Toon posts:

[Dreamweaver MX & Access] Wil dat samen??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik heb hier een enorme noob vraag, maar dat zijn we allemaal (geweest)

In mijn access database staan (bijna) al m'n mp3's.
Nu dacht ik dat het wel handig zou zijn als ik die vanuit andere locatie's kan uitlezen. (volgende stap is bewerken..)

Ik wilde dit dus doen vanuit een HTML pagina die dan m'n data-beest uitleest.
Het probleem is alleen:"Waar moet ik beginnen??" (<html> :) )

Ik kan een website in elkaar zetten, html snap ik ook wel een beetje.
Dreamweaver MX is het pakket waar ik het liefste mee werk, maar heb ik daar in dit geval ook wat aan??

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
je kan ook aan een site je acces database koppelen natuurlijk het ligt eraan wat je zelf wil..

Verwijderd

Topicstarter
_MaLa_ schreef op 14 January 2003 @ 23:06:
je kan ook aan een site je acces database koppelen natuurlijk het ligt eraan wat je zelf wil..
Ik wil de naam van de artiest kunnen invullen, knopje drukken en dan zien wat ik van deze artiest al heb.. naam+titel.

Mijn webserver is iis 5.0 (met een hele kudde service packs!!)

het hoeft geen grafisch hoogstandje te zijn, gewoon artiest of titel -> send -> result.

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 23:11:
[...]

Ik wil de naam van de artiest kunnen invullen, knopje drukken en dan zien wat ik van deze artiest al heb.. naam+titel.

Mijn webserver is iis 5.0 (met een hele kudde service packs!!)

het hoeft geen grafisch hoogstandje te zijn, gewoon artiest of titel -> send -> result.
use de externe omega search dan kom je veel tegen ! zoals dit :

[rml][ BC3] Database koppeling maken vanuit dream-ultradev[/rml]

Verwijderd

Topicstarter
Ga ik eens kijken

Result post ik wel weer.. (eens..)

• DarkSilence
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-12-2025

DarkSilence

W3designer.nl

Wat dacht je er van om een site in ASP te programmeren. Je kunt dan een site aan je databe koppelen van alles opvragen en wijzigen werkt primma je moet wel wat programmeer ervaring hebben.
IIS van microsoft ondersteunt ASP pagina's.

Maar je hebt wel ooit zin gehad om te typen, al je mp3's in een acces database. Ik heb er namelijk ongeveer duizend als jij dat ook ongeveer hebt heb je mooi wat zitten knippen en plakken. Je bent echt knetter. :?
Je kunt volgens mij beter met asp of php je dirs scannen lijkt mij makkelijker. Maar ja........

W3designer.nl

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Kun je niet wat met SQL+PHP in elkaar toveren?

http://www.phpbuilder.com/

Kijk maar eens rond...

Default blanke hetero

Verwijderd

DarkSilence schreef op 14 januari 2003 @ 23:25:
Wat dacht je er van om een site in ASP te programmeren. Je kunt dan een site aan je databe koppelen van alles opvragen en wijzigen werkt primma je moet wel wat programmeer ervaring hebben.
IIS van microsoft ondersteunt ASP pagina's.

Maar je hebt wel ooit zin gehad om te typen, al je mp3's in een acces database. Ik heb er namelijk ongeveer duizend als jij dat ook ongeveer hebt heb je mooi wat zitten knippen en plakken. Je bent echt knetter. :?
Je kunt volgens mij beter met asp of php je dirs scannen lijkt mij makkelijker. Maar ja........
Nope, ik heb een hele lieve vrouw en die had daar wel zin in..
Ik heb de dir geprint en zij heeft in een aantal etappe's dit in zitten typen..
Zij heeft een type-diploma en ik niet :)
Pagina: 1