Toon posts:

Video-out kabeltje

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hello cool dudez

Ik heb onlangs de volgende multimedia controller kaart bij in mijn pc gestoken!

Afbeeldingslocatie: http://www.sigmadesigns.com/graphics/product_pics/hollywoodplus_pix.jpg

Ik heb de juiste drivers en software onder windows XP draaien!

Maar hier komt het: bij dat kaartje zat nog een klein kabeltje waar ik nog nooit iets mee heb gedaan! Maar dat mij toch interessant lijkt!

Afbeeldingslocatie: http://cmdstud.khlim.be/~smartens/kabel/kabel.jpg

Ik veronderstel dat ik dus dit kabeltje in de video-out kan steken en zo een dvd kan zien op mijn tv scherm of mijn pc scherm kan weergeven op mijn tv scherm? Is dat correct?

Graag had ik hier wat meer info over! En nog iets: het hele uiteinde moet naar de tv: bestaan er kabels die ik in de scart steek van mijn tv en die aan de andere kant uitkomen op die gele ingang?
Zoja, waar kan ik die ergens kopen? Heb kabel nodig van 10m?

Hopelijk kunnen jullie mij hiermee verder helpen!

Thx

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ten eerste is het met een plaatje nog niet erg duidelijk wat voor kaartje dat is. Specs (Merk, Typenummer e.d.) zouden fijn zijn (hoewel uit de naam van het bestand blijkt dat het een HollyWoodPlus_Pix is :?). Maar voor je kabeltjesvraag is dat niet erg interessant.
Als ik me niet vergis is dat een S-Video naar Composite kabeltje (correct me if i'm wrong) en kun je die gebruiken om een composiet signaal naar je kaart te sturen.

Dat gaat dus bij mijn weten NIET NAAR je TV, eerder VAN je TV...

[ Voor 10% gewijzigd door RobIII op 16-01-2003 01:50 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:15
Alles wat je wilt weten over tv-out

Kabels en scartblokken kun je bij iedere fatsoenlijke electronicazaak a/v winkel halen, ook tulpkabels van 10 meter. Die uitgang op de kaart ziet er uit als een gecombineerde svideo/cinch uitgang, waarbij svideo alleen gebruik maakt van 'haar eigen' pinnen en je middels dit kabeltje ook de andere extra pinnen (2) kunt gebruiken. Wordt bij veel tv-out systemen gebruikt.
Maargoed, lees die faq ff ;)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Dit topic is gesloten.