Goedemiddag allen.
Ik heb het volgende probleem:
Als ik een MP3 wil afspelen op mijn pc dan hoor ik continue blop blop blop door het nummer. dit is niet een vast ritme, maar wel op de ritme van de muziek.
een soort van 2e geluid achter een instrument, en dat neem ik eigenlijk alleen maar waar bij de drum.
als je bijvoorbeeld in een inro alleen maar hihat hoort dan hoor je tijdens het aanslaan van de hihat een prrt er achter. en tegelijk met een bass drum hoor je Blop
ik heb al alles getracht, maar niks helpt, nieuwst geluidskaart drivers / geluidskaart in de mutimedia modus op starten.
nieuwe MP3 codec's. geluids instellingen.
Andere mp3 tjes.
niks van dit alles helpt.
wie heeft enig idee.
mijn pc is :
Win98SE (verse installatie)
Guillemot isis geluidskaart 4/8
Onboard geluidskaart met alleen de MIDI enabled.
1 Ghz AMD
512 Mb RAM.
wie heeft een idee ????
Ik heb het volgende probleem:
Als ik een MP3 wil afspelen op mijn pc dan hoor ik continue blop blop blop door het nummer. dit is niet een vast ritme, maar wel op de ritme van de muziek.
een soort van 2e geluid achter een instrument, en dat neem ik eigenlijk alleen maar waar bij de drum.
als je bijvoorbeeld in een inro alleen maar hihat hoort dan hoor je tijdens het aanslaan van de hihat een prrt er achter. en tegelijk met een bass drum hoor je Blop
ik heb al alles getracht, maar niks helpt, nieuwst geluidskaart drivers / geluidskaart in de mutimedia modus op starten.
nieuwe MP3 codec's. geluids instellingen.
Andere mp3 tjes.
niks van dit alles helpt.
wie heeft enig idee.
mijn pc is :
Win98SE (verse installatie)
Guillemot isis geluidskaart 4/8
Onboard geluidskaart met alleen de MIDI enabled.
1 Ghz AMD
512 Mb RAM.
wie heeft een idee ????
[ Voor 19% gewijzigd door Grenco op 14-01-2003 13:50 . Reden: udateje ]
Righty-dokey matey-bloke flap old salty sea-dog amigo skipjack jockstrap piano-tuner, let's see you balls this one up!