Toon posts:

[XP] Browsen GoT zeer traag

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Help, ik kan niet zonder GoT dus graag jullie hulp:

Sinds enige tijd is het browsen van GoT op mijn PC zeer traag. Als ik de URL invoer of een favoriet aanklik (van Tweakers) dan krijg ik wel meteen een browser met witte inhoud, maar hij gaat oneindig lang laden (je ziet zo'n laadbalkje). Als ik dan de URL selecteer in de "address"-balk en 1 of 2 keer op Enter druk, verschijnt de pagina: de opbouw is dan gewoon goed/snel.

Het lijkt wel of bij het browsen op GoT de browser op iets wacht? Ik heb teneinde raad gedaan op mijn systeem: format + clean install van XP.

Daarna Java (van Microsoft, die Sun hoef ik niet(minder "mooi" boeien ;)) geinstalled en voor de rest weinig dingen erop gegooid. En NOG wil GoT niet lekker browsen. Sites zoals www.ns.nl kom ik al helemaal niet op. De Postbank-site (ook zo'n leuke) doet het weer wel. :?

Ik ben de weg kwijt: op mijn server (XP) gaat alles pefect, op de laptop ook (98se). Ligt dus niet aan mijn verbinding.

Wat is er zo " anders" aan mijn computer dat ie het zelfs na een clean install niet doet. Terwijl hij jaren het perfect deed. :( Wie helpt mij aan de oplossing? _/-\o_

Verwijderd

Toch maar je vraag buiten de HK gesteld? B)

Ik kan me dat topic niet zo herinneren, maar je cookies heb je allemaal getrashed?
Je zou:
  • - de standaard instellingen kunnen terugzetten van internet explorer - service pack 1 draaien - de laatste updates na SP 1 installeren - je verbindingsinstellingen controleren, eventueel handmatig je DNS instellen - een andere DNS server proberen ([TOPIC=389391///]Het GROTE -post hier je snelle DNS servers- topic[/TOPIC])
Worth the try, succes :)

Dit topic is gesloten.