Toon posts:

Webcam (USB) + extra lange kabel

Pagina: 1
Acties:
  • 246 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een creative webcam III 2de hands gekregen. Software + drivers gedownload en geinstalleerd op een XP prof. bak. Werkt aanvankelijk prima.

Echter had ik nu een USB poort te weinig, dus ik kocht een powered USB hub. Webcam aangesloten en draaien als een tiet. Maar omdat de kabel niet lang genoeg was om de plaats te bereiken waar die cam moet staan kocht ik een USB verlengkabel erbij. Resultaat XP crashed op een IRQ conflict.

Ik heb een hoop geknutseld maar ik krijg dat ding niet draaiend met die extra kabel. Iemand tips?

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-08 13:10
(av -> gt)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

XP SP1 al erop gegooid?

Verwijderd

Misschien vindt ie de verlengkabel niet lekker smaken en sluit deze eens aan met de cam rechtstreeks op je pc. (dus niet via je powered usb hubje )

En kijk dan wat hij dan doet. :)

Verwijderd

Controleer of je kabel wel goed is. Zelf heb ik ook een USB verlengkabel aan me webcam gehangen en dat werkte altijd goed. (heb kabel inmiddels weg gedaan omdat ik hem niet meer gebruikte)

Verwijderd

Hoelang is de verlengkabel?

Usb kabels mogen namelijk maar 5 meter lang zijn, zeker bij een webcam. Langer kan werken maar niet altijd. En anders moet je even de search gebruiken om te zoeken naar iemand die z'n usb verlengd heeft met Coax.
Pagina: 1