13:30:
de ultieme muismat is nog altijd de Func vind ik en een stuk mooier ook
Verwijderd
tr00 en elke minuut van de dag naar dat CB logo staren lijkt me ook maar niks, maybe winnen we ze als troostprijs met de CS-compoRoVe schreef op 12 March 2003 @ 13:30:
de ultieme muismat is nog altijd de Func vind ik en een stuk mooier ook
Verwijderd
een van de eerste? 315 ste clan bedoel jeVerwijderd schreef op 13 March 2003 @ 17:22:
rove.. heel simpel.. ik heb enorm veel ontzag voor clanbase, zij hebben het online gamen eigenlijk zo groot gemaakt als het nu is. En wij waren 1 van de eerste clans die zich ingeschreven hebben daar.. Dus ja ik ben wel een beetje cb fan
Ik denk wel dat ik hem ga halenVerwijderd schreef op 12 maart 2003 @ 13:14:
[afbeelding]
Goed nieuws voor Clanbase liefhebbers en iedereen die op zoek is naar DE ultieme muismat!
Op Regroup 11 zal de Clanbase Icemat te verkrijgen zijn!
Deze alom geprezen super-preciese Icemat is voorzien van een ClanBase logo in het glas en speciaal voor deze actie 5 euro goedkoper dan normaal. Daarnaast bespaar je je natuurlijk ook nog eens de verzendkosten!
Tevens heeft ClanBase enkele Clanbase Icemats als prijs voor de competities beschikbaar gesteld!
Meer informatie over deze actie vind je hier.
XXXVI
Verwijderd
de interface niet goed418O2 schreef op 16 March 2003 @ 16:11:
ff offtopic maar ik vind clanbase wel gallig sucken, de bereikbaarheid s avonds is ruk en de interface vind ik ook niet goe
Maar voor de rest heb ik wel zin in PZZ
Ik heb een icemat van CB gekocht omdat ik dagelijks die site bezoek en ze hiermee wat extra's verdienen. Ik ga mijn geld niet aan iedere site geven en CB is de eerste die mijn attentie heeft weten vast te houden. Voor mij volstaat zelfs geen muismat (ik ben zelfs niet eens een gamer meer), maar uit respect heb ik zo'n mat gekocht.
[ Voor 13% gewijzigd door KeRsTmAnNeKe op 02-04-2003 01:22 ]
Verwijderd
Verwijderd
There is no magic.
Zonder proberen te spammen zou je het beter denk ik hier kunnen proberen:Verwijderd schreef op 21 April 2003 @ 19:59:
Nog iemand die uit Enschede erheen gaat en die mij (+hightower + 19" monitor) kan meenemen
Verwijderd
Wie denk je dat die LocutuS daar in die lijst is @ dat carpoolforum slimmerdSaus schreef op 21 april 2003 @ 22:17:
[...]
Zonder proberen te spammen zou je het beter denk ik hier kunnen proberen:
http://www.regroup.nl/forum/viewforum.php?f=5
Het carpool forum, heeft op vorige lans voor enkele bezoekers redding gebracht.
Kijkend naar de deelnemerslijst leert het mij dat er 46 mensen uit Enschede komen, die zou je eventueel een e-mail kunnen sturen.
Anders zou je per trein kunnen komen en een monitor huren, maar die staan in schril contrast met jou 19 inch ()
Heel misschien kan ik wel ff een 19" voor je meenemen. Tis een zwart gespoten geval wat verder goed beeld geeft.. Alleen de buitenkant is niet 100% meerVerwijderd schreef op 21 April 2003 @ 19:59:
Nog iemand die uit Enschede erheen gaat en die mij (+hightower + 19" monitor) kan meenemen
Raku
Verwijderd
lol ik heb al vervoer en lol omdat het om mij + 19" + hightower gaat, omdat die van mij zijn en die er dus ook bij moeten passenEth3r3al schreef op 23 April 2003 @ 00:22:
[...]
Heel misschien kan ik wel ff een 19" voor je meenemen. Tis een zwart gespoten geval wat verder goed beeld geeft.. Alleen de buitenkant is niet 100% meerIk weet niet zeker of mijn maat hem dan nog nodig heeft , anders wil ik hem wel voor jou meenemen... Ik woon toch in Hardenberg. Dan hoef jij alleen je case mee te nemen....
Neem dan gewoon een normale nickname hiero! Ik had snel even snel gekeken of ik overeenkomsten zag, die waren er niet met posts op het carpoolforum en toen gaf ik de tip.Verwijderd schreef op 22 April 2003 @ 22:42:
[...]
Wie denk je dat die LocutuS daar in die lijst is @ dat carpoolforum slimmerd
Verwijderd
owja, was ik ff vergeten sorry, dit is onze studentenflat accountSaus schreef op 24 april 2003 @ 08:24:
[...]
Neem dan gewoon een normale nickname hiero! Ik had snel even snel gekeken of ik overeenkomsten zag, die waren er niet met posts op het carpoolforum en toen gaf ik de tip.
Vervelende mensen ook, overal andere nicknames........![]()
Verwijderd
Een echte golver is nooit uitgeput
Verwijderd
uhm echt geen 20km van zwolle hoor, ommen ligt alleen al 25 km van zwolle, en hberg 15km vanuit ommen so you do the mathVerwijderd schreef op 16 januari 2003 @ 19:15:
Hardenberg ligt in Overijssel, 20 km van hengelo en 20 km van zwolle. Het ligt dus echt in het oosten van het land. Voor details (en routekaartje) moet je ff op de site (www.regroup.nl) kijken, onder het kopje "Lokatie".
Verwijderd
je kan wiet gewoon binnen roken hoor, deden ze vorige keer ook dusKajtje schreef op 25 April 2003 @ 13:27:
Wie weet wat er allemaal aan de bar te halen is?en kan je ook zo ff naar buiten lopen om ff een "shaggie" te roken
[ Voor 32% gewijzigd door jaKKer op 04-05-2003 17:53 ]
Raku
Verwijderd
XXXVI
Er waren inderdaad wat opstart problemen in sommige rijen, maar die waren op zaterdagochtend verholpen.Eth3r3al schreef op 04 May 2003 @ 17:44:
Zo , net weer terugWas leuk.. Ff stats: Download: 141,2 Gb Upload 540,41 Gb Both Directions: 681,53 Gb
2e plek BattlefieldMaar was gaaf. Op bepaalde plekken was het netwerk niet zo super had ik gehoord , maar @ mij altijd 11,75 Mb/s. Verder super gezellig. Kortom: toppie!
neeephymerous schreef op 04 May 2003 @ 21:02:
Dat meisje die de prijzen uit deelde maakte veel goed, iemand dr msn?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq