Zodra ik een movie export doe in Premiere 5.1, dan gaat alles goed, maar kijk ik de AVI af in bijv. Media Player dan zie ik af en toe een frame door de film heen die eerder is geweest of later moet komen, alsof het beeld stottert of skipped/terugspoelt. Hoe kan dit?
Probeer eerst even te zoeken op de fora van Adobe, daar worden dergelijke problemen vaak behandeld. Mocht je er niet uitkomen, probeer het dan hier opnieuw in Software Algemeen.
Echter verzamel dan eerst allerlei informatie welke nuttig kan zijn, zoals bijv welke codecs je gebruikt bij het exporteren en de daarbij behorende instellingen, lengte van de film, eventuele toegepaste effecten, wanneer het beeld precies stottert, of dit op een vaste plek is of dat het bij een volgende keer afspelen wel goed gaat. Heb je al andere codecs geprobeerd, andere instellingen, andere mediaspelers, enz enz. Het mooiste is ook nog een voorbeeldje erbij.
Maargoed, met een heldere startpost kom je een stuk verder.
Echter verzamel dan eerst allerlei informatie welke nuttig kan zijn, zoals bijv welke codecs je gebruikt bij het exporteren en de daarbij behorende instellingen, lengte van de film, eventuele toegepaste effecten, wanneer het beeld precies stottert, of dit op een vaste plek is of dat het bij een volgende keer afspelen wel goed gaat. Heb je al andere codecs geprobeerd, andere instellingen, andere mediaspelers, enz enz. Het mooiste is ook nog een voorbeeldje erbij.
Maargoed, met een heldere startpost kom je een stuk verder.
Dit topic is gesloten.
![]()