van mijn pc viel de voeding uit
(was zo'n gammel ding wat standaard bij de kast geleverd werd +- 2 jaar oud) nu heb ik die voeding getest maar was kaduk. dus ik een nieuwe halen, aansluiten en jawel mijn pc deed heb weer, BEHALVE MIJN HD een WD800JB gekocht eind november 2002. nu heb ik het gevoel dat de printplaat van de hd een tik heeft gehad van de oude voeding (dat ie daarom is kapot gegaan?) HD doet echt werkelijk niks meer.
Alleen er staat data op die ik nodig ben(schoolwerk en dergelijk). De hd zelf draaid ook niet. is het mogelijk dat de hd het weer doet met een printplaat van de zelfde soort en type HD?
Heeft iemand hier er ervaring mee? of weet iemand een bedrijfje wat data kan recoveren?
(garantie heb ik nog wel maar als ik mijn hd laat opsturen naar wester digital dan ben ik mijn data zowieso kwijt.)
Alleen er staat data op die ik nodig ben(schoolwerk en dergelijk). De hd zelf draaid ook niet. is het mogelijk dat de hd het weer doet met een printplaat van de zelfde soort en type HD?
Heeft iemand hier er ervaring mee? of weet iemand een bedrijfje wat data kan recoveren?
(garantie heb ik nog wel maar als ik mijn hd laat opsturen naar wester digital dan ben ik mijn data zowieso kwijt.)