Toon posts:

PZZ / Regroup LAN 11

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 555 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Na een slotje later en vervolgens toestemming van The Will het volgende: :)

Stichting Regroup LAN Events
Afbeeldingslocatie: http://www.pzz.nl/Regroup.gif

Stichting Regroup LAN Events is verheugd over het feit een nieuwe PZZ / Regroup LAN aan te mogen kondigen.

Op 2, 3 en 4 mei 2003 zal Regroup 11 gaan plaatsvinden. Er zal plaats zijn voor een kleine 800 man/vrouw. Het evenement wordt weer in dezelfde sfeervolle lokatie gehouden als vorige keren, Evenementenhallen Hardenberg in Hardenberg.

Afbeeldingslocatie: http://www.regroup.nl/img/info_img/regroup11_small.jpg

Wij zullen proberen het niveau van de vorige PZZ / Regroup LAN's te evenaren en natuurlijk voorbij te streven. Dit zullen we doen door veel aandacht te besteden aan show's, licht, sfeer en veel extra's die het een compleet evenement maken.

De inschrijvingen zijn reeds open en het gaat hard.

Voor meer informatie of om je in te schrijven: http://www.regroup.nl

Als je vragen hebt stuur dan even een emailtje naar info@pzz.nl of bezoek ons op IRC in #pzz @ quakenet

Greetz
Robin Telgenhof aka pzz`Bone

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2003 12:54 ]

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:50

Vos

AFCA

met de trofee van winner van de cs compo van regroup 10 op me monitor ben ik verplicht om heen te gaan :p

Verwijderd

Topicstarter
Zal me benieuwen of jullie op 11 weer met de eerste prijs naar huis gaan :)

We verwachten iig een zware tegenstand :)

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn trouwens compo's te verwachten voor de volgende games:
CS, Q3, WC3, BF1942, UT2K3, MOHAA, RTCW

Entree: € 30,-
Bezoekers: Gratis, mits ze dan niet blijven slapen
Extra server: Gratis

Faciliteiten:
- Wall-to-wall tapijt
- Zachte stoelen
- Huiskamerplanten :P
- Speciale sfeerverlichting
- Shows
- Schone en grote sanitaire voorzieningen (en daar bedoel ik niet alleen toiletten mee :X)
- 24/7 catering
- en much more :)

Verwijderd

30 euro vind ik persoonlijk wat veel, maar daar krijg je dan wel 3 dagen voor en goeie service zo te zien :)

waar is Hardenberg?

Verwijderd

Topicstarter
Hardenberg ligt in Overijssel, 20 km van hengelo en 20 km van zwolle. Het ligt dus echt in het oosten van het land. Voor details (en routekaartje) moet je ff op de site (www.regroup.nl) kijken, onder het kopje "Lokatie".

Verwijderd

k*t, ik woon helemaal in het westen van het land :( maar ik zal kijken of ik wat kan regelen... kheb persoonlijk wel weer eens zin in een lan ( nu al 6 dagen niet :P )

Verwijderd

Topicstarter
:) Aan de inschrijvingen te zien ben je iig niet de enige uit het westen die komt, als dat een geruststelling voor je is :)

Verwijderd

nee, want ik heb geen auto en een strenge vader :P

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:04
Misschien dat ik ook kom. Maar moet ff zien hoe het met de financiën staat.. ik ga namelijk ook naar X-Life 6 @ 23, 24 & 25 mei ;)

LAN ziet er iig goed uit!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:02

The Legend

*Plop*

Als Phreak lekker bij kas zit kom ik ook! :P

Ik ben toch malle pietje niet!

Verwijderd

Topicstarter
The Legend schreef op 16 January 2003 @ 19:54:
Als Phreak lekker bij kas zit kom ik ook! :P
En anders kom je ook maar :P

• slybas
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2020

slybas

ontkennen alles

Ik heb Hardenberg even op de kaart gezocht en het is wel een eindje rijden maar wel goed bereikbaar via de snelwegen.

Maar weet iemand hoe het met de parkeer gelegenheid is.
Kan je er goed parkeren en/of kost dat geld ?

_/-\o_

http://www.regroup.nl

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
Mijn clan; Query, had kaartjes gewonnen op art of lan voor regroup 11 dus wij zullen zeker van de partij zijn om dit keer die cs trofee mee te slepen :D

Owja en we gaan ook meedoen met q3 compo dacht ik :D Was op aol niet zon succes tho :)

[ Voor 23% gewijzigd door rove op 17-01-2003 11:36 ]

dunno

Verwijderd

Ik wil ook, met me RA3-clan: xX

Verwijderd

Topicstarter
slybas schreef op 17 januari 2003 @ 09:54:

Maar weet iemand hoe het met de parkeer gelegenheid is.
Kan je er goed parkeren en/of kost dat geld ?
Toevallig weet ik hoe het met de pakeer gelegenheid zit :P

Er is een gratis pakeerplaats direct aan de LAN lokatie met plek voor meer dan 1000 auto's.. dus het lijkt me geen enkel probleem :)

Hoop je te zien op de 2,3 en 4 mei! :)

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
-

[ Voor 100% gewijzigd door Saus op 03-06-2013 13:39 ]

• slybas

slybas

ontkennen alles

PZZBone schreef : Toevallig weet ik hoe het met de pakeer gelegenheid zit

Er is een gratis pakeerplaats direct aan de LAN lokatie met plek voor meer dan 1000 auto's.. dus het lijkt me geen enkel probleem

Hoop je te zien op de 2,3 en 4 mei!
Hoi PZZBone bedankt voor je reaktie, ik heb genoeg Lanparty's gezien waar ze het parkeer stuk ff vergeten waren. En dat is niet prettig als je ook nog eens een pokke eind met je pc moet zeulen.

Ik hoop je ook te zien 2,3 en 4 mei :) Lijkt me een leuke lan met een leuke site

[ Voor 6% gewijzigd door slybas op 20-01-2003 18:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
Goed om te horen Slybas en ik ben net als Saus ook wel benieuwd of mijn berichie nou ook daadwerkelijk succes heeft :P

Komen er nog meer GOT mensen? :)

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-12-2025

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 18:33:
Goed om te horen Slybas en ik ben net als Saus ook wel benieuwd of mijn berichie nou ook daadwerkelijk succes heeft :P

Komen er nog meer GOT mensen? :)
Ik kom ook hoor ;) (tAsh)
Ik wil nog steeds een friendly match tegen je :p

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Verwijderd

ill be there:)
ofcourse

Verwijderd

Topicstarter
Wolkjeh schreef op 20 januari 2003 @ 18:50:
[...]

Ik kom ook hoor ;) (tAsh)
Ik wil nog steeds een friendly match tegen je :p
Laten we er 500 euro tussen zetten oke?! :P:9

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op 20 January 2003 @ 18:56:
[...]

Laten we er 500 euro tussen zetten oke?! :P:9
Whehe :+
De vorige keer liep niet heeel goed af dus ik doe t liever voor de eer ;) Ik heb wel zin in PZZ ! Hopelijk word t weer zo gezellig als vorig jaar!

_/-\o_ PZZ _/-\o_

ps.: ArtOfLAN was ook erg gezellig toen ;)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Mijn complimenten voor deze Lan, als het wereklijk zo is als het er staat petje af :). Misschien kom ik ook, misschien niet. Moet ook even kijken hoe het met m'n financien staat dan (Nieuw systeem zal waarschijnlijk binnenkort worden aangeschaft). En uiteraard even kijken wie er allemaal nog meer gaan :).

[ Voor 14% gewijzigd door Apocrypha op 20-01-2003 19:09 ]

• Demo

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Ik moet nog ff kijken of het financieel kan (moet sneller geheugen, CD-ROM speler is volgens mij gaar en m'n HDD begint ook aardig vol te raken en dat zijn enkel de meest noodzakelijke dingen) maar als ik het in het budget past en als Phreak gaat dan ga ik ook :)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Topicstarter
die Phreak lijkt wel een populair persoon :)

• Demo

Demo

Verwijderd schreef op 21 January 2003 @ 10:16:
die Phreak lijkt wel een populair persoon :)
Valt wel mee (alhoewel, hij is modje dus hou em te vriend ;)), maar ik ken hem van X-Life 5 en ben vorige maand met hem naar X-Mass geweest :) En we gaan ook naar X-Life 6. Soort LAN-vriendjes dus :P

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.

• slybas

slybas

ontkennen alles

Ik ben persoonlijk vooral bezig met het tweaken van mijn pc en mijn video kaart
zo heb ik laatst een Ati radeon 9500 128MB met een nieuwe bios omgezet naar een Ati radeon 9700 dit scheelt in de benchmark wel 700 punten. Ik zou graag op zo'n Lan personen ontmoeten zodat we tips kunnen uitwisselen over leuke IDen wat er allemaal nog getweaked kan worden.

Mijn specialiteit is IDE kabels

Afbeeldingslocatie: http://www.petuhr.nl/images/vlechtide.jpg

dus tweakers goto http://www.regroup.nl :P

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-12-2025
tjah vorige keer zaterdag s'morgsn binnen om 9 uur

en al om 3 uur s;nachts weg gegaan.
slechtste lan wie ik ooit heb meegemaakt(buiten Ambience |:( om)

niks geen sfeer en tjah van org was niks te merken want wij hadden stroom problemen en we voreogen het na en kregen geen antwoord.
zodoende zijn we s'nachts weg gegaan.

• slybas

slybas

ontkennen alles

B-BRAIN schreef op 21 January 2003 @ 22:26:

niks geen sfeer en tjah van org was niks te merken want wij hadden stroom problemen en we voreogen het na en kregen geen antwoord.
Hoi B-BRAIN goed dat je dit zegt maar weet jij exact welke lan dit was ?

want ik heb nooit gehoord dat een PZZ/REGROUP lan slecht was ;)

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:09
B-BRAIN schreef op 21 januari 2003 @ 22:26:

Misschien begrepen ze je niet :? :o
Dit zijn over het algemeen toch wel de betere lans :P

Verwijderd

Topicstarter
B-BRAIN schreef op 21 January 2003 @ 22:26:

Dit is echt de allereerste keer dat ik zoiets hoor.. Heb je het wel over Regroup 10 of 9, want daar zijn geen enkele stroom of netwerkproblemen geweest. Eigenlijk al vanaf PZZ 5 niet meer.

Er wordt door de meesten altijd gezegd dat wij juist 1 van de gezelligste LAN's in nederland zijn, met de meest betrokken en proffesionele crew.

Maar als je inderdaad problemen hebt gehad, waar ons 30 man tellende organisatie echt niets van af wist mail me dan ff op bone@pzz.nl en dan komen we er vast wel uit ;)

Verwijderd

kan ik me idd ook niet voorstellen
Drome en PZZ/Regroup zijn synoniem voor sfeer en gezelligheid :)

Verwijderd

Ik vind zelf games als Medal of Honour en RTCW erg leuk, komt er ook een compo voor die games? En wat als je geen team hebt, kun je die dan ter plekke maken??

Bvd!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 00:17:
Ik vind zelf games als Medal of Honour en RTCW erg leuk, komt er ook een compo voor die games? En wat als je geen team hebt, kun je die dan ter plekke maken??
Ik had al in mijn 2e post in deze thread aangegeven dat er een RTCW en MOHAA compo wordt gehouden ;) Kijk de site voor meer info daarover (www.regroup.nl)

En een team maken is wel aan te bevelen dat voor de LAN zelf te doen, omdat de meeste dat doen. Post gewoon een verzoek tot het maken van een team op het Regroup forum, daar komt vast wel respons op.

• 418O2
  • Laatst online: 02:35
ik ben op Regroup X geweest en vond het een toplan !

Ik zal er ook weer zijn (as if u care :9 )

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:37

ThaHandy

Discovery Channel

ik zal er zijn zoals ook bij de rest van de grote lans :P

Verwijderd

Ik heb al ingeschreven en betaald en een plaatsje!! :d

regroup 10 was een groot succes en ik hoop dat het dit jaar net zo/ beter is.. :p
Oh.. ik sta er trouwens als nickname : oNNoZeLe....

Cya there...

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Wat ik wel jammer vind van grote Lans is dat je gewoon weinig contact hebt met mensen om je heen. Kijk je gaat met een groepje vrienden daarnaartoe en daar praat je mee. Maar voor de rest is het gamen gamen gamen zonder sfeer. Zelf heb ik liever kleinere Lans waarbij je iedere speler die er is betrekt bij het spelen. Maargoed ik hoor dat de verwachtingen hoog zijn, dus misschien kom ik wel opdagen.

Ik heb net even de site goed doorgekeken, maar tot wanneer kan/mag je je inschrijven?

[ Voor 11% gewijzigd door Apocrypha op 23-01-2003 16:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
Apocrypha, Je hebt daar op zich wel gelijk in en daarom proberen we, ondanks de grootte, toch die sfeer terug tehalen door bijvoorbeeld vloerbedekking, sfeerverlichting, planten :P enz. Je krijgt dan toch een beetje weer een huiselijk effect en natuurlijk heeft sfeer ook te maken met jezelf.

Verwijderd

wat ik me afvraag, hoe zit het met de tempratuur in de zaal?
ik bedoel, LAN's als netgamez of lannium als extreemste voorbeeld, waren af en toe gewoon steenkoud, op lannium zat ik zelfs gewoon de hele tijd met een dichte jas te gamen ipv een tshirtje....

dit kan echt zo gruwlijk een lan verzieken he :/
hopelijk besteden jullie er genoeg aandacht aan :P

Verwijderd

B-BRAIN schreef op 21 januari 2003 @ 22:26:

Woei!, Regroup/PZZ in een adem met Ambience!

Hulde :). Nee zonder gein, ik ben er zelf alleen nog maar een keer geweest als bezoeker. Maar er hing zeker een lekker sfeertje, misschien vanwege het niet aanwezig zijn van de TL-verlichting. Of ik deze keer ga weet ik niet, want gamen doe ik niet echt, maar ik ga zeker wel weer even kijken (zeker nu de bezoekers gratis zijn).

• Raku
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

WOei , ik woon in Hardenberg , dus daar ga ik dus ook heen. "Op slechts 1 km rijden vind u PZZ lan" :P

Raku

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 January 2003 @ 18:57:
wat ik me afvraag, hoe zit het met de tempratuur in de zaal?
ik bedoel, LAN's als netgamez of lannium als extreemste voorbeeld, waren af en toe gewoon steenkoud, op lannium zat ik zelfs gewoon de hele tijd met een dichte jas te gamen ipv een tshirtje....

dit kan echt zo gruwlijk een lan verzieken he :/
hopelijk besteden jullie er genoeg aandacht aan :P
Ik heb nog nooit iemand horen klagen :), alleen de mensen die dicht bij de ingang zitten kunnen enigzins last hebben van tocht, maar daar kan je niet aan ontkomen helaas. Tip: Ga dus niet bij vlakbij ingang zitten als je niet tegen een beetje tocht kan :)

btw: Het tocht natuurlijk alleen maar als de deuren van de ingang open zijn 8)7

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Verwijderd schreef op 23 januari 2003 @ 21:05:
[...]

Ik heb nog nooit iemand horen klagen :), alleen de mensen die dicht bij de ingang zitten kunnen enigzins last hebben van tocht, maar daar kan je niet aan ontkomen helaas. Tip: Ga dus niet bij vlakbij ingang zitten als je niet tegen een beetje tocht kan :)

btw: Het tocht natuurlijk alleen maar als de deuren van de ingang open zijn 8)7
Tot wanneer kan je je eigenlijk inschrijven?

