Beveiligde audio cd speelt niet meer in portable cd speler

Pagina: 1
Acties:

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Sinds vandaag heb ik het probleem dat een beveiligde audio cd (Cactus Data Shield 200) niet meer te luisteren is met m'n portable Sony cd speler, terwijl er geen enkele aanleiding voor lijkt te zijn... Gister was alles nog prima.

Ik dacht dat een lagere spanning van de batterijen een probleem kon zijn, maar vervangen helpt niet en ook de adapter erop aansluiten geeft geen resultaat.

Af en toe lukte het afspelen vanmorgen nog door tijdens het aanzetten en opspinnen direct naar een track te springen, maar ook dat lukt nu niet meer. "no disc" is de enige melding die ik nog krijg.

Zou dit gewoon te wijten zijn aan normale slijtage (iets zwakkere laser ofzo?) of zou het ergens anders aan liggen? "Gewone" audio cd's geven geen problemen.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

die beveiliging sucks.
rippen met eac en dan als gewone audiocd branden :P

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• Goliath
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-04 14:19

Goliath

hi ho silver... away

kopiëren met clone cd wil wel eens helpen

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Rippen of kopiëren is natuurlijk een oplossing, maar het zou leuk zijn als het origineel ook nog af te spelen was... (Is veel 1337er natuurlijk :P.)

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-08 16:25

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

AtHomer schreef op 14 januari 2003 @ 21:33:
Rippen of kopiëren is natuurlijk een oplossing, maar het zou leuk zijn als het origineel ook nog af te spelen was... (Is veel 1337er natuurlijk :P.)
Ik moet zeggen dat ik juist altijd eerst een copy van een cd draai en die in mun speler steek. De originele CD gaat de kast in en komt er pas weer uit als de copy versleten is... :P Ik draai cd's dan ook grijs... dus vandaar... :)

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)