Ik ben namelijk op zoek naar een klein apparaat voor een klein prijsje (moeten er 30 dezelfde worden) die stand-alone streaming MP3 kan afspelen. Dit komt binnen vanaf het internet (duh), dus hij moet zelf in kunnen bellen. Typische kwaliteit is 22KHz, mono, 24kbps.
Om hier een complete pc voor te bouwen is een beetje overbodig en er is ook niet eenvoudig aan 30 dezelfde p150's (bijvoorbeeld) te komen.
Daarom dacht ik aan de Siemens multimediabox. ipv een tv-kaart kan er dan een modem in, beeld heb ik in dit geval maar 1x nodig en dat is bij het installeren.
Quote uit [ CME] Wat doe jij met je Siemens box - deel 2
Dan zijn er natuurlijk ook de Via Epia bordjes nog, maar dat wordt ook een beetje een duur verhaal.
Iemand enig idee of deze dingen, of iets dergelijks, nog ergens te krijgen zijn? Of welk bedrijf ik zo gek kan krijgen om ze te bouwen?
Om hier een complete pc voor te bouwen is een beetje overbodig en er is ook niet eenvoudig aan 30 dezelfde p150's (bijvoorbeeld) te komen.
Daarom dacht ik aan de Siemens multimediabox. ipv een tv-kaart kan er dan een modem in, beeld heb ik in dit geval maar 1x nodig en dat is bij het installeren.
Quote uit [ CME] Wat doe jij met je Siemens box - deel 2
Het kan aan mij liggen, maar ik kan hem op die hele pagina niet vinden.DJSmiley schreef op 05 December 2002 @ 14:38:
Op de fujitsu-siemens website is hij te vinden als scenic pro net of via de ident nr. Daar staan drivers, bios en een hele update CD voor in geval van nood...
http://support.fujitsu-si...ktion=Assistent/Start.asp
en dan intypen : ybql011953 en dan weer kiezen voor de scenic net pro.
Dan zijn er natuurlijk ook de Via Epia bordjes nog, maar dat wordt ook een beetje een duur verhaal.
Iemand enig idee of deze dingen, of iets dergelijks, nog ergens te krijgen zijn? Of welk bedrijf ik zo gek kan krijgen om ze te bouwen?