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:31

Arfman

Drome!

Tot de zaal vol zit met betalende mensen :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Verwijderd

Topicstarter
Precies. De inschrijvingen blijven open tot het einde, echter de betalingen gaan ook al hard, waardoor we waarschijnlijk al een tijdje voor de LAN helemaal volzitten.

Dus alweer een tip :): Schrijf je in en maak die betaling over als je zeker wilt zijn van een plaats!

Verwijderd

Zit nog te twijfelen of ik ga. Vind Pzz/Regroup lans wel goed en proffesioneel opgezet, helaas ben ik fanatiek UT'er, en tjah Pzz/rg is toch meer Q3/CS.

Overigens vind ik het niet meer als fatsoenlijk dat als je aan een lan meedoet dat je ruim van te voren geld over maakt. Het is toch een stukje vertrouwen naar de organisatie toe. Voor hun ook geen lekker gevoel als 2 weken voor de lan de helft niet betaalt heeft.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 januari 2003 @ 13:29:
Zit nog te twijfelen of ik ga. Vind Pzz/Regroup lans wel goed en proffesioneel opgezet, helaas ben ik fanatiek UT'er, en tjah Pzz/rg is toch meer Q3/CS.
Dat klopt toch niet helemaal. Uiteraard zijn de q3-ers en cs-ers ruim vertegenwoordigd op Regroup 11 zoals op elke andere LAN. Maar er zullen genoeg mensen zijn met interesses in andere games als UT, UT2k3, RTCW, MOHAA, BF1942 etc etc ...

Hoop je te zien op PZZ/Regroup 11 ;)

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:59

PD2JK

ouwe meuk is leuk

* PD2JK van de partij! :9

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Denk dat NWG (35 man!) ook wel van de party zal zijn... Ben al lang blij dat het niet gelijk met de Nerd-LAN valt!

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• slybas

slybas

ontkennen alles

Ik ga zeker heen naar deze lan zeker als er een UT2003 competitie is. Want ik ben de laatste tijd een beetje verslaafd geraakt aan het spelletje.

Kan ik meteen me Radeon 9500 naar Radeon 9700 mod laten zien. Ja die kaart gaat fantastisch alleen een beetje blokje af en toe ;)

Maar uh nog 1 vraagje hoe zit het met het vrouwen gehalte op deze lan want ik ben single en ik zou zo graag een vrouw vinden die ook van computeren houd. Ik heb 5 PC's dus ze hoeft er niet eens eentje mee te nemen :)

• Demo

Demo

slybas schreef op 28 January 2003 @ 19:43:
Ik ga zeker heen naar deze lan zeker als er een UT2003 competitie is. Want ik ben de laatste tijd een beetje verslaafd geraakt aan het spelletje.

Kan ik meteen me Radeon 9500 naar Radeon 9700 mod laten zien. Ja die kaart gaat fantastisch alleen een beetje blokje af en toe ;)

Maar uh nog 1 vraagje hoe zit het met het vrouwen gehalte op deze lan want ik ben single en ik zou zo graag een vrouw vinden die ook van computeren houd. Ik heb 5 PC's dus ze hoeft er niet eens eentje mee te nemen :)
Reken er niet op, bij X-Life zitten bij de eerste 100 inschrijvers maar 5 meiden en dat is volgens de organisatie bovengemiddeld veel :X

Verwijderd

Topicstarter
Dat horen we graag! En neem je LAN - vrienden mee ;)

Verwijderd

Topicstarter
slybas schreef op 28 January 2003 @ 19:43:
:P :P

Vrouwen, ja ze blijven altijd ondervertegenwoordigd op de LAN. Wij hebben op dit moment na 550 inschrijvingen zo'n 6 a 7 ingeschreven dames en dan is het natuurlijk altijd maar de vraag of die nog vrijgezel zijn :)

Verder hebben we natuurlijk onze eigen dames. De kassa, infobalie, ehbo en verkoop zijn hun taken en het team bestaat uit 7 fantastisch mooie dames (en nu lieg ik echt niet! :)) waarvan iig 3 vrijgezellig zijn :)

Dus tip: Doe wat extra deo onder en wat meer aftershave op als normaal en doe je zondagskleertjes aan! :P

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Wij hebben al 2 vrouwen in de clan zitten (en ZEKER niet lelijk!!! :P ). Ik weet niet of ze meekomen, aangezien ze liever naar onze eigen Nerd-Lan gaan...

