Wat niet kan is nog nooit gebeurd
Je kunt altijd de trial versie proberen. Druk dan wel 512 MB RAM bij in je bak anders haak je meteen al af 
Aangezien ik 256 MB had, beviel het niet echt (ratelderatel).
Aangezien ik 256 MB had, beviel het niet echt (ratelderatel).
[ Voor 23% gewijzigd door tijn op 14-01-2003 22:01 ]
Heb de trial net binnen gehaald, zal morgen eens kijken. Ik heb niet zoveel tijd momenteel om te testen (ga ik uiteraard zelf nog uitgebreid doen). Ben erg nieuwsgiering naar de "verhalen" uit de praktijk.
misschien kun je hieruit nog info vissen: [rml][ Alg] Rational overname boost voor Visio?[/rml]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ah, dit topic is niet gevonden met de search, is weer wat leesvoer voor morgen..oisyn schreef op 15 januari 2003 @ 00:01:
misschien kun je hieruit nog info vissen: [rml][ Alg] Rational overname boost voor Visio?[/rml]
Heb het topic volgens mij ook al eens eerder doorgelezen, zal wel weer weggezakt zijn..
ja het is ook niet echt een topic over het pakket zelf, maar er worden wel een aantal dingen over gezegd...
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik werk er nu ruim 1/2 jaar mee, nee het is zeker niet heiligmakend, en af en toe knap frustrerend, MAAR indien je een goede cursus doet, dus de tool echt effectief kunt inzetten... dan is er echt niets beters op de markt voor het moment.
Laat die mensen anders eens langkomen voor een demonstratie, het gaat om nogal wat knikkers, dus ze mogen er best wat voor doen.
Laat die mensen anders eens langkomen voor een demonstratie, het gaat om nogal wat knikkers, dus ze mogen er best wat voor doen.
Ik ga in februarie naar een seminar van Rational (waarschijnlijk). Dit gaat over RUP, mischien dat daar ook wel wat info over XDE aanwezig is.
Pagina: 1