Toon posts:

Msi Geforce 4 4400 Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Men vader heeft dus een Msi Geforce 4 4400,
en een Msi 845 Ultra Moederbord.

Als hij opstart krijgt hij van die blokjes in beeld.
soms werkt hij wel een beetje.. en dan ineens weer van die maffe blokjes en vast.. of start opnieuw op..

ik heb zijn kaart in mijn comp geprobeert.. (P3 1Gighz, Gigabyte GA-6VTXE)
en krijg al meteen bij het opstarten... (als ie nog niet windows laad) al van die rode strepen..

kaart is niet overclocked.. hij doet al zo toen men vader het kocht.

ik denk zelf dat videokaart stuk is.. ofniet? :?

heb ergens gelezen dat zulke videokaarten vaker problemen geven.. of heb ik dat fout..

nouja.. alvast bedankt..

Verwijderd

Ik denk idd dat die videokaart een beetje brak is ja, probeer hem te ruilen.

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:46
Als ie dat al vanaf het begin heeft had je hem al aan het begin moeten inruilen...

Zelfde princiepe als dat je een pakje sigaretten koopt, je kijkt in de verpakking, en je ziet geen sigaretten (leeg doosje dus)... dan ga je toch ook niet eerst aan mensen vragen 'of het pakje leeg hoort te zijn... gewoon omruilen dus.

Verwijderd

Topicstarter
hahaha mjah.. maar ik hoorde net dat ie NIET vanaf het begin zo deed.. maar wel lang :?

edit:

in veilige modus "werkt" hij wel... (zolang hij ermee gewerkt heeft)
hij zit nu gewoon in windows (xp) alleen op lage resolutie en draait ook "nog"...
/basevideo heeft ie aangevinkt bij msconfig.. en draait nog steeds..
hij is vanalles aan het updaten.. mobo drivers enz.. :| geef hem weinig hoop

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2003 15:33 ]

• Carp_Hunter
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 20:56

Carp_Hunter

aka KiLLsLesS

Heb hetzelfde probleem gehad. Kijk hier ook maar eens.

Je kunt die kaart beter terug sturen of brengen en een nieuwe vragen.
Ik heb al meerdere mensen met dit probleem gehoord (ging dan over de MSI GF4 4400-VTD versie 1.01). Vraag gewoon voor een nieuwe revisie (ik heb nu de 1.05 en die werkt tot nu toe perfect maar klokt niet zo hoog als mn eerste :'( ).
Veel suc6 ermee

-KiLLALoT- -Guild Wars Player LLL en WauS- -System- & -Server

Verwijderd

ik heb precies het zelfde probleem eerst strepen in windows toen vastlopers en nu doet hij al vreemd in de bios nieuwe kaart gekregen maar precies het zelfde probleem 8)7
ik denk ik test hem in een ander systeem maar nog steeds die zelfde fouten.
moet ik weer terug naar die winkel, ze zien me al weer aan komen :(

hebben meer mensen last van dit probleem

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Als je in een ander systeem dezelfde problemen hebt lijkt het mij dat de kaart weer brak is ja.

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Die kaart heb ik ook gehad, dat was een en al rotzooi in beeld. Heb em omgeruild voor een Asus 8440 Gf4 Ti 4400 en het probleem was over :)

Verwijderd

ik ga morgen wel even langs de winkel maar ik denk dat ik na 10 maanden geen ander merk kaart mee krijg. Wel jammer want ik heb van dit merk (MSI) altijd wel plezier van gehad(tot nu dan).

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Verwijderd schreef op 26 January 2003 @ 18:13:
ik ga morgen wel even langs de winkel maar ik denk dat ik na 10 maanden geen ander merk kaart mee krijg. Wel jammer want ik heb van dit merk (MSI) altijd wel plezier van gehad(tot nu dan).
Kaarten zullen op zich wel ok zijn, maar op mijn (toen Asus) board liep de kaart steeds vast in spellen, ook een ander model van die kaart en de Asus liep perfect. De shop was hier overigens al van op de hoogte maar ik wilde per sé de MSI hebben toen.

MSI is overigens ook erg lawaaiig vergeleken met de Asus.
Pagina: 1