Verwijderd

Topicstarter
RaDKiLL schreef op 29 januari 2003 @ 11:16:
Wij hebben al 2 vrouwen in de clan zitten (en ZEKER niet lelijk!!! :P ). Ik weet niet of ze meekomen, aangezien ze liever naar onze eigen Nerd-Lan gaan...
ja vrouwen voelen zich toch, vreemd maar waar, vaak wel aangetrokken tot nerds :P

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Gelukkig ben ik zelf geen nerd (alleen van nick dan... :+ )

Verwijderd

Topicstarter
Op dit moment reeds 550 inschrijvingenm en al 180 betalingen met nog 3 maanden en 3 dagen te gaan!!

Het gaat roelen!!!!! :) :) :) :) :) :) :)

• slybas

slybas

ontkennen alles

slybas schreef op 28 januari 2003 @ 19:43:
Nou dat heb ik geweten: 7 meeltjes van tenminste wat ik kon halen uit de mail 6 leuke vrouwen. Tjonge dat belooft wat voor de lan, ik heb n.l. op de regroup lan afgesproken met een meisje.

Ze draagt een witte casemod op haar chieftec ik ben benieuwd........

Verwijderd

Topicstarter
omfg :) :) :) :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2003 19:48 ]

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-12-2025
nou ik kan iedereen aanraden om deze lan te bezoeken vorig jaar was alles tiptop geregeld, was helemaal niets negatief aan deze lan

Verwijderd

Team-Enschede is ook van de partij

maat van mij moest wel ff 300 euro voor schieten :P

btw de lan vorig jaar was super de sfeer was top.
alleen zag ik de andere netwerk users niet met win98 toen :/ :| :X :? 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2003 22:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hoop dat jullie het de komende LAN weer zo naar jullie zin hebben :)

Wie komen er nog meer?

• Raku

Raku

Mental Aid

Ik kom , samen met Ephymerous , R3t0ras , han , en GoD_L!k3 (als ik het goed heb) Plaatsen al gekozen :) Hopelijk word het wel gezellig.... Hoe groot zijn de tafels btw :?

Raku

Verwijderd

Topicstarter
De minimale breedte die je tot je beschikking hebt is 90 cm en 80 cm diepte. De maximale breedte is 1.20 meter en 90 cm diepte.

• Lampie
  • Laatst online: 05-09-2025
Geen TO compo.. pfff :P

Moet nog ff zien, maar heb wel goede verhalen gehoord, dus zal wel goed komen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad geen TO compo, wel komt er een dedicated TO server :)

Een dual 2,2 amd met een gig aan RAM (thnx to Gs`Serial) :) Dus je hoeft iig niet beng te zijn dat er geen TO gespeeld kan en zal worden

• Lampie
  • Laatst online: 05-09-2025
Verwijderd schreef op 02 February 2003 @ 16:30:
Inderdaad geen TO compo, wel komt er een dedicated TO server :)

Een dual 2,2 amd met een gig aan RAM (thnx to Gs`Serial) :) Dus je hoeft iig niet beng te zijn dat er geen TO gespeeld kan en zal worden
O, kijk, doet die Serial toch nog wat goed :X

:) Tnx voor de info

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:30
Eth3r3al schreef op 01 February 2003 @ 23:28:
Ik kom , samen met Ephymerous , R3t0ras , han , en GoD_L!k3 (als ik het goed heb) Plaatsen al gekozen :) Hopelijk word het wel gezellig.... Hoe groot zijn de tafels btw :?
De n00by clan :) (bestaat sinds we adsl hebben... 2 weken :X ) hehe... maja, mijn mams wil al heenrijden, en we moeten ook zo ver ;)

