Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Russian Blue Neji
Kate Bush
Ohnee joh?[/quote]EEHHH, wat is het probleem, AntonT kan wel normaal reageren.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
lijkt me inderdaad niet echt legaal[/quote]sinds wanneer heeft hij het copyright van het BSD duiveltje ?
als 2 verschillende mensen een linux penguin in hun icoontje zetten dan zegt toch ook niemand er wat van ?
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
sinds wanneer heeft hij het copyright van het BSD duiveltje ?
als 2 verschillende mensen een linux penguin in hun icoontje zetten dan zegt toch ook niemand er wat van ? :?[/quote]Linken vanaf mijn website zonder mijn toestemming, dacht ut wel.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Linken vanaf mijn website zonder mijn toestemming, dacht ut wel.[/quote]deeplinken is toch toegestaan
deeplinken is toch toegestaan :?[/quote]Dit is geen deeplinken!
Russian Blue Neji
Kate Bush
Het gaat erom dat ie het keihard van de webspace van Frank laat laden. Dat is wel makkelijk overnemen. Het wijst er ook op dat hij niet toevallig hetzelfde icoontje heeft gekozen, maar het simpelweg copieert! Dat is een beetje TE makkelijk!
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Verwijderd
2 dezelfde icoontjes op verschillende servers zou meer bandbreedte kosten.
extra datatraffic zal het echt niet kosten, zijn icoontje word toch geladen en na 1 keer zit ie in de cache.
2 dezelfde icoontjes op verschillende servers zou meer bandbreedte kosten.[/quote]Daar zit idd wat in!
Tip: rename je eigen icoon en maak van dat oude "Ik jat icons" iod >:)[/quote]Is gisteren (rond 06:00 uur al gebeurd
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
En die Matrix icon ook wel een paar keer. Adjes hebben daar weinig mee te maken eigenlijk .. irritant is het wel.
Aaargh: Sjeesus.. snap dat toch. Het gaat er niet zozeer om of hij het icoontje gebruikt. Dat heeft Frank ook niet gemaakt.
Het gaat erom dat ie het keihard van de webspace van Frank laat laden. Dat is wel makkelijk overnemen. Het wijst er ook op dat hij niet toevallig hetzelfde icoontje heeft gekozen, maar het simpelweg copieert! Dat is een beetje TE makkelijk![/quote]He, he, iemand hier die me begrijpt, het icoontje op zich mocht hij wel gebruiken, was alleen teleurgesteld dat hij hetzelfde icoontje had, maar daar hoorde je niet over, maar ik dacht toch, laat ik eens kijken waar hij dat icoontje heeft gehosted, en ja hoor, dat was mijn link, dus toeval NOT!!!
Russian Blue Neji
Kate Bush
en hij heeft zijn UIN ingevult, dus je kan ook gewoon icq-en
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
zoiets vecht je over ICQ uit, niet hier
en hij heeft zijn UIN ingevult, dus je kan ook gewoon icq-en[/quote]Wacht nog steeds om ge-add te worden!!!, Dus zo gaat het niet.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Wacht nog steeds om ge-add te worden!!!, Dus zo gaat het niet.[/quote]licq gebruiken, kan je mensen zo toevoegen zonder toestemming te vragen
Verwijderd
licq gebruiken, kan je mensen zo toevoegen zonder toestemming te vragen >:)[/quote]Ik zou je meteen voorgoed bannen van me lijst .. ik haat mensen die je zonder auth adden.
Wat een sukkeltje is die gast.
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
in mijn optiek mag hem een gebrek aan originaliteit wel verweten worden.[/quote]true, true.
maar om nu meteen "ik jat plaatjes" in 't icoontje te zetten... neu.
zet er dan iets anders leuks neer
Rename je plaatje ff... altijd leuk voor ffkes[/quote]Allang gedaan, en nu is het icoontje wel uniek, want een medeforumganger heeft het een beetje veranderd, het animeerd nu
Russian Blue Neji
Kate Bush
Allang gedaan, en nu is het icoontje wel uniek, want een medeforumganger heeft het een beetje veranderd, het animeerd nu :)[/quote]En tis onder de 10K.
Ohnee joh?[/quote]<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 04:02 schreef FrankGuthrie het volgende:
EEHHH, wat is het probleem, AntonT kan wel normaal reageren.[/quote]Ik zie niks hoor. Of zag jorma de lameheid van zn post opeens in???
Ik zie niks hoor. Of zag jorma de lameheid van zn post opeens in??? >:)[/quote]Zie het nu ook, hij heeft er eentje gedelete, en de ander verandert.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Ik zie niks hoor. Of zag jorma de lameheid van zn post opeens in??? >:)[/quote]Hij zag in dat bijna iedereen Guthrie gelijk gaf en volgde toen zijn kuddeinstinct!
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blijf van mijn hond af![/quote]Dat is geen tekkel!