Toon posts:

Contactpersoon naam veranderen.

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me af of ik de namen van mensen in m'n msnlijst kon veranderen. Dus ik ben ff in de search gaan zoeken hierop.

Nou bleek dat meerdere mensen deze vraag al is hadden gesteld en steeds was het antwood "nee" of je moet trillian gebruiken.

Alleen al deze toppics zijn ongeveer een jaar oud. Weet iemand of er ondertussen hier een proggie voor is?
En nee ik hoef Trillian niet te hebben. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2003 19:24 ]

Verwijderd

Ik dacht dat je dit met dMSN kon ... Heb het zelf niet maar heb een vriend die het heeft en volgens wat ik gehoord heb kun je zelf al je contactpersonen de naam geven die je wil :)

Verwijderd

Volgens mij krijg je de (bij)naam te zien die je contactpersoon zelf heeft ingevuld. Veranderen ze die naam dan veranderd ie ook in je lijstje.

Verwijderd

Topicstarter
En waar bewaard die dit dan? Op je eigen HDD neem ik aan?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 januari 2003 @ 19:29:
Nee, want ik log met MSN op meerder pc's in en heb dan tegelijk ook al mijn contactpersonen erin staan

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat begrijp ik maar die namen zijn gewoon door je contactpersonen bedacht en jij kan ze niet aanpassen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 januari 2003 @ 19:29:
Nee, die namen komen van de msn-server.
Staat dus niet op je harde schijf.

Je kan met de msn messenger gemaakt door microsoft iig niet die namen aanpassen. Andere messengers kunnen dat vaak wel. Dat gebeurt dan lokaal en niet op de servers van msn.

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik snap wel dat die namen van de server van microsoft komen maar Meyer zegt dat je met dMSN de namen aan kan passen, vandaar dat ik vraag waar die die aangepaste namen dan opslaat.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:21

Hertog

Aut bibat, aut abeat

dMSN slaat die namen gewoon lokaal op (en dat moet ook wel...)
Ik weet nietof dat in het geheugen is of in een bestandje, maar anders moet je even in het grote dMSN topic kijken

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 januari 2003 @ 19:36:
Ja ik snap wel dat die namen van de server van microsoft komen maar Meyer zegt dat je met dMSN de namen aan kan passen, vandaar dat ik vraag waar die die aangepaste namen dan opslaat.
Als je in die applicatie de namen aan kan passen zal hij ze idd lokaal op de computer bewaren, bv in registry of in een .dat bestandje ofzo.

(edit: hertog was me voor)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2003 19:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
ok, iig bedankt probeer ik eerst dMSN wel even.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:08
Met MS MSN Messenger kan het niet. Er zijn voldoende andere clients die het wel kunnen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.