Sinds 2 dagen gaat internet hier (zwolle) via de kabel errug brak. Krijg geen verbinding met UT/napster/ICQ, of moet 100 keer proberen. Ook pings van minimaal 200. Ligt dit aan mijn computer of hebben meer mensen dit probleem??
Bij mij(ook in Zwolle) doet ie het prima!
Dan ken je chello nog niet
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Ze zijn hier in Zwolle bezig met de backbone, zie al die gravende mannetjes met die groene kabels...........
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 15:12 schreef thefirstikke het volgende:
ik kan nu met @home 1min i-netten, dan moet ik weer 5min wachten en dan kan ik weer 1 minuut....
:r[/quote]wtf woon jij dan ???
hier gaat ie kei snel en et downloaden rond de 500kb per seconden nl. bij de " trage " sites niet he.
ik kan nu met @home 1min i-netten, dan moet ik weer 5min wachten en dan kan ik weer 1 minuut....
hier gaat ie kei snel en et downloaden rond de 500kb per seconden nl. bij de " trage " sites niet he.
weer zon zeikerd
"oh nee, ik haal geen 100kb/sec!!!"
NOU EN!!! denk eens aan de modemers!
"oh nee, ik haal geen 100kb/sec!!!"
NOU EN!!! denk eens aan de modemers!
met papier mache kun je alles maken!!
Verwijderd
heb er ook last van, lig er dus soms uit, heb helpdesk gebelt... zeiden dat er wat mis was en dat het zo snel mogelijk opgelost zal worden... maarja heb er ook nog wel last van...
nu al niet meer, maar vanacht wel paar x...
hoorde dat als je er te lang af ligt je geld terug krijgt weet iemand daar meer over?
nu al niet meer, maar vanacht wel paar x...
hoorde dat als je er te lang af ligt je geld terug krijgt weet iemand daar meer over?
Verwijderd
bij mij ( ook toevallig in zwolle ) is er niks aan de hand, nou ja , downloaden gaat wat langzaam , en icq moet 2 x verbinding maken , maar nou en ??
en servowire : zeg dan niks
en servowire : zeg dan niks
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 18:47 schreef HlpDsK het volgende:
Ik wil ook terug. @home zuigt al 4 weken net zoals in het begin van het jaar ..[/quote]Zijn je pings ook slecht?
Ik wil ook terug. @home zuigt al 4 weken net zoals in het begin van het jaar ..[/quote]Zijn je pings ook slecht?
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 17:47 schreef themaniack het volgende:
en servowire : zeg dan niks :([/quote]jullie zijn verwend!!!
en servowire : zeg dan niks :([/quote]jullie zijn verwend!!!
met papier mache kun je alles maken!!
Moet zeggen dat het in Weert Limburg heel erg goed gaat..
Zit ongev. tegen de 350kb aan...vind ik heel netjes als je 56k gewend bent..
Ja, bij mij is het ook brak... icq klapt eruit af en toe... pagina's laden niet etc.
En sorry hoor meneer de modemmer... maar ik betaal gewoon voor een verbindingd die werkt dus als dat niet zo is mag ik daar best over zeuren.
En sorry hoor meneer de modemmer... maar ik betaal gewoon voor een verbindingd die werkt dus als dat niet zo is mag ik daar best over zeuren.
@home man, GVD, waar zijn jullie mee bezig!! 
DIT IS NIET MEER NORMAAL!!!!!!!!!!!!!
PING 800 overdag, om 13.00 uur!!
NIET te geloven..
Dit moeten we niet langer pikken!!
:(
DIT IS NIET MEER NORMAAL!!!!!!!!!!!!!
PING 800 overdag, om 13.00 uur!!
NIET te geloven..
Dit moeten we niet langer pikken!!
:(
Hoho.. ik had ook niet gezegd dat ik geen tevreden klant was
...
Voor de mensen MET @home die twijfelen.. ga eens op bezoek bij een casema slachtoffer
Voor de mensen MET @home die twijfelen.. ga eens op bezoek bij een casema slachtoffer
Kweenie of het aan @home ligt, maar bij mij doet de laatste dagen ICQ het ook nie meer.....
Internetten gaat perfect!
Internetten gaat perfect!
sorry hoor maar ik heb ook kabel bij rendo.dekooi
Nou daaar word je blij van (niet dus).
Als je ooit meer dan 4k haald is het ook tot de volgende vaste timeout (om het uur).
en de ping... ...nou ongeveer 2300
:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(
@home brak?? ik dacht het niet !!!!!!!!!!
Als je ooit meer dan 4k haald is het ook tot de volgende vaste timeout (om het uur).
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Helemaal mee eens! Ik zit ook bij DeKlooi. "De traagste provider van nederland!" je mag blij zijn als je de 3kb/s haalt! Stelletje amateurs! Ik wil @Home!!!
Panasonic WH-MDC05J3E5 | 5120Wp @ WZW | 3645Wp @ ONO | NoM met woning uit 1926
Ik heb hier (Amsterdam) Tjellow, Het gaat als een trein. Ik snap nog steeds niet waarom iedereen zo zeurt. je hebt in iedergaval geen tel kosten
Verwijderd
die gasten van @home zijn echt zwaar verwend. En mochten jullie ze te zeiken hebben dan ga ik met gemak over die @home gasten heen. sjit man hebben ze eens een ping van 200 lopen ze te klagen. En kunnen ze niet harder dan 400KB/s downen dan hoor je ze ook al klagen.
Idd, hier in Weert gaat het primaOp maandag 13 november 2000 01:42 schreef Krypt het volgende:
Moet zeggen dat het in Weert Limburg heel erg goed gaat..
Heb gister nog met 400 KB/s een DVD-rip (2 CD's) van The Perfect Storm binnentrokken
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Dat verhaal ken ik.... ik was blij met m'n snelle @home-verbinding toen ik hem kreeg... Een jaar geleden was @home echt bloedsnel... en voor die tijd haalde ik met m'n isdn een hogere snelheid dan een vriend met een rendo-aansluiting.Op donderdag 16 november 2000 20:06 schreef basiep het volgende:
sorry hoor maar ik heb ook kabel bij rendo.dekooi
Helaas... sinds decemter 2000 is het niets anders dan gezeik... ik heb vanavond met moeite een dat-bestand van mcafee gedownloaded.... guess hoe groot de snelheid was.... variabel.... gemiddeld ook zo'n 4kB/s
VLOEKVLOEKVLOEK op @home op dit moment....
Achja..... tuurlijk...Op zaterdag 18 november 2000 14:42 schreef The Dude het volgende:
die gasten van @home zijn echt zwaar verwend. En mochten jullie ze te zeiken hebben dan ga ik met gemak over die @home gasten heen. sjit man hebben ze eens een ping van 200 lopen ze te klagen. En kunnen ze niet harder dan 400KB/s downen dan hoor je ze ook al klagen.
@HOME heeft eerst de kat op het spek gebonden... flink wat users weten te krijgen.... nu heben ze flink wat gebruikers en wat doen ze? Ze halen het spek mooi onder de kat vandaan......
Ik mag niet klagen? Met m'n vorige ISDN-aansluiting was ik sneller met m'n (gemiddeld) 6kB/s. Ik trok vanavond maar gemiddeld 4kB/s, terwijl een vriend in Hengelo (ook @HOME overigens) HETZELFDE bestand op hetzelfde moment met zo'n 150kB/s wist neer te halen.....
Tja, als je populair bent moet je de prijs voor betalen. Sonera was ooit ook nog snel en betrouwbaar(oja ?
) en @home dus ook.
Ik heb gekozen voor een "minder" populaire provider, nl Bart. Relatief weinig users, maar wel snel en goed. Ok, de downloadsnelheid is niet echt superhoog, maar het is wel erg betrouwbaar en je hebt lage pings. BTW, een ping van 200 is dus wel kut, je mag daar best om klagen.
Ik heb gekozen voor een "minder" populaire provider, nl Bart. Relatief weinig users, maar wel snel en goed. Ok, de downloadsnelheid is niet echt superhoog, maar het is wel erg betrouwbaar en je hebt lage pings. BTW, een ping van 200 is dus wel kut, je mag daar best om klagen.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Tsja, ik heb ook problemen met @Home. Niet met de snelheid trouwens, de downloads schieten met 300 kilobyte/sec binnen en de pings zitten rond de 30 ms.
Mijn probleem is dat ik sinds enige tijd een nieuwe IP heb. Sinds die tijd zijn vele on-line games niet meer te spelen omdat ze hun servers niet meer kunnen vinden, en vele websites doen het ook al niet meer.
Nu schijnt het volgens veel mensen aan mijn IP-nummer te liggen - 217.120.11.0; het zou 'm aan die 0 liggen, een normale user zou normaliter niet zo'n IP krijgen. Probeer me maar eens te pingen (computer staat thuis én uit, maar ja): aardige kans dat je een melding krijgt dat het een ongeldig IP is of zoiets dergelijks...
Het vreemde is dus dat niet iedereen hier last van heeft, sommige mensen kunnen mij dus wel pingen... Raar maar waar.
Hier vanaf mijn stageplek (OB Tilburg) kan ik trouwens niet pingen, ik krijg dan ook de melding dat het een ongeldig IP is... :(
Mijn probleem is dat ik sinds enige tijd een nieuwe IP heb. Sinds die tijd zijn vele on-line games niet meer te spelen omdat ze hun servers niet meer kunnen vinden, en vele websites doen het ook al niet meer.
Nu schijnt het volgens veel mensen aan mijn IP-nummer te liggen - 217.120.11.0; het zou 'm aan die 0 liggen, een normale user zou normaliter niet zo'n IP krijgen. Probeer me maar eens te pingen (computer staat thuis én uit, maar ja): aardige kans dat je een melding krijgt dat het een ongeldig IP is of zoiets dergelijks...
Hier vanaf mijn stageplek (OB Tilburg) kan ik trouwens niet pingen, ik krijg dan ook de melding dat het een ongeldig IP is... :(
niet de beste oploosing maar wel eentje die werkt vraag gewoon nog een ip-adres aan dan betaal je een tientje in de maand meer maar zit je niet met euwige gezeik van de helpdesk
Goh dat jullie 350k d/l snelheid haald ,ik zit ook bij @home maar mijn d/l snelheid blijf altijd rond de 24k/s ongeacht de tijd het is gewoon kutzooi ik gebruik nu download accelerator om files te d/l met 100k/s of meer maar daarin tegen werkt het niet altijd ,trouwens zou het aan de merk v/d kabelmodems liggen ??? (heb com21):?
Why Drink and Drive when you can Smoke and Fly!!!!!
Iedereen die bij @Home zit heeft Com21..Op woensdag 14 februari 2001 17:31 schreef misstickjoint het volgende:
Goh dat jullie 350k d/l snelheid haald ,ik zit ook bij @home maar mijn d/l snelheid blijf altijd rond de 24k/s ongeacht de tijd het is gewoon kutzooi ik gebruik nu download accelerator om files te d/l met 100k/s of meer maar daarin tegen werkt het niet altijd ,trouwens zou het aan de merk v/d kabelmodems liggen ??? (heb com21):?
Ligt gewoon aan je wijk en regio.
Mensen in zuiden van nl. gaan supersnel, en oosten misschien soms ietsje minder, evenals Zwolle e.o. Dus kun je niks van zeggen.
24 kb/s is te langzaam..
- zet napster uit
- zet je ftp server uit
- probeer het bij een nederlandse server,
- probeer een groot bestand deze bijvoorbeeld: ftp://ftp.nl.kernel.org/pub/linux/kernel/v2.4/linux-2.4.0.tar.gz
- zet napster uit
- zet je ftp server uit
- probeer het bij een nederlandse server,
- probeer een groot bestand deze bijvoorbeeld: ftp://ftp.nl.kernel.org/pub/linux/kernel/v2.4/linux-2.4.0.tar.gz
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Hmm als ik Linux download van die FTP gaat het wel 150kb/s maar het surfen zelf gaat zo traag als dikke stront door een rietje
http://www.genie.nl hoef ik al helemaal niet meer te proberen 
Ik heb bijna nooit klachten over @Home maar nu is het wel echt traag hoor.....:r
Ik heb bijna nooit klachten over @Home maar nu is het wel echt traag hoor.....:r
Ik ben toch malle pietje niet!
Verwijderd
Ik zit in Emmen via @home (loopt over Zwolle). Download gisteren met 1-2KB/sec.
En niet vooruit te branden laatste tijd. Hoop morgen wat van ze te horen.
Nu gaat het wel weer maar ja, nu is het 's ochtends vroeg, ben benieuwd hoe het vanavond gaat...
succes mij zouden ze gister avond ook bellen !!!!Op donderdag 15 februari 2001 01:02 schreef hans_knight het volgende:
Ik zit in Emmen via @home (loopt over Zwolle). Download gisteren met 1-2KB/sec.
ik wacht nog steeds
Verwijderd
tja hier in hengelo is het ook zwaar .. de wijken buiten het ecntrum is het perfect ... nu 4 mnd na mijn verhuizing wordt het steeds minder ... ligt er gemiddeld 10x per dag uit en heb gister een record gehaald van 20 Kb/s met behulp van DAP4 .. bij @home zeggen ze dat het aan de kabel buiten huis ligt ... de kabelcom in "Maastricht" (tja dat nummer kreeg ik) verwees me wel door naar hengelo, maarja met de kabel isnix mis zeggen ze dan ... heb ook al verschillende mailtjes gestuurd naar @sloom maar heb tot vandaag nig geen bericht gehad .. ben op 5 febr. begonnen met mailen na drie dagen elke keer een nieuwe verzonden ....
ga binnenkort maar eens ff wat geld terug vragen......
ga binnenkort maar eens ff wat geld terug vragen......
Verwijderd
Sorry hoor ik hoor iedereen zeuren over dat kabel traag is enz. Maar ik zou willen dat ik kabel had. Weet je hoe irri traag een 56k6modem is???
Ja dusOp donderdag 15 februari 2001 10:47 schreef Niek het volgende:
Sorry hoor ik hoor iedereen zeuren over dat kabel traag is enz. Maar ik zou willen dat ik kabel had. Weet je hoe irri traag een 56k6modem is???
Verwijderd
Duh brommers zijn overal te krijgen. Kabel niet. Vooral niet in LimburgOp donderdag 15 februari 2001 13:52 schreef The Legend het volgende:
[..]
Ja dusJe betaald toch voor die snelheid of niet dan ? Die hoor je dan ook te krijgen. Als je een Ferrari koopt moet die 200 kunnen, als ie dan 100 loopt dan zeg je toch ook niet. 'Niet zo zeuren, mijn brommer gaat maar 40'
LOL het gaat er toch om dat je waar voor je geld moet krijgen. Jij uit gewoon je frustraties.Op donderdag 15 februari 2001 14:57 schreef Niek het volgende:
[..]
Duh brommers zijn overal te krijgen. Kabel niet. Vooral niet in Limburg
tuurlijk uiten we onze frustraties ook!
[wij @homers]
ons word supersnelle pings beloofd... het ligt vaak boven de 200. dat is dus brakker dan een 56K.
ook worden downloadsnelheden van boven de 100k/sec beloofd. als ik dat niet heb...... okee... het is niet het einde van de wereld.. maar het is wel weer de zoveelste keer dat ik me genaaid voel.
de mailserver doet het niet goed.... worden we allemaal afgepoeierd met een antwoord als "mail is een gratis service, jullie krijgen geen geld terug als die het niet doet"
jullie gefrustreerde eikels met jullie 56k modempjes moeten niet zeiken. als je zo graag sneller wilt neem je maar ISDN!
[wij @homers]
ons word supersnelle pings beloofd... het ligt vaak boven de 200. dat is dus brakker dan een 56K.
ook worden downloadsnelheden van boven de 100k/sec beloofd. als ik dat niet heb...... okee... het is niet het einde van de wereld.. maar het is wel weer de zoveelste keer dat ik me genaaid voel.
de mailserver doet het niet goed.... worden we allemaal afgepoeierd met een antwoord als "mail is een gratis service, jullie krijgen geen geld terug als die het niet doet"
jullie gefrustreerde eikels met jullie 56k modempjes moeten niet zeiken. als je zo graag sneller wilt neem je maar ISDN!
Verwijderd
ja okee maar 90 gulden per maand is nog altijd vele malen goedkoper dan die 7^$*$ telefoonrekingen van <<<KPN>>>. Okee je betaalt dan ook voor snelheid maar je kunt tenminste altijd online
Zit wat in maar ik voel me minstens zo genaaid als jij, ze beloven snelheden die je niet krijgt.Op donderdag 15 februari 2001 15:57 schreef Niek het volgende:
ja okee maar 90 gulden per maand is nog altijd vele malen goedkoper dan die 7^$*$ telefoonrekingen van <<<KPN>>>. Okee je betaalt dan ook voor snelheid maar je kunt tenminste altijd online
[lullig mode]
Jij weet tenminste zeker dat je niet hoger dan 3kb/s komt >:)>:)
[/lullig mode]
Verwijderd
Internet in Nederland is gewoon K*T. Sorry. Maar het is echt zo. Als eerste kun je jaren wachten tot je kabel krijgt, en als je het dan hebt werkt het voor geen meter. ik zou nu in feb kabel hebben via @home, maar het is weer tot eind dit jaar uitgesteld
Even een traceroutje naar huis...
7 bb1-amsix.nl.home.com (193.148.15.103) 13.400 ms 14.069 ms 13.149 ms
8 bb1-pos5-1.rdc1.ov.home.nl (212.120.67.190) 14.065 ms 18.625 ms 13.568 ms
9 r1-atm2-0-1.groni1.gr.home.nl (212.120.67.62) 772.939 ms 793.679 ms 781.988 ms
10 CC16728-A.GRONI1.GR.NL.HOME.COM (212.204.170.198) 799.394 ms 748.829 ms 709.777 ms
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
7 bb1-amsix.nl.home.com (193.148.15.103) 13.400 ms 14.069 ms 13.149 ms
8 bb1-pos5-1.rdc1.ov.home.nl (212.120.67.190) 14.065 ms 18.625 ms 13.568 ms
9 r1-atm2-0-1.groni1.gr.home.nl (212.120.67.62) 772.939 ms 793.679 ms 781.988 ms
10 CC16728-A.GRONI1.GR.NL.HOME.COM (212.204.170.198) 799.394 ms 748.829 ms 709.777 ms
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Bij @Home verschilt de kwaliteit dus nogal per regio. Ik heb hier de standaard 350kb/s en ping's onder de 50.
Dat heel @Home brak is, slaat dus nergens op.
Dat heel @Home brak is, slaat dus nergens op.
Verwijderd
Nou hier in almelo is het ook lekker brak.
je ping is wel ok ping van 40... maar een packetloss van hier tot ginder.. ik kan gewoon tegen me eigen racketaanlopen in een online spelletje.
en downen.. nou dat gaat alleen s'ochtends hard.. overdag nou dan mag je blij zijn met zo'n 20K...
vet capiciteitsprobleem dus hier.
je ping is wel ok ping van 40... maar een packetloss van hier tot ginder.. ik kan gewoon tegen me eigen racketaanlopen in een online spelletje.
en downen.. nou dat gaat alleen s'ochtends hard.. overdag nou dan mag je blij zijn met zo'n 20K...
vet capiciteitsprobleem dus hier.
Verwijderd
Ik heb @home voor gamez.Sorry hoor ik hoor iedereen zeuren over dat kabel traag is enz. Maar ik zou willen dat ik kabel had. Weet je hoe irri traag een 56k6modem is???
Toen ik 56k had kon ik nog inbellen bij Gamepoint en dan haalde ik ping 120.
Als ik nu op GP speel (DAAR LIGT VOLGENS @HOME EEN RECHTSTREEKSE VERBINDING!!!!) heb ik 300?!!!
's avonds na 18:30 kan ik niet spelen --> ping 300+
Zelfs ZONDAGAVOND om 23:30 is et nog 300.
Vandaag een nieuw record voor mij. 1 uur lang meer dan 800.
Gisteravond: http://mm-clan.gamepoint.net/@home-rules.jpg
Met deze verbinding kan ik niet gamen. Of wel ?
@home laat je betalen voor iets wat je niet krijgt. Dat noem ik oplichting.
Als ik naar GP ping krijg ik gemiddeld 46, @Home Hengelo....Op vrijdag 16 februari 2001 16:38 schreef Sn@ke het volgende:
[..]
Ik heb @home voor gamez.
Toen ik 56k had kon ik nog inbellen bij Gamepoint en dan haalde ik ping 120.
Als ik nu op GP speel (DAAR LIGT VOLGENS @HOME EEN RECHTSTREEKSE VERBINDING!!!!) heb ik 300?!!!
's avonds na 18:30 kan ik niet spelen --> ping 300+
Zelfs ZONDAGAVOND om 23:30 is et nog 300.
Vandaag een nieuw record voor mij. 1 uur lang meer dan 800.
Gisteravond: http://mm-clan.gamepoint.net/@home-rules.jpg
Met deze verbinding kan ik niet gamen. Of wel ?
@home laat je betalen voor iets wat je niet krijgt. Dat noem ik oplichting.
Brak? Hoe kom je d'r bij... 
Check dit eens... resultaten van vanavond; gemeten met http://145.7.22.36/SpeedTest/

@HOME-Zwolle SUCKS BIG TIME
Check dit eens... resultaten van vanavond; gemeten met http://145.7.22.36/SpeedTest/

@HOME-Zwolle SUCKS BIG TIME
Verwijderd
Jup tis weer zo ver:
C:\WINDOWS\Desktop>ping www.tweakers.net
Pinging www.tweakers.net [212.189.235.11] with 32 bytes of data:
Reply from 212.189.235.11: bytes=32 time=947ms TTL=245
Reply from 212.189.235.11: bytes=32 time=907ms TTL=245
Reply from 212.189.235.11: bytes=32 time=906ms TTL=245
Reply from 212.189.235.11: bytes=32 time=893ms TTL=245
Ping statistics for 212.189.235.11:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 893ms, Maximum = 947ms, Average = 913ms
en volgens mij ligt et neit aan tweakers
maar eh dus maar 6x zo hoog als met 56k6 dus niet klagen plz
C:\WINDOWS\Desktop>ping www.tweakers.net
Pinging www.tweakers.net [212.189.235.11] with 32 bytes of data:
Reply from 212.189.235.11: bytes=32 time=947ms TTL=245
Reply from 212.189.235.11: bytes=32 time=907ms TTL=245
Reply from 212.189.235.11: bytes=32 time=906ms TTL=245
Reply from 212.189.235.11: bytes=32 time=893ms TTL=245
Ping statistics for 212.189.235.11:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 893ms, Maximum = 947ms, Average = 913ms
en volgens mij ligt et neit aan tweakers
maar eh dus maar 6x zo hoog als met 56k6 dus niet klagen plz
Verwijderd
Echt klote is @Home op dit moment. Hier in groningen (stad) haal ik al een week pings van 800-1000 ms. Ik had een uur geleden al 1000 ms. De maximale download snelheid is 4 kb/s. Dit zuigt echt.
|,( 
Dikke teringleiers daar bij @Home! Moeten we nou de consumentenbond op ze afsturen voordat ze wat doen??? Meld je aub aan bij http://members.home.nl/gebruikers (Troubles@Home) ,mensen die zat er van zijn verenigt U.
Dikke teringleiers daar bij @Home! Moeten we nou de consumentenbond op ze afsturen voordat ze wat doen??? Meld je aub aan bij http://members.home.nl/gebruikers (Troubles@Home) ,mensen die zat er van zijn verenigt U.
Verwijderd
Wat me opvalt is dat vooral in het noorden en oosten veel problemen met @home zijn, terwijl ik hier in het zuiden (Limburg) niemand hoor klagen. Pings op gamepoint zijn hier tussen de 50 en 100, pingen naar tweakers.net geeft 52-45-72 ms. Downloads zijn hier 200 tot 350 KB/s. Ik ben zeeeeer tevreden dus (heb daarnet na 2 maanden proxy uitgezet en surfen gaat nu veeeel sneller, doen dus!!).
Pingen naar www.tweakers.net [212.189.235.11] met 32 byte gegevens:
Antwoord van 212.189.235.11: bytes=32 time=27ms TTL=246
Antwoord van 212.189.235.11: bytes=32 time=28ms TTL=246
Pingstatistieken voor 212.189.235.11:
Packets: verzonden = 4, ontvangen = 4, kwijtgeraakt = 0 (0% verlies),
Retourtijd bij benadering in milliseconden:
Minimum = 27ms, Maximum = 28ms, Gemiddeld = 27ms
@home Paterswolde (loopt via Assen) om 17:50
Antwoord van 212.189.235.11: bytes=32 time=28ms TTL=246
Pingstatistieken voor 212.189.235.11:
Packets: verzonden = 4, ontvangen = 4, kwijtgeraakt = 0 (0% verlies),
Retourtijd bij benadering in milliseconden:
Minimum = 27ms, Maximum = 28ms, Gemiddeld = 27ms
@home Paterswolde (loopt via Assen) om 17:50
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Verwijderd
ik heb nu ineens 200 ms pingtijden in plaatvan 900-1000 ms.

PS @Home in paterswolde? Vandaar dat het bij ons zo langzaam was als al die boerengehuchten ook kabel hebben
PS @Home in paterswolde? Vandaar dat het bij ons zo langzaam was als al die boerengehuchten ook kabel hebben
Bij ons is het Internet lekker snel, omdat we gelukkig nix met die lui uit de stad te maken hebben...Op zondag 18 februari 2001 19:53 schreef Felysium het volgende:
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Pagina: 1