Toon posts:

Goede CD Bakker

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey allen

ik ben op zoek naar een _goede_ cdbakker. Onder goed versta ik: alles lezen/schrijven en weinig mislukte cd's. En dat het liefst een beetje snel en geruisloos, terwijl het systeem stabiel blijft. En ga nou niet meteen Plextor roepen want ik weet dat die dingen goed zijn, maar ik bedoel meer iets wat binnen mijn budget valt (tot 400 piek).

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-08 16:26
Neem een plextor brander, een met Burn Proof zodat je geen last meer van bufferunderruns hebt.

Er bij voorkeur de SCSI versie...

Coïtus ergo sum

• Chilly_Willy
  • Laatst online: 24-08 16:26
Ik zag net dat je budget niet al te hoog is, maar kijk of iemand zijn plextor wegdoet (zou niet weten waarom, misschien voor een nieuwere/snelere plextor).

Coïtus ergo sum

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Yup, same here, plextor 12x10x32A, Bunrproof, wel IDE. wil je SCSI neem dan de 12x10x32S, mar die's duur, tja...., misschien ben je wel erg rijk :P

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Nieuwste AOpen 12x10x32 ide ... Perfect

En mensen ik heb mijn Plextor 12x10x32 scsi er voor ingewisselt .... en deze Aopen is beduidend beter ! ...

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 23-08 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 01:25 schreef GiMLi het volgende:
Hey allen

En ga nou niet meteen Plextor roepen want ik weet dat die dingen goed zijn, maar ik bedoel meer iets wat binnen mijn budget valt (tot 400 piek).[/quote]OHWWW, misschien dan een Yamaha.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 20:11
Heb sinds niet zolang een philips uit de 800 series, en heb behoorlijk wat cd's gebrand zonder enig foutje.

Ze mogen dan lelijke stereos maken, de monitoren en blijkbaar dus ook writers zijn zo slecht nog niet.

Mijn fotografie en videografie

Verwijderd

mijn favoriete merk blijft ricoh
(aopen koopt haar spul bij ricoh in)

heb nou een 6 speed ricoh 7060a (was eerst een 7040a, 4 speed dus) en hij draait echter uitstekend

ik ben een fanatieke kopieerder (ongeveer 4 cd's per dag) en er mislukt er bijna nooit eentje, terwijl ik wel altijd andere dingen tegelijk doe

nu heeft mijn fikker er zo'n 2500 cd's opzitten en hij blijft werken.....

kortom: een ricoh

• KeeP IT ReaL
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:37
hp is ook wel goed

Verwijderd

Lite-On 8x4x32 fikker. Ding is 400 piekjes en heeft burnproof, net als plextor

Verwijderd

ricoh rules gewoon

het is puur persoonlijk maarja wie ben ik :?

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 01:36 schreef FrankGuthrie het volgende:
Yup, same here, plextor 12x10x32A, Bunrproof, wel IDE. wil je SCSI neem dan de 12x10x32S, mar die's duur, tja...., misschien ben je wel erg rijk :P[/quote]Die heb ik nu ook. Man wat een heerlijk ding!

• Dualdude
  • Laatst online: 18-06 23:18
Ik heb een Rocoh 7080A, 8x4x32, geen burn proof, wel IDE, geen problemen.

Verwijderd

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/66788

Conclusie van dit topic : doorsparen voor een echte brander. A-Open/Acer, Ricoh, Teac en Yamaha noem ik ook echte branders.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 01:35 schreef Chilly_Willy het volgende:
Neem een plextor brander, een met Burn Proof zodat je geen last meer van bufferunderruns hebt.

Er bij voorkeur de SCSI versie...[/quote]Volledig mee eens !!!

• BrammeS
  • Laatst online: 21-08 15:48
Ik heb een Plextor 8X4X32 [Nooit probleemen mee]
En ik heb een Yahamaha 8X4X32 [Ook nooit problemen mee]

Advanced sheep-counting strategies

Verwijderd

Topicstarter
En wat vinden jullie van bijvoorbeeld een NEC of een Samsung? Ook Acer wil ik wel weten... :)
Pagina: 1