* ephymerous is er zeker :)

XXXVI

Verwijderd

Topicstarter
hard oefenen en wie weet kunnen jullie ver komen in 1 van de compo's ephymerous :)

Greetz

• Trancentral
  • Niet online
ik ga er ook heen :9

Verwijderd

ik ook, lijkt me wel wat :D ;)

Verwijderd

Topicstarter
Inschrijven dan guys! :)

• ravenger
  • Laatst online: 25-12-2025
hmmz er is geen UT compo, alleen UT2k3, das ff jammer :P
hopelijk komt op drome wel een UT compo, misschien dat ik dan naar drome ga :P

Verwijderd

Topicstarter
Geen compo, maar uiteraard komen er ook ut-ers, waarmee je bijvoorbeeld een eigen compootje kan opzetten.

• ravenger
mwa ik heb supreme en devotion op de deelnemerslijst te zien, das al een andere reden om niet te gaan als UTer heheh, dikke lamers. (zie PZZ lan 8 waar ik wel was en ze eigenlijk gedisqualificeerd zouden moeten worden doordat ze zicht niet aan de afgesproken rules hielden in de UT compo :()

Verder moet ik er wel bij zeggen dat het wel gezellig was op die lan, 1 van de betere lans van NL, dus wat dat betreft hulde ;) maar no UT is no go atm ;) en bovendien moet ik nog maar zien of ik vanuit hier vervoer kan fixen :)

Verwijderd

Topicstarter
ga dan met de tijd mee en ga ut2k3 spelen :) :)

Nee grappie :), maar bedankt voor het complimentje :)

Verwijderd

Topicstarter
Nog maar 100 plaatsen vrij!!! Wees er dus snel bij en schrijf je in!

www.regroup.nl

• Raku

Raku

Mental Aid

Humm , vraagje , hoe lang moet je netwerkkabel ongeveer zijn? :) Ik zit helemaal tegen de muur aan :)

Raku

Verwijderd

Topicstarter
Met 10 meter heb je altijd genoeg, maar jij zal, aangezien je vlakbij de muur zit, zeker genoeg hebben aan max 5 meter

Tot 2,3 en 4 mei! :)

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:09
Verwijderd schreef op 10 februari 2003 @ 09:27:
Nog maar 100 plaatsen vrij!!! Wees er dus snel bij en schrijf je in!

www.regroup.nl
Ze hebben nog niet allemaal betaald, dus rustig aan maar :P

Verwijderd

Topicstarter
u'r right :P, maar het klinkt zo leuk he :) :)

Verwijderd

/me doet even spontaan

REGROUP HEERSCHT GEKKEN! WEL KOMEN ANDERS GA IK JULLIE PAKKEN!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2003 20:24 ]

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

chill maar manneke..Ossforce is d'r ook..and therefore I will be there.

[ Voor 7% gewijzigd door 2Dutch op 13-02-2003 20:29 . Reden: lamme tikbui ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

RaVeNgEr schreef op 06 February 2003 @ 19:41:
mwa ik heb supreme en devotion op de deelnemerslijst te zien, das al een andere reden om niet te gaan als UTer heheh, dikke lamers. (zie PZZ lan 8 waar ik wel was en ze eigenlijk gedisqualificeerd zouden moeten worden doordat ze zicht niet aan de afgesproken rules hielden in de UT compo :()
Ik ken DeVoTioN en Supreme allebei irl en ze zijn echt geen lamers. Ze waren op pzz8 gewoon de besten, als je daar niet tegen kunt moet je niet gaan zitten zeiken dat ze zich niet aan de regels hebben gehouden.

Overigens kom ik ook, ik sta ingeschreven als WaUz, zoek me maar op als je wilt.

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-01 12:02

MAZZA

Barbie is er weer!

PZZ Bubble mag niet meer meedoen :P Die heeft afgelopen weekend al op YAL geowned ;)

• DeVoTioN
  • Laatst online: 07-03-2022
RaVeNgEr schreef op 06 February 2003 @ 19:41:

Verder moet ik er wel bij zeggen dat het wel gezellig was op die lan, 1 van de betere lans van NL, dus wat dat betreft hulde ;) maar no UT is no go atm ;) en bovendien moet ik nog maar zien of ik vanuit hier vervoer kan fixen :)
Tsja sommige mensen kunnen gewoon niet tegen hun verlies :>

PZZ 11 Gaat roelen ! Beste lan van NL _/-\o_

• ravenger
y whatever, su plz now, ik heb geen zin een een flamewar met n00bies.

Verwijderd

RaVeNgEr schreef op 13 februari 2003 @ 22:03:
y whatever, su plz now, ik heb geen zin een een flamewar met n00bies.
1) Als je je verlies nu nog steeds niet hebt geaccepteerd, wie is hier dan n00b? Die PZZLAN is 2 jaar geleden man (en ik kan het weten want ik was erbij), get over it of huur een psychiater...geez.

2) See ya all @ Regroup 11

Verwijderd

-

[ Voor 149% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2023 14:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
Is inderdaad al 2 jaar terug en ze wonnen niet omdat ze "een foutje maakten" maar omdat ze gewoon beter waren.. maar nuff said :)

En voor de rest.. bedankt voor de complimentjes :) Hopen dat we het op 11 zeker weer waar kunnen maken!

Verwijderd

Komt er ook een C&C generals compo?

Verwijderd

PZZBone schreef op:
En voor de rest.. bedankt voor de complimentjes :) Hopen dat we het op 11 zeker weer waar kunnen maken!
Gaat zonder twijfel lukken, dat is zeker :)

• DeVoTioN
Staan de switches btw weer op de zelfde plek als vorig jaar ? Aan de muurkant dus. Vorige keer was mijn utp namelijk zon 5-10 meter tekort ofzo ;x

Verwijderd

Topicstarter
DeVoTioN schreef op 14 February 2003 @ 13:59:
Staan de switches btw weer op de zelfde plek als vorig jaar ? Aan de muurkant dus. Vorige keer was mijn utp namelijk zon 5-10 meter tekort ofzo ;x
We zijn daar nog enorm mee bezig.. bij de muur is het veiligst en midden in de rij natuurlijk het makkelijkste voor jullie.

Als we de veiligheid kunnen waarborgen en het ziet er ook nog eens goed uit (want dat speelt ook mee in onze ogen) komen ze in het midden, anders bij de muur.

De maximale lengte die je dan nodig hebt is max 12 meter en mocht je toch een te korte kabel hebben dan gaan we voor bijna bodemprijzen netwerkkabels verkopen en misschien zelfs gewoon uitlenen.

--------------------------------

BTW:

Wat trouwens wel erg cool is :) We hebben een nieuw forum. En nu heb ik ook mijn eigen forum :) Check : http://www.pzz.nl/regroup/forum/index.php

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2003 17:59 ]

Verwijderd

Mjah is het wel zeker dat je maar een 10 meter kabel max. nodig hebt? Vorige keer schijnen er problemen te zijn geweest ofzo.

En als ik een 20 meter kabel moet kopen moet ik dat wel ff op tijd weten natuurlijk :)

Verwijderd

Topicstarter
daarom staat er ook max 12 meter ;)

• DeVoTioN
Die kerel die vorige keer utp stond te verkope was net door zijn vooraad heen toen ik kwam, had ie eindelijk weer utp werkte die kabel niet. Toen maar op een andere plek gaan zitte waar ik met 10 meter genoeg had ;o

Verwijderd

Topicstarter
Ja die kerel die komt ook nie weer op de volgende :). We dachten een goeie computershop binnen gehaald te hebben, alleen kwamen we bedrogen uit :/

Op de volgende lan houden we de hardwareshop in eigen hand. Zo kunnen we de kwaliteit en een lage prijs waarborgen :)
Pagina: 1 2 Laatste