Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Nergens last van, zelfs niet bij mijn eerste CD'tjes.
* GaMeOvEr huivert af en toe als hij ziet hoe mensen met hun CD's/DVD's omgaan.
[ Voor 10% gewijzigd door GaMeOvEr op 15-01-2003 12:29 ]
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Uitlenen.. doe ik alleen aan mensen waarvan ik echt weet dat ze er voorzichtig mee zijn, anders kunnen ze 't vergeten.
En cd's/dvd's bij de bibliotheek ..........
En nieuwe cd'tjes kopen: Ik controleer bijna altijd mijn aankopen in de winkel. Leren ze daar ook voorzichtigheid
BTW. Als iemand nog een God Machine cd heeft liggen.... Wil ik wel het origineel overnemen.
[ Voor 15% gewijzigd door Bufiku op 15-01-2003 13:48 ]
Er zijn slechts 10 soorten mensen, zij die wel binair kunnen tellen, en zij die dat niet kunnen
Verwijderd
Al gezocht bij de DiscOtake?BTW. Als iemand nog een God Machine cd heeft liggen.... Wil ik wel het origineel overnemen.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2003 13:59 . Reden: reactie ]
Verwijderd
maar mn originele collectie is zeer beperkt, haal altijd cd's/dvds bij bieb
Nee, ik heb een stuk of 10 originele en daar doe ik eigenlijk niet extra voorzichtig mee ofzo. Vaak liggen ze gewoon zonder hoes hier op mn bureau. En k heb nog nooit last van krassen/overslaan gehad
[ Voor 12% gewijzigd door Sport_Life op 15-01-2003 17:09 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25
idd, als je die bekijkt vraag je je echt af hoe ze dat voor elkaar krijgen, een maand ofsow na het uitkomen van LOTR op DVD had ik em bij de bieb geleend en toen zat ie al helemaal onder de krassen!!
[ Voor 4% gewijzigd door Orion84 op 15-01-2003 19:05 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Verwijderd
Wat heb je eraan om niet zuinig met die dingen te doen?.Verwijderd schreef op 15 January 2003 @ 19:08:
hehe waarom moet je met zooi van de bieb zuinig omgaan?
Lekkere mentaliteit heb jij, als het niet van mij is boeit het niet of het beschadigd is.
Verwijderd schreef op 15 januari 2003 @ 19:08:
hehe waarom moet je met zooi van de bieb zuinig omgaan?
Als iedereen die instelling zou hebben he?
Misschien omdat de ander het na jou ook nog graag iets goeds zou willen? Ik vind het een beetje klinken als dezelfde mentaliteit, 'waarom zou je publieke WC's schoonhouden?' en vervolgens de hele zooi onderpissen ofzo.
Als iedereen wat meer moeite zou doen om het netjes te houden... maar blijkbaar is het een utopie (kijk dat anderen er niet voorzichtig mee omgaan, wil niet zeggen dat je dus ook maar die mentaliteit moet hebben (en nog doelbewust ook).
Sorry voor het offtopic gaan overigens
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Ik rip mn eigen cd's en speel ze thuis van mn eigen HD af... Voor in de auto maak ik de compilatie cd's en de originelen gebruik ik zelden (behalve als ik op vakantie ga: ik maak geen kopietjes, maar ga er zorgvuldig mee om).
Een plaat kun je grijs draaien, omdat er een direct contact tussen lezer en media is, en de groef in een plaat na veel afspelen 'erodeert'...wat resulteert in ruis.
Uiteraard zijn er wel 'gebruiksbeschadigingen' bij CD's, maar deze hebben geen ruiseffect... de informatie is digitaal, dus doet het, of doet het niet. (error correctie kan echter kleine beschadigingen corrigeren)
[ Voor 17% gewijzigd door DynaMikeY op 15-01-2003 20:35 ]
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD