Toon posts:

WD800JB, kunnen maken?

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
van mijn pc viel de voeding uit :( (was zo'n gammel ding wat standaard bij de kast geleverd werd +- 2 jaar oud) nu heb ik die voeding getest maar was kaduk. dus ik een nieuwe halen, aansluiten en jawel mijn pc deed heb weer, BEHALVE MIJN HD een WD800JB gekocht eind november 2002. nu heb ik het gevoel dat de printplaat van de hd een tik heeft gehad van de oude voeding (dat ie daarom is kapot gegaan?) HD doet echt werkelijk niks meer.
Alleen er staat data op die ik nodig ben(schoolwerk en dergelijk). De hd zelf draaid ook niet. is het mogelijk dat de hd het weer doet met een printplaat van de zelfde soort en type HD?
Heeft iemand hier er ervaring mee? of weet iemand een bedrijfje wat data kan recoveren?

(garantie heb ik nog wel maar als ik mijn hd laat opsturen naar wester digital dan ben ik mijn data zowieso kwijt.)

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Heb idd wel wat eens HD-tjes gered met een ander (ZELFDE!!!!) printje... Proberen waard zou ik zeggen...

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
mmhz moet ik maar aan dezelde hd weer komen word nog een zoekwerk :) anders maar nog 1 nieuw kopen maar dan heb ik weer een liggen die niet goed is mischien dan wel wat te regelen met garantie (als dat al niet vervalt)

(of kan dat niet aangezien dat een nieuwere serie is ?)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2003 01:52 ]

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:01

Valkyre

Kitesurf FTW!

je hebt neem ik aan sowieso nog garantie bij de winkel waar je hem hebt gekocht (nog niet eens een jaar)

en bij WD zelf heb je d8 ik nog steeds 3 jaar garantie.

allen of je moet zelf met doe printplaten gaan knoeien, maar de winkel doet dat waarschijnlijk niet.

iRacing Profiel

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

OM FAQ - Hoe krijg ik verloren gaande data terug?

In de FAQ staat meer dan je denkt. Doe er je voordeel mee :)

Dit topic is gesloten.