Project-Dolphin wordt opgeheven

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 319 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-05 09:53

Rannasha

Does not compute.

Ruuddie schreef op 27 January 2003 @ 22:52:
Alles leuk en aardig jongens, maar dit wordt thus nix he.
Als Ars ook een apparte server heeft lopen (Orca) hebben we straks tig verschillende keystroke projecten |:(
We moeten maar ff met die gasten van BitDevil contact opnemen, om te regelen welke server het nou wordt....
Orca is op dit moment een heel stuk groter dan Twistification... lijkt mij dus redelijk duidelijk :)

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• GeniusDex
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-01-2025

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Ruuddie schreef op 27 januari 2003 @ 22:52:
Alles leuk en aardig jongens, maar dit wordt thus nix he.
Als Ars ook een apparte server heeft lopen (Orca) hebben we straks tig verschillende keystroke projecten |:(
We moeten maar ff met die gasten van BitDevil contact opnemen, om te regelen welke server het nou wordt....
Ik heb, ook van mensen die (voorheen) met Orca mee doen/deden, veel positieve reacties gehad op mijn Dolphin Project. Ik ga hier ook gewoon mee door, ook al heeft Orca het voordeel dat ze een dag of 2 eerder zijn begonnen.... (en dat het op de Ars site staat uiteraard ;))

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Topic gaat dood :o
heb iig pods gefixed (voor de mensen die niet weten wat het zijn: een soort prive highscores waarin je ook kunt vergelijken hoe je het tegenover elkaar doet), je kunt ze zelf aanmaken als je inlogt :)

If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:44
Als ik nu een team aanmaak (Division Brabant) kan ik dat dan later (als de mogelijkheid voor Subteams er is) dat team gewoon in 1x lid maken van DPC? Zou wel mooi zijn voor ons teampje want nu zitten we verspreid in Orca en bij twistification en dit zou de keuze voor alles makkelijker maken :)

• Aike
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Kun je ook 2 clients draaien ? Misschien gek idee, maar ik pulse nu uiteraard naar twistification.

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Witlof schreef op 30 januari 2003 @ 19:05:
Als ik nu een team aanmaak (Division Brabant) kan ik dat dan later (als de mogelijkheid voor Subteams er is) dat team gewoon in 1x lid maken van DPC? Zou wel mooi zijn voor ons teampje want nu zitten we verspreid in Orca en bij twistification en dit zou de keuze voor alles makkelijker maken :)
ben niet van plan om het via de interface mogelijk te maken, maar met een mailtje is het wel mogelijk :)
Lord of the Pentium schreef op 30 januari 2003 @ 20:06:
Kun je ook 2 clients draaien ? Misschien gek idee, maar ik pulse nu uiteraard naar twistification.
geen idee, volgens mij niet. iig vind ik dat het in de nieuwe client wel moet kunnen (en daar probeer ik ook voor te zorgen ;))

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:44
GeniusDex schreef op 30 januari 2003 @ 21:32:
[...]

ben niet van plan om het via de interface mogelijk te maken, maar met een mailtje is het wel mogelijk :)

[...]

geen idee, volgens mij niet. iig vind ik dat het in de nieuwe client wel moet kunnen (en daar probeer ik ook voor te zorgen ;))
Dat het niet door gebruikers zelf kan is niet erg als het maar mogelijk is. Een mailtje is zo gestuurd ;)

Alleen krijg ik nu bij het aanmaken van een team deze error:
Unknown column 'MembershipStar' in 'field list'
Wat doe ik verkeerd :?

[ Voor 3% gewijzigd door Witlof op 30-01-2003 22:07 . Reden: OEPS :+ Zie nu net dat er 3 teams instaan die ik aangemaakt heb. Dacht wat te proberen zonder [] of spaties maar blijkbaar is alles gewoon mogelijk :D Kun je misschien de lijst wat opschonen? Als het goed is heeft 1 team 1 member en de rest geen. ]

Verwijderd

Witlof schreef op 30 januari 2003 @ 22:03:
[...]
Da's een MySQL error message. Jij doet niets verkeerd :)

Verwijderd

uhh ik heb een vraagje die client is groen van kleur en dat vinden sommige mensen niet echt mooi zou er misschien ook een download kunnen komen van de oude vertrouwde zwarte pulse?

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Witlof schreef op 30 January 2003 @ 22:03:
[...]
Dat het niet door gebruikers zelf kan is niet erg als het maar mogelijk is. Een mailtje is zo gestuurd ;)

Alleen krijg ik nu bij het aanmaken van een team deze error:

[...]
niets, er zitten nog wel wat meer foutjes in mijn code, en die heb ik als 't goed is gefixed. Als je het team gewoon joined ben je de founder.

Als iemand nog meer fouten ziet: just call!
Verwijderd schreef op 31 January 2003 @ 00:00:
uhh ik heb een vraagje die client is groen van kleur en dat vinden sommige mensen niet echt mooi zou er misschien ook een download kunnen komen van de oude vertrouwde zwarte pulse?
De nieuwe pulse krijgt waarschijnlijk weer een nieuw icon. (als de phi erinblijft wordt ie waarschijnlijk donkerrood/paars)

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:17

_WgV_

It's a magical world!

GeniusDex schreef op 31 januari 2003 @ 15:36:

[...]

De nieuwe pulse krijgt waarschijnlijk weer een nieuw icon. (als de phi erinblijft wordt ie waarschijnlijk donkerrood/paars)
Zorg je dan wel dat ie een beetje bij m'n mIRC icon past qua kleur, want nu vloekt het zo :P

#StopBurningStuff

• Bas_f
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 11:07
Ook ff gejoined! (DPC_Team_Gulden) Errug cool trouwens GeniusDex dat je dit ff opstart! :)

...

• GeniusDex

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

_WgV_ schreef op 31 januari 2003 @ 19:29:
[...]

Zorg je dan wel dat ie een beetje bij m'n mIRC icon past qua kleur, want nu vloekt het zo :P
zoals ik al zei ja :P (* GeniusDex heeft ook pulse en mirc icoontjes naast elkaar, en ziet er idd niet fantastisch uit, op witte bg stukken beter iig :P)

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:17

_WgV_

It's a magical world!

GeniusDex schreef op 02 februari 2003 @ 09:07:
[...]

zoals ik al zei ja :P (* GeniusDex heeft ook pulse en mirc icoontjes naast elkaar, en ziet er idd niet fantastisch uit, op witte bg stukken beter iig :P)
:>

#StopBurningStuff

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Hmmm weer 41000 keys erbij..

iemand zin in een mf'je?

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05 10:01
X-G schreef op 02 februari 2003 @ 12:04:
Hmmm weer 41000 keys erbij..

iemand zin in een mf'je?
HIer staat inmiddels ook alweer zo'n dik 250k, ik ben wel in voor een megaflusje

(op geniusdex z'n server? )

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Verwijderd

beter da pulse het weer doet :D
Pagina: 1 2 Laatste