hello cool dudez
Ik heb onlangs de volgende multimedia controller kaart bij in mijn pc gestoken!

Ik heb de juiste drivers en software onder windows XP draaien!
Maar hier komt het: bij dat kaartje zat nog een klein kabeltje waar ik nog nooit iets mee heb gedaan! Maar dat mij toch interessant lijkt!

Ik veronderstel dat ik dus dit kabeltje in de video-out kan steken en zo een dvd kan zien op mijn tv scherm of mijn pc scherm kan weergeven op mijn tv scherm? Is dat correct?
Graag had ik hier wat meer info over! En nog iets: het hele uiteinde moet naar de tv: bestaan er kabels die ik in de scart steek van mijn tv en die aan de andere kant uitkomen op die gele ingang?
Zoja, waar kan ik die ergens kopen? Heb kabel nodig van 10m?
Hopelijk kunnen jullie mij hiermee verder helpen!
Thx
Ik heb onlangs de volgende multimedia controller kaart bij in mijn pc gestoken!

Ik heb de juiste drivers en software onder windows XP draaien!
Maar hier komt het: bij dat kaartje zat nog een klein kabeltje waar ik nog nooit iets mee heb gedaan! Maar dat mij toch interessant lijkt!

Ik veronderstel dat ik dus dit kabeltje in de video-out kan steken en zo een dvd kan zien op mijn tv scherm of mijn pc scherm kan weergeven op mijn tv scherm? Is dat correct?
Graag had ik hier wat meer info over! En nog iets: het hele uiteinde moet naar de tv: bestaan er kabels die ik in de scart steek van mijn tv en die aan de andere kant uitkomen op die gele ingang?
Zoja, waar kan ik die ergens kopen? Heb kabel nodig van 10m?
Hopelijk kunnen jullie mij hiermee verder helpen!
Thx