Toon posts:

WAV 2 WAV

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb heel Tweakers afgezocht, Google ook gebruikt (jaja :P), zelfs vrienden gevraagd.. zelfs op planet-source-code.com gekeken
Maar ik weet 100% zeker dat het bestaat!

Ik kon een maand geleden (toen me pc nog niet gecrashed was, vergeten back te maken 8)7 ) , via MS-DOS gewoon wav.exe output.wav deel1.wav deel2.wav
zo van allemaal delen een Wav bestand maken. Nu ben ik het dus kwijt :'( en daar baal ik heel erg van. het moet persee via commando op te roepen zijn (Dus geen handmatig werk verder)..

Kan iemand me helpen? Misschien dat ik het zelf kan programmeren in Visual Basic (eventueel server side in PHP)? Ik heb een topic gezien dat erover ging maar kwam er zelf niet uit.. athans ik had zelfde probleem als die persoon en daar is nooit meer antwoord op gegeven..

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 22:14 ]

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-08 13:10
Losse mp3tjes samenvoegen ?
copy /b file1.mp3+file2.mp3+file3.mp3 etc... bigfile.mp3

[ Voor 50% gewijzigd door ShittyOldMan op 14-01-2003 22:43 ]

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Topicstarter
Helaas werkt dit dus niet, want als ik gebruik maak dan van een 8.0 Mhz WAV bestand dan pakt hij maar 1 bestand.

Misschien dat je een dos commando of bestand hebt die dan weer MP3 naar WAV kan omzetten (8.0 Mhz)?

Verwijderd

Topicstarter
Als je toch geen vrienden had.. en google.. iemand typte het toch ff het iets anders.. voor de mensen die het toch nog zoeken:

http://www.dlcsistemas.com/msx/bin/waveglue.zip

veel succes!