Verwijderd
[ Voor 43% gewijzigd door Thanatos op 15-01-2003 16:58 ]
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Ik vond het altijd wel grappig om te zien hoeveel keys ik op een avond doe bijvoorbeeld.
Zou het mogelijk zijn de client te kunnen gebruiken in combinatie met een eigen server? Misschien iemand die weet hoe dit werkt ofzo.
Verwijderd
???DukeBox schreef op 15 januari 2003 @ 17:39:
competitie was ook nep.<B> als mijn punten zijn nep.</B>. daarom vond ik het nep.
dit project was nogal cheat-gevoelig
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
#StopBurningStuff
Verwijderd
je bent idd behoorlijk lameDukeBox schreef op 15 January 2003 @ 21:49:
[...]
Gewoon, dat het eenvoudig is om te cheaten.. en ik dat ook duidelijk heb laten zien volgens mij...
maar dat jij nep gaat doen maakt imho het project niet nep. Het was gewoon jammer dat het zo makkelijk ging en dat veel mensen daar gebruik van maakten.
Kheb alleen aan cheaten gedacht toen ik 300k aan keys was kwijtgeraakt door de slechte client. Maar zelfs toen is het er niet van gekomen.
nix in deze post is bedoeld als persoonlijk aanval of zo, btw, leuke competitie toch? "wie het hardste kan cheaten wint"
Ik vind het wel leuk om te zien wat ik op een avond doe...
hehe volgens mij was ik de eerste dpc-er die flink aan het cheaten was. als eerste door de 1miljoenDukeBox schreef op 15 januari 2003 @ 21:49:
[...]
Gewoon, dat het eenvoudig is om te cheaten.. en ik dat ook duidelijk heb laten zien volgens mij...
jaja, HATER <<< /me .
iemand had een proggie gemaakt die gewoon keys tikte. that's all
[ Voor 6% gewijzigd door MeneerKrab op 16-01-2003 22:02 ]
Verwijderd
hij heeft nog wat developers-stuff achter gelaten, dat kun je hier vinden.
de laatste nieuwspost:
1
2
3
4
5
6
| Measured in keystrokes, this particular project lived to be 34,935,065,880 keys old, and saw the participation of some 36,000 users. (Which, by the way, is approximately 1000 times what I'd expected and prepared for!). If every one of your keystrokes was a kilometer, it would take light 32 hours to travel as far as you typed. |
I don't bother. Kan het wedstrijdje ook opnieuw beginnen dusssss
is dus niet zekerX-G schreef op 17 January 2003 @ 18:31:
Ach, komt toch een nieuwe site duzzz
I don't bother. Kan het wedstrijdje ook opnieuw beginnen dusssss
ik probeer nu even te kijken of ik wat kan met de overblijfselen btw
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
OE!GeniusDex schreef op 17 januari 2003 @ 19:16:
[...]
is dus niet zeker
Lijkt me leuk!
Ik heb het zelf ook al even bekeken, maar kan er niet echt wijs uit worden.
Het probleem dat waarschijnlijk zal rijzen is het feit dat dit veel traffic, serverpower en dus geld zal kosten. En dat moet je dan gesponserd krijgen.GeniusDex schreef op 17 January 2003 @ 19:16:
[...]
is dus niet zeker
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Verwijderd
Hmm, er hoef in principe toch niet meer dan een getal te worden doorgestuurd? Oké, nog wat header-informatie, maar dan heb je het gehad. Bij een gemiddelde pulserate van een uur per user (echt hooguit), moet dat toch te doen zijn?Tomsworld schreef op 17 January 2003 @ 21:08:
[...]
Het probleem dat waarschijnlijk zal rijzen is het feit dat dit veel traffic, serverpower en dus geld zal kosten. En dat moet je dan gesponserd krijgen.
[ Voor 12% gewijzigd door _WgV_ op 17-01-2003 22:56 ]
#StopBurningStuff
Niet te ver schoppen als we er dan nog iets mee doen_WgV_ schreef op 17 januari 2003 @ 22:53:
Hmz ik zal m'n sig nog ff aanpassen en die FAQ van m'n webspace schoppen.
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Daar staan de overblijfselen, maar als je in de source kijkt zie je dat de url van bitdevil vaak hardcoded is. Als iemand een .h oid kan maken waar al die url's instaan kan ik er iig iets meer mee dan steeds overal die url's veranderen
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
zal je mede teamlid en en tevens modje dsmarty niet waaarderen
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::
Ik wil er wel het een en ander mee gaan doen, het grootste probleem waar ik nu mee zit zijn de hardcoded URL's, waardoor ik opnieuw moet compilen, maar ik heb geen Visual C++, dus dat gaat niet lukken. (handig he, incompatible IDE'sdigitaldead schreef op 19 januari 2003 @ 01:59:
Erg jammer.. ik heb met veel plezier meegedaan aan het project.. hopen dat iemand anders het initiatief oppakt en erg iets mee gaat doen...
En 't lijkt er nog meer op alsof 't idd werkt: http://pulse.battleaxe.net/
...
* Freakertje had 914583 keystrokes klaarliggen en ging voor het miljoen.....
Darn, bij ECCp ook al 4K verprutst....
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Het probleem wat ik voorlopig nog heb is dat er veel URL's hardcoded in pulse zitten, en zodra die veranderd zijn ga ik m'n scripts verder proberenBas_f schreef op 20 januari 2003 @ 11:50:
Als ik zo op 't forum bij project-dolphin.net kijk lijkt 't erop dat ze 't werk bij Ars Technica hebben hervat. (zie: http://project-dolphin.net/forum/viewtopic.php?t=347)
En 't lijkt er nog meer op alsof 't idd werkt: http://pulse.battleaxe.net/
Kan ik ergens anders weer verder gaan pulsen. Vind het eigenlijk wel cool om te kijken hoeveel ik precies typ ( veel te veel afgelopen jaar trouwens
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2003 21:39 ]
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Verwijderd
Kijk eens 6 posts omhoog_DPC_Scorpion schreef op 21 januari 2003 @ 22:12:
er is ook een project orca
http://www.project-orca.net/
gaat verder met dolphin/pulse
I'm not weird, I'm a limited edition
Ik ben zelf ook bezig_DPC_Scorpion schreef op 21 January 2003 @ 22:12:
er is ook een project orca
http://www.project-orca.net/
gaat verder met dolphin/pulse
In ieder geval is mijn bij elkaar geraapte zooi HTML en PHP te bewonderen (?
Houd het gebruik trouwens wel een beetje in toom, mocht het TE veel data gaan nemen is het zo weggehaald
[ Voor 12% gewijzigd door GeniusDex op 22-01-2003 22:09 ]
Dat bedoelde ik dus niet: ik bedoelde op www.project-orca.netVerwijderd schreef op 22 januari 2003 @ 23:38:
Ja, dat is het enige team: http://dolphin.twistification.net/teams.php
Het is een soort wedstrijd wie als eerste de meeste functionaliteit heeft, en ik lig als het om functionaliteit gaat een klein beetje voor. Project Orca concentreert zich op het elimineren van cheaters, ik probeer eerst functionaliteit te kweken. Het grootste vlak waar ik nu op achterlig is btw users, maar hopelijk komt daar binnenkort verandering incybermans schreef op 23 januari 2003 @ 08:34:
nah ik w8 wel ff tot het helemaal zeker is wie het nou gaat hosten voordat de nieuwe client erop gaat
Ja, DPC is al als team aangemeld.lowrider schreef op 23 januari 2003 @ 08:23:
[...]
Dat bedoelde ik dus niet: ik bedoelde op www.project-orca.net
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Hoe zit het met overstappen? Neem je je keys en inloggegevens mee? Dit n.a.v. het eerste bericht op de pagina: 'If you already have an account, do not create a new one'. Ik heb geen e-mail gekregen, huidige gegevens werken ook niet, en gezien de totalen op die site is het van scratch af aan begonnen?Kuuke schreef op 23 januari 2003 @ 18:02:
Ja, DPC is al als team aangemeld.
Vergeef me als dit al eerder in dit topic is genoemd
Zo ver als IK weet zijn beide projecten begonnen vanaf 0 keys. Als je een aangepaste client draait (meestal heet die 0.96sjroorda schreef op 23 January 2003 @ 18:09:
[...]
Hoe zit het met overstappen? Neem je je keys en inloggegevens mee? Dit n.a.v. het eerste bericht op de pagina: 'If you already have an account, do not create a new one'. Ik heb geen e-mail gekregen, huidige gegevens werken ook niet, en gezien de totalen op die site is het van scratch af aan begonnen?
Vergeef me als dit al eerder in dit topic is genoemd.
* GeniusDex gaat verder aan de layout
Verder?
=[edit]=
Ik zet iig. in op twistification, als een medetweaker een dergelijk initatief onderneemt moeten we dat toch ondersteunen
En voor zo ver ik weet heeft GeniusDex Nirgle (de gast achter het oorspronkelijke project) ook met oa. de stats geholpen, dus da's al een aardige voorsprong op zich
[ Voor 46% gewijzigd door Roelant op 23-01-2003 21:51 ]
verder ja, had al wat afNegotiator schreef op 23 January 2003 @ 21:48:
[...]
Verder?
=[edit]=
Ik zet iig. in op twistification, als een medetweaker een dergelijk initatief onderneemt moeten we dat toch ondersteunen
En voor zo ver ik weet heeft GeniusDex Nirgle (de gast achter het oorspronkelijke project) ook met oa. de stats geholpen, dus da's al een aardige voorsprong op zich
Ik ben nu btw zo goed als klaar met de layout van mijn Dolphin Project (en ja, ik heb toestemming van nirgle
Contact link onderin is inderdaad dood, die komt ook morgen
Of gewoon op de t.net server
Kan ik inbouwen, komt achteraan in de todo
Ik heb al wat draaien @ http://dolphin.twistification.net/Ruuddie schreef op 23 januari 2003 @ 23:03:
We kunnen toch zelf best een servertje runnen.
Of gewoon op de t.net server
CoolGeniusDex schreef op 24 januari 2003 @ 08:06:
[...]
Ik heb al wat draaien @ http://dolphin.twistification.net/
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
"Passing silhouettes of strange illuminated mannequins"
Negotiator is (als ik het goed heb) bezig met een betere layout, dus als die een verbetering brengt gaat die er op
Mooi, ik heb mezelf onder teigetje aangemeld. Ik heb het idee dat Project Orca toch wereldwijd bekender is, en dus serieuzer zal worden genomen als Distributed Typing project. Lijkt me niet echt nuttig (tenzij je het leerzaam vindt) om een eigen site hiervoor op te zetten.
-trin-it.nl- Dual AMD 2600+ en hier en daar nog een losse Ghz -codewarrior.nl-
Project Orca is van Ars Technica, en zal vast wel op hun site gekomen zijn, waar meer dan alleen nederlanders komen. En ze zijn ook net iets eerder begonnen helaas. Ik blijf gewoon aan mij site doorbouwen, en als ik zin heb zorg ik dat 'onze' pulse naast die van Project Orca kan draaienteig_r schreef op 24 January 2003 @ 19:32:
[...]
Mooi, ik heb mezelf onder teigetje aangemeld. Ik heb het idee dat Project Orca toch wereldwijd bekender is, en dus serieuzer zal worden genomen als Distributed Typing project. Lijkt me niet echt nuttig (tenzij je het leerzaam vindt) om een eigen site hiervoor op te zetten.
Woei Project Dolphin gaat door
Goed werk!
En ik heb nog 133k staan dus phear me
O ja ik zal de FAQ ff aanpassen en weer in m'n sig zetten
[ Voor 41% gewijzigd door _WgV_ op 24-01-2003 23:33 ]
#StopBurningStuff
ps: Goed werkt GeniusDex!! En Negotiator!!
[ Voor 16% gewijzigd door My op 24-01-2003 23:33 ]
Vandaag heb ik op het lijstje staan:
-Teams verlaten
-Team Admin (mensen kicken etc.)
-Pods toevoegbaar maken
En daarna ga ik denk ik aan de subteams werken
#StopBurningStuff
Jullie zetten wel druk op me met die subteams he?
Zekur.GeniusDex schreef op 25 January 2003 @ 10:15:
[...]
Jullie zetten wel druk op me met die subteams he?
Ik heb een probleempje, pulsen wil niet.
Welke server moet ik ingesteld hebben want nu staat de server die bij de 'oude' project dolphin hoorde er nog in.
#StopBurningStuff
http://dolphin.twistification.net/ gewoon, ik zal het ook even op de download page zetten_WgV_ schreef op 25 January 2003 @ 11:29:
[...]
Zekur.
Ik heb een probleempje, pulsen wil niet.
Welke server moet ik ingesteld hebben want nu staat de server die bij de 'oude' project dolphin hoorde er nog in.
Ennuh over dat Subteam, goede plan
//edit 2e keer dat ik een tel te laat ben...
[ Voor 17% gewijzigd door My op 25-01-2003 11:31 ]
#StopBurningStuff
Als je nou flink doorprogt kom je misschien ook weer eens op 1GeniusDex schreef op 25 January 2003 @ 12:40:
Lijkt erop dat de box die Dolphin Project draait down is voor onbepaalde tijd
Ik had nog wat voorraad zeg maar hier thuis
Dan is het toch juist leuker om daar te flushenGeniusDex schreef op 24 januari 2003 @ 20:02:
Project Orca is van Ars Technica
/edit
failed smilie
[ Voor 9% gewijzigd door teig_r op 25-01-2003 14:02 ]
-trin-it.nl- Dual AMD 2600+ en hier en daar nog een losse Ghz -codewarrior.nl-
edit:
/ vergeten aan het eind van server address
[ Voor 20% gewijzigd door WOmBaT op 25-01-2003 14:16 ]
Sluit ik me bij aanBitByter schreef op 25 januari 2003 @ 20:46:
heb net m'n bufferke ff geleegd* BitByter is blij dat hij weer kan dolphinnen, ik hoop dat deze voor altijd up blijft, vind het wel leuk om te weten hoeveel ik getypt heb in m'n leven
![]()
Was elke dag weer een genoegen te zien hoe snel ik me RSI aan-type
Als Ars ook een apparte server heeft lopen (Orca) hebben we straks tig verschillende keystroke projecten
We moeten maar ff met die gasten van BitDevil contact opnemen, om te regelen welke server het nou wordt....
Orca is op dit moment een heel stuk groter dan Twistification... lijkt mij dus redelijk duidelijkRuuddie schreef op 27 January 2003 @ 22:52:
Alles leuk en aardig jongens, maar dit wordt thus nix he.
Als Ars ook een apparte server heeft lopen (Orca) hebben we straks tig verschillende keystroke projecten
We moeten maar ff met die gasten van BitDevil contact opnemen, om te regelen welke server het nou wordt....
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Ik heb, ook van mensen die (voorheen) met Orca mee doen/deden, veel positieve reacties gehad op mijn Dolphin Project. Ik ga hier ook gewoon mee door, ook al heeft Orca het voordeel dat ze een dag of 2 eerder zijn begonnen.... (en dat het op de Ars site staat uiteraardRuuddie schreef op 27 januari 2003 @ 22:52:
Alles leuk en aardig jongens, maar dit wordt thus nix he.
heb iig pods gefixed (voor de mensen die niet weten wat het zijn: een soort prive highscores waarin je ook kunt vergelijken hoe je het tegenover elkaar doet), je kunt ze zelf aanmaken als je inlogt
Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
ben niet van plan om het via de interface mogelijk te maken, maar met een mailtje is het wel mogelijkWitlof schreef op 30 januari 2003 @ 19:05:
Als ik nu een team aanmaak (Division Brabant) kan ik dat dan later (als de mogelijkheid voor Subteams er is) dat team gewoon in 1x lid maken van DPC? Zou wel mooi zijn voor ons teampje want nu zitten we verspreid in Orca en bij twistification en dit zou de keuze voor alles makkelijker maken
geen idee, volgens mij niet. iig vind ik dat het in de nieuwe client wel moet kunnen (en daar probeer ik ook voor te zorgenLord of the Pentium schreef op 30 januari 2003 @ 20:06:
Kun je ook 2 clients draaien ? Misschien gek idee, maar ik pulse nu uiteraard naar twistification.
Dat het niet door gebruikers zelf kan is niet erg als het maar mogelijk is. Een mailtje is zo gestuurdGeniusDex schreef op 30 januari 2003 @ 21:32:
[...]
ben niet van plan om het via de interface mogelijk te maken, maar met een mailtje is het wel mogelijk
[...]
geen idee, volgens mij niet. iig vind ik dat het in de nieuwe client wel moet kunnen (en daar probeer ik ook voor te zorgen)
Alleen krijg ik nu bij het aanmaken van een team deze error:
Wat doe ik verkeerdUnknown column 'MembershipStar' in 'field list'
[ Voor 3% gewijzigd door Witlof op 30-01-2003 22:07 . Reden: OEPS :+ Zie nu net dat er 3 teams instaan die ik aangemaakt heb. Dacht wat te proberen zonder [] of spaties maar blijkbaar is alles gewoon mogelijk :D Kun je misschien de lijst wat opschonen? Als het goed is heeft 1 team 1 member en de rest geen. ]
Verwijderd
niets, er zitten nog wel wat meer foutjes in mijn code, en die heb ik als 't goed is gefixed. Als je het team gewoon joined ben je de founder.Witlof schreef op 30 January 2003 @ 22:03:
[...]
Dat het niet door gebruikers zelf kan is niet erg als het maar mogelijk is. Een mailtje is zo gestuurd
Alleen krijg ik nu bij het aanmaken van een team deze error:
[...]
Wat doe ik verkeerd
Als iemand nog meer fouten ziet: just call!
De nieuwe pulse krijgt waarschijnlijk weer een nieuw icon. (als de phi erinblijft wordt ie waarschijnlijk donkerrood/paars)Verwijderd schreef op 31 January 2003 @ 00:00:
uhh ik heb een vraagje die client is groen van kleur en dat vinden sommige mensen niet echt mooi zou er misschien ook een download kunnen komen van de oude vertrouwde zwarte pulse?
Zorg je dan wel dat ie een beetje bij m'n mIRC icon past qua kleur, want nu vloekt het zoGeniusDex schreef op 31 januari 2003 @ 15:36:
[...]
De nieuwe pulse krijgt waarschijnlijk weer een nieuw icon. (als de phi erinblijft wordt ie waarschijnlijk donkerrood/paars)
#StopBurningStuff
...
zoals ik al zei ja_WgV_ schreef op 31 januari 2003 @ 19:29:
[...]
Zorg je dan wel dat ie een beetje bij m'n mIRC icon past qua kleur, want nu vloekt het zo
GeniusDex schreef op 02 februari 2003 @ 09:07:
[...]
zoals ik al zei ja(* GeniusDex heeft ook pulse en mirc icoontjes naast elkaar, en ziet er idd niet fantastisch uit, op witte bg stukken beter iig
)
#StopBurningStuff
iemand zin in een mf'je?