Toon posts:

[Flash] Geluid probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb best wel een vaag probleem met geluid in Flash 5. Zal even kort uitleggen wat er fout gaat. Ik heb 5 knoppen, die verwijzen na 5 afzonderlijke frames. Is logisch zo ver. Op elk appart frame staat de 'Action" STOP en staat een MOVI clip.

MOVI Clips = 5 stuks, opgebouwt uit een zooi plaatjes en geluid.

Nu speelt hij perfect de film perfect af. Enige probleem is dat hij ALLE 5 de geluids bestanden ook 1 keer door elkaar afspeelt en daarna wel het goede laat horen.

En ik heb geen flauw idee waarom. Iemand enig idee

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:21
Ehm, in elk (stop)frame ook zorgen dat alle sounds stoppen met spelen?

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Misschien heb je hier wat aan?
Flash geluid. 2 geluiden, 1tje zachter lukt niet.

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Verwijderd

Topicstarter
thx, had ze al wel als movi clip, maar zal eens kijken of ik ze gewoon standaart volume van 0 kan geven en alleen bij aanroepen tijdelijk 100 krijgen.

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Verwijderd schreef op 15 januari 2003 @ 18:46:
thx, had ze al wel als movi clip, maar zal eens kijken of ik ze gewoon standaart volume van 0 kan geven en alleen bij aanroepen tijdelijk 100 krijgen.
Ehm, als het herhalende nummers (achtergrondmuziek) zijn, dan is dat niet zo erg. Maar als je ze dan aanroept en ze beginnen opeens midden in het stuk muziek, heb je een probleem.
En vraagt het niet enorm veel geheugen, tijdens het afspelen van de swf? Hij speelt ze namelijk wel allemaal af, eigenlijk.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs