Hoe kan ik dit onder dos doen en welke modems zijn daar het best voor te gebruiken
je moet gewoon een modem nemen dat dan werkt met dos-ondersteuning. Je moet daar op letten met de aanschaf van het modem.
welk modem daar geschikt voor is kan ik je helaas niet mee helpen.
eventueel handige linkjes:
modem irq in dos
Xircom NIC, hoe onder Dos installeren
[rml]NO-perations in "[ BC3] modem aan de gang onder DOS"[/rml]
welk modem daar geschikt voor is kan ik je helaas niet mee helpen.
eventueel handige linkjes:
modem irq in dos
Xircom NIC, hoe onder Dos installeren
[rml]NO-perations in "[ BC3] modem aan de gang onder DOS"[/rml]
[ Voor 37% gewijzigd door schwarzenegger op 13-01-2003 18:02 ]
Een isa modem kan je netjes bereiken onder dos, maar ik denk niet dat de pc waar je het over heb nog isa poorten heb.
Als je een pci modem koopt moet je zoiezo geen winmodem kopen. Die kan je namelijk 99% zeker niet benaderen onder dos. Deze zijn wel te verkrijgen, maar je moet even wat beter zoeken. Ik raad aan om even bij de wat bij de de duurdere merken te kijken.
Je kan ook even zoeken naar pci modems onder linux, deze kan je denk ik zeker wel ook onder dos gebruiken.
Als je een pci modem koopt moet je zoiezo geen winmodem kopen. Die kan je namelijk 99% zeker niet benaderen onder dos. Deze zijn wel te verkrijgen, maar je moet even wat beter zoeken. Ik raad aan om even bij de wat bij de de duurdere merken te kijken.
Je kan ook even zoeken naar pci modems onder linux, deze kan je denk ik zeker wel ook onder dos gebruiken.
Gewoon een modem met DOS ondersteuning nemen
Dit topic is gesloten.
